quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond spelen ze om 19.30 uur tegen Spakenburg, qua niveau vergelijkbaar met Katwijk.![]()
daarmee zegt die dat ajax er dik van gaat winnenquote:
Katwijk is beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond spelen we om 19.30 uur tegen Spakenburg, qua niveau vergelijkbaar met Katwijk.![]()
zoiets zat ik me dus ook al af te vragen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:52 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Ajax is wel grappig zeg, de verkoop voor de JCS start op 29 Juli voor SCC houders. Hoe kan dat nou als ze op die dag de seizoenskaarten pas versturen
Daaromquote:
Misschien gaan ze zelf met een busje het hele land door en alles door de brievenbus gooienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zoiets zat ik me dus ook al af te vragen.
Ik had het begin Juni al betaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb allang netjes betaald. zelf via internetbankieren overgeschreven. hopelijk is het wel goed aangekomen.
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zullen zich tegen Ajax wel inhouden, tegen jullie is het wel wat anders F1Bas.
Ik vandaag spoedstorting bij ABNquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb allang netjes betaald. zelf via internetbankieren overgeschreven. hopelijk is het wel goed aangekomen.
Mja misschien om de wachtlijsten in te korten dat je voor een bepaalde periode moet betalen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vandaag spoedstorting bij ABN
ze kunnen me wat andere jaren kon je op de eerste speeldag nog met gemak betalen![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
DON'T FUCK WITH AJAX![]()
besloten om oefenwedstrijden niet meer mee te rekenen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:56 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
UPDATEN WOLFFFF, 1-0 KJH.
WAT een PRACHTIGE foto!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
DON'T FUCK WITH AJAX![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef F1Bas het volgende:
0-1 nog maar, kom op maak die blauwen af.
Highlow zegt 2-0quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:23 schreef -Wolf- het volgende:
de 1 zegt 2-0 en de ander zegt 0-4 in die ajax chat @ ajax.netwerk
Geef ze 's ongelijk, wij hun uitlachen terwijl ze 1-0 verliezen van Katwijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:23 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
De ruststand is 2-0 voor Spakenburg. Ajax speelt voornamelijk hard en werkvoetbal. Het combinatiespel laat te wensen over.
Wel dus, nou dat word weer irritatie aanhoren van de kakkerlakken.
Dan nog irriteer ik me aan zequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geef ze 's ongelijk, wij hun uitlachen terwijl ze 1-0 verliezen van Katwijk.
Absoluutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Dan nog irriteer ik me aan ze![]()
Dat is zo, maar wat moet je er anders van maken? Ik ga me met deze hitte niet druk maken over een verliespotje. Heb ook niet lopen kloten in het Feyenoord-topic destijds, dus ik laat het maar gewoon over me heen komen. Wie weet scoren we nog een keer of 4 a 5 in de 2e helft. Dan valt het allemaal wel weer mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Vind het een behoorlijke domper eigenlijk, dacht juist dat we zo goed op weg waren.
Je bent niet eens aan het kijken.quote:
Klinkt alsof het door iemand uit de duim is gezogen. En als het wel waar is, dan gaat het nog druk worden in dit topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:32 schreef Cordoba32 het volgende:
*knip
Ik sponsor geen blauwen en ik ben aan het werk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je bent niet eens aan het kijken.![]()
Wedstrijd vind gewoon plaats in je achtertuin, man,![]()
Komt van Highlow en die zijn doorgaans goed geinformeerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klinkt alsof het door iemand uit de duim is gezogen. En als het wel waar is, dan gaat het nog druk worden in dit topic.
Feijenoordsupporters mogen niks zeggen na de blamage tegen Katwijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klinkt alsof het door iemand uit de duim is gezogen. En als het wel waar is, dan gaat het nog druk worden in dit topic.
Oh ja, jij bent voor die rooie schoften.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik sponsor geen blauwen en ik ben aan het werk.
We hebben nog wel wat tegoed van die muppets van hier die toen bij jullie een grote bek hadden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordsupporters mogen niks zeggen na de blamage tegen Katwijk.
Ga je gang hoor, dit is nog ietsje erger.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordsupporters mogen niks zeggen na de blamage tegen Katwijk.
Laat ze lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben nog wel wat tegoed van die muppets van hier die toen bij jullie een grote bek hadden.
Ja eigen schuld, de helft van de ajax supporters was te vinden in het feyenoord topic na de 1-0 tegen katwijk.quote:
Onnodige post omdat je er al een had met jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
ja idd gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja eigen schuld, de helft van de ajax supporters was te vinden in het feyenoord topic na de 1-0 tegen katwijk.
Iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja eigen schuld, de helft van de ajax supporters was te vinden in het feyenoord topic na de 1-0 tegen katwijk.
De ruststand heb je tenminste als lolletjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd gefeliciteerd met je rijbewijs
zal wel 2-veel worden maarja![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ga je gang hoor, dit is nog ietsje erger.
WTFquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
Het staat 0-3 voor Ajax volgens mijn bron.
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
Waarom ga je niet even langs?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik sponsor geen blauwen en ik ben aan het werk.
Ik ben aan het werk en voor ik er ben is het al afgelopen.quote:
idd ja. als het met echte wedstrijden kan, waarom nu niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef Tvduijn het volgende:
Pfff, wanneer gaat VI die oefenwedstrijden is op zn scorebord plaatsen, wordt echt ziek van die kindertjes die overal valse scores lopen te posten.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
ajax netwerk.toquote:Opstelling Ajax: Vermeer, Ogararu, Boakye, Vermaelen, Emanuelson, Perez, Lindenbergh, Vertonghen, Rosales, Huntelaar en Manucharyan.
Ajax Netwerk
De ruststand is 2-1 voor Spakenburg. Ajax speelt voornamelijk hard en werkvoetbal. Het combinatiespel laat te wensen over. Tom de Mul en Robert Schilder lopen in de rust warm. Na rust kwam naast deze twee Ajacieden ook Jeffrey Sarpong erin. Ogararu, Lindenbergh en Manucharyan werden opgeofferd voor deze wissels. Later werd Rosales naar de kant gehaald ten faveure van Charisteas. Tom de Mul tekende voor de 2-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |