Al is de erfenis wederom zwaar die Hiddink achter laat. Vraag maar aan Dick!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Sjimz jongen, wat goed!
Voor Blind en Van der Lem lijkt me het een mooie klus.
Rijswijk, maar we gingen naar Den Hoornquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar heb je af moeten rijden?
Blind/Van der Lem ook in beeld bij Australie?
AT5 meldt dat het duo Blind/Van der Lem naast de interesse van Zuid-Afrika ook in de belangstelling zou staan van Australie. De interesse van Zuid-Afrika zou vooralsnog alleen informerend geweest zijn. Beide nationale bonden zoeken een nieuwe bondscoach voor de komende periode.
om toch maar ontopic te blijven
De nieuwe aanwinst van Koeman bij PSV?quote:Ajax-middenvelder Stanley Aborah mag uitkijken naar een nieuwe werkgever. De Belg met Ghanese wortels heeft afgelopen week vernomen dat hij zich niet hoeft te melden bij Jong-Ajax.
Aborah werd afgelopen seizoen verhuurd aan FC Den Bosch, maar maakte niet genoeg indruk om een terugkeer naar Ajax af te dwingen. Ondanks zijn doorlopende contract mag de spelmaker vertrekken uit Amsterdam.
Of de 19-jarige Aborah een transfersom op moet brengen is onbekend.
We zullen zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:34 schreef methodmich het volgende:
Weet ik niet HeatWave, kan best eens een Hersi-verhaal worden.
Laten we ons eerst maar even plaatsen, hebben we al eens eerder moeite mee gehad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef -Wolf- het volgende:
Even gepikt van MONTANA uit een ander topic:
[afbeelding]
hm... ik ga voor AJAX bij Liverpool in de poulefase.
Ik waag het nog wel eens om spelers snel te vergeten maar deze geweldenaar bij wie de knieën over het veld sleepten vanwege zijn kromme poten blijft altijd in mijn geheugen gegrift!quote:
En? Nog je handtekeningen overhandigd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Feijenoordtopic #168: Dirkmoetblijven.nl
zal ik ook even gaan trollen hieR ?
als het maar niet ten koste van mijn leesplezier gaat. ik trol ook niet in jullie topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk afscheidscadeau.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ja allemaal
Hij stelt toch gewoon een vraag, daar kan je niet mee eens zijn, maar direct noemt iemand hem weer (k)neus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, als jij een "vraag" stelt met "feynerd, feynooit" is dat niet normaal een vraag stellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:28 schreef Omega het volgende:
[..]
Hij stelt toch gewoon een vraag, daar kan je niet mee eens zijn, maar direct noemt iemand hem weer (k)neus.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, als jij een "vraag" stelt met "feynerd, feynooit" is dat niet normaal een vraag stellen.
en jezelf niet laten kennen uiteraard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach ja, gewoon lekker ontopic houden, en inhoudelijk posten...
Is het nu Feijenoord of Feyenoord...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje pesten mag natuurlijk best, dat hoort bij de sport. Maar in een normale discussie heb ik het gewoon over Psv en Feijenoord (al kort ik het wel eens af ofzo). Natuurlijk heb ik het soms ook wel eens over kakkerlakken of boeren ofzo.
We zouden toch ontopic blijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Is het nu Feijenoord of Feyenoord...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Leuk afscheidscadeau.
Doopy en Omega, julllie staan in de OP.
A'dam Tournament here i come!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef -Wolf- het volgende:
Nog een maandje en we mogen het stadion weer in.Fucking hell, ik heb er zin in!
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)quote:
Ach ja, cadeautje, dan ga je welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)
bofferd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja, cadeautje, dan ga je wel
Eensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat ga ik vanuit m'n luie stoel kijken. Geld steek ik liever in een passe-partoutje voor de CL. (hopelijk)
19.30quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef Badabingea het volgende:
Hoelaat spelen ze vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |