Dond? Dwdd probeer ik meestal ook wel te kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk de herhaling van DOND en daarna de herhaling van DWDD
laatste 5 min kijk ik altijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef du_ke het volgende:
Oh nooit gezien en hoef ik ook niet te zien geloof ik.
Daar heb je wel gelijk in. Maar ik snap ook de logica niet in het starten van je avond met een verlengde versie van een kutprogramma dat in de korte versie al geen kijkers had (Entertainment Live).quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef SunChaser het volgende:
Talpa krijgt geen kans
E-live: 24.000 kijkers
BB6 242.000
Lotte 209.000
Deal/NoDeal 192.000
BB6 Live 352.000
Ik ook niet. Heb gisteren een keer E-live geprobeerd. Die Sjimmy vond ik wel goed presenteren en het decor was mooi. Maar het nieuws dat ze brengen is slecht en oud.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar ik snap ook de logica niet in het starten van je avond met een verlengde versie van een kutprogramma dat in de korte versie al geen kijkers had (Entertainment Live).
Misschien binnenkort welquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb gisteren een keer E-live geprobeerd. Die Sjimmy vond ik wel goed presenteren en het decor was mooi. Maar het nieuws dat ze brengen is slecht en oud.
Deal or No Deal kijk ik alleen de laatste 5 minuten. De kandidaten die ze hebben zijn slecht, verveelde rijkeluiskinderen die t niet boeit of ze verliezen. En Beau loopt er verloren rond met zn telefoon. Lotte is om te huilen zo slecht, BB6 volg ik niet. 1 miljoen wat is saai, dat volg ik niet, 2 keer geprobeerd.
Het enige dat ik zou willen volgen in Bridget met Hoe Word Ik een Gooise vrouw. Al dat is een soort Glamourland 2006.
Kortom Talpa geeft MIJ niks nieuws.
Wat heb je bedacht?quote:
Nee herald, ze willen gewoon liever mijn programma zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Herald het volgende:
de kijker wil liever naar Nederlanders kijken dan naar Belgen
Kun je voortaan ook je baas beter coachen, dat gesprek met Yvo was natuurlijk een aanfluiting, met als dieptepunt dat hij ineens opsprong om Yvo te imiterenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee herald, ze willen gewoon liever mijn programma zien![]()
Dat moet zijn vrouw maar doen hoor. Als ik dat ga doen hebben we binnen 5 minuten ruziequote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kun je voortaan ook je baas beter coachen, dat gesprek met Yvo was natuurlijk een aanfluiting, met als dieptepunt dat hij ineens opsprong om Yvo te imiteren
Tja, het scoort wel beter dan welk programma op Talpa dan ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kun je voortaan ook je baas beter coachen, dat gesprek met Yvo was natuurlijk een aanfluiting, met als dieptepunt dat hij ineens opsprong om Yvo te imiteren
Dat is iit tot mailaise van Talpa de slipstream van de TROS, vaste kijkers en de merknaam TV-showquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, het scoort wel beter dan welk programma op Talpa dan ook.
Nou ja, believe it or not, er zijn een hoop mensen die reinout wel leuk vinden. Oudere dames denk ik, of zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is iit tot mailaise van Talpa de slipstream van de TROS, vaste kijkers en de merknaam TV-show
Ben jij camera man ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind Reinout ook niet vervelend hoor, maar zinnen als: 'wat waren we nog twee jonge snaken' trek ik niet
Vind m wel symphatiek. Ik heb m 1x voor de camera gehad en toen speelde hij leuk mee.
oh joh, tipje van de sluier dan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben alles wat, of zoals sommigen op FOK! zullen zeggen, van alles net niks
Hoe weet je dat de programma's prut zijn als je het nooit kijkt?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:53 schreef webfreak het volgende:
Ik heb Talpa nooit een kans gegeven.
Toen ik de programmalijst zag, wist ik al dat 't prut ging worden.. En ik had gelijk
Sterker nog: Het is een grotere puinzooi geworden dan ik had verwacht!
Ik zap er welles langs. Maar ik heb nooit meer dan 1 minuut nodig om erachter te komen dat 't prut is.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de programma's prut zijn als je het nooit kijkt?
Offtopic eventjes, mijn Windows Media Player werkt niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef SunChaser het volgende:
Ken je mn site niet? Toch veelvuldig gespamd
Anyway, om t ontopic te houden, hier een door Ripley geproduceerd evenement met aan t eind van het filmpje Ome Arnie voor de camera.![]()
Hij is gemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 17:12 schreef SunChaser het volgende:
MP10 heb je nodig, is gratis.
en als dat ene paard mislukt is het dan afgelopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:04 schreef SunChaser het volgende:
Entertainment Live op donderdag 16.000 kijkers
Jack Spijkerman met Koppensnellers vrijdag 317.000
Lotte komt niet boven de 250.000 uit
Gooise vrouwen hangt rond de 500.000
Nog 1 paard om op te wedden voor John: De Gouden Kooi.
Gokje in het begin zo,n miljoen kijkers , daarna vervalt het net als Big Brother in 200.000/300.000 kijkersquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:04 schreef SunChaser het volgende:
Nog 1 paard om op te wedden voor John: De Gouden Kooi.
Het nieuwe seizoen start anders niet lekker als ik zo de kijkcijfers bekijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:04 schreef DJJoris het volgende:
Ik denk op dit moment dat ze toch wel een kansje hebben, het nieuwe seizoen wordt denk ik wel sterker dan het vorige seizoen, jammer van dat vele voetbal
Misschien werkt beter als je de programma's vergelijkt met andere programma's van hetzelfde tijdstip.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Wat is Man en Paard nou weer, een primetimeprogramma op zondag. Kijkt iig geen hond naar, de HH van Mooi weer de Leeuw trok het dubbele.
335.000 Man en paard
663.000 De Leeuw Day After
Boer zoekt Vrouw, 2,7 miljoenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien werkt beter als je de programma's vergelijkt met andere programma's van hetzelfde tijdstip.
paul de leeuw is geen HH (herhaling) maar vervolg van zaterdagquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Wat is Man en Paard nou weer, een primetimeprogramma op zondag. Kijkt iig geen hond naar, de HH van Mooi weer de Leeuw trok het dubbele.
335.000 Man en paard
Das weinig, want het zit voor De Wedstrijden met dik een miljoen kijkersquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
335.000 Man en paard
Het is een HH van de internetuitzendig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef evert het volgende:
[..]
paul de leeuw is geen HH (herhaling) maar vervolg van zaterdag
Het kan niet slecht genoeg gaan met Talpaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:39 schreef SunChaser het volgende:
Koppensnellers gaat nu tijdens de uitzending al naar beneden
eerste half uur 350.000
tweede half uur 290.00
Het probleem is dat de Mol zonodig een zender moet starten, waarbij het niet eens voor elkaar weet te krijgen om tussen 18 en 24 uur fatsoenlijke programma's te laten zien. Bovendien zijn de programma's van Beau van Erven Dorens, Jack Spijkerman enz een stuk minder dan bij hun vorige zender. Dan horen we ook nog eens dat hij een tweede zender wil starten. Laat hem die zender opdoeken, het voegt niets toe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hopen dat het slecht gaat met Talpa?
Talpa is opgezet door John de Mol een nederlandse particuliere miljardair. Waarom gunnen jullie hem geen succes? Het gaat niet echt goed met Talpa maar ik hoop dat het wat gaat worden. Alleen al omdat we dan weer een leuke NL zender erbij hebben. Ik snap het probleem niet zo goed.
Sommige mensen hoopten letterlijk hier dat het slecht ging voordat ze zender was begonnen. Niet denken dat het niet gaat werken maar hopen. En op die mensen doelde ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het probleem is dat de Mol zonodig een zender moet starten, waarbij het niet eens voor elkaar weet te krijgen om tussen 18 en 24 uur fatsoenlijke programma's te laten zien. Bovendien zijn de programma's van Beau van Erven Dorens, Jack Spijkerman enz een stuk minder dan bij hun vorige zender. Dan horen we ook nog eens dat hij een tweede zender wil starten. Laat hem die zender opdoeken, het voegt niets toe.
Waarom zou je een miljardair succes wensen?? Ik wens liever een zwerver succes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hopen dat het slecht gaat met Talpa?
Talpa is opgezet door John de Mol een nederlandse particuliere miljardair. Waarom gunnen jullie hem geen succes? Het gaat niet echt goed met Talpa maar ik hoop dat het wat gaat worden. Alleen al omdat we dan weer een leuke NL zender erbij hebben. Ik snap het probleem niet zo goed.
Opdoeken was misschien wat extreem. Bovendien is het niet zo dat ik helemaal niet naar Talpa kijk. Maar behalve De Wedstrijden en Big Brother kijk ik er werkelijk nooit naar. Bovendien zag ik dat de kijkcijfers van de gouden kooi ook alweer op een enorm laag peil waren beland. Aangezien de Mol niet eens genoeg programma's heeft om Talpa Een te vullen, zou het dus werkelijk overbodig zijn om een nieuwe zender toe te voegen. Behalve de programma's De Wedstrijden en Gooische Vrouwen heeft Talpa geen programma's die grote groepen kijkers trekken, met Entertainment Live als dramatisch dieptepunt (je zou bijna weer gaan terugverlangen naar NSEquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sommige mensen hoopten letterlijk hier dat het slecht ging voordat ze zender was begonnen. Niet denken dat het niet gaat werken maar hopen. En op die mensen doelde ik.
En voor jou..... waarom opdoeken? Je hebt er toch geen last van. Je betaald er niet voor en je kan er langs zappen. Ik vind het geen probleem met nog een extra talpa. Als er wat op is dat ik leuk vind kijk ik het en anders niet. Geen probleem toch? Hoe meer zenders hoe beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |