Dat moet je mij niet vertellen maar Shark Bait.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiteren.
ok! Shark.bait? :quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vertellen maar Shark Bait.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiteren.
Ja, een Gall en Gall, open tot 17:00 op Zaterdag. Heeft een koelkast en verkoopt ook veel gekoelde Rose enzo....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Jumparound het volgende:
zit er een slijter in de buurt van het park?
Willemsparkweg. hoogte Jacob Obrechtstraat oftewel vlak tegenover mijn werkquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef Jumparound het volgende:
oh, waar zit ie dan? gall en gall site vergallde mn dag
dan zal ik eens ff bellen
Hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een iPod en heb volgens mij ook al 2 oldbies gedated, dus ik zeg niets.
2 maar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een iPod en heb volgens mij ook al 2 oldbies gedated, dus ik zeg niets.
Volgens mij waren het maar 2 oldbies ja, de rest nietquote:
Das morgen weer over, kan niet missen. Er zegt toch NOOIT iemand af voor een meeting?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Kraamvisite is afgezegd...maar je kan mijn naam nog steeds doorgestreept laten staan. Zit al twee dagen thuis met koorts![]()
Dat denk ik dus al twee dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das morgen weer over, kan niet missen. Er zegt toch NOOIT iemand af voor een meeting?.
Let maar op, morgenochtend word je wakker en ben je zo fit als een hoentje, om je vervolgens weer fijn ziek te zuipen in de zonquote:
Wat maakt het verder uit, je hebt het gewoon warmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef Jumparound het volgende:
jaaaa, koorts met een zonnesteek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |