quote:This video has been viewed 237000 times.
beyer jahquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
ZOOOOoo die is echt veel Beyer!
Wedden dat het knuffeldees is?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef MUUS het volgende:
Is het wel echt een FOK!ster? Was dat niet gewoon lulkoek?
Maar, whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef Croupouque het volgende:
Ze lijkt wel een beetje op Knuffeldees.
Volgens mij niet, hoor.quote:
Ja, ze heeft doorschijnende borstenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:08 schreef ondeugend het volgende:
Zegt ze nou dat ze doorschijnende borsten heeft
Das niet best...
Kan iedereen zomaar door haar borsten heenkijken.quote:
Wat een kutwijf, net als het leuk word stopt iequote:
Hoeveel zou zo een truitje nou kosten ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nee haar truitje heeft doorschijnende borsten.
Posten danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef longinus het volgende:
Ik heb hem helemaal, stond in een oud fok-topic
Ze neemt het zelf op voor iedereen. Ze zegt zelfs "Zo mensen...."quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef MrSASO het volgende:
Wie het ook is, zij heeft iedergeval geen leven meer.
stiekenm jouw vriendinnetje hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef MrSASO het volgende:
Wie het ook is, zij heeft iedergeval geen leven meer.
Echt waar!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
"Zo dan, gaan we eens lekker stappen vanavond!"
Ga je mee?quote:
Om me te laten pakken (echt waar!) en helemaal los te gaan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ga je mee?
Doe wel je doorschijnende borsten aan. 14.gif.
Je moet je gewoon door iedereen laten pakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Om me te laten pakken (echt waar!) en helemaal los te gaan?.
Hoer? HOER?!?!?!?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Waaaaaat een hoer.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Waaaaaat een kankerhoer.
Als of zodra?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:28 schreef Roellio het volgende:
Kijken of Yvonnen nog zo trots doet als Brechtje zulke filmpjes op internet post!
Het is zo'n webcamsex.nl mokkeltje geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:28 schreef Dementor het volgende:
Die heeft veel meer filmpjes gemaakt...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze neemt het zelf op voor iedereen. Ze zegt zelfs "Zo mensen...."
Dus ze had toch al grootse plannen..
Groots zat hequote:This video has been viewed 237144 times.
Die filmpjes zitten allang in mijn privé collectiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:28 schreef Roellio het volgende:
Kijken of Yvonnen nog zo trots doet als Brechtje zulke filmpjes op internet post!
Laat ik het anders zeggen dan: "Ik zou het er goed op kunnen; eventueel met het licht aan"quote:
Als het maar een fatsoenlijke kut heeft eh?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen dan: "Ik zou het er goed op kunnen; eventueel met het licht aan"
En jij dacht zo onder je ratelslangetje debacle te komen?quote:
Die gordijnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:28 schreef Thieske het volgende:
http://rapidshare.de/files/2413601/56.wmv.html
Neuh, die is een stukkie ouwerquote:
Idd, als je jezelf dan naakt via het internet publiceert, zorg dan iig dat je er een beetje lekker uitzietquote:
score!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, als je jezelf dan naakt via het internet publiceert, zorg dan iig dat je er een beetje lekker uitziet
En zo is het; en niet andersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het maar een fatsoenlijke kut heeft eh?
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef MUUS het volgende:
Is het wel echt een FOK!ster? Was dat niet gewoon lulkoek?
zoalshetis zei dat het een FOK!ster wasquote:
ach, zolang het ademtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:58 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, ik ga ook niet meer kijken, het is veels te warm en ik ben al de hele dag zo hitsig als de pest
Dan zou je juist wel moeten kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:58 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, ik ga ook niet meer kijken, het is veels te warm en ik ben al de hele dag zo hitsig als de pest
Haal 'm eens even hierheen danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
zoalshetis zei dat het een FOK!ster was
Zeg ijsmeis......is je auto al gemaakt?quote:
En of je vanavond iets te doen hebt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg ijsmeis......is je auto al gemaakt?
Neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg ijsmeis......is je auto al gemaakt?
Ja fuck, mijn auto is ff niet veilig om jouw kant op te komenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NeeHij staat nog in de garage.
Je mag wel even helpen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef michiel_merk het volgende:
ik zou net wat kopieren naar een goede vriendin van mij op msn, stond dit linkje nog onder mn ctrl v![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja fuck, mijn auto is ff niet veilig om jouw kant op te komen
Ja, maar ssst, niet doorvertellen, hè.quote:
Plakseks is okay!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:15 schreef vosss het volgende:
mits het dan net zulks hitsig weer is als nu uiteraard
nee dusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Wel eerst even gekeken voor je op enter drukte mag ik hopen! :
Ik ga haar helpen haar auto te maken hoor! Waarom moet het altijd meteen over sex gaan?quote:
Heb je er wel de handen en vingers voor?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga haar helpen haar auto te maken hoor! Waarom moet het altijd meteen over sex gaan?
Dat wordt vast een "buurman, wat doet u nu"-moment.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga haar helpen haar auto te maken hoor! Waarom moet het altijd meteen over sex gaan?
Voor die auto niet, maar ik kan wel heeeeel snel typenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je er wel de handen en vingers voor?.
Is vosss mijn buurman?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat wordt vast een "buurman, wat doet u nu"-moment.
En meteen weer terugkrabbelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is vosss mijn buurman?
Uhhh, vosss, ik kan niet, eigenlijk, omdat, eh, daarom.
IJsmeis is gewoon te labiel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
En meteen weer terugkrabbelen
Das al de tweede keer ijsmeis
het leuke is dat het iemand is die weinig gewend isquote:
Whehe, is het echt zo erg? Pics?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is vosss mijn buurman?
Uhhh, vosss, ik kan niet, eigenlijk, omdat, eh, daarom.
ze ziet er niet slecht uit iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef Omkron het volgende:
Ik ben het eens met vosss.. ik zou het er ook wel op kunnen..
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee, het is een ranzige, lelijke kankerhoer en je zou haar zó je nest uitschoppen.quote:
Nog een jaartje of 15.quote:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:51 schreef Dagonet het volgende:
Nog een jaartje of 15.
tik... tok... tik... tok...
Ik bedoelde meer dat over 15 jaar de dochter van X ook zo achter een cam kan liggen. Dochters zijn de straf van god dat je een man bent.quote:
Ooooow, bedoelde je dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Ik bedoelde meer dat over 15 jaar de dochter van X ook zo achter een cam kan liggen. Dochters zijn de straf van god dat je een man bent.
Misschien krijg je terug als reactie: Owh dat is nog niets..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:26 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
het leuke is dat het iemand is die weinig gewend iskzou wat anders kopieren maar dat was mislukt ben benieuwd naar haar reactie :
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien krijg je terug als reactie: Owh dat is nog niets..
Ik heb filmpjes van mezelf waarvan je spontaan je plafond wit spuit
MSN adres in mn profielquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Omkron het volgende:
Waar kan ik die ijsmijs.zip vandaan halen..? Die wil ik dan ook even zien nu..?
Sorry, die wil niemand zien omdat je ultra vet bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
Thats right, anders had je wel bij het journaal gewerkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:13 schreef TommyGun het volgende:
Ik ben geen neger
Ik heb het ook niet over mezelf mongool..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef Recovering het volgende:
[..]
Sorry, die wil niemand zien omdat je ultra vet bent.
Uw zoekbewerking - journaal neger - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef Recovering het volgende:
[..]
Thats right, anders had je wel bij het journaal gewerkt.
Zei de dikke vrouw. Whehehe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Tally het volgende:
triangeljosti!
Je hebt gelijk..quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb het ook niet over mezelf mongool..
Niet alleen vet maar ook gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
Ik heb filmpjes van mezelf
Zag net 3 foto's in dat profiel.. laat maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
MSN adres in mn profielMaar tis niks bijzonders hoor
Ik ben geen neger
Posten die hap.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien krijg je terug als reactie: Owh dat is nog niets..
Moet je de rest ook lezen debieltje...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:27 schreef Recovering het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen vet maar ook gewoon dom.
Veel plezier met je usuals.
Ja hoor, we faxen. Dikke domme trut.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Tally het volgende:
debieltje...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef Omkron het volgende:
Tally.. posten die pica's en movie's..het is toch warm en benauwd
Mjah, dat is dus fout.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:32 schreef TommyGun het volgende:
Oh ja kut. Dat was ik vergeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee, het is een ranzige, lelijke kankerhoer en je zou haar zó je nest uitschoppen.
Zo hoort dat Iks, want alle FOK!kers hebben natuurlijk veeeeel mooiere vriendinnetjes en als die mooie vriendin zichzelf gaat vingeren waar ze bij zijn, nou, dan schop je ze alsnog de deur uit natuurlijk..
Val even lekker dood joh!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef Recovering het volgende:
[..]
Mjah, dat is dus fout.
Je moet zeggen 'fat-Tally'.
Dat rezzpect zal hem dan even in de kelder getoond worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Recovering het volgende:
Dat zei ik natuurlijk verkeerd, ik bedoelde: Yo bro, izz je oudste dochter thuizz?
En als ie een keer mag komen eten; Yo, whatzz dizz? Karbonaadjezz? Waar izz je rezzpect man!
Whehehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
Val even lekker dood joh!
Niemand, want IJsmijs bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Hagelkaas het volgende:
Wie fluistert mij de foto/video van IJsmijs toe dan?
Ik sta in je sig!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan mijn nick, vraag ik mij af.
Post gewoon de foto's waar die jongen om vraagt en zeik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan mijn nick, vraag ik mij af.
Precieees..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Post gewoon de foto's waar die jongen om vraagt en zeik niet.
Ik heb geen foto's en ik zeik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Post gewoon de foto's waar die jongen om vraagt en zeik niet.
Heb je ze niet meer??quote:
Wist ik veel dat dit zo'n beladen onderwerp was.. Weet niet eens wat die foto/video voorstelt. :xquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Zeg kap eens met dit geneuzel, ga lekker rukken op www.rukvoervoorwanhopigepubertjes.nl ofzo
Volgende die nog om de zip, rar, whatever vraagt tief ik van het forum af tot morgen.
Geïrriteerd omdat je zelf die .zip ook hebt verwijderd toendertijd, maar 'm eigenlijk wel weer eens zou willen zien?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Zeg kap eens met dit geneuzel, ga lekker rukken op www.rukvoervoorwanhopigepubertjes.nl ofzo
Volgende die nog om de zip, rar, whatever vraagt tief ik van het forum af tot morgen.
Nee, gewoon beu om dit wéér eens opgerakeld te zien worden, ik was blij dat we er enigszins vanaf waren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Geïrriteerd omdat je zelf die .zip ook hebt verwijderd toendertijd, maar 'm eigenlijk wel weer eens zou willen zien?
Het stelt niet veel voor, wat vage foto`s met een paar tieten erop thats it.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Wist ik veel dat dit zo'n beladen onderwerp was.. Weet niet eens wat die foto/video voorstelt. :x
Beetje naief, Dago.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, gewoon beu om dit wéér eens opgerakeld te zien worden, ik was blij dat we er enigszins vanaf waren.
Da's yvonne's schuld.. check de OP maar.. de nieuwere users worden vanzelf nieuwschierig!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, gewoon beu om dit wéér eens opgerakeld te zien worden, ik was blij dat we er enigszins vanaf waren.
Ja, blijkbaar had ik de gemiddelde fokker toch iets hoger ingeschat dan nu wat, anderhalf, twee jaar zeuren en zagen over een lullig zipfiletje.quote:
Helaas was je inschatting inderdaad niet correct..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar had ik de gemiddelde fokker toch iets hoger ingeschat dan nu wat, anderhalf, twee jaar zeuren en zagen over een lullig zipfiletje.
Met haar doorzichtige tieten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Laten we het nou maar weer over de 'voltallige' Sabrina hebben.
En over dat ik in je sig sta!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
zagen over een lullig zipfiletje.
Je mag hem gebruiken in Verander één letter (lang woord editie)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zipfiletje, leuk woord. Scheelt maar 1 letter met kipfiletje.
Ik heb eens wat gehoord over een dubbelgevouwen kipfilet, ze zeggen dat dat hetzelfde is als een kut, en nee ik heb het niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zipfiletje, leuk woord. Scheelt maar 1 letter met kipfiletje.
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb eens wat gehoord over een dubbelgevouwen kipfilet, ze zeggen dat dat hetzelfde is als een kut, en nee ik heb het niet uitgeprobeerd.
Dat zou een stoere zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Je mag hem gebruiken in Verander één letter (lang woord editie)
Holy shit, er liep gewoon een topic over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Beetje jalours ofzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Hahahahahahahaquote:
Slank is ze in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vetkwabben??
Kijken wij wel hetzelfde filmpje?
Fok! doet me telkens weer verbazenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Holy shit, er liep gewoon een topic over.![]()
Ik hou wel van een beetje vlees op de botten, jij wil toch ook geen botje als vriend??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slank is ze in ieder geval niet.
Je moet er van houden, me dunkt.
Chubbyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje vlees op de botten, jij wil toch ook geen botje als vriend??
Iets minder mag wel, vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje vlees op de botten, jij wil toch ook geen botje als vriend??
Ik klikte.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Tussen mollig en slank in vind ik ideaal, een beetje als die Marokkaanse meisjes vaak zijn of die Zuid-Amerikaanse meisjes.quote:
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tussen mollig en slank in vind ik ideaal, een beetje als die Marokkaanse meisjes vaak zijn of die Zuid-Amerikaanse meisjes.![]()
Zonder 'ass' is er inderdaad geen 'shit'. Hoewel, dit geld met name voor hen zonder 'asshole'.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shit![]()
Die kont valt inderdaad bijzonder vaak tegen ja, maar de rest is bij Nederlandse meisjes wel vaak in orde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shit![]()
Ik denk dat ze er nog iets overheen ging aan trekken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een doorschijnend truitje aan 'maar niemand die dat ziet'. Mkay.
Opletten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een doorschijnend truitje aan 'maar niemand die dat ziet'. Mkay.
aah vandaar de term koplampenquote:
Misschien veronderstelt ze dat als ze haar ogen sluit niemand het dan kan zien. Ze heeft er het IQ voor zo te zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog iets overheen ging aan trekken.
klinkt verleidelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
'" AANRADER!! Klik hier voor een GRATIS preview van deze film! Stefan stuurde ons dit supergeile filmpje van zijn vriendin Sabrina. In een ietwat aangeschoten bui vingert ze haar kale kutje. Je hoort haar echt klaarkomen!...Oh ik voel het..ik kom kreunt ze! Hoor haar kutje eens soppen terwijl ze zichzelf hard vingert!"
Waar moet ik nou klikken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
'" AANRADER!! Klik hier voor een GRATIS preview van deze film! Stefan stuurde ons dit supergeile filmpje van zijn vriendin Sabrina. In een ietwat aangeschoten bui vingert ze haar kale kutje. Je hoort haar echt klaarkomen!...Oh ik voel het..ik kom kreunt ze! Hoor haar kutje eens soppen terwijl ze zichzelf hard vingert!"
http://forum.fok.nl/topic/886245/1/50#39946984quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nog een filmpje: http://rapidshare.de/files/2452651/64.wmv.html
Omdat ze zo KEIHARD klaarkomt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:22 schreef kLowJow het volgende:
Wat een kabaal zo ineens uit mijn boxen..
Denk toch van niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat het knuffeldees is?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:29 schreef ChOas het volgende:
Da's toch die ene ?
...
Die uuuuuh... Nikky ?
heey Arcee, jij kan toch stats opvragen,quote:
Sorry... ik ken maar 2 blonde Foksters... yvonne en Nikky... nou, als yvonne het niet is gok ik op die ander dus...quote:
\quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:49 schreef Slappertje het volgende:
Hmmmm... ik zou het er best op kunnen. Al zijn de tetten van ijsmeis mooier![]()
Ik heb geen doorschijnende tettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry... ik ken maar 2 blonde Foksters... yvonne en Nikky... nou, als yvonne het niet is gok ik op die ander dus...
Die Joodse vlag past goed bij je gedrag; dom, kortzichtig en iedereen kotst je uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ja hoor, we faxen. Dikke domme trut.
Foei.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die Joodse vlag past goed bij je gedrag; dom, kortzichtig en iedereen kotst je uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The eyes of a person are the mirrors of the soul
Ik heb nog wel wat zipjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Roellio het volgende:
C_C, wanneer maak jij nou eens zo'n filmpje!
Ik zal 'm niet op internet zetten!
deel zij eens met je mede fok!kersquote:
Eng hequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef ehqo het volgende:
Ik zag haar blote vagina.
Waarom, omdat ik een foto plaats ipv een filmpje. Sorry kon geen filmpje vinden.quote:
E-mule oid wil het trucje anders wel flikkenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef ehqo het volgende:
Ik zag haar blote vagina.
De ex van een heel voetbalelftalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef JohnnyBe het volgende:
Is dat niet de ex van AZ...
neejj, AZ neuqt alleen MILF.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef JohnnyBe het volgende:
Is dat niet de ex van AZ...
Na een eerste orgasme wordt het volgens mij moeilijker om een tweede te krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:16 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Zij vingert haarzelf klaar in 1 minuut en 40 seconden (van 4.40 tot 6.20 ).
(Dit topic gaat over mannetjes die dat doen. Deze gast komt gewoon 2 keer klaar binnen een minuut.. )
Ik denk dat zij bij mij achter elkaar door had ge-orgasmeerd. Ik mag blij zijn als ik binnen 1 uur een zaadlozing krijg.
Dat is 60 delen door 1,6666 is 36 orgasme's in 1 uur.
bewijs dat eensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na een eerste orgasme wordt het volgens mij moeilijker om een tweede te krijgen.
Na de tweede wordt het nog moeilijker om een derde te krijgen, enzovoorts. Dus.
voor mannenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na een eerste orgasme wordt het volgens mij moeilijker om een tweede te krijgen.
ok!quote:
johquote:
Het hangt ook van de partner af. Als hij goed met zijn gereedschap overweg kan kan hij uren doorgaan. Sommige vrouwen hebben idd een rem maar meisjes die snel orgasmes krijgen kennen die remmingen niet. Maar het verschilt per persoon dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Teruglezen is ok. Kennen wij elkaar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Roellio het volgende:
C_C, wanneer maak jij nou eens zo'n filmpje!
Ik zal 'm niet op internet zetten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |