Thnx, zal wel ff uitzoeken. Wil zo'n vest erg graag namelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 22:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Voor AFCA-vesten moet je naar afca.nl... op 410 kan je ze sowieso altijd wel krijgen, als je ff met mensen contact... afca.nl heeft eens in zoveel wedstrijden verkoop...
Verlosser, nummer 9.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Iemand nog leuk idee voor rugnummer en -naam? Ik dacht aan Litmanen 10![]()
Als mensen bang worden dan gaan ze dom lullen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in een paar woorden moet zeggen wat je verwacht van de volgende spelers voor het volgende jaar wat zou het zijn?
Gentenaar: speelt een wedstrijd of 5 goed na weer een blessure van Steek
Roger: Wordt na een redelijk begin bankzitter
Gabri: Speelt op veel plaatsen maar speelt nooit veel. Haalt wel altijd een 6
De Mul: Valt 2 keer in en wordt in de winter verhuurd aan Anderlecht
Krohn-Deli: Valt niet in en wordt verhuurd aan RKC
Pérez: Valt tegen maar speelt wel de meeste wedstrijden
Stam: Speelt hooguit 20 competitiewedstrijden en speelt goed als hij speelt. In januari of februari krijgt hij een zware blessure
he, die heb ik gisteren besteldquote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Iemand nog leuk idee voor rugnummer en -naam? Ik dacht aan Litmanen 10![]()
wow die ziet er gaaf uit van de achterkant, ik ga als ik me geld weer krijg ook een shirt met nr 19 en rosenberg nemenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:10 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Het nieuwe ajax uitshirt van de achterkant![]()
[afbeelding]
Hebben zij Jaap Stam?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moet kunnen, oppassen voor blessure's, Spakenburg begint altijd te schoppen als ze worden overklast.
quote:Kruidvat wil het klassieke logo terug
Vandaag lag de nieuwe folder van Kruidvat op de mat. Niets bijzonders, totdat ons oog viel op een advertentie voor een printer. De bijbehorende foto liet ons zien wat er dan wel geprint kon worden: een flyer van de campagne van 'Geef Ajax z'n gezicht terug'! Bij deze danken wij Kruidvat dat zij nog steeds achter de terugkeer van het echte, klassieke Ajax-logo staat. En voor de fotograaf van de printer: toppie ouwe!
Zou pienaar nu wel op '10' mogen spelen?quote:Danny Blind staat op het kandidatenlijstje voor het bondscoachschap van Zuid-Afrika. De voetbalbond van dat land zou graag een Nederlander aanstellen.
'Ik ben slechts via een omweg gepolst', houdt Blind in het Algemeen Dagblad een slag om de arm. 'Ze hebben een lijst en ze willen graag een Nederlander begreep ik. Concreet is het allerminst.'
Het nationale elftal van Zuid-Afrika heeft een woelige periode achter de rug. Met Ted Dumitru als interim-bondscoach stelde Bafana Bafana ernstig teleur op het toernooi om de Afrika Cup en voor het WK in Duitsland wist het land zich niet te plaatsen.
De nationale bond zoekt nu een opvolger voor Pitso Mosimane, die ook al als interim-coach fungeerde. Zuid-Afrika is in 2010 gastland van het WK.
Rogér is maar even uitgeschakeld hoor, dus die zal niet zoveel missen. En anders hebben we altijd Lindenbergh nog.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:25 schreef Vicente het volgende:
Jammer dat Rogér geblesseerd is, krijgt Sneijder toch de linkshalf plek
Ik blijf het op AC Milan houden eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwe club van Trabelsi?
Nog clubloosquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwe club van Trabelsi?
Dat is het rolstoelplatform, zit je daar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:07 schreef Omega het volgende:
Ik heb ook een seizoenskaart, achter de goal in vak B 016 (ik wist niet eens dat het zo heet).
Voor derde jaar achtereenvolgend.
Mijn vader zit in een rolstoel, ja we zitten daar. Daar wordt ook altijd die koffie langs gebracht door die leuke meisjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is het rolstoelplatform, zit je daar?
Mooie plek, alleen link bij afvallende schotenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Mijn vader zit in een rolstoel, ja we zitten daar. Daar wordt ook altijd die koffie langs gebracht door die leuke meisjes.
Dat is wel ideaal, die meiden zien er van een afstandje (vanaf 409/410) inderdaad goed uit en verder zijn de prijzen van de SCC's wel goed te doen, toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Mijn vader zit in een rolstoel, ja we zitten daar. Daar wordt ook altijd die koffie langs gebracht door die leuke meisjes.
Als PSV langs komt dus, met die beer?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mooie plek, alleen link bij afvallende schoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |