Logisch opzichquote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mede-crew niet afvallen voor de schermen.
Vandaar ook het natrappen soms als kutcew eindelijk er uit word geknikkerd.
Als crew iets notewaardigsdoet in PTA, zullen ze er een krijgen ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
En de huillies die gaan huilen als je ze een note geeft.
FBquote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mede-crew niet afvallen voor de schermen.
Vandaar ook het natrappen soms als kutcew eindelijk er uit word geknikkerd.
Dan krijg je een huillietopic achter de schermen Alexxxxxquote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als crew iets notewaardigsdoet in PTA, zullen ze er een krijgen ook.
Ja mooi topic is datquote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
FB. Alleen is de rel net afgelopen, geloof ik.
.
Is tot nu toe nog maar 1 keer voor gekomen dat ik een note bij crew heb moeten zetten, en dat was volledig terecht, en ik heb betreffend persoon ook achter de schermen verteld dat ie zoeits niet nog eens moet flikkenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan krijg je een huillietopic achter de schermen Alexxxxx.
ging dat over goatse als homepage?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is tot nu toe nog maar 1 keer voor gekomen dat ik een note bij crew heb moeten zetten, en dat was volledig terecht, en ik heb betreffend persoon ook achter de schermen verteld dat ie zoeits niet nog eens moet flikken
Ik zou het ook niet latenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is tot nu toe nog maar 1 keer voor gekomen dat ik een note bij crew heb moeten zetten, en dat was volledig terecht, en ik heb betreffend persoon ook achter de schermen verteld dat ie zoeits niet nog eens moet flikken
Jij welquote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee
Er klikt toch nooit iemand op homepages.
En jij bent al een eeuw geen crew meer
je verzuurde ex-crew tagje al aangevraagd?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij wel
en trueWel grappig overigens om voorgestelde veranderingen na maanden nog eens doorgevoerd te zien worden aldaar
nah, niet nodig ookquote:Op maandag 17 juli 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je verzuurde ex-crew tagje al aangevraagd?
ik was F1sport-nieuwsposter voor bijna een jaarquote:Op maandag 17 juli 2006 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
Waarvan was ie Mod dan? DIG zeker?
.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:44 schreef Alfisti het volgende:
Dames, heren en mannen met een vreemde-voertuig-fetish!
HOI!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:44 schreef Alfisti het volgende:
Dames, heren en mannen met een vreemde-voertuig-fetish!
Hebben ze in DIG ook topics met tips over hoe je het betse je modem kunt resetten?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
veel te n00b daar natuurlijkt.net ftw r0x0rs voor Paal
![]()
[afbeelding]
slijmbalquote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft Alexxxxx een pere-ijsje
en de lurkers dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is de beroerdste niet en deelt pere-ijsjes uit de SC'ers
Whehehehehehehequote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben ze in DIG ook topics met tips over hoe je het betse je modem kunt resetten?
Dat is een stuk beter te pruimen dan de cup-a-soup waar m'n collega net mee kwam aansjokkenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is de beroerdste niet en deelt pere-ijsjes uit de SC'ers
daar kom ik net zo vaak als in DIGquote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
veel te n00b daar natuurlijkt.net ftw r0x0rs voor Paal
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter te pruimen dan de cup-a-soup waar m'n collega net mee kwam aansjokken
hmmm, die had ik daar wel kunnen openen, he?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben ze in DIG ook topics met tips over hoe je het betse je modem kunt resetten?
Hoer.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft Alexxxxx een pere-ijsje
Dat ging niet over mijn modem-gekut?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehe
Ik vond het ook een hoogst opmerkelijk topic
ja, eerst neuk je elkaar in de aars, en dan smijt je het servies kapot.quote:
psies.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, iedereen is zo heet, hittegolf en zulks
Lekker ding met reef shirtje aanquote:Op maandag 17 juli 2006 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Reef-slippers met flesopeners
F5!11!11!!!!!1!!111!!!oneone!!!!111!!1één!!!111!!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh kut ja, moet ik morgen ook ff een papier voor invullen, meteen ff paspoort verversen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |