quote:Since the Impulse weighed just 2411lb (1094kg) in front wheel drive configuration and 2732lb (1239kg) in all wheel drive configuration, the turbo engine and all wheel drive combined gave excellent performance.
wacht maar zaterdag, dan maak ik je wel blijquote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij ik daardoor kijk BoJo:
[afbeelding]
Ik moest van BaraCuda zeggen:quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
wacht maar zaterdag, dan maak ik je wel blij![]()
de jaloerse hufterquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest van BaraCuda zeggen:
"Zeg maar tegen hem dat die alfa van hem niet eens limburg haalt"
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest van BaraCuda zeggen:
"Zeg maar tegen hem dat die alfa van hem niet eens limburg haalt"
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Dangel het volgende:
was t vandaag druk in PTA (en @TF in FC) of viel t wel mee? Heb namelijk niet zo veel tijd om bij te lezen
whehehequote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Man kaapt heftruck Hier word je nog genoemd
Zo heb je geen posts voor de dagcijfers Alex. Wat doe je?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef Dangel het volgende:
Ik log zo wel ff als Alex in dnek ik, als resizen en uploaden duurt toch een eeuwigheid dat ik niks kan
neeuh, der staat wel een berichtje voor je in FC, pta topicquote:Op zondag 16 juli 2006 21:50 schreef Dangel het volgende:
was t vandaag druk in PTA (en @TF in FC) of viel t wel mee? Heb namelijk niet zo veel tijd om bij te lezen
u kijkt eng.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij ik daardoor kijk BoJo:
[afbeelding]
standaard breezer comebackquote:
Afzetterquote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, dan maar ff onder mn gewone account
van de 550 foto's die ik heb gemaakt zijn er nog 497 over
500 foto's op een CD-ROM is 8 euro een mooie prijs voor toch?
een collega crossfotograaf vraagt 7,50 voor CD-roms met 100 foto'squote:
keiduur manquote:
puik, mail maar.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
keiduur man
Ik heb nog wat mooie spots voor je trouwens
naar?quote:
aamiedema gmail comquote:Op zondag 16 juli 2006 22:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
naar?
Ik spam er zo wel een paar in het gespot topic anders (en nee, geen foute tuning dit keer)
Wij gaan een keer een road trip make met de cabrioquote:
omg, je gebruikt je profiel adres ook echtquote:
MX5 roadtripsquote:Op zondag 16 juli 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij gaan een keer een road trip make met de cabrio
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
de oogst van vandaag qua afgeschreven auto's: twee jaguars, een Porsche, een Opel Monza en een klassieke mercedes
Vorig jaar heeft de vent die nu met de porsche reed een rolls afgeragd bij de cross![]()
houden jullie een mx-5 minimeet :-)quote:
ik zeg doen wequote:
dus geen werk voor jequote:
ja, lekker boeiendquote:Op zondag 16 juli 2006 23:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
omg, je gebruikt je profiel adres ook echt
dan hebben we 2 lege zitplaatsenquote:
mmm, op mijn fok.nl adres kreeg ik eigenlijk geen spamquote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, lekker boeiend
gewioon alles op 1 mailadres, inclusief spam.
en via het fok profiel krijg je toch geen spam btw. (via het @fok.nl adres des te meer)
juist wel, tijd voor aanvulling van nieuwe kandidaten die aan poeier gereden kunnen wordenquote:
ik zag het al jaquote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
mmm, op mijn fok.nl adres kreeg ik eigenlijk geen spam
je hebt mail trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |