+8 scherp.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Katten zijn voor mensen met huisdieren.
*opmerking over wet t-shirts NIET maakt*quote:
Net of er dames komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*opmerking over wet t-shirts NIET maakt*.
Nou ik had toch eigenlijk gehoopt dat jij daar met een strak Hooters shirtje zou gaan staan en onze entertainment zou zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*opmerking over wet t-shirts NIET maakt*.
Ach, het vrouwelijk orgasme bespreken we later wel weerquote:
Zucht, tis bijna weekend zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het vrouwelijk orgasme bespreken we later wel weer.
Ja, vertel mij eens hoe dat nu eigenlijk werkt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het vrouwelijk orgasme bespreken we later wel weer.
Ik zei toch: laterquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja, vertel mij eens hoe dat nu eigenlijk werkt.
Ja, hier! Weet jij het ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja, vertel mij eens hoe dat nu eigenlijk werkt.
Daar heb ik overigens echt geen weekend voor nodig hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht, tis bijna weekend zeker
Nee, vertel mij watquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik overigens echt geen weekend voor nodig hoor.
Hehe, ik ratel ze wel door voor je aan de lopende band hèquote:
Kun je het misschien even voordoen?quote:
Ik ben zelf nogal vaagjes na een uitgelopen terrasbezoek van gisteren hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ratel ze wel door voor je aan de lopende band hè
Ik zal vandaag eens het terras bezoeken bij jequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal vaagjes na een uitgelopen terrasbezoek van gisteren hoor.
Van het weekend, met z'n allen.quote:
Dit gaat een educatieve dag wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van het weekend, met z'n allen.
Mits negers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van het weekend, met z'n allen.
Sorry, er geldt een negerverbod op Zaterdag in het Vondelparkquote:
Aight nigga. Zonde dat je er niet bij kunt zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, er geldt een negerverbod op Zaterdag in het Vondelpark.
Ik heb me gebleektquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Aight nigga. Zonde dat je er niet bij kunt zijn.
Dan zie ik je graag komen deze zaterdag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me gebleekt. MJ styliiiiiii!
Ik zei komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan zie ik je graag komen deze zaterdag.
En ik er maar zo op lettenquote:
Komt wel een keer goed hoorquote:
Ja, wie niet hèquote:
Nou, als ik R&P eens doorbladerquote:
Maar goed, daar kom je dan ook weer niet voor je plezier.quote:
Als lurker wel hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, daar kom je dan ook weer niet voor je plezier.![]()
![]()
Wat nu als je nooit hebt leren lezen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:38 schreef Aventura het volgende:
dan links en dan zie je vanzelf een groot gebouw waar met koeienletters Filmmuseum op.
quote:
Het is niet alsof het Vondelpark Central Park is. Mensen hebben benen. Ze kunnen lopen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Voor Vertigo is wel een plan ja. Aan de andere kant van het park zitten dan ook wat kleine winkeltjes en snackbars enz.
Als mijn blaas op knappen staat loop ik niet graagquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het is niet alsof het Vondelpark Central Park is. Mensen hebben benen. Ze kunnen lopen.
Dat is meer een luxeprobleem hé.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als mijn blaas op knappen staat loop ik niet graag![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het is niet alsof het Vondelpark Central Park is. Mensen hebben benen. Ze kunnen lopen.
Dat doe ik alleen als ik heul dronken ben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat is meer een luxeprobleem hé.
Gewoon rock and roll en zeiken in de bosjes.
Rond 15:30 dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik heul dronken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |