Tsja, de eerste maanden niet nee. Maar spelers kunnen groeien he, daarna hebben we hem amper meer in de spits gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik ook, maar het is zoals ook al eerder aangegeven geen ajax spits: dus als het erop aankomt: verkopen...
Sneijder is beter op 10 dan Perez.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef twi het volgende:
Perez moet ook gewoon op 10. Is dat probleem gelijk opgelost.
Ik zou daar ook eerder Sneijder neerzetten, ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Sneijder is beter op 10 dan Perez.
Nope. Sneijder kan niet verdedigen. Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Sneijder is beter op 10 dan Perez.
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope. Sneijder kan niet verdedigen. Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.
Daar zijn Gabri en Roger voor in Sneijder zijn rug. En ik heb Perez ook niet zien verdedigen ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope. Sneijder kan niet verdedigen. Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.
In eerste instantie zal Wesley Sneijder wel als tien beginnen en Kenneth Perez als linksbuiten, maar dit kan in de loop der tijd natuurlijk veranderen. Er moet gepresteerd worden, voor beide heren is er voldoende concurrentie. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Praat lekker mee joh.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat ik hier gewoon kon meepraten. Blijkt niet zo te zijn.
Jullie denken altijd in eigen belangquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus DDquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is ook zo warm.quote:
Of blessures oplopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is ook zo warm.
Ik zie trouwens nu dat PSV niet meer oefent tegen amateurverenigingen. Gelukkig maar, kunnen we daar ook niet van verliezen.
Door Blind toch? Ik neem aan dat die belofte nu van de baan is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Perez is beter op 10, maar die plek is aan Sneijder beloofd.
op basis van welke prestaties?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder hoort gewoon op 10. Niet zeuren.
Volgens mij tijdens zijn contractbesprekingen, en die belofte is geloof ik ook door Van Geel gedaan. Toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Door Blind toch? Ik neem aan dat die belofte nu van de baan is.
In zn totaliteit heeft ook Sneijder een drama seizoen gespeeld. hij moet eerst maar weer eens zn plek in de basis verdienen wmb.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef -Wolf- het volgende:
Sneijder is er een tijdje uit geweest en in het NL's elftal werd 'ie niet goed gebruikt, maar afgelopen seizoen heeft Sneijder AJAX er vaak genoeg doorheen gesleept met belangrijke doelpunten. Een KJH met Sneijder erachter, daar zit ik op te wachten.
Ik weet het niet. Zou het een slechte zaak vinden als het zo was.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens zijn contractbesprekingen, en die belofte is geloof ik ook door Van Geel gedaan. Toch?
We zullen zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In zn totaliteit heeft ook Sneijder een drama seizoen gespeeld. hij moet eerst maar weer eens zn plek in de basis verdienen wmb.
Zullen ze blij mee zijn daarquote:Jenner: Ajax wilde me in de winter
Volgens Jenner wilde Ajax hem in de winter wel degelijk contracteren, zoals destijds ook geruchten gingen. Hij liet dat weten in een interview met Voetbal International. Ajax zou er vanaf hebben gezien vanwege de trainerswissel die al op handen was. Vervolgens kwam hij niet meer in beeld naar eigen zeggen omdat hij door de nieuwe coach Lok gebruikt werd als een van de twee spitsen en niet als buitenspeler.
'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen.'
Mja, eigenlijk een beetje een zelfde opmerking als Perez. Met het verschil dat Perez bij AZ wegging en Jenner daar juist binnenkomt.quote:
die worden dikke maatjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:26 schreef Trancelocator het volgende:
Jenner gaat het helemaal maken onder Louis van Gaal.
Lijkt me sterk, aangezien hij zelf wel degelijk heeft aangedrongen op een tijdelijk vertrek. Bovendien heeft hij wel bewezen in zichzelf te willen investeren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat Babel zich daar te goed voor voelt of voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |