Dat moet haast wel, de meeste andere mensen die ik zo hoor praten zijn HEEL bruin geworden al....quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus zo klinkt het wanneer iemand door de hitte bevangen is?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, de meeste andere mensen die ik zo hoor praten zijn HEEL bruin geworden al....
Kun je niet beter een super in de buurt van het park opzoeken? Scheelt sjouwen, en volgens mij aanzienlijk in de prijs. Bovendien hebben ze op CS op zeker geen Guinnessquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
ok, vanaf mijn huis moet ik het nog net wel redden met die 2 dingen. Zal dan niet teveel drank etc van huis meenemen, maar dat kopen we dan wel op Amsterdam CS bij de AH ofzo.
Nigga, je zou eens moeten zien hoe bruin ik ben, aight.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, de meeste andere mensen die ik zo hoor praten zijn HEEL bruin geworden al....
Zit wat in jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kun je niet beter een super in de buurt van het park opzoeken? Scheelt sjouwen, en volgens mij aanzienlijk in de prijs. Bovendien hebben ze op CS op zeker geen Guinness.
A mos, alles chil? Zaterdag wordt baggerz, man. Gruwelijk fesa. Zie joe dan, homies. In da tripple X.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus zo klinkt het wanneer iemand door de hitte bevangen is?
http://www.vondelpark.org/./uploads/plattegrond_website.pdfquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ik weet op zich een leuke plek, maar geen idee hoe ik dat moet uitleggen hehe.
Ik ga even kijken of ik een kaartje kan vinden.
Wat de neuk?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
A mos, alles chil? Zaterdag wordt baggerz, man. Gruwelijk fesa. Zie joe dan, homies. In da tripple X.
Ik heb het ook alleen dan in het Nederlands.
Zo ken ik je nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Is het trouwens erg dat ik toch wel een beetje emotioneel word bij het nummer 'papa' van Stef Bos, na een ruzie met mijn vader?
Iew, straks worden we nog soft [afbeelding]
Nee man, dat is sjiek hendig. Snap dat danquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je raakt ze zo makkelijk kwijt zo centraal
Tenzij je natuurlijk geen bier drinkt. Dat soort mensen bestaat ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor, voor iedereen die wil komenals je maar bier bij je hebt
niet hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk geen bier drinkt. Dat soort mensen bestaat ook.
Voor jou water met citroenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk geen bier drinkt. Dat soort mensen bestaat ook.
Jij doet ook alleen maar lief tegen me omdat ik nog wat van je heb.quote:
Oops, busted.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen maar lief tegen me omdat ik nog wat van je heb.
Heb je überhaupt iets gelezen voordat je in dit topic reageerde?quote:
Tuurlijk! Bier, vondelpark en gezellige users.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je überhaupt iets gelezen voordat je in dit topic reageerde?
Gert besloot om blaasontsteking te krijgen en te plassen op het nieuwe ende dure tapijt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet![]()
Of het moet wel een heul erge riot geweest zijn.
Ben je nu onterfd?
Gewoon komen! Het is echt geen ons-kent-ons gebeuren...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk! Bier, vondelpark en gezellige users.![]()
Ohw.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gewoon komen! Het is echt geen ons-kent-ons gebeuren...
Hm ik kan me er wat bij voorstellen. Ik heb mij al aangepast; ik verblik of verbloos niet meer als Dookie een drolletje heeft gedaan op het tapijt. Gelukkig heeft hij droge keuteltjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Gert besloot om blaasontsteking te krijgen en te plassen op het nieuwe edoch dure tapijt.
Het huis was te klein. [afbeelding]
Dookster!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ik kan me er wat bij voorstellen. Ik heb mij al aangepast; ik verblik of verbloos niet meer als Dookie een drolletje heeft gedaan op het tapijt. Gelukkig heeft hij droge keuteltjes.
ahja okequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Houd het topic in de gaten; dat wordt nog bekend gemaakt
Goed, hij verdraagt de hitte wel goed! Vorig jaar had ie het zwaarder:quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dookster!
Hoe is het met die lamme zak?
Awwwww. Wat cutequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed, hij verdraagt de hitte wel goed! Vorig jaar had ie het zwaarder:
[afbeelding]
En ZO domquote:
Mijn maatje. Zo liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed, hij verdraagt de hitte wel goed! Vorig jaar had ie het zwaarder:
[afbeelding]
Understatement van de eeuw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |