Ach ja, komt gewoon in de AT hoorquote:
In een koelbox neem ik aan?quote:
quote:
Ok, ik heb dus ook wel een KB, maar ik red het echt niet om EN dat ding EN de ghettoblaster mee te tillen, Dan moet er iemand helpenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
@HW: ik heb een grote koeltas en een kleintje en vrij veel koelelementen. Dat komt denk ik wel goed.
Ja, dat had je al gemeld geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:31 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom niet.
JMG toch? En ik wil je wel op CS meeten anders. Daar kom jij langs toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ik heb dus ook wel een KB, maar ik red het echt niet om EN dat ding EN de ghettoblaster mee te tillen, Dan moet er iemand helpen.
Ja, maar niet in _dit_ topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat had je al gemeld geloof ik.
HW: Ga er maar van uit dat ik met de trein kom, dus we kunnen wel afspreken op CS.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
JMG toch? En ik wil je wel op CS meeten anders. Daar kom jij langs toch?
quote:
quote:
Moet te doen zijnquote:
Gelukkig niet meer deze bloedhitte. Dit is geen weer voor een blankequote:
Ik ben al tijden geen blanke meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer deze bloedhitte. Dit is geen weer voor een blanke.
* Verdonk beltquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al tijden geen blanke meer.
Neem een negroplasty zoals Kyle van South Parkquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer deze bloedhitte. Dit is geen weer voor een blanke.
Nigga please!quote:
Ik weet het niet precies. Ik weet op zich een leuke plek, maar geen idee hoe ik dat moet uitleggen hehe.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet te doen zijn.
Hebben we al een beetje een locatie in het park, het is nog best groot>
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Neem een negroplasty zoals Kyle van South Park![]()
[afbeelding]
Aight!quote:
Fo shizzle homeboi.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aight!. Is you dizzin' me biatch? Ima pop a cap in yo ass!
You been to ma crib, you oughtta know where I is comin' from! Fo sho!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Fo shizzle homeboi.
You from da hood? Da Ghetto?
Third world aight.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You been to ma crib, you oughtta know where I is comin' from! Fo sho!
damn right niggah! I got ma streetcreds!quote:
Aight nigga. You a real streetnigga. The shit is up da fan, nigga.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
damn right niggah! I got ma streetcreds!.
Anyway, gaat wel een flink zuippartij worden als ik het zo lees.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Aight nigga. You a real streetnigga. The shit is up da fan, nigga.
You wanna get killed? You should stick with da homeboys. Fo' sho' nigga, fo sho.
I'm gonna get me a fine piece of ho nigga. You digging me?
Oh, my mom's calling.. Hold on for a second.
Dat moet haast wel, de meeste andere mensen die ik zo hoor praten zijn HEEL bruin geworden al....quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus zo klinkt het wanneer iemand door de hitte bevangen is?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, de meeste andere mensen die ik zo hoor praten zijn HEEL bruin geworden al....
Kun je niet beter een super in de buurt van het park opzoeken? Scheelt sjouwen, en volgens mij aanzienlijk in de prijs. Bovendien hebben ze op CS op zeker geen Guinnessquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
ok, vanaf mijn huis moet ik het nog net wel redden met die 2 dingen. Zal dan niet teveel drank etc van huis meenemen, maar dat kopen we dan wel op Amsterdam CS bij de AH ofzo.
Nigga, je zou eens moeten zien hoe bruin ik ben, aight.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, de meeste andere mensen die ik zo hoor praten zijn HEEL bruin geworden al....
Zit wat in jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kun je niet beter een super in de buurt van het park opzoeken? Scheelt sjouwen, en volgens mij aanzienlijk in de prijs. Bovendien hebben ze op CS op zeker geen Guinness.
A mos, alles chil? Zaterdag wordt baggerz, man. Gruwelijk fesa. Zie joe dan, homies. In da tripple X.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus zo klinkt het wanneer iemand door de hitte bevangen is?
http://www.vondelpark.org/./uploads/plattegrond_website.pdfquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ik weet op zich een leuke plek, maar geen idee hoe ik dat moet uitleggen hehe.
Ik ga even kijken of ik een kaartje kan vinden.
Wat de neuk?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
A mos, alles chil? Zaterdag wordt baggerz, man. Gruwelijk fesa. Zie joe dan, homies. In da tripple X.
Ik heb het ook alleen dan in het Nederlands.
Zo ken ik je nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Is het trouwens erg dat ik toch wel een beetje emotioneel word bij het nummer 'papa' van Stef Bos, na een ruzie met mijn vader?
Iew, straks worden we nog soft [afbeelding]
Nee man, dat is sjiek hendig. Snap dat danquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je raakt ze zo makkelijk kwijt zo centraal
Tenzij je natuurlijk geen bier drinkt. Dat soort mensen bestaat ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor, voor iedereen die wil komenals je maar bier bij je hebt
niet hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk geen bier drinkt. Dat soort mensen bestaat ook.
Voor jou water met citroenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk geen bier drinkt. Dat soort mensen bestaat ook.
Jij doet ook alleen maar lief tegen me omdat ik nog wat van je heb.quote:
Oops, busted.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar lief tegen me omdat ik nog wat van je heb.
Heb je überhaupt iets gelezen voordat je in dit topic reageerde?quote:
Tuurlijk! Bier, vondelpark en gezellige users.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je überhaupt iets gelezen voordat je in dit topic reageerde?
Gert besloot om blaasontsteking te krijgen en te plassen op het nieuwe ende dure tapijt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet![]()
Of het moet wel een heul erge riot geweest zijn.
Ben je nu onterfd?
Gewoon komen! Het is echt geen ons-kent-ons gebeuren...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk! Bier, vondelpark en gezellige users.![]()
Ohw.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gewoon komen! Het is echt geen ons-kent-ons gebeuren...
Hm ik kan me er wat bij voorstellen. Ik heb mij al aangepast; ik verblik of verbloos niet meer als Dookie een drolletje heeft gedaan op het tapijt. Gelukkig heeft hij droge keuteltjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Gert besloot om blaasontsteking te krijgen en te plassen op het nieuwe edoch dure tapijt.
Het huis was te klein. [afbeelding]
Dookster!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ik kan me er wat bij voorstellen. Ik heb mij al aangepast; ik verblik of verbloos niet meer als Dookie een drolletje heeft gedaan op het tapijt. Gelukkig heeft hij droge keuteltjes.
ahja okequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Houd het topic in de gaten; dat wordt nog bekend gemaakt
Goed, hij verdraagt de hitte wel goed! Vorig jaar had ie het zwaarder:quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dookster!
Hoe is het met die lamme zak?
Awwwww. Wat cutequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed, hij verdraagt de hitte wel goed! Vorig jaar had ie het zwaarder:
[afbeelding]
En ZO domquote:
Mijn maatje. Zo liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed, hij verdraagt de hitte wel goed! Vorig jaar had ie het zwaarder:
[afbeelding]
Understatement van de eeuw.quote:
MIJN tapijtquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ik kan me er wat bij voorstellen. Ik heb mij al aangepast; ik verblik of verbloos niet meer als Dookie een drolletje heeft gedaan op het tapijt. Gelukkig heeft hij droge keuteltjes.
Nee he, als ie maar cute is!quote:
Heb ik jou niet gewaarschuwd toen je haar in huis haalde?quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heb ik jou niet gewaarschuwd toen je haar in huis haalde?
Ik zei dat Cinna nog niet zindelijk was. Maar luister je? Neeeeee hoor.
Oh god, ik word altijd angstig als je me zo aankijkt.quote:
Je hebt er even aan gelikt om zo uit de smaak te halen wat het was?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dookie is okay.
Mijn kat is nog steeds zo enorm in de rui dat ik elke dag wel ergens een kotsplek met haarbal op kan ruimen. Laatst dacht ik eerst serieus dat-ie een muis te pakken had gehad en weer uitgekotst, zo'n grote dikke zwartgrijze blob lag er midden in een plek kots.
Nader onderzoek (smakelijk!) wees uit dat het om een grote kleffe haarbal ging.
Nee, toen ik het ging opruimen bleek dat ik het voor een muis toch wel heel erg makkelijk in elkaar kon knijpen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je hebt er even aan gelikt om zo uit de smaak te halen wat het was?
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, toen ik het ging opruimen bleek dat ik het voor een muis toch wel heel erg makkelijk in elkaar kon knijpen.
Ik kom er voor zaterdag vast nog 1 tegen. Zal ik hem meebrengen voor je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
Misschien kon je het wel oproken.
Poes! Poes! roepen werkt beter. Bovendien kijken de buren wat minder vreemd op als je dat roept.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef Jumparound het volgende:
kutkat!
Ik denk dat ik dan toch liever bij een gerenomeerde coffeeshop langs ga, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik kom er voor zaterdag vast nog 1 tegen. Zal ik hem meebrengen voor je?
Nou komop weer over de meeting danquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Tof,. het is een kattentopic geworden. Waar is die weblog banner als je hem nodig hebt?
.
Voorzover er nog iets over te zeggen valtquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou komop weer over de meeting dan
+8 scherp.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Katten zijn voor mensen met huisdieren.
*opmerking over wet t-shirts NIET maakt*quote:
Net of er dames komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*opmerking over wet t-shirts NIET maakt*.
Nou ik had toch eigenlijk gehoopt dat jij daar met een strak Hooters shirtje zou gaan staan en onze entertainment zou zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*opmerking over wet t-shirts NIET maakt*.
Ach, het vrouwelijk orgasme bespreken we later wel weerquote:
Zucht, tis bijna weekend zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het vrouwelijk orgasme bespreken we later wel weer.
Ja, vertel mij eens hoe dat nu eigenlijk werkt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het vrouwelijk orgasme bespreken we later wel weer.
Ik zei toch: laterquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja, vertel mij eens hoe dat nu eigenlijk werkt.
Ja, hier! Weet jij het ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja, vertel mij eens hoe dat nu eigenlijk werkt.
Daar heb ik overigens echt geen weekend voor nodig hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht, tis bijna weekend zeker
Nee, vertel mij watquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik overigens echt geen weekend voor nodig hoor.
Hehe, ik ratel ze wel door voor je aan de lopende band hèquote:
Kun je het misschien even voordoen?quote:
Ik ben zelf nogal vaagjes na een uitgelopen terrasbezoek van gisteren hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ratel ze wel door voor je aan de lopende band hè
Ik zal vandaag eens het terras bezoeken bij jequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal vaagjes na een uitgelopen terrasbezoek van gisteren hoor.
Van het weekend, met z'n allen.quote:
Dit gaat een educatieve dag wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van het weekend, met z'n allen.
Mits negers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van het weekend, met z'n allen.
Sorry, er geldt een negerverbod op Zaterdag in het Vondelparkquote:
Aight nigga. Zonde dat je er niet bij kunt zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, er geldt een negerverbod op Zaterdag in het Vondelpark.
Ik heb me gebleektquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Aight nigga. Zonde dat je er niet bij kunt zijn.
Dan zie ik je graag komen deze zaterdag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me gebleekt. MJ styliiiiiii!
Ik zei komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan zie ik je graag komen deze zaterdag.
En ik er maar zo op lettenquote:
Komt wel een keer goed hoorquote:
Ja, wie niet hèquote:
Nou, als ik R&P eens doorbladerquote:
Maar goed, daar kom je dan ook weer niet voor je plezier.quote:
Als lurker wel hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, daar kom je dan ook weer niet voor je plezier.![]()
![]()
Wat nu als je nooit hebt leren lezen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:38 schreef Aventura het volgende:
dan links en dan zie je vanzelf een groot gebouw waar met koeienletters Filmmuseum op.
quote:
Het is niet alsof het Vondelpark Central Park is. Mensen hebben benen. Ze kunnen lopen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Voor Vertigo is wel een plan ja. Aan de andere kant van het park zitten dan ook wat kleine winkeltjes en snackbars enz.
Als mijn blaas op knappen staat loop ik niet graagquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het is niet alsof het Vondelpark Central Park is. Mensen hebben benen. Ze kunnen lopen.
Dat is meer een luxeprobleem hé.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als mijn blaas op knappen staat loop ik niet graag![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het is niet alsof het Vondelpark Central Park is. Mensen hebben benen. Ze kunnen lopen.
Dat doe ik alleen als ik heul dronken ben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat is meer een luxeprobleem hé.
Gewoon rock and roll en zeiken in de bosjes.
Rond 15:30 dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik heul dronken ben.
Ik reken op jequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:03 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, genoeg! Ik ga me niet misdragen zaterdag. Of misschien een beetje
Het Vondelpark is dé plek bij uitstek om je te misdragen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:03 schreef Aventura het volgende:
Oh ohquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het Vondelpark is dé plek bij uitstek om je te misdragen!
memories, sweet memories
Alles wat je meeneemt, dat is erquote:
Grote kans dat je die tegenkomt op een webbased discussieplatform.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef Poncho het volgende:
Wat nu als je nooit hebt leren lezen?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Grote kans dat je die tegenkomt op een webbased discussieplatform.
Fototoestellen zijn zeker verboten op deze meet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:03 schreef Aventura het volgende:
Does a one-legged duck swim in circles?quote:
Kan daar wel over meepraten jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het Vondelpark is dé plek bij uitstek om je te misdragen!
memories, sweet memories
Ik kom hier voor de plaatjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Grote kans dat je die tegenkomt op een webbased discussieplatform.
quote:
nee?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Does a one-legged duck swim in circles?
![]()
Vast niet, maar totaal op eigen risicoquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Fototoestellen zijn zeker verboten op deze meet?
__> B&H.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik kom hier voor de plaatjes.
Ik neem de mijne gewoon mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Fototoestellen zijn zeker verboten op deze meet?
Ja dat schuim staat je goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
hee, een dame.
Gaat dit weer over mij? Aventura is ook een dame hoor!quote:
Ik tel er al zeker 6 hoor : Sanne, poncho en de zusjes Aventura+Cinna, ripley en Ole. En de vriendin van dingusquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
hee, een dame.
Hé, je bent lekker bezig met dat quoten en editten.quote:
quote:
Ah, d'r komen er vast een boel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik tel er al zeker 6 hoor : Sanne, poncho en de zusjes Aventura+Cinna, ripley en Ole. En de vriendin van dingus.
Ik ben vannacht in de tuin op een tuinstoel in slaap gevallen. Give me a break ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, je bent lekker bezig met dat quoten en editten.
Ah, was het weer zover.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
Ik ben vannacht in de tuin op een tuinstoel in slaap gevallen. Give me a break ja.
Er zullen er vast nog wel een paar in het park zitten ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, d'r komen er vast een boel.![]()
Dan moet je als man zijnde beter je best doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef Jumparound het volgende:
Dark_Angelus, ga vooral zo door... dan komen ze helemaal niet
Mooi dan zullen we elkaar goed aanvullen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:17 schreef Jumparound het volgende:
ik _hoef_ mn best niet te doen... ik ben van nature cool
Oud zeerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef HighLander het volgende:
Damn middagje Vondelpark, da's al weer lang geleden
Da's nog verder terug dan die kroeg met de naam van die slechte tvserie die er niet meer is
Ja mooi, weer ééntje erbijquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef HighLander het volgende:
Damn middagje Vondelpark, da's al weer lang geleden
Da's nog verder terug dan die kroeg met de naam van die slechte tvserie die er niet meer is
Ah tis een manquote:
Trauma'squote:
Ik zal die dag vast in een parkje zitten, maar niet in het Vondelpark denk ik. Sorry.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja mooi, weer ééntje erbij
quote:
Ja hoiquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Sanne het volgende:
Mijn eerste Fok!Vondelpark meeting was in 2001. Met Fannetje, Ali Salami, Breuls, SanSan en God mag weten wie nog meer.
Ja, zo'n newbie..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Goh, tis ook zo;n onbekende user die Highlander.
Ik geloof het niet... Was de Acda en De Munnik meeting.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef HighLander het volgende:
Ja hoi![]()
Althans, ik denk dat ik daar ook wel bij was
Wat een herinneringen in die tent zeg...... en niet alleen met fokkersquote:
Ehm nee die niet....quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof het niet... Was de Acda en De Munnik meeting.![]()
een beetje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ehm nee die niet....
Kan me nog wel een meeting herinneren waar ik 's ochtends onder protest wakker gemaakt werd door een CD van A&dM die op repeat was gezet, telt dat ook?
Wat is dan jouw definitie van een dame? Dit?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, d'r komen er vast een boel.![]()
Beat this: 11:00 's ochtends wakker gemaakt worden na een avond zuipen bij Yvonne thuis, door een "heb je even voor mij" zingende Cynixquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ehm nee die niet....
Kan me nog wel een meeting herinneren waar ik 's ochtends onder protest wakker gemaakt werd door een CD van A&dM die op repeat was gezet, telt dat ook?
Ik dacht dat je de dag erna nooit zoveel kon herinnerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Wat een herinneringen in die tent zeg...... en niet alleen met fokkers.
Als ik ooit nog eens de loterij win dan komt het terug!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beat this: 11:00 's ochtends wakker gemaakt worden na een avond zuipen bij Yvonne thuis, door een "heb je even voor mij" zingende Cynix.
Ik slaap er soms nog slecht door.
Ik heb een toet toet toeter op me waterscooter loeihard vanaf de begane grond, gecombineert met een loeiend laserpistooltje op de overloop bij Harrie...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Beat this: 11:00 's ochtends wakker gemaakt worden na een avond zuipen bij Yvonne thuis, door een "heb je even voor mij" zingende Cynix.
Ik slaap er soms nog slecht door.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:28 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de dag erna nooit zoveel kon herinneren
Hmmmzzzz, gelijkspelletje dan maar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik heb een toet toet toeter op me waterscooter loeihard vanaf de begane grond, gecombineert met een loeiend laserpistooltje op de overloop bij Harrie...
10 of 11:00.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommigen die heel erg uit de buurt van bepaalde vriendinnetjes en andere partners weg moeten blijven.
Neem je ze mee? Dan print ik het 'Wie neukt wie' diagram uit en dan kunnen we gaan puzzelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]. We hadden altijd wel een camera in de buurt lijkt het, ik heb echt honderden fotos van die tijd.. Sommigen die heel erg uit de buurt van bepaalde vriendinnetjes en andere partners weg moeten blijven
.
Kijk, dat is nu eens een leuk idee voor een meeting.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neem je ze mee? Dan print ik het 'Wie neukt wie' diagram uit en dan kunnen we gaan puzzelen
Het is niet alleen met fokkersquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neem je ze mee? Dan print ik het 'Wie neukt wie' diagram uit en dan kunnen we gaan puzzelen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik heb een toet toet toeter op me waterscooter loeihard vanaf de begane grond, gecombineert met een loeiend laserpistooltje op de overloop bij Harrie...
10 of 11:00.
Als je je handen maar thuis laatquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik tel er al zeker 6 hoor : Sanne, poncho en de zusjes Aventura+Cinna, ripley en Ole. En de vriendin van dingus.
lekker! Ik maak ook wrapsquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef Sanne het volgende:
Ik heb stokbroden besteld bij de bakker voor zaterdag. Neem er drie mee.
Het moet wel raar lopen wil ik daar niet belanden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Ole het volgende:
Gaan we nog naar B&W?
OK.. dat is leuk. Weer eens wat andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het moet wel raar lopen wil ik daar niet belanden.![]()
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Jumparound het volgende:
ik ga 's avonds naar de panama hoorde ik
of hotel arena
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. overrated hippe kuttent dat Panama zeg....
Maar das slechts mijn meningquote:
Jouw publiek komt naar het Vondelparkquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef Sanne het volgende:
Panama
Hotel Arena komt trouwens ook niet echt mijn publiek.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jouw publiek komt naar het Vondelpark.
Ik ben trouwens vorige week voor het eerst in Waterfront geweest. Eigenlijk schandalig, maar goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
Panama zuigt. Hotel Arena is ook niet my cup of tea. Heel soms hebben ze er leuke avonden.
eeehmm:quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef Aventura het volgende:
Een vriendin van me gaat die avond ook naar Arena en ze wilde mij meehebben. Maar ik weet niet of ik daar zin in hebWat is er dan precies? Er staat 'Juice' maar wat voor muziek is dan dan...Ik gok dance
http://www.nighttours.nl/amsterdam/gayguide/juice.phpquote:Juice
What is it?
Circuit party by Casey (Teadance). Pumping house beats, performances and shirtless guys. Yup, pretty much what you can expect of a gay party. .
Mostly visited by: mostly men, local guys, guys from out of town, trendy guys, average guys, muscle marys
Also visited by: tourists
Age range: 20-30, 30-40
and also: 18-25
music: vocal house, dance music
features: cloack check, live DJs, dance floor, shows, gogo dancers
Waarom zit ik nou ineens met een nummer van Electric Six in m'n hoofd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sanne het volgende:
A gay party!!!
Dat is wél lachen trouwens!
Geen ideeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waarom zit ik nou ineens met een nummer van Electric Six in m'n hoofd?
Jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
WTF? Hehe. Gays zijn wel leuk trouwens.
Maareh Jumparound, heb jij ons wat te vertellen?
Ik wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja
aventura...
ik wordt geil van je tieten
Ik zou mezelf nou niet als turn-off bestempelenquote:
Je wordt geil van tieten en je gaat naar een gay avond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja
aventura...
ik wordt geil van je tieten
Lijkt ie toch meer op Bart dan we dachten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wordt geil van tieten en je gaat naar een gay avond.
![]()
Das om de verleiding gewoon niet te hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wordt geil van tieten en je gaat naar een gay avond.
![]()
ik zeg nergens dat ik naar een gay-party gaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Jumparound het volgende:
ik ga met vrienden en moet mee...
naja, we zien wel waar en hoe de avond eindigt!
Je zegt zelf de Arenaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik naar een gay-party ga
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Jumparound het volgende:
ik zei... misschien de areana
gevolgd door, geen idee wat er is
Wel ff blijven opletten hequote:ARENA - Juice
What is it?
Circuit party by Casey (Teadance). Pumping house beats, performances and shirtless guys. Yup, pretty much what you can expect of a gay party. .
Mostly visited by: mostly men, local guys, guys from out of town, trendy guys, average guys, muscle marys
Also visited by: tourists
Age range: 20-30, 30-40
and also: 18-25
music: vocal house, dance music
features: cloack check, live DJs, dance floor, shows, gogo dancers
Nog maar twee nachtjes slapen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeikende klanten, klanten die niet willen luisteren, bergen met storingen, een airco in de problemen en te weinig slaap.
Mijn humeur gaat met sprongen naar beneden.
jaquote:
Nope, Paradisoquote:
Ik hoop het!quote:
Ook niet in de serverruimte?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Airco hebben we niet eens, das niet miljeuvrienduluk.
Zijn de ijsjes alleen voor de verdroogde keeltjes van de callcenter-bevolking?quote:Maar het is wel te doen hier opzich. En ze brengen elke dag ijsjes rond, niet dat ik die hebben mag, maar het gaat om het idee.
Lordi is wel okayquote:En ik ben in mijn nopjes met mijn Lordi tickets.
Serverruimte wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
Ook niet in de serverruimte?
[..]
Zijn de ijsjes alleen voor de verdroogde keeltjes van de callcenter-bevolking?
[..]
Lordi is wel okay.
Leuk, lijkt me ook wel geinig. Al gaat het denk ik snel vervelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serverruimte wel ja.
Nee, iedereen krijgt ze gewoon hoor, wel een aardige actie altijd.
Ja, oh, het is in de Melkweg lees ik net.
15 euro, kan alleen maar meevallenquote:
14.gifquote:
Hoe dingen kunnen veranderen in 1 kroeg bezoekjequote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe dingen kunnen veranderen in 1 kroeg bezoekje.
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiterenquote:Shark.Bait :
Oldbies zijn net iPods: overhyped, duur, krasbestendig (de meeste dan) en iedereen probeert ze te immiteren zonder veel succes.
Dat moet je mij niet vertellen maar Shark Bait.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiteren.
ok! Shark.bait? :quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vertellen maar Shark Bait.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiteren.
Ja, een Gall en Gall, open tot 17:00 op Zaterdag. Heeft een koelkast en verkoopt ook veel gekoelde Rose enzo....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Jumparound het volgende:
zit er een slijter in de buurt van het park?
Willemsparkweg. hoogte Jacob Obrechtstraat oftewel vlak tegenover mijn werkquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef Jumparound het volgende:
oh, waar zit ie dan? gall en gall site vergallde mn dag
dan zal ik eens ff bellen
Hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een iPod en heb volgens mij ook al 2 oldbies gedated, dus ik zeg niets.
2 maar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een iPod en heb volgens mij ook al 2 oldbies gedated, dus ik zeg niets.
Volgens mij waren het maar 2 oldbies ja, de rest nietquote:
Das morgen weer over, kan niet missen. Er zegt toch NOOIT iemand af voor een meeting?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Kraamvisite is afgezegd...maar je kan mijn naam nog steeds doorgestreept laten staan. Zit al twee dagen thuis met koorts![]()
Dat denk ik dus al twee dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das morgen weer over, kan niet missen. Er zegt toch NOOIT iemand af voor een meeting?.
Let maar op, morgenochtend word je wakker en ben je zo fit als een hoentje, om je vervolgens weer fijn ziek te zuipen in de zonquote:
Wat maakt het verder uit, je hebt het gewoon warmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef Jumparound het volgende:
jaaaa, koorts met een zonnesteek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |