Eng hequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef ehqo het volgende:
Ik zag haar blote vagina.
Waarom, omdat ik een foto plaats ipv een filmpje. Sorry kon geen filmpje vinden.quote:
E-mule oid wil het trucje anders wel flikkenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:29 schreef ehqo het volgende:
Ik zag haar blote vagina.
De ex van een heel voetbalelftalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef JohnnyBe het volgende:
Is dat niet de ex van AZ...
neejj, AZ neuqt alleen MILF.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef JohnnyBe het volgende:
Is dat niet de ex van AZ...
Na een eerste orgasme wordt het volgens mij moeilijker om een tweede te krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:16 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Zij vingert haarzelf klaar in 1 minuut en 40 seconden (van 4.40 tot 6.20 ).
(Dit topic gaat over mannetjes die dat doen. Deze gast komt gewoon 2 keer klaar binnen een minuut.. )
Ik denk dat zij bij mij achter elkaar door had ge-orgasmeerd. Ik mag blij zijn als ik binnen 1 uur een zaadlozing krijg.
Dat is 60 delen door 1,6666 is 36 orgasme's in 1 uur.
bewijs dat eensquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na een eerste orgasme wordt het volgens mij moeilijker om een tweede te krijgen.
Na de tweede wordt het nog moeilijker om een derde te krijgen, enzovoorts. Dus.
voor mannenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na een eerste orgasme wordt het volgens mij moeilijker om een tweede te krijgen.
ok!quote:
johquote:
Het hangt ook van de partner af. Als hij goed met zijn gereedschap overweg kan kan hij uren doorgaan. Sommige vrouwen hebben idd een rem maar meisjes die snel orgasmes krijgen kennen die remmingen niet. Maar het verschilt per persoon dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Teruglezen is ok. Kennen wij elkaar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Roellio het volgende:
C_C, wanneer maak jij nou eens zo'n filmpje!
Ik zal 'm niet op internet zetten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |