Wat een herinneringen in die tent zeg...... en niet alleen met fokkersquote:
Ehm nee die niet....quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof het niet... Was de Acda en De Munnik meeting.![]()
een beetje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ehm nee die niet....
Kan me nog wel een meeting herinneren waar ik 's ochtends onder protest wakker gemaakt werd door een CD van A&dM die op repeat was gezet, telt dat ook?
Wat is dan jouw definitie van een dame? Dit?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, d'r komen er vast een boel.![]()
Beat this: 11:00 's ochtends wakker gemaakt worden na een avond zuipen bij Yvonne thuis, door een "heb je even voor mij" zingende Cynixquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ehm nee die niet....
Kan me nog wel een meeting herinneren waar ik 's ochtends onder protest wakker gemaakt werd door een CD van A&dM die op repeat was gezet, telt dat ook?
Ik dacht dat je de dag erna nooit zoveel kon herinnerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Wat een herinneringen in die tent zeg...... en niet alleen met fokkers.
Als ik ooit nog eens de loterij win dan komt het terug!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beat this: 11:00 's ochtends wakker gemaakt worden na een avond zuipen bij Yvonne thuis, door een "heb je even voor mij" zingende Cynix.
Ik slaap er soms nog slecht door.
Ik heb een toet toet toeter op me waterscooter loeihard vanaf de begane grond, gecombineert met een loeiend laserpistooltje op de overloop bij Harrie...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Beat this: 11:00 's ochtends wakker gemaakt worden na een avond zuipen bij Yvonne thuis, door een "heb je even voor mij" zingende Cynix.
Ik slaap er soms nog slecht door.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:28 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de dag erna nooit zoveel kon herinneren
Hmmmzzzz, gelijkspelletje dan maar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik heb een toet toet toeter op me waterscooter loeihard vanaf de begane grond, gecombineert met een loeiend laserpistooltje op de overloop bij Harrie...
10 of 11:00.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommigen die heel erg uit de buurt van bepaalde vriendinnetjes en andere partners weg moeten blijven.
Neem je ze mee? Dan print ik het 'Wie neukt wie' diagram uit en dan kunnen we gaan puzzelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]. We hadden altijd wel een camera in de buurt lijkt het, ik heb echt honderden fotos van die tijd.. Sommigen die heel erg uit de buurt van bepaalde vriendinnetjes en andere partners weg moeten blijven
.
Kijk, dat is nu eens een leuk idee voor een meeting.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neem je ze mee? Dan print ik het 'Wie neukt wie' diagram uit en dan kunnen we gaan puzzelen
Het is niet alleen met fokkersquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neem je ze mee? Dan print ik het 'Wie neukt wie' diagram uit en dan kunnen we gaan puzzelen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik heb een toet toet toeter op me waterscooter loeihard vanaf de begane grond, gecombineert met een loeiend laserpistooltje op de overloop bij Harrie...
10 of 11:00.
Als je je handen maar thuis laatquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik tel er al zeker 6 hoor : Sanne, poncho en de zusjes Aventura+Cinna, ripley en Ole. En de vriendin van dingus.
lekker! Ik maak ook wrapsquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef Sanne het volgende:
Ik heb stokbroden besteld bij de bakker voor zaterdag. Neem er drie mee.
Het moet wel raar lopen wil ik daar niet belanden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Ole het volgende:
Gaan we nog naar B&W?
OK.. dat is leuk. Weer eens wat andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het moet wel raar lopen wil ik daar niet belanden.![]()
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Jumparound het volgende:
ik ga 's avonds naar de panama hoorde ik
of hotel arena
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. overrated hippe kuttent dat Panama zeg....
Maar das slechts mijn meningquote:
Jouw publiek komt naar het Vondelparkquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef Sanne het volgende:
Panama
Hotel Arena komt trouwens ook niet echt mijn publiek.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jouw publiek komt naar het Vondelpark.
Ik ben trouwens vorige week voor het eerst in Waterfront geweest. Eigenlijk schandalig, maar goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
Panama zuigt. Hotel Arena is ook niet my cup of tea. Heel soms hebben ze er leuke avonden.
eeehmm:quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef Aventura het volgende:
Een vriendin van me gaat die avond ook naar Arena en ze wilde mij meehebben. Maar ik weet niet of ik daar zin in hebWat is er dan precies? Er staat 'Juice' maar wat voor muziek is dan dan...Ik gok dance
http://www.nighttours.nl/amsterdam/gayguide/juice.phpquote:Juice
What is it?
Circuit party by Casey (Teadance). Pumping house beats, performances and shirtless guys. Yup, pretty much what you can expect of a gay party. .
Mostly visited by: mostly men, local guys, guys from out of town, trendy guys, average guys, muscle marys
Also visited by: tourists
Age range: 20-30, 30-40
and also: 18-25
music: vocal house, dance music
features: cloack check, live DJs, dance floor, shows, gogo dancers
Waarom zit ik nou ineens met een nummer van Electric Six in m'n hoofd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sanne het volgende:
A gay party!!!
Dat is wél lachen trouwens!
Geen ideeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waarom zit ik nou ineens met een nummer van Electric Six in m'n hoofd?
Jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef Aventura het volgende:
WTF? Hehe. Gays zijn wel leuk trouwens.
Maareh Jumparound, heb jij ons wat te vertellen?
Ik wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja
aventura...
ik wordt geil van je tieten
Ik zou mezelf nou niet als turn-off bestempelenquote:
Je wordt geil van tieten en je gaat naar een gay avond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja
aventura...
ik wordt geil van je tieten
Lijkt ie toch meer op Bart dan we dachten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wordt geil van tieten en je gaat naar een gay avond.
![]()
Das om de verleiding gewoon niet te hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je wordt geil van tieten en je gaat naar een gay avond.
![]()
ik zeg nergens dat ik naar een gay-party gaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Jumparound het volgende:
ik ga met vrienden en moet mee...
naja, we zien wel waar en hoe de avond eindigt!
Je zegt zelf de Arenaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik naar een gay-party ga
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef Jumparound het volgende:
ik zei... misschien de areana
gevolgd door, geen idee wat er is
Wel ff blijven opletten hequote:ARENA - Juice
What is it?
Circuit party by Casey (Teadance). Pumping house beats, performances and shirtless guys. Yup, pretty much what you can expect of a gay party. .
Mostly visited by: mostly men, local guys, guys from out of town, trendy guys, average guys, muscle marys
Also visited by: tourists
Age range: 20-30, 30-40
and also: 18-25
music: vocal house, dance music
features: cloack check, live DJs, dance floor, shows, gogo dancers
Nog maar twee nachtjes slapen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeikende klanten, klanten die niet willen luisteren, bergen met storingen, een airco in de problemen en te weinig slaap.
Mijn humeur gaat met sprongen naar beneden.
jaquote:
Nope, Paradisoquote:
Ik hoop het!quote:
Ook niet in de serverruimte?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Airco hebben we niet eens, das niet miljeuvrienduluk.
Zijn de ijsjes alleen voor de verdroogde keeltjes van de callcenter-bevolking?quote:Maar het is wel te doen hier opzich. En ze brengen elke dag ijsjes rond, niet dat ik die hebben mag, maar het gaat om het idee.
Lordi is wel okayquote:En ik ben in mijn nopjes met mijn Lordi tickets.
Serverruimte wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
Ook niet in de serverruimte?
[..]
Zijn de ijsjes alleen voor de verdroogde keeltjes van de callcenter-bevolking?
[..]
Lordi is wel okay.
Leuk, lijkt me ook wel geinig. Al gaat het denk ik snel vervelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serverruimte wel ja.
Nee, iedereen krijgt ze gewoon hoor, wel een aardige actie altijd.
Ja, oh, het is in de Melkweg lees ik net.
15 euro, kan alleen maar meevallenquote:
14.gifquote:
Hoe dingen kunnen veranderen in 1 kroeg bezoekjequote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe dingen kunnen veranderen in 1 kroeg bezoekje.
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiterenquote:Shark.Bait :
Oldbies zijn net iPods: overhyped, duur, krasbestendig (de meeste dan) en iedereen probeert ze te immiteren zonder veel succes.
Dat moet je mij niet vertellen maar Shark Bait.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiteren.
ok! Shark.bait? :quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vertellen maar Shark Bait.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPods zijn NIET krasbestendig, en het is imiteren, niet immiteren.
Ja, een Gall en Gall, open tot 17:00 op Zaterdag. Heeft een koelkast en verkoopt ook veel gekoelde Rose enzo....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Jumparound het volgende:
zit er een slijter in de buurt van het park?
Willemsparkweg. hoogte Jacob Obrechtstraat oftewel vlak tegenover mijn werkquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef Jumparound het volgende:
oh, waar zit ie dan? gall en gall site vergallde mn dag
dan zal ik eens ff bellen
Hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een iPod en heb volgens mij ook al 2 oldbies gedated, dus ik zeg niets.
2 maar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een iPod en heb volgens mij ook al 2 oldbies gedated, dus ik zeg niets.
Volgens mij waren het maar 2 oldbies ja, de rest nietquote:
Das morgen weer over, kan niet missen. Er zegt toch NOOIT iemand af voor een meeting?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Kraamvisite is afgezegd...maar je kan mijn naam nog steeds doorgestreept laten staan. Zit al twee dagen thuis met koorts![]()
Dat denk ik dus al twee dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das morgen weer over, kan niet missen. Er zegt toch NOOIT iemand af voor een meeting?.
Let maar op, morgenochtend word je wakker en ben je zo fit als een hoentje, om je vervolgens weer fijn ziek te zuipen in de zonquote:
Wat maakt het verder uit, je hebt het gewoon warmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef Jumparound het volgende:
jaaaa, koorts met een zonnesteek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |