Oh ja kut. Dat was ik vergeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee, het is een ranzige, lelijke kankerhoer en je zou haar zó je nest uitschoppen.
Zo hoort dat Iks, want alle FOK!kers hebben natuurlijk veeeeel mooiere vriendinnetjes en als die mooie vriendin zichzelf gaat vingeren waar ze bij zijn, nou, dan schop je ze alsnog de deur uit natuurlijk..

Val even lekker dood joh!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef Recovering het volgende:
[..]
Mjah, dat is dus fout.
Je moet zeggen 'fat-Tally'.

Dat rezzpect zal hem dan even in de kelder getoond worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Recovering het volgende:
Dat zei ik natuurlijk verkeerd, ik bedoelde: Yo bro, izz je oudste dochter thuizz?
En als ie een keer mag komen eten; Yo, whatzz dizz? Karbonaadjezz? Waar izz je rezzpect man!

Whehehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
Val even lekker dood joh!

Niemand, want IJsmijs bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Hagelkaas het volgende:
Wie fluistert mij de foto/video van IJsmijs toe dan?

Ik sta in je sig!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan mijn nick, vraag ik mij af.

Post gewoon de foto's waar die jongen om vraagt en zeik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan mijn nick, vraag ik mij af.

Precieees..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Post gewoon de foto's waar die jongen om vraagt en zeik niet.

Ik heb geen foto's en ik zeik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Post gewoon de foto's waar die jongen om vraagt en zeik niet.

Heb je ze niet meer??quote:

Wist ik veel dat dit zo'n beladen onderwerp was.. Weet niet eens wat die foto/video voorstelt. :xquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Zeg kap eens met dit geneuzel, ga lekker rukken op www.rukvoervoorwanhopigepubertjes.nl ofzo
Volgende die nog om de zip, rar, whatever vraagt tief ik van het forum af tot morgen.

Geïrriteerd omdat je zelf die .zip ook hebt verwijderd toendertijd, maar 'm eigenlijk wel weer eens zou willen zien?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Zeg kap eens met dit geneuzel, ga lekker rukken op www.rukvoervoorwanhopigepubertjes.nl ofzo
Volgende die nog om de zip, rar, whatever vraagt tief ik van het forum af tot morgen.

Nee, gewoon beu om dit wéér eens opgerakeld te zien worden, ik was blij dat we er enigszins vanaf waren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Geïrriteerd omdat je zelf die .zip ook hebt verwijderd toendertijd, maar 'm eigenlijk wel weer eens zou willen zien?

Het stelt niet veel voor, wat vage foto`s met een paar tieten erop thats it.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Wist ik veel dat dit zo'n beladen onderwerp was.. Weet niet eens wat die foto/video voorstelt. :x

Beetje naief, Dago.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, gewoon beu om dit wéér eens opgerakeld te zien worden, ik was blij dat we er enigszins vanaf waren.

Da's yvonne's schuld.. check de OP maar.. de nieuwere users worden vanzelf nieuwschierig!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, gewoon beu om dit wéér eens opgerakeld te zien worden, ik was blij dat we er enigszins vanaf waren.

Ja, blijkbaar had ik de gemiddelde fokker toch iets hoger ingeschat dan nu wat, anderhalf, twee jaar zeuren en zagen over een lullig zipfiletje.quote:

Helaas was je inschatting inderdaad niet correct..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar had ik de gemiddelde fokker toch iets hoger ingeschat dan nu wat, anderhalf, twee jaar zeuren en zagen over een lullig zipfiletje.

Met haar doorzichtige tieten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Laten we het nou maar weer over de 'voltallige' Sabrina hebben.

En over dat ik in je sig sta!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:

quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
zagen over een lullig zipfiletje.

Je mag hem gebruiken in Verander één letter (lang woord editie)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zipfiletje, leuk woord. Scheelt maar 1 letter met kipfiletje.

Ik heb eens wat gehoord over een dubbelgevouwen kipfilet, ze zeggen dat dat hetzelfde is als een kut, en nee ik heb het niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zipfiletje, leuk woord. Scheelt maar 1 letter met kipfiletje.

2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb eens wat gehoord over een dubbelgevouwen kipfilet, ze zeggen dat dat hetzelfde is als een kut, en nee ik heb het niet uitgeprobeerd.

Dat zou een stoere zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Je mag hem gebruiken in Verander één letter (lang woord editie)

Holy shit, er liep gewoon een topic over.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie

Beetje jalours ofzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:

Hahahahahahahaquote:

Slank is ze in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vetkwabben??
Kijken wij wel hetzelfde filmpje?

Fok! doet me telkens weer verbazenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Holy shit, er liep gewoon een topic over.![]()

Ik hou wel van een beetje vlees op de botten, jij wil toch ook geen botje als vriend??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slank is ze in ieder geval niet.
Je moet er van houden, me dunkt.

Chubbyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje vlees op de botten, jij wil toch ook geen botje als vriend??

Iets minder mag wel, vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje vlees op de botten, jij wil toch ook geen botje als vriend??

Ik klikte.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:

Tussen mollig en slank in vind ik ideaal, een beetje als die Marokkaanse meisjes vaak zijn of die Zuid-Amerikaanse meisjes.quote:

nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tussen mollig en slank in vind ik ideaal, een beetje als die Marokkaanse meisjes vaak zijn of die Zuid-Amerikaanse meisjes.![]()

Zonder 'ass' is er inderdaad geen 'shit'. Hoewel, dit geld met name voor hen zonder 'asshole'.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shit![]()

Die kont valt inderdaad bijzonder vaak tegen ja, maar de rest is bij Nederlandse meisjes wel vaak in orde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shit![]()

Ik denk dat ze er nog iets overheen ging aan trekken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een doorschijnend truitje aan 'maar niemand die dat ziet'. Mkay.

Opletten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een doorschijnend truitje aan 'maar niemand die dat ziet'. Mkay.

aah vandaar de term koplampenquote:

Misschien veronderstelt ze dat als ze haar ogen sluit niemand het dan kan zien. Ze heeft er het IQ voor zo te zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog iets overheen ging aan trekken.

klinkt verleidelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
'" AANRADER!! Klik hier voor een GRATIS preview van deze film! Stefan stuurde ons dit supergeile filmpje van zijn vriendin Sabrina. In een ietwat aangeschoten bui vingert ze haar kale kutje. Je hoort haar echt klaarkomen!...Oh ik voel het..ik kom kreunt ze! Hoor haar kutje eens soppen terwijl ze zichzelf hard vingert!"

Waar moet ik nou klikken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
'" AANRADER!! Klik hier voor een GRATIS preview van deze film! Stefan stuurde ons dit supergeile filmpje van zijn vriendin Sabrina. In een ietwat aangeschoten bui vingert ze haar kale kutje. Je hoort haar echt klaarkomen!...Oh ik voel het..ik kom kreunt ze! Hoor haar kutje eens soppen terwijl ze zichzelf hard vingert!"
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |