quote:Roger breekt zijn grote teen
Amsterdam, 17 juli 2006
Roger heeft aan het oefenduel met Bennekom afgelopen zaterdag een gebroken grote linkerteen overgehouden. De kwetsuur zal de Spaanse middenvelder naar verwachting een tot twee weken aan de kant houden.
Roger speelde de eerste helft tegen de hoofdklasser, na de pauze werd hij vervangen door Olaf Lindenbergh.
Iddquote:Op maandag 17 juli 2006 13:27 schreef M0NTANA het volgende:
Of eigenlijk is het nog ruim drie weken in plaats van nog een klein maandje, op 8 augustus 2006 spelen we alweer de eerste wedstrijd in de voorronde van de CL en op 13 augustus 2006 staat de wedstrijd tegen PSV om de JC-schaal op het programma. Schiet dus lekker op!
Met het uur hierquote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:Kampioenen, de zin groeit met de week...
dat hoop ik met je mee.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef PLAE@ het volgende:
oh champiosn league nog voor jc-schaal. Hopelijk loten we iets leuks.
quote:Di 18 /7 /2006 19:30 oefen: SV Spakenburg - Ajax
Do 20 /7 /2006 Loting eerste en tweede ronde beker
Za 22 /7 /2006 Arsenal-Ajax (afscheid Dennis Bergkamp)
Di 25 /7 /2006 oefen: Emmen - Ajax
Vr 28 /7 /2006 Loting voorronde Champions League
Za 29 /7 /2006 14:00 oefen: Borussia Dortmund - Ajax
Vr 4 /8 /2006 21:15 oefen: Ajax - Inter
Za 5 /8 /2006 21:15 oefen: Ajax - Manchester United FC
Vr 11 /8 /2006 Open Dag Ajax
Zo 20 /8 /2006 14:30 competitie: Ajax - RKC
xDquote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:Kampioenen, de zin groeit met de week...
London niet, Dortmund maybquote:Op maandag 17 juli 2006 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan er eigenlijk nog FOK!kers naar London zaterdag? En naar Dortmund een week later?
Daar begint de ellende weer.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Laatste nieuws: Roger heeft een gebroken teen.
[..]
Klopt, lijstje van Ajax Netwerk is niet goed....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
AJAX - Inter toch? In die lijst staat Porto.
kleine update: jc schaal en voorronde CL toegevoegdquote:Di 18 /7 /2006 19:30 oefen: SV Spakenburg - Ajax
Do 20 /7 /2006 Loting eerste en tweede ronde beker
Za 22 /7 /2006 Arsenal-Ajax (afscheid Dennis Bergkamp)
Di 25 /7 /2006 oefen: Emmen - Ajax
Vr 28 /7 /2006 Loting voorronde Champions League
Za 29 /7 /2006 14:00 oefen: Borussia Dortmund - Ajax
Vr 4 /8 /2006 21:15 oefen: Ajax - Inter
Za 5 /8 /2006 21:15 oefen: Ajax - Manchester United FC
DI 8/8/2006 derde voorronde CL heenwedstrijd
Vr 11 /8 /2006 Open Dag Ajax
Zo 13/8/2006 18.00 PSV - AJAX(JC schaal)
Zo 20 /8 /2006 14:30 competitie: Ajax - RKC
WO 23/8/2006 derde voorronde CL reteurn
Ik hoop het wel anders wordt het voor mij nog problematischquote:Op maandag 17 juli 2006 14:31 schreef Silenus het volgende:
We beginnen de CL met een uitwedstrijd toch?
Denk het wel jaquote:Op maandag 17 juli 2006 14:31 schreef Silenus het volgende:
We beginnen de CL met een uitwedstrijd toch?
Ik hoop iets in Scandinaviequote:Op maandag 17 juli 2006 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
Als het eerst een uitwedstrijd is, hoop ik dat ze een Portugese club loten of kan dat niet?
Egyptische ploegen doen niet mee he?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
Als het eerst een uitwedstrijd is, hoop ik dat ze een Portugese club loten of kan dat niet?
Gelukkig voor hem bestaat de concurrentie uit Olaf Lindenbergh en Robbert Schilder, aangezien Urby Emanuelson gewoon als linksback gebruikt zal worden in een systeem met vier verdedigers.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef jna het volgende:
Op naar nummer 500
Wel jammer voor Roger trouwens, juist nu ze weer compleet zijn kan ie niks laten zien.
Dat is wel weer zo maar kan me voorstellen dat ten Cate wil zien hoe ie samen speelt met de andere spelersquote:Op maandag 17 juli 2006 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem bestaat de concurrentie uit Olaf Lindenbergh en Robbert Schilder, aangezien Urby Emanuelson gewoon als linksback gebruikt zal worden in een systeem met vier verdedigers.
kan 'ie lekker veel tijd aan z'n Nederlandse lessen besteden!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van Roger, dat kost toch weer twee weken aanpas tijd.
Roger op de plek van Blind?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
Roger tegen Gabri: "Ik speel op zijn plek..." "Lul, man ... Das Danny Blind, die voetbalt hier allang niet meer..."
Misschien kunnen we hier wel een nieuwe teen voor je bestellen!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
Roger tegen Gabri: "Ik speel op zijn plek..." "Lul, man ... Das Danny Blind, die voetbalt hier allang niet meer..."
Nee, die kop ik niet inquote:Op maandag 17 juli 2006 15:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ben blind
Marco is het huidige Ajax niet...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Trouwens, M0NTANA durft zich Ajacied te noemen? Als er een echte Ajacied is, is het Marco van Basten wel!
Al ZOU hij inhoudelijk gelijk hebben (wat hij niet heeft, want over twee jaar wordt Marco Europees Kampioen), vind ik het nog schandalig hoe je een man met zo'n groot Ajax-hart zo afkraakt.
Zou je met (meer in de tijdsgeest) Jari Litmanen toch ook niet doen?
Wat heeft dat er nou mee te maken? Marco is een groot Ajacied en gaat nog heel veel winnen, let maar op. Overigens doet M0NTANA met Johan hetzelfde, die heeft ook alles al bewezen. Belachelijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Marco is het huidige Ajax niet...
Zeurpietquote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef -Wolf- het volgende:
hey! -Wolf- moet boven Jasza! Streepjes gaan voor op het alfabet! (check het fotoboek maar!)
Aangezien alles op alfabetische volgorde staat!
In tegenstelling tot veel andere Ajacieden ben ik ook altijd kritisch geweest op Danny Blind, die ook geweldig als speler was. Een goede speler (of zelfs uitmuntende speler, als we het over Marco van Basten hebben) wordt niet automatisch een top-trainer/coach en als hij dat wel wordt, gaat hier een heel proces aan vooraf. Je kan in mijn ogen niet zomaar na één jaar ervaring bij Jong Ajax aangesteld worden als bondscoach, dat kan alleen maar als je veel hebt betekend voor Oranje in het verleden en als je de zegen hebt van JC.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Trouwens, M0NTANA durft zich Ajacied te noemen? Als er een echte Ajacied is, is het Marco van Basten wel!
Al ZOU hij inhoudelijk gelijk hebben (wat hij niet heeft, want over twee jaar wordt Marco Europees Kampioen), vind ik het nog schandalig hoe je een man met zo'n groot Ajax-hart zo afkraakt.
Zou je met (meer in de tijdsgeest) Jari Litmanen toch ook niet doen?
Ben ik met je eens. Toch moet je Marco de bondscoach los zien van van Marco de Ajacied. Hetzelfde geldt voor Johan. Waar marco de ballen heeft om bondscoach te worden en zich als bondscoach te bewijzen kan cruijff alleen commentaar geven...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Marco is een groot Ajacied en gaat nog heel veel winnen, let maar op. Overigens doet M0NTANA met Johan hetzelfde, die heeft ook alles al bewezen. Belachelijk.![]()
Och je mag best kritiek hebben hoor, of moeten we waar kritiekloos achter iemand aan blijven lopen?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Marco is een groot Ajacied en gaat nog heel veel winnen, let maar op. Overigens doet M0NTANA met Johan hetzelfde, die heeft ook alles al bewezen. Belachelijk.![]()
Scherp.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef -Wolf- het volgende:
hey! -Wolf- moet boven Jasza! Streepjes gaan voor op het alfabet! (check het fotoboek maar!)
Aangezien alles op alfabetische volgorde staat!
EK in Duitsland?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Oh, maar daar had ik het ook over. Geen kritiekloos klapvee spelen nee, maar de prestaties van Marco kan je pas op EK in Duitsland beoordelen. Daar moet het gebeuren.
Daarna zie ik hem naar Ajax komen om Ten Cate op te volgen, het wordt een grote coach. Let maar op, daarom is het ook zonde om hem nu af te gaan kraken.
Dus. [afbeelding]
hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Seizoenkaarten worden pas op 29 Juli verstuurd?
Ach, het is allemaal koffiedik kijken, ik ben nu eenmaal wat kritischer dan de gemiddelde VBL-bezoeker.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Oh, maar daar had ik het ook over. Geen kritiekloos klapvee spelen nee, maar de prestaties van Marco kan je pas op EK in Duitsland beoordelen. Daar moet het gebeuren.
Daarna zie ik hem naar Ajax komen om Ten Cate op te volgen, het wordt een grote coach. Let maar op, daarom is het ook zonde om hem nu af te gaan kraken.
Dus. [afbeelding]
Aardig kut, ik ga 28 juli 2006 op vakantie.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Seizoenkaarten worden pas op 29 Juli verstuurd?
Je bent ook wat minder objectief en vastberaden in je mening zonder dat die kan wijken. Best schattig hoor, maar dat moet je dan zelf ook doorhebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal koffiedik kijken, ik ben nu eenmaal wat kritischer dan de gemiddelde VBL-bezoeker.
Verdere discussie over JP in: [CENTRAAL] Johan Cruijff, logisch die kritiek? #1
En over San Marco in: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Leuk filmpje, bedankt.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:55 schreef Trancelocator het volgende:
http://www.ultrasuid.com/bennekomajax.htm![]()
Wat betreft mijn houding ten opzichte van JC en Marco van Basten denk ik dat ik heel objectief ben, ik heb namelijk heel veel respect voor hun prestaties in het verleden en ben één van de weinigen die hun huidige prestaties kritisch durf te analyseren. Veel mensen laten zich teveel leiden door het verleden, terwijl ik graag naar het heden kijk en iedereen evenveel krediet geef.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent ook wat minder objectief en vastberaden in je mening zonder dat die kan wijken. Best schattig hoor, maar dat moet je dan zelf ook doorhebben.
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]
Roger tegen Gabri: "Kijk, en hier hadden ze vorig jaar mazzel, en hier en hier en hier ook weer in de laatste seconden gescoord. Lieve help waar zijn we terecht gekomen?
Bij de mooiste club van de wereld. Duh.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]
Roger tegen Gabri: "Kijk, en hier hadden ze vorig jaar mazzel, en hier en hier en hier ook weer in de laatste seconden gescoord. Lieve help waar zijn we terecht gekomen?"
Mag ik even hard lachen? WHAHHAHAHAHAHAHAH! Ga geschiedenisboeken lezen pannenkoek.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben ook geen Cruijff fan hoor. Uitstekende verdiensten voor Ajax en het Nederlandse voetbal, maar laf als coach.
ok, dit is veruit de grappigste!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]
Roger tegen Gabri: "Kijk, en hier hadden ze vorig jaar mazzel, en hier en hier en hier ook weer in de laatste seconden gescoord. Lieve help waar zijn we terecht gekomen?"
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben ook geen Cruijff fan hoor. Uitstekende verdiensten voor Ajax en het Nederlandse voetbal, maar laf als coach.
Laatste wat ik er over zeg, want wij worden het toch niet eens. Niet dat dat erg is, maar het is gewoon verspilde energiequote:Op maandag 17 juli 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat betreft mijn houding ten opzichte van JC en Marco van Basten denk ik dat ik heel objectief ben, ik heb namelijk heel veel respect voor hun prestaties in het verleden en ben één van de weinigen die hun huidige prestaties kritisch durf te analyseren. Veel mensen laten zich teveel leiden door het verleden, terwijl ik graag naar het heden kijk en iedereen evenveel krediet geef.
Iemand met de ervaring van Marco van Basten hoort ook simpelweg geen bondscoach te zijn, de functie van bondscoach moet ook niet gebruikt worden om ervaring op te doen, de bondscoach moet de beste trainer/coach zijn die je tot je beschikking hebt. Over Frank Rijkaard ben ik overigens ook altijd negatief geweest, vaak te negatief, volgens overige FOK!kers. Eigenlijk vind ik de hele 1988-lichting (nog) niets qua prestaties als trainer/coach, zowel Ruud Gullit, Danny Blind, Frank Rijkaard, Marco van Basten, Ronald en Erwin Koeman hebben in mijn ogen nog niet zoveel gepresteerd. Frank Rijkaard heeft het met Barça geweldig gedaan, de afgelopen drie jaar, maar wat is daarbij daadwerkelijk zijn verdienste geweest? Moeilijk te zeggen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laatste wat ik er over zeg, want wij worden het toch niet eens. Niet dat dat erg is, maar het is gewoon verspilde energie
De prestaties ansich zijn goed; 23 van de 25 wedstrijden ongeslagen oid. Dat je dan juist in de 8ste finales tegen een zeperd aanloopt is zonde en jammer, maar dat kan gebeuren, zeker de manier waarop dat gebeurde. Het kan gewoon. Maar wanneer ik over de prestaties begin, dan begin jij gelijk over het vertoonde spel; dat inderdaad alleen bij vlagen echt goed is geweest, verder redelijk en af en toe dramatisch. Maar het is echt niet zoveel slechter als onder Van Gaal of Advocaat, al haalde het spel zich ook niet bij Hiddink of Rijkaard. Overigens neem jij Rijkaard minder kwalijk, maar die had ook echt geen goede hand qua wisselen of selecteren (Van Vossen).
Maar goed, ik zie daadwerkelijk nog wel verbeteringen mogelijk richting EK '08, omdat van Basten meer ervaren is, meer bagage heeft en echt zijn eigen groep heeft om mee te werken. Dat er genoeg is om over te discussieren (bepaalde selecties, bepaalde tactische wissels, etc) dat snap ik en dat weet ik ook wel. Maar de negatieve kruistocht waar jij mee bezig bent gaat echt nergens over; krediet geef je hem amper, anders zou je er rekening mee houden dat hij een beginnend coach is en het imago naar pers en publiek sowieso heeft verbeterd. Hoe je het wendt of keert, mensen zijn echt positiever naar het Nederlands elftal toe.
Dat is tenminste hoe ik er over denk. Prima dat je een beargumenteerde mening wilt uiten, maar doe dat dan wel een beetje genuanceerde en relativeer enkele puntjes; nu lijkt het meer op het tegen zijn om het tegen zijn en alles maar zo negatief mogelijk te benaderen.
Als dit al niet zijn verdienste is kan niemand het ooit goed doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Frank Rijkaard heeft het met Barça geweldig gedaan, de afgelopen drie jaar, maar wat is daarbij daadwerkelijk zijn verdienste geweest? Moeilijk te zeggen.
Waaromquote:
Hoezo is ie laf als trainer?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat het logisch is zeker....
Omdat hij bang is geweest. Had waarschijnlijk een stukje van zijn faam verloren als hij het ergens niet goed zou doen. En nu maar zeuren. Tsja.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:03 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Hoezo is ie laf als trainer?
28 juliquote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Wanneer is eigenlijk de loting voor de voorronde?
Moet kunnen, oppassen voor blessure's, Spakenburg begint altijd te schoppen als ze worden overklast.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Morgen tegen Spakenburg dus. Benieuwd of ze weer rond de 0-8 komen of iets minder goals maken. Moet kunnen.
1 dag langer dan de rest.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosenberg nu pas terug....
Die heeft een lange vakantie gehad dan.
Dus? Wel gewoon trainingen etc.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef thewishmaster het volgende:
En hij heeft ook zo vaak meegedaan op het WK.....
Ajax blijft dus gewoon in potje 2 als we het halen.quote:PSV maakt kans op pot 1 Champions League
17/7/2006 17:55
Met het wegvallen van de fraudeurs Juventus en AC Milan kan PSV mogelijk alsnog geplaatst worden bij de beste acht clubs in de Champions League. Met een beschermde status als groepshoofd als gevolg.
De kans dat de Nederlandse kampioen in Pot 1 belandt, is vijftig procent. Tenminste twee clubs moeten falen in de laatste kwalificatieronde van de Champions League. Liverpool, Arsenal en Valencia staan nu nog boven PSV in de top acht, maar zijn nog niet zeker van een plek in het hoofdtoernooi.
FC Porto heeft nog iets betere papieren dan PSV. De ploeg van Co Adriaanse is de eerste die opschuift zodra Liverpool, Arsenal of Valencia faalt. Ook Bayern München kan nog een pot promoveren als alledrie zich laten piepelen.
Clubs uit dezelfde pot ontlopen elkaar bij de loting. Bovendien scheidt de UEFA clubs uit hetzelfde land. Dat betekent bijvoorbeeld dat Chelsea nooit tegen Manchester United speelt in de groepsfase.
Laat maar komen hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 18:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu maar hopen dat we inter niet treffen...
Die Nederlanders ook pas vandaag tochquote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosenberg nu pas terug....
Die heeft een lange vakantie gehad dan.
Ja, alle wk klantenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Die Nederlanders ook pas vandaag toch![]()
Ach, ik zie het niet als de blauwen sponseren.. Maar betalen voor een wedstrijd waarin ik ga genieten.quote:
Dat doe ik dagelijks,quote:Op maandag 17 juli 2006 19:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga morgen die kakkerlakken hopelijk uitlachen
Litmanen 10 is idd wel stoer, ik had het thuisshirt van vorig jaar al maar ik vind dit uit-shirt erg mooi. Trouwens weet jij misschien of je nog ergens die blauwe AFCA truien kan krijgen?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Nice, ik ga voor het eerst in jaren weer eens thuisshirt kopen. Meestal draag ik gewoon ultra-casual, maar Ajax-shirtje is in zomer wel leuk.
Behalve adidas-logo vind ik het een mooi shirt. En ja, het oude logo naai ik er wel over
Iemand nog leuk idee voor rugnummer en -naam? Ik dacht aan Litmanen 10![]()
Thnx, zal wel ff uitzoeken. Wil zo'n vest erg graag namelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Voor AFCA-vesten moet je naar afca.nl... op 410 kan je ze sowieso altijd wel krijgen, als je ff met mensen contact... afca.nl heeft eens in zoveel wedstrijden verkoop...
Verlosser, nummer 9.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Als mensen bang worden dan gaan ze dom lullen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in een paar woorden moet zeggen wat je verwacht van de volgende spelers voor het volgende jaar wat zou het zijn?
Gentenaar: speelt een wedstrijd of 5 goed na weer een blessure van Steek
Roger: Wordt na een redelijk begin bankzitter
Gabri: Speelt op veel plaatsen maar speelt nooit veel. Haalt wel altijd een 6
De Mul: Valt 2 keer in en wordt in de winter verhuurd aan Anderlecht
Krohn-Deli: Valt niet in en wordt verhuurd aan RKC
Pérez: Valt tegen maar speelt wel de meeste wedstrijden
Stam: Speelt hooguit 20 competitiewedstrijden en speelt goed als hij speelt. In januari of februari krijgt hij een zware blessure
he, die heb ik gisteren besteldquote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
wow die ziet er gaaf uit van de achterkant, ik ga als ik me geld weer krijg ook een shirt met nr 19 en rosenberg nemenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:10 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Het nieuwe ajax uitshirt van de achterkant![]()
[afbeelding]
Hebben zij Jaap Stam?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moet kunnen, oppassen voor blessure's, Spakenburg begint altijd te schoppen als ze worden overklast.
quote:Kruidvat wil het klassieke logo terug
Vandaag lag de nieuwe folder van Kruidvat op de mat. Niets bijzonders, totdat ons oog viel op een advertentie voor een printer. De bijbehorende foto liet ons zien wat er dan wel geprint kon worden: een flyer van de campagne van 'Geef Ajax z'n gezicht terug'! Bij deze danken wij Kruidvat dat zij nog steeds achter de terugkeer van het echte, klassieke Ajax-logo staat. En voor de fotograaf van de printer: toppie ouwe!
Zou pienaar nu wel op '10' mogen spelen?quote:Danny Blind staat op het kandidatenlijstje voor het bondscoachschap van Zuid-Afrika. De voetbalbond van dat land zou graag een Nederlander aanstellen.
'Ik ben slechts via een omweg gepolst', houdt Blind in het Algemeen Dagblad een slag om de arm. 'Ze hebben een lijst en ze willen graag een Nederlander begreep ik. Concreet is het allerminst.'
Het nationale elftal van Zuid-Afrika heeft een woelige periode achter de rug. Met Ted Dumitru als interim-bondscoach stelde Bafana Bafana ernstig teleur op het toernooi om de Afrika Cup en voor het WK in Duitsland wist het land zich niet te plaatsen.
De nationale bond zoekt nu een opvolger voor Pitso Mosimane, die ook al als interim-coach fungeerde. Zuid-Afrika is in 2010 gastland van het WK.
Rogér is maar even uitgeschakeld hoor, dus die zal niet zoveel missen. En anders hebben we altijd Lindenbergh nog.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:25 schreef Vicente het volgende:
Jammer dat Rogér geblesseerd is, krijgt Sneijder toch de linkshalf plek
Ik blijf het op AC Milan houden eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwe club van Trabelsi?
Nog clubloosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwe club van Trabelsi?
Dat is het rolstoelplatform, zit je daar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:07 schreef Omega het volgende:
Ik heb ook een seizoenskaart, achter de goal in vak B 016 (ik wist niet eens dat het zo heet).
Voor derde jaar achtereenvolgend.
Mijn vader zit in een rolstoel, ja we zitten daar. Daar wordt ook altijd die koffie langs gebracht door die leuke meisjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is het rolstoelplatform, zit je daar?
Mooie plek, alleen link bij afvallende schotenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Mijn vader zit in een rolstoel, ja we zitten daar. Daar wordt ook altijd die koffie langs gebracht door die leuke meisjes.
Dat is wel ideaal, die meiden zien er van een afstandje (vanaf 409/410) inderdaad goed uit en verder zijn de prijzen van de SCC's wel goed te doen, toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Mijn vader zit in een rolstoel, ja we zitten daar. Daar wordt ook altijd die koffie langs gebracht door die leuke meisjes.
Als PSV langs komt dus, met die beer?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mooie plek, alleen link bij afvallende schoten
Inderdaad, dat denk ik ook altijd als ik weer iemand zie wegduiken na een schot dat naast gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mooie plek, alleen link bij afvallende schoten
Je betaald voor één SCC kaart, die van de begeleider is in principe gratis, al betaal ik gewoon de helft aan mijn vader.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal, die meiden zien er van een afstandje (vanaf 409/410) inderdaad goed uit en verder zijn de prijzen van de SCC's wel goed te doen, toch?
Je zit wel dichtbij als Huntelaar weer eens over de borden springt richting supportersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef Omega het volgende:
Als Vonk de keeper inschoot voor de wedstrijd dan gingen altijd wel een paar ballen snoeihard langs, en dat is voor de wedstrijd dus dan let je toch nog wat mnder op.
Overzicht is ook wel minder, aan de andere kant van het veld is het toch moeilijk te zien hoe vrij iemand staat en of het buitenspel is etc etc.
Maar all in all, goede plek. Vooral bij de goal voor onze neus kun je goed zien wat er allemaal gebeurt. Alleen niet bij KNVB wedstrijden (bv Beker en JC schaal) want die reclame borden zijn veel hoger.
En ik wordt minder afgeleid van ander publiek, er zit niet niemand in je gezichtsveld of iemand die opspringt bij een kans. Met al die rolstoelen is de kans van opspringen toch al een stuk kleiner
Dan heb je ze ondertussen allemaal al van dichtbij gezienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef Omega het volgende:
En David Endt zit er vaak met soms een geblesseerde speler. Als Ajax die kant op speelt natuurlijk.
Ga je rijbewijs eens ophalen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je ze ondertussen allemaal al van dichtbij gezien![]()
Waar heb je af moeten rijden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn aan het lunchen, maar ze zijn open tot 8 uur
![]()
Al is de erfenis wederom zwaar die Hiddink achter laat. Vraag maar aan Dick!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Sjimz jongen, wat goed!
Voor Blind en Van der Lem lijkt me het een mooie klus.
Rijswijk, maar we gingen naar Den Hoornquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar heb je af moeten rijden?
Blind/Van der Lem ook in beeld bij Australie?
AT5 meldt dat het duo Blind/Van der Lem naast de interesse van Zuid-Afrika ook in de belangstelling zou staan van Australie. De interesse van Zuid-Afrika zou vooralsnog alleen informerend geweest zijn. Beide nationale bonden zoeken een nieuwe bondscoach voor de komende periode.
om toch maar ontopic te blijven
De nieuwe aanwinst van Koeman bij PSV?quote:Ajax-middenvelder Stanley Aborah mag uitkijken naar een nieuwe werkgever. De Belg met Ghanese wortels heeft afgelopen week vernomen dat hij zich niet hoeft te melden bij Jong-Ajax.
Aborah werd afgelopen seizoen verhuurd aan FC Den Bosch, maar maakte niet genoeg indruk om een terugkeer naar Ajax af te dwingen. Ondanks zijn doorlopende contract mag de spelmaker vertrekken uit Amsterdam.
Of de 19-jarige Aborah een transfersom op moet brengen is onbekend.
We zullen zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:34 schreef methodmich het volgende:
Weet ik niet HeatWave, kan best eens een Hersi-verhaal worden.
Laten we ons eerst maar even plaatsen, hebben we al eens eerder moeite mee gehad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef -Wolf- het volgende:
Even gepikt van MONTANA uit een ander topic:
[afbeelding]
hm... ik ga voor AJAX bij Liverpool in de poulefase.
Ik waag het nog wel eens om spelers snel te vergeten maar deze geweldenaar bij wie de knieën over het veld sleepten vanwege zijn kromme poten blijft altijd in mijn geheugen gegrift!quote:
En? Nog je handtekeningen overhandigd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Feijenoordtopic #168: Dirkmoetblijven.nl
zal ik ook even gaan trollen hieR ?
als het maar niet ten koste van mijn leesplezier gaat. ik trol ook niet in jullie topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk afscheidscadeau.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ja allemaal
Hij stelt toch gewoon een vraag, daar kan je niet mee eens zijn, maar direct noemt iemand hem weer (k)neus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, als jij een "vraag" stelt met "feynerd, feynooit" is dat niet normaal een vraag stellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:28 schreef Omega het volgende:
[..]
Hij stelt toch gewoon een vraag, daar kan je niet mee eens zijn, maar direct noemt iemand hem weer (k)neus.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, als jij een "vraag" stelt met "feynerd, feynooit" is dat niet normaal een vraag stellen.
en jezelf niet laten kennen uiteraard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach ja, gewoon lekker ontopic houden, en inhoudelijk posten...
Is het nu Feijenoord of Feyenoord...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje pesten mag natuurlijk best, dat hoort bij de sport. Maar in een normale discussie heb ik het gewoon over Psv en Feijenoord (al kort ik het wel eens af ofzo). Natuurlijk heb ik het soms ook wel eens over kakkerlakken of boeren ofzo.
We zouden toch ontopic blijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Is het nu Feijenoord of Feyenoord...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Leuk afscheidscadeau.
Doopy en Omega, julllie staan in de OP.
A'dam Tournament here i come!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef -Wolf- het volgende:
Nog een maandje en we mogen het stadion weer in.Fucking hell, ik heb er zin in!
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)quote:
Ach ja, cadeautje, dan ga je welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)
bofferd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja, cadeautje, dan ga je wel
Eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)
19.30quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef Badabingea het volgende:
Hoelaat spelen ze vandaag?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond spelen ze om 19.30 uur tegen Spakenburg, qua niveau vergelijkbaar met Katwijk.![]()
daarmee zegt die dat ajax er dik van gaat winnenquote:
Katwijk is beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond spelen we om 19.30 uur tegen Spakenburg, qua niveau vergelijkbaar met Katwijk.![]()
zoiets zat ik me dus ook al af te vragen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:52 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Ajax is wel grappig zeg, de verkoop voor de JCS start op 29 Juli voor SCC houders. Hoe kan dat nou als ze op die dag de seizoenskaarten pas versturen
Daaromquote:
Misschien gaan ze zelf met een busje het hele land door en alles door de brievenbus gooienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zoiets zat ik me dus ook al af te vragen.
Ik had het begin Juni al betaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb allang netjes betaald. zelf via internetbankieren overgeschreven. hopelijk is het wel goed aangekomen.
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zullen zich tegen Ajax wel inhouden, tegen jullie is het wel wat anders F1Bas.
Ik vandaag spoedstorting bij ABNquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb allang netjes betaald. zelf via internetbankieren overgeschreven. hopelijk is het wel goed aangekomen.
Mja misschien om de wachtlijsten in te korten dat je voor een bepaalde periode moet betalen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vandaag spoedstorting bij ABN
ze kunnen me wat andere jaren kon je op de eerste speeldag nog met gemak betalen![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
DON'T FUCK WITH AJAX![]()
besloten om oefenwedstrijden niet meer mee te rekenen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:56 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
UPDATEN WOLFFFF, 1-0 KJH.
WAT een PRACHTIGE foto!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
DON'T FUCK WITH AJAX![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef F1Bas het volgende:
0-1 nog maar, kom op maak die blauwen af.
Highlow zegt 2-0quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:23 schreef -Wolf- het volgende:
de 1 zegt 2-0 en de ander zegt 0-4 in die ajax chat @ ajax.netwerk
Geef ze 's ongelijk, wij hun uitlachen terwijl ze 1-0 verliezen van Katwijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:23 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
De ruststand is 2-0 voor Spakenburg. Ajax speelt voornamelijk hard en werkvoetbal. Het combinatiespel laat te wensen over.
Wel dus, nou dat word weer irritatie aanhoren van de kakkerlakken.
Dan nog irriteer ik me aan zequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geef ze 's ongelijk, wij hun uitlachen terwijl ze 1-0 verliezen van Katwijk.
Absoluutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Dan nog irriteer ik me aan ze![]()
Dat is zo, maar wat moet je er anders van maken? Ik ga me met deze hitte niet druk maken over een verliespotje. Heb ook niet lopen kloten in het Feyenoord-topic destijds, dus ik laat het maar gewoon over me heen komen. Wie weet scoren we nog een keer of 4 a 5 in de 2e helft. Dan valt het allemaal wel weer mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Vind het een behoorlijke domper eigenlijk, dacht juist dat we zo goed op weg waren.
Je bent niet eens aan het kijken.quote:
Klinkt alsof het door iemand uit de duim is gezogen. En als het wel waar is, dan gaat het nog druk worden in dit topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:32 schreef Cordoba32 het volgende:
*knip
Ik sponsor geen blauwen en ik ben aan het werk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je bent niet eens aan het kijken.![]()
Wedstrijd vind gewoon plaats in je achtertuin, man,![]()
Komt van Highlow en die zijn doorgaans goed geinformeerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klinkt alsof het door iemand uit de duim is gezogen. En als het wel waar is, dan gaat het nog druk worden in dit topic.
Feijenoordsupporters mogen niks zeggen na de blamage tegen Katwijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klinkt alsof het door iemand uit de duim is gezogen. En als het wel waar is, dan gaat het nog druk worden in dit topic.
Oh ja, jij bent voor die rooie schoften.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik sponsor geen blauwen en ik ben aan het werk.
We hebben nog wel wat tegoed van die muppets van hier die toen bij jullie een grote bek hadden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordsupporters mogen niks zeggen na de blamage tegen Katwijk.
Ga je gang hoor, dit is nog ietsje erger.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordsupporters mogen niks zeggen na de blamage tegen Katwijk.
Laat ze lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben nog wel wat tegoed van die muppets van hier die toen bij jullie een grote bek hadden.
Ja eigen schuld, de helft van de ajax supporters was te vinden in het feyenoord topic na de 1-0 tegen katwijk.quote:
Onnodige post omdat je er al een had met jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
ja idd gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja eigen schuld, de helft van de ajax supporters was te vinden in het feyenoord topic na de 1-0 tegen katwijk.
Iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja eigen schuld, de helft van de ajax supporters was te vinden in het feyenoord topic na de 1-0 tegen katwijk.
De ruststand heb je tenminste als lolletjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd gefeliciteerd met je rijbewijs
zal wel 2-veel worden maarja![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ga je gang hoor, dit is nog ietsje erger.
WTFquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
Het staat 0-3 voor Ajax volgens mijn bron.
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
Waarom ga je niet even langs?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik sponsor geen blauwen en ik ben aan het werk.
Ik ben aan het werk en voor ik er ben is het al afgelopen.quote:
idd ja. als het met echte wedstrijden kan, waarom nu niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Tvduijn het volgende:
Pfff, wanneer gaat VI die oefenwedstrijden is op zn scorebord plaatsen, wordt echt ziek van die kindertjes die overal valse scores lopen te posten.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
ajax netwerk.toquote:Opstelling Ajax: Vermeer, Ogararu, Boakye, Vermaelen, Emanuelson, Perez, Lindenbergh, Vertonghen, Rosales, Huntelaar en Manucharyan.
Ajax Netwerk
De ruststand is 2-1 voor Spakenburg. Ajax speelt voornamelijk hard en werkvoetbal. Het combinatiespel laat te wensen over. Tom de Mul en Robert Schilder lopen in de rust warm. Na rust kwam naast deze twee Ajacieden ook Jeffrey Sarpong erin. Ogararu, Lindenbergh en Manucharyan werden opgeofferd voor deze wissels. Later werd Rosales naar de kant gehaald ten faveure van Charisteas. Tom de Mul tekende voor de 2-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |