euh, dat wist/weet ik wel?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik neem het dit keer maar op voor Herman
Paladijn weet immers niet eens hoe hij een modem moet resetten![]()
Dus je gaat straks iedereen in het vliegtuig een handje en een zoentje geven?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef Hugster het volgende:
ik ben in zo'n bui
Ik kan niet anders vandaag
[afbeelding]
ow ja, het was nóg erger inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh, dat wist/weet ik wel?
Ik wist alleen niet te achterhalen dat mijn modem in standby stand stond en blijkbaar lukte dat de helldeskster aan de hand van mijn omschrijvingen ook al niet
We krijgen wel erg wilde verhalen op deze manier
PTA koppelsquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja, het was nóg erger inderdaad.
Vast mijn fobo samengesteld in een periode waar je niet zo actief wasquote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Favo FOK!ker:
SjoeweHerman
ijsmeis
Bo
Alexxxx
Fugie
Ook_Gek
Lipje
Bazzos
Mukie
Dat vind ik dan zoooo jammer hè
nu hoeft het niet meerquote:Op maandag 17 juli 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vast mijn fobo samengesteld in een periode waar je niet zo actief was![]()
![]()
* Hugster aanpast![]()
![]()
[afbeelding]
Editquote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, ben je oprecht vergeten, je bent wel een favo fokker van mij hoor
[afbeelding]
quote:Favo FOK!ker:
ijsmeis![]()
Ik zie dat jij aan gamedesign doe, wat voor games zoal?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]haphap
Ik ga maar eens van het mooie weer genieten, tot vanavond
Dat is nou liefquote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, ben je oprecht vergeten, je bent wel een favo fokker van mij hoor
[afbeelding]
Vermoedelijk gecrashed bij het zien van een oude Lada Nivaquote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef lipje het volgende:
is Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx al terug van rijlesssss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |