En? Nog je handtekeningen overhandigd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Feijenoordtopic #168: Dirkmoetblijven.nl
zal ik ook even gaan trollen hieR ?
als het maar niet ten koste van mijn leesplezier gaat. ik trol ook niet in jullie topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk afscheidscadeau.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ja allemaal
Hij stelt toch gewoon een vraag, daar kan je niet mee eens zijn, maar direct noemt iemand hem weer (k)neus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, als jij een "vraag" stelt met "feynerd, feynooit" is dat niet normaal een vraag stellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:28 schreef Omega het volgende:
[..]
Hij stelt toch gewoon een vraag, daar kan je niet mee eens zijn, maar direct noemt iemand hem weer (k)neus.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, als jij een "vraag" stelt met "feynerd, feynooit" is dat niet normaal een vraag stellen.
en jezelf niet laten kennen uiteraard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach ja, gewoon lekker ontopic houden, en inhoudelijk posten...
Is het nu Feijenoord of Feyenoord...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje pesten mag natuurlijk best, dat hoort bij de sport. Maar in een normale discussie heb ik het gewoon over Psv en Feijenoord (al kort ik het wel eens af ofzo). Natuurlijk heb ik het soms ook wel eens over kakkerlakken of boeren ofzo.
We zouden toch ontopic blijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Is het nu Feijenoord of Feyenoord...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Leuk afscheidscadeau.
Doopy en Omega, julllie staan in de OP.
A'dam Tournament here i come!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef -Wolf- het volgende:
Nog een maandje en we mogen het stadion weer in.Fucking hell, ik heb er zin in!
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)quote:
Ach ja, cadeautje, dan ga je welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)
bofferd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja, cadeautje, dan ga je wel
Eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)
19.30quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef Badabingea het volgende:
Hoelaat spelen ze vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |