Ja, maar ssst, niet doorvertellen, hè.quote:
Plakseks is okay!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:15 schreef vosss het volgende:
mits het dan net zulks hitsig weer is als nu uiteraard
nee dusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Wel eerst even gekeken voor je op enter drukte mag ik hopen! :
Ik ga haar helpen haar auto te maken hoor! Waarom moet het altijd meteen over sex gaan?quote:
Heb je er wel de handen en vingers voor?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga haar helpen haar auto te maken hoor! Waarom moet het altijd meteen over sex gaan?
Dat wordt vast een "buurman, wat doet u nu"-moment.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga haar helpen haar auto te maken hoor! Waarom moet het altijd meteen over sex gaan?
Voor die auto niet, maar ik kan wel heeeeel snel typenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je er wel de handen en vingers voor?.
Is vosss mijn buurman?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat wordt vast een "buurman, wat doet u nu"-moment.
En meteen weer terugkrabbelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is vosss mijn buurman?
Uhhh, vosss, ik kan niet, eigenlijk, omdat, eh, daarom.
IJsmeis is gewoon te labiel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
En meteen weer terugkrabbelen
Das al de tweede keer ijsmeis
het leuke is dat het iemand is die weinig gewend isquote:
Whehe, is het echt zo erg? Pics?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is vosss mijn buurman?
Uhhh, vosss, ik kan niet, eigenlijk, omdat, eh, daarom.
ze ziet er niet slecht uit iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef Omkron het volgende:
Ik ben het eens met vosss.. ik zou het er ook wel op kunnen..
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het maar een fatsoenlijke kut heeft eh?
Neehee, het is een ranzige, lelijke kankerhoer en je zou haar zó je nest uitschoppen.quote:
Nog een jaartje of 15.quote:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:51 schreef Dagonet het volgende:
Nog een jaartje of 15.
tik... tok... tik... tok...
Ik bedoelde meer dat over 15 jaar de dochter van X ook zo achter een cam kan liggen. Dochters zijn de straf van god dat je een man bent.quote:
Ooooow, bedoelde je dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Ik bedoelde meer dat over 15 jaar de dochter van X ook zo achter een cam kan liggen. Dochters zijn de straf van god dat je een man bent.
Misschien krijg je terug als reactie: Owh dat is nog niets..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:26 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
het leuke is dat het iemand is die weinig gewend iskzou wat anders kopieren maar dat was mislukt ben benieuwd naar haar reactie :
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien krijg je terug als reactie: Owh dat is nog niets..
Ik heb filmpjes van mezelf waarvan je spontaan je plafond wit spuit
MSN adres in mn profielquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Omkron het volgende:
Waar kan ik die ijsmijs.zip vandaan halen..? Die wil ik dan ook even zien nu..?
Sorry, die wil niemand zien omdat je ultra vet bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
Thats right, anders had je wel bij het journaal gewerkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:13 schreef TommyGun het volgende:
Ik ben geen neger
Ik heb het ook niet over mezelf mongool..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:15 schreef Recovering het volgende:
[..]
Sorry, die wil niemand zien omdat je ultra vet bent.
Uw zoekbewerking - journaal neger - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:16 schreef Recovering het volgende:
[..]
Thats right, anders had je wel bij het journaal gewerkt.
Zei de dikke vrouw. Whehehe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Tally het volgende:
triangeljosti!
Je hebt gelijk..quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb het ook niet over mezelf mongool..
Niet alleen vet maar ook gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
Ik heb filmpjes van mezelf
Zag net 3 foto's in dat profiel.. laat maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
MSN adres in mn profielMaar tis niks bijzonders hoor
Ik ben geen neger
Posten die hap.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien krijg je terug als reactie: Owh dat is nog niets..
Moet je de rest ook lezen debieltje...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:27 schreef Recovering het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen vet maar ook gewoon dom.
Veel plezier met je usuals.
Ja hoor, we faxen. Dikke domme trut.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Tally het volgende:
debieltje...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef Omkron het volgende:
Tally.. posten die pica's en movie's..het is toch warm en benauwd
Mjah, dat is dus fout.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:32 schreef TommyGun het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |