Neem digitale TV + een extra sport pakket van 8 zenders, voilaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:10 schreef LENUS het volgende:
Door Talpa kijk ik het voetbal nog amper, ik wil een snel programma waarin ik zonder geleuter een korte samenvatting te zien krijg.
1,5 naar geleuter, reclame en herhalingen kijken, om vervolgens wat wedstrijden te zien![]()
Je kan dadelijk op de tweede talpa zender waarschijnlijk dag en nacht voetbal kijken en alle wedstrijden zullen waarschijnlijk ook nog eens live via internet te volgen zijn. Kabeltje van de pc naar de tv en voila, je kan alle eredivisie wedstrijden live volgen vanuit je luie stoel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:10 schreef LENUS het volgende:
Door Talpa kijk ik het voetbal nog amper, ik wil een snel programma waarin ik zonder geleuter een korte samenvatting te zien krijg.
1,5 naar geleuter, reclame en herhalingen kijken, om vervolgens wat wedstrijden te zien![]()
Als het goed is gaat RTL daar ook mee beginnen. Maar ik weet of je daarvoor moet betalen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef anisubs het volgende:
Talpa is goed!
Ze zetten teminste hun programma's online, handig als je een programma gemist hebt.
Dat zie ik RTL en SBS niet doen.
Volgens mij hoef je niet betalen bij RTLquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als het goed is gaat RTL daar ook mee beginnen. Maar ik weet of je daarvoor moet betalen...
En sommige programma's, zoals het RTL Nieuws en Editie NL, zijn al een hele tijd online te volgen. Maar Talpa doet het op dat gebied het best, nog beter dan de Publieken, waar je niet live tv kan kijken. Uitzending gemist van de PO is echter wel beter dan die van Talpa, waar je je moet registreren, voor sommige programma's moet betalen en waar ik in het verleden ook vaak last had van het feit dat je veel programma's maar voor de helft kon bekijken. Ik weet niet of dat nu al beter is bij Talpa, ik heb alleen ten tijde van de start van Talpa het wat uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als het goed is gaat RTL daar ook mee beginnen. Maar ik weet of je daarvoor moet betalen...
Mja, moeten ze wel een programma hebben wat de moeite is en dat heb ik Talpa nog niet zien doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef anisubs het volgende:
Talpa is goed!
Ze zetten teminste hun programma's online, handig als je een programma gemist hebt.
iddquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Aan de kijkcijfers te zien geeft men Talpa niet de kans dit seizoen.
Ha is een van de weinige dingen die ik nog wel eens kijk (de herhaling 's avonds laat). Maar ook mij kan talpa niet bekorenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef SunChaser het volgende:
Lotte moest DE hit van Talpa worden, maar daar haakt ook iedereen af.
Dond? Dwdd probeer ik meestal ook wel te kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk de herhaling van DOND en daarna de herhaling van DWDD
laatste 5 min kijk ik altijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:58 schreef du_ke het volgende:
Oh nooit gezien en hoef ik ook niet te zien geloof ik.
Daar heb je wel gelijk in. Maar ik snap ook de logica niet in het starten van je avond met een verlengde versie van een kutprogramma dat in de korte versie al geen kijkers had (Entertainment Live).quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef SunChaser het volgende:
Talpa krijgt geen kans
E-live: 24.000 kijkers
BB6 242.000
Lotte 209.000
Deal/NoDeal 192.000
BB6 Live 352.000
Ik ook niet. Heb gisteren een keer E-live geprobeerd. Die Sjimmy vond ik wel goed presenteren en het decor was mooi. Maar het nieuws dat ze brengen is slecht en oud.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar ik snap ook de logica niet in het starten van je avond met een verlengde versie van een kutprogramma dat in de korte versie al geen kijkers had (Entertainment Live).
Misschien binnenkort welquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb gisteren een keer E-live geprobeerd. Die Sjimmy vond ik wel goed presenteren en het decor was mooi. Maar het nieuws dat ze brengen is slecht en oud.
Deal or No Deal kijk ik alleen de laatste 5 minuten. De kandidaten die ze hebben zijn slecht, verveelde rijkeluiskinderen die t niet boeit of ze verliezen. En Beau loopt er verloren rond met zn telefoon. Lotte is om te huilen zo slecht, BB6 volg ik niet. 1 miljoen wat is saai, dat volg ik niet, 2 keer geprobeerd.
Het enige dat ik zou willen volgen in Bridget met Hoe Word Ik een Gooise vrouw. Al dat is een soort Glamourland 2006.
Kortom Talpa geeft MIJ niks nieuws.
Wat heb je bedacht?quote:
Nee herald, ze willen gewoon liever mijn programma zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:00 schreef Herald het volgende:
de kijker wil liever naar Nederlanders kijken dan naar Belgen
Kun je voortaan ook je baas beter coachen, dat gesprek met Yvo was natuurlijk een aanfluiting, met als dieptepunt dat hij ineens opsprong om Yvo te imiterenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee herald, ze willen gewoon liever mijn programma zien![]()
Dat moet zijn vrouw maar doen hoor. Als ik dat ga doen hebben we binnen 5 minuten ruziequote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kun je voortaan ook je baas beter coachen, dat gesprek met Yvo was natuurlijk een aanfluiting, met als dieptepunt dat hij ineens opsprong om Yvo te imiteren
Tja, het scoort wel beter dan welk programma op Talpa dan ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kun je voortaan ook je baas beter coachen, dat gesprek met Yvo was natuurlijk een aanfluiting, met als dieptepunt dat hij ineens opsprong om Yvo te imiteren
Dat is iit tot mailaise van Talpa de slipstream van de TROS, vaste kijkers en de merknaam TV-showquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, het scoort wel beter dan welk programma op Talpa dan ook.
Nou ja, believe it or not, er zijn een hoop mensen die reinout wel leuk vinden. Oudere dames denk ik, of zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is iit tot mailaise van Talpa de slipstream van de TROS, vaste kijkers en de merknaam TV-show
Ben jij camera man ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind Reinout ook niet vervelend hoor, maar zinnen als: 'wat waren we nog twee jonge snaken' trek ik niet
Vind m wel symphatiek. Ik heb m 1x voor de camera gehad en toen speelde hij leuk mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |