Ik klikte.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Zeg kap eens met dit geneuzel, ga lekker rukken op www.rukvoervoorwanhopigepubertjes.nl ofzo
Volgende die nog om de zip, rar, whatever vraagt tief ik van het forum af tot morgen.
Tussen mollig en slank in vind ik ideaal, een beetje als die Marokkaanse meisjes vaak zijn of die Zuid-Amerikaanse meisjes.quote:
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tussen mollig en slank in vind ik ideaal, een beetje als die Marokkaanse meisjes vaak zijn of die Zuid-Amerikaanse meisjes.![]()
Zonder 'ass' is er inderdaad geen 'shit'. Hoewel, dit geld met name voor hen zonder 'asshole'.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shit![]()
Die kont valt inderdaad bijzonder vaak tegen ja, maar de rest is bij Nederlandse meisjes wel vaak in orde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nederlandse body's zijn echt verrot ze hebben bijna geen ass en shit![]()
Ik denk dat ze er nog iets overheen ging aan trekken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een doorschijnend truitje aan 'maar niemand die dat ziet'. Mkay.
Opletten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een doorschijnend truitje aan 'maar niemand die dat ziet'. Mkay.
aah vandaar de term koplampenquote:
Misschien veronderstelt ze dat als ze haar ogen sluit niemand het dan kan zien. Ze heeft er het IQ voor zo te zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog iets overheen ging aan trekken.
klinkt verleidelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
'" AANRADER!! Klik hier voor een GRATIS preview van deze film! Stefan stuurde ons dit supergeile filmpje van zijn vriendin Sabrina. In een ietwat aangeschoten bui vingert ze haar kale kutje. Je hoort haar echt klaarkomen!...Oh ik voel het..ik kom kreunt ze! Hoor haar kutje eens soppen terwijl ze zichzelf hard vingert!"
Waar moet ik nou klikken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
'" AANRADER!! Klik hier voor een GRATIS preview van deze film! Stefan stuurde ons dit supergeile filmpje van zijn vriendin Sabrina. In een ietwat aangeschoten bui vingert ze haar kale kutje. Je hoort haar echt klaarkomen!...Oh ik voel het..ik kom kreunt ze! Hoor haar kutje eens soppen terwijl ze zichzelf hard vingert!"
http://forum.fok.nl/topic/886245/1/50#39946984quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nog een filmpje: http://rapidshare.de/files/2452651/64.wmv.html
Omdat ze zo KEIHARD klaarkomt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:22 schreef kLowJow het volgende:
Wat een kabaal zo ineens uit mijn boxen..
Denk toch van niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat het knuffeldees is?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:29 schreef ChOas het volgende:
Da's toch die ene ?
...
Die uuuuuh... Nikky ?
heey Arcee, jij kan toch stats opvragen,quote:
Sorry... ik ken maar 2 blonde Foksters... yvonne en Nikky... nou, als yvonne het niet is gok ik op die ander dus...quote:
\quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:49 schreef Slappertje het volgende:
Hmmmm... ik zou het er best op kunnen. Al zijn de tetten van ijsmeis mooier![]()
Ik heb geen doorschijnende tettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry... ik ken maar 2 blonde Foksters... yvonne en Nikky... nou, als yvonne het niet is gok ik op die ander dus...
Die Joodse vlag past goed bij je gedrag; dom, kortzichtig en iedereen kotst je uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ja hoor, we faxen. Dikke domme trut.
Foei.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die Joodse vlag past goed bij je gedrag; dom, kortzichtig en iedereen kotst je uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The eyes of a person are the mirrors of the soul
Ik heb nog wel wat zipjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Roellio het volgende:
C_C, wanneer maak jij nou eens zo'n filmpje!
Ik zal 'm niet op internet zetten!
deel zij eens met je mede fok!kersquote:
Eng hequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef ehqo het volgende:
Ik zag haar blote vagina.
Waarom, omdat ik een foto plaats ipv een filmpje. Sorry kon geen filmpje vinden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |