quote:Since the Impulse weighed just 2411lb (1094kg) in front wheel drive configuration and 2732lb (1239kg) in all wheel drive configuration, the turbo engine and all wheel drive combined gave excellent performance.
wacht maar zaterdag, dan maak ik je wel blijquote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij ik daardoor kijk BoJo:
[afbeelding]
Ik moest van BaraCuda zeggen:quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
wacht maar zaterdag, dan maak ik je wel blij![]()
de jaloerse hufterquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest van BaraCuda zeggen:
"Zeg maar tegen hem dat die alfa van hem niet eens limburg haalt"
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest van BaraCuda zeggen:
"Zeg maar tegen hem dat die alfa van hem niet eens limburg haalt"
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Dangel het volgende:
was t vandaag druk in PTA (en @TF in FC) of viel t wel mee? Heb namelijk niet zo veel tijd om bij te lezen
whehehequote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Man kaapt heftruck Hier word je nog genoemd
Zo heb je geen posts voor de dagcijfers Alex. Wat doe je?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef Dangel het volgende:
Ik log zo wel ff als Alex in dnek ik, als resizen en uploaden duurt toch een eeuwigheid dat ik niks kan
neeuh, der staat wel een berichtje voor je in FC, pta topicquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Dangel het volgende:
was t vandaag druk in PTA (en @TF in FC) of viel t wel mee? Heb namelijk niet zo veel tijd om bij te lezen
u kijkt eng.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij ik daardoor kijk BoJo:
[afbeelding]
standaard breezer comebackquote:
Afzetterquote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, dan maar ff onder mn gewone account
van de 550 foto's die ik heb gemaakt zijn er nog 497 over
500 foto's op een CD-ROM is 8 euro een mooie prijs voor toch?
een collega crossfotograaf vraagt 7,50 voor CD-roms met 100 foto'squote:
keiduur manquote:
puik, mail maar.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
keiduur man
Ik heb nog wat mooie spots voor je trouwens
naar?quote:
aamiedema gmail comquote:Op zondag 16 juli 2006 22:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
naar?
Ik spam er zo wel een paar in het gespot topic anders (en nee, geen foute tuning dit keer)
Wij gaan een keer een road trip make met de cabrioquote:
omg, je gebruikt je profiel adres ook echtquote:
MX5 roadtripsquote:Op zondag 16 juli 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij gaan een keer een road trip make met de cabrio
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
de oogst van vandaag qua afgeschreven auto's: twee jaguars, een Porsche, een Opel Monza en een klassieke mercedes
Vorig jaar heeft de vent die nu met de porsche reed een rolls afgeragd bij de cross![]()
houden jullie een mx-5 minimeet :-)quote:
ik zeg doen wequote:
dus geen werk voor jequote:
ja, lekker boeiendquote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
omg, je gebruikt je profiel adres ook echt
dan hebben we 2 lege zitplaatsenquote:
mmm, op mijn fok.nl adres kreeg ik eigenlijk geen spamquote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, lekker boeiend
gewioon alles op 1 mailadres, inclusief spam.
en via het fok profiel krijg je toch geen spam btw. (via het @fok.nl adres des te meer)
juist wel, tijd voor aanvulling van nieuwe kandidaten die aan poeier gereden kunnen wordenquote:
ik zag het al jaquote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
mmm, op mijn fok.nl adres kreeg ik eigenlijk geen spam
je hebt mail trouwens
BoJo wilt een keer mee road trippen in de mx5 dus mijn stoel is gevuldquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik in ook_gek zn bek mag schijten, en vervolgens een kogel met gif op mn eigen drol af mag schieten, wil ik wel met jou mee dan Paal
Ik denk dat je dat met Mark af moet stemmenquote:
nah, saai hoor....quote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met Mark af moet stemmen
ik ben iig slapen
sorry dat ik een leven hobby heb hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
Wat is de SC godverdomme toch dodelijk saai
Stelletje josti's
[afbeelding]
Lukt 'tquote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Messenga het bloed onder zn nagels vandaan halen?
Ook als jij er wel bent hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sorry dat ik een leven hobby heb hoor
neh, die 38 waren overdreven.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus die 31 van de 38 ofzo waren wel van hem?
ik dacht dat je bedoelde dat je BoJo op de grond had zien zitten met een doos, een veldg en een stuk papierquote:Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, de topics die me leuk leken alleen
Ik heb BoJo's werk vandaag nog gezien geloof ik
Samenquote:Op maandag 17 juli 2006 05:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zullen we zo maar eens gaan slapen![]()
[afbeelding]
ik dacht hetzelfde en ik ben net wakkerquote:Op maandag 17 juli 2006 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat je BoJo op de grond had zien zitten met een doos, een veldg en een stuk papier
teken om op bed te gaan, morgen gewoon weer we:rken
Beetje jammer van de vleugelquote:Op maandag 17 juli 2006 04:28 schreef PNG het volgende:
Autooke gesloopt vrijdag:
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Wat heb je?
en nu ook koortsquote:Op maandag 17 juli 2006 07:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde en ik ben net wakker![]()
dat beloofd wat. Heb ook vette keelpijn, koppijn en buikpijn![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | <@SJr> g g <@SJr> o / / o <@SJr> a| | | | a <@SJr> t| `. | | : t <@SJr> s` | | | | s <@SJr> e | / / \ --__ \ : e <@SJr> x / _--~~ ~--__| | x <@SJr> * _-~ ~-_ | * <@SJr> g _ _.--------.______| | g <@SJr> o ______// _ ___ _ (_(__> | o <@SJr> a . C ___) ______ (_(____> | / a <@SJr> t / | C ____)/ (_____> |_/ t <@SJr> s / /| C_____) | (___> / s <@SJr> e | ( _C_____)______/ // _/ / e <@SJr> x | |__ \_________// (__/ | x <@SJr> * | ____) `---- --' | * <@SJr> g | _ ___ /_ _/ | g <@SJr> o | / | | | o <@SJr> a | | / | a <@SJr> t | / / | | |t <@SJr> s | / / __/___/ | |s <@SJr> e | / / | | | |e <@SJr> x | | | | | |x <@SJr> * g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t e x * |
Ik was dit weekend (vanaf donderdag middag) op de camping "Het Amsterdamse Bos" naast Amstelveen. Op de terugweg van de camping naar Bleiswijk kwamen we er langsquote:
Moeilijke woorden begrijp ik wel. Het gaat meer om je zinsopbouwquote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef PNG het volgende:
Blok buitenkant zie je niks aan. Auto staat nog ergens in de UK, gelukkig leasebak.
Gerepatrieerd is moeilijk woord: ga der maar vanuit dattie naar NL wordt gehaald. Zit nog nav in en carkit e.d.
Erna huurauto, en die is gisteravond op Dover weer gewisseld voor Tacuma, en die is weer voor Galant gewisseld vannacht. En nu doesjen veels te laat en tegen mijn baas zeggen dat ik te laat ben.
en dat laat je niet eens even weten, hadden we ff een mcshake kunne halen ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 11:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik was dit weekend (vanaf donderdag middag) op de camping "Het Amsterdamse Bos" naast Amstelveen. Op de terugweg van de camping naar Bleiswijk kwamen we er langs
zonnesteek opgelopen?quote:
koppijn/misselijk/koortsgevoel iig.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
krijg je daar ook een ontzettend zere keel van dan?![]()
had gekund iddquote:Op maandag 17 juli 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dat laat je niet eens even weten, hadden we ff een mcshake kunne halen ofzo![]()
sinds wanneer werk jij op zondag avond?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dat laat je niet eens even weten, hadden we ff een mcshake kunne halen ofzo![]()
nee lul, het Amsterdamse bos zit echt 10 minuten van mij met de autoquote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef lipje het volgende:
[..]
sinds wanneer werk jij op zondag avond?
ik zat aan de onderkant van 't amsterdamse bosquote:Op maandag 17 juli 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee lul, het Amsterdamse bos zit echt 10 minuten van mij met de auto![]()
Hoe raad je hetquote:
Sjoewe wil in z'n vakantie _niets_ met z'n PC te maken hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, stuur jij ff een mail naar forum@fok.nl ivm die USmod gebeuren namens Sjoewe?Je weet dat ie wil
daarom moet jij het dus doen he, lampie.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe wil in z'n vakantie _niets_ met z'n PC te maken hebben
Hoeveel Heini's heb je op?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iets met helderziendheid enzo
Maar hij wilde geen USquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom moet jij het dus doen he, lampie.
Ik denk inderdaad dat je hem daar ongekend blij mee maaktquote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar dan mag ie bij de crewmeets zn gezicht tussen skaai haar tieten nestelen.
elf nul zes bernard cornelis.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik zat aan de onderkant van 't amsterdamse bos
-edit-
mail me je postcode es, even kijken hoever het van de camping naar je huis is
past dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar dan mag ie bij de crewmeets zn gezicht tussen skaai haar tieten nestelen.
Zeg maar!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef lipje het volgende:
Lex, mag ik dat wel zeggen?
iets met navelsinaasappels en hoogte van de vruchten aan het boompjequote:
Foto van die japanse met de natuurlijke Q-cup zeker... dat is gewoon nastyquote:Op maandag 17 juli 2006 13:52 schreef lipje het volgende:
[..]
iets met navelsinaasappels en hoogte van de vruchten aan het boompje
Ja, jij wel. Voor jou geldt de crewpolicy niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef lipje het volgende:
Lex, mag ik dat wel zeggen?
Dat valt dan toch wel mee...?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:52 schreef lipje het volgende:
[..]
iets met navelsinaasappels en hoogte van de vruchten aan het boompje
geen fotoquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Foto van die japanse met de natuurlijke Q-cup zeker... dat is gewoon nasty
Gij zult uw mede-moderators in hun waerde latenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Voor jou geldt de crewpolicy niet.
mede-crew niet afvallen voor de schermen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gij zult uw mede-moderators in hun waerde laten
Logisch opzichquote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mede-crew niet afvallen voor de schermen.
Vandaar ook het natrappen soms als kutcew eindelijk er uit word geknikkerd.
Als crew iets notewaardigsdoet in PTA, zullen ze er een krijgen ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
En de huillies die gaan huilen als je ze een note geeft.
FBquote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mede-crew niet afvallen voor de schermen.
Vandaar ook het natrappen soms als kutcew eindelijk er uit word geknikkerd.
Dan krijg je een huillietopic achter de schermen Alexxxxxquote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als crew iets notewaardigsdoet in PTA, zullen ze er een krijgen ook.
Ja mooi topic is datquote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
FB. Alleen is de rel net afgelopen, geloof ik.
.
Is tot nu toe nog maar 1 keer voor gekomen dat ik een note bij crew heb moeten zetten, en dat was volledig terecht, en ik heb betreffend persoon ook achter de schermen verteld dat ie zoeits niet nog eens moet flikkenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan krijg je een huillietopic achter de schermen Alexxxxx.
ging dat over goatse als homepage?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is tot nu toe nog maar 1 keer voor gekomen dat ik een note bij crew heb moeten zetten, en dat was volledig terecht, en ik heb betreffend persoon ook achter de schermen verteld dat ie zoeits niet nog eens moet flikken
Ik zou het ook niet latenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is tot nu toe nog maar 1 keer voor gekomen dat ik een note bij crew heb moeten zetten, en dat was volledig terecht, en ik heb betreffend persoon ook achter de schermen verteld dat ie zoeits niet nog eens moet flikken
Jij welquote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee
Er klikt toch nooit iemand op homepages.
En jij bent al een eeuw geen crew meer
je verzuurde ex-crew tagje al aangevraagd?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij wel
en trueWel grappig overigens om voorgestelde veranderingen na maanden nog eens doorgevoerd te zien worden aldaar
nah, niet nodig ookquote:Op maandag 17 juli 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je verzuurde ex-crew tagje al aangevraagd?
ik was F1sport-nieuwsposter voor bijna een jaarquote:Op maandag 17 juli 2006 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
Waarvan was ie Mod dan? DIG zeker?
.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:44 schreef Alfisti het volgende:
Dames, heren en mannen met een vreemde-voertuig-fetish!
HOI!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:44 schreef Alfisti het volgende:
Dames, heren en mannen met een vreemde-voertuig-fetish!
Hebben ze in DIG ook topics met tips over hoe je het betse je modem kunt resetten?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
veel te n00b daar natuurlijkt.net ftw r0x0rs voor Paal
![]()
[afbeelding]
slijmbalquote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft Alexxxxx een pere-ijsje
en de lurkers dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is de beroerdste niet en deelt pere-ijsjes uit de SC'ers
Whehehehehehehequote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben ze in DIG ook topics met tips over hoe je het betse je modem kunt resetten?
Dat is een stuk beter te pruimen dan de cup-a-soup waar m'n collega net mee kwam aansjokkenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is de beroerdste niet en deelt pere-ijsjes uit de SC'ers
daar kom ik net zo vaak als in DIGquote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
veel te n00b daar natuurlijkt.net ftw r0x0rs voor Paal
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter te pruimen dan de cup-a-soup waar m'n collega net mee kwam aansjokken
hmmm, die had ik daar wel kunnen openen, he?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben ze in DIG ook topics met tips over hoe je het betse je modem kunt resetten?
Hoer.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft Alexxxxx een pere-ijsje
Dat ging niet over mijn modem-gekut?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehe
Ik vond het ook een hoogst opmerkelijk topic
ja, eerst neuk je elkaar in de aars, en dan smijt je het servies kapot.quote:
psies.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, iedereen is zo heet, hittegolf en zulks
Lekker ding met reef shirtje aanquote:Op maandag 17 juli 2006 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Reef-slippers met flesopeners
F5!11!11!!!!!1!!111!!!oneone!!!!111!!1één!!!111!!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh kut ja, moet ik morgen ook ff een papier voor invullen, meteen ff paspoort verversen.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
F5!11!11!!!!!1!!111!!!oneone!!!!111!!1één!!!111!!!1!!111!!einszweipolizei!!!111!!D;:DD:D!!1 !!!
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moets lachen, zullen we nu afspreken op een homoparking?
vaseline of glijmiddel?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een puikend vervolg in onze korte edoch heftige relatie
Ik dacht dat je Herman bedoeldequote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien heeft ze wel een heel lelijk hoofd.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Herman bedoelde![]()
Richting rijles
Ach, jouw foto's vielen ook in de smaak bij velen, dus ze maakt een kans.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien heeft ze wel een heel lelijk hoofd.
Bij hem mag je de misschien wel weglatenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Herman bedoelde![]()
Richting rijles
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:24 schreef Jump het volgende:
hermandeperman, multiposten in zn proeftijd, maand dit keer
Alleen als je Arcee of dolle_hond heet. Maar die hebbe daar een programmatje voor geschrevenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komop, multiposten. Daar krijg je geen ban voor.
Dan ben je wel heel zieligquote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lauwe blikjes bavaria krijg je op het station.
Mag ik één ijskoud biertje
-Krijg een lauwe bavaria
Sorry, hij is niet koud
-Ja zet ze er net in
Ik vroeg om een ijskoud biertje, niet om een warme, ik wil deze niet
-Ik heb geen anderen
Dan wil ik mijn geld terug
-Meneer daar beginnen we niet aan
IK WIL GODVERDOMME ME GELD TERUG, DIT IS BEFLIKKERIJ
.- vette discussie, ik kan dan echt giftig worden
Politie erbij
IK gelijk ijzig kalm, en leg keurig aan de politie de zaak uit, agent tegen dame achter loket, als u deze meneer gewoon zijn geld had terug gegeven had u geen problemen gemaakt.
Mens achter loket reageerd als een pitbull op agent, baas van de restauratie komt erbij die was gebeld.
Man van de restauratie bied excuus aan en geeft me het geld terug.
Principes!quote:
Klopt, ik zou zo niet weten wie't is :xquote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de rest van z'n repertoire niet
Houden zo, je ergert je doodquote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, ik zou zo niet weten wie't is :x
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"quote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de supermarkt je bonnetje checken, en dan de rij ophouden voor 3 cent
VVD-leden, ongetwijfeldquote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de supermarkt je bonnetje checken, en dan de rij ophouden voor 3 cent
Leip word ik van die grafmongolen, ze stinken per definitie en zien er ERG onverzorgd uit. Hebben de hele dag geen tyfus te doen en gaan precies op het drukste moment naar de supermarktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"
"ow"
Kijk eens naar je sigquote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je IQ is, maar slim overkomen doe je niet bepaald
Ik weet dondersgoed dat daar een quote van Lex staat ja. Maar wat heeft dat met bonnetjes controleren in de supermarkt te maken dan?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:19 schreef BoJo het volgende:
ik als VVD stemmer kijk nooit naar bonnetjes![]()
Laat maar.. de pun ontgaat je blijkbaar nog steeds.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed dat daar een quote van Lex staat ja. Maar wat heeft dat met bonnetjes controleren in de supermarkt te maken dan?
De fun of het puntquote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat maar.. de pun ontgaat je blijkbaar nog steeds.
Engels. Je verveelt je blijkbaar wel heel ergquote:
Dan is er fout afgerondquote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"
"ow"
Gatverdamme.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
En ik vind Zalm een puikende vent.
Nee hoor, ik ben gewoon niet zo thuis in de 1337-h4xx0r-pwnage.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Engels. Je verveelt je blijkbaar wel heel erg
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend. Ik rond ook nog wel eens fout af.
Je logica ontgaat me, maar dat is geloof ik wederzijds.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon niet zo thuis in de 1337-h4xx0r-pwnage.
Ik snap je ook niet hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je logica ontgaat me, maar dat is geloof ik wederzijds.
Om je toch een beetje op IQ-niveau te helpen...
hint: welke mensen vinden rekenfouten op bonnetjes.
Zijn we ook weer van het oeverloze geleuter hier af
Jij bent blond, dus dat telt nietquote:
Mja, de logica van "WELKE DEBIEL KIJKT ÜBERHAUPT OP HET BONNETJE" ontgaat jou een beetje geloof ikquote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je logica ontgaat me, maar dat is geloof ik wederzijds.
Om je toch een beetje op IQ-niveau te helpen...
hint: welke mensen vinden rekenfouten op bonnetjes.
Zijn we ook weer van het oeverloze geleuter hier af
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen. Maar ik wilde de eerste keer graag met jou delen
hokjesdenken, enzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, de logica van "WELKE DEBIEL KIJKT ÜBERHAUPT OP HET BONNETJE" ontgaat jou een beetje geloof ik
Maja, boeiend
euh, dat wist/weet ik wel?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik neem het dit keer maar op voor Herman
Paladijn weet immers niet eens hoe hij een modem moet resetten![]()
Dus je gaat straks iedereen in het vliegtuig een handje en een zoentje geven?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef Hugster het volgende:
ik ben in zo'n bui
Ik kan niet anders vandaag
[afbeelding]
ow ja, het was nóg erger inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh, dat wist/weet ik wel?
Ik wist alleen niet te achterhalen dat mijn modem in standby stand stond en blijkbaar lukte dat de helldeskster aan de hand van mijn omschrijvingen ook al niet
We krijgen wel erg wilde verhalen op deze manier
PTA koppelsquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja, het was nóg erger inderdaad.
Vast mijn fobo samengesteld in een periode waar je niet zo actief wasquote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Favo FOK!ker:
SjoeweHerman
ijsmeis
Bo
Alexxxx
Fugie
Ook_Gek
Lipje
Bazzos
Mukie
Dat vind ik dan zoooo jammer hè
nu hoeft het niet meerquote:Op maandag 17 juli 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vast mijn fobo samengesteld in een periode waar je niet zo actief was![]()
![]()
* Hugster aanpast![]()
![]()
[afbeelding]
Editquote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, ben je oprecht vergeten, je bent wel een favo fokker van mij hoor
[afbeelding]
quote:Favo FOK!ker:
ijsmeis![]()
Ik zie dat jij aan gamedesign doe, wat voor games zoal?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]haphap
Ik ga maar eens van het mooie weer genieten, tot vanavond
Dat is nou liefquote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, ben je oprecht vergeten, je bent wel een favo fokker van mij hoor
[afbeelding]
Vermoedelijk gecrashed bij het zien van een oude Lada Nivaquote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef lipje het volgende:
is Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx al terug van rijlesssss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |