Principes!quote:
Klopt, ik zou zo niet weten wie't is :xquote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de rest van z'n repertoire niet
Houden zo, je ergert je doodquote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, ik zou zo niet weten wie't is :x
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"quote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de supermarkt je bonnetje checken, en dan de rij ophouden voor 3 cent
VVD-leden, ongetwijfeldquote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Bij de supermarkt je bonnetje checken, en dan de rij ophouden voor 3 cent
Leip word ik van die grafmongolen, ze stinken per definitie en zien er ERG onverzorgd uit. Hebben de hele dag geen tyfus te doen en gaan precies op het drukste moment naar de supermarktquote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"
"ow"
Kijk eens naar je sigquote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je IQ is, maar slim overkomen doe je niet bepaald
Ik weet dondersgoed dat daar een quote van Lex staat ja. Maar wat heeft dat met bonnetjes controleren in de supermarkt te maken dan?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:19 schreef BoJo het volgende:
ik als VVD stemmer kijk nooit naar bonnetjes![]()
Laat maar.. de pun ontgaat je blijkbaar nog steeds.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed dat daar een quote van Lex staat ja. Maar wat heeft dat met bonnetjes controleren in de supermarkt te maken dan?
De fun of het puntquote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laat maar.. de pun ontgaat je blijkbaar nog steeds.
Engels. Je verveelt je blijkbaar wel heel ergquote:
Dan is er fout afgerondquote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Mevrouw, wij doen aan afronden!"
"ow"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |