abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39872481
Als die voetbaluizendingen bij Talpa weg haalt blijft er ECHT HELEMAAL NIKS van talpa over ......dan kunnen ze zich zelf echt opdoeken...

Er is verder echt niks bijzonders op talpa te zien net zoals op het merendeel van alle nederlandstalige zenders.....

Mensen gaan tegenwoordig liever op fok zitten klooien haha
pi_39872483
Op dit moment is het enige wat ik op talpa kijk 4× blauw en die soap van kim holland
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_39872629
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef Mike het volgende:

[..]

Die zijn niet aangepast. De meetmomenten liggen alleen anders bij die twee programma's. Dacht je dat er echt 3 miljoen mensen keken naar hockey op tv?
Nee, maar de meetmomenten liggen niet anders, de cijfers worden standaard bepaald per seconde en uitgemiddeld over de duur van een programma.

Waar jij op doelt denk ik is dat de NOS Studio Sport op zondagavond de laatste jaren formeel had gescheiden in twee programma's. Eén voor het journaal met zoveel mogelijk van al het voetbal, en één na het journaal met andere sporten en bij veel zondagwedstrijden nog wat voetbal. De eerste haalde de topcijfers, de tweede scoorde inderdaad standaard minder.

En De Wedstrijden scoorde inderdaad alleen aan het begin van het seizoen minder dan de uitzendingen van Studio Sport. Na september is het gewoon bijgetrokken tot rond de cijfers die de NOS ook haalde.
  zondag 16 juli 2006 @ 12:22:34 #54
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_39872793
Tuurlijk, veel voetbal
pi_39872836
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
Geef jij Talpa nog een kans het nieuwe seizoen? Ze bestaan meer dan een jaar, in september volgt een nieuw seizoen. We krijgen BB6, De Gouden Kooi, Lotte, Jack S. een komedie met Beau, Gooise Wijven.

Ik laat zelf Talpa nog steeds op 35 staan, er is niks dat me kan bekoren behalve miljoenenjacht.
Hier staat ie nog op 31 geloof ik .

Ik kijk er voetbal, en verder niks, en daar gaat BB of wat dan ook niks aan veranderen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39872906
Ik moet zeggen dat ik ook nauwelijks tot niet meer naar voetbal kijk, ik pikte idd meestal ff de toppers mee om dan wat anders te gaan doen, anderhalf uur mickey mouse competitie heb ik geen zin in.
Wat me verleden seizoen nog het meest irriteerde was het feit dat bij slechts 2 wedstrijden op de zondag ze gewoon d ewedstrijden van vrijdag en zaterdag weer een keer lieten zien.

Verder kan ik me niet heirnneren iets op talpa echt gevold te hebben, maar dat ligt niet aan Talpa, ik kijk gewoon nauwelijks tv. Beetje journaal, af en toe een film. Volgens mij kan Net 5 nog op de meeste minuten van mij rekenen wegens hun series.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2006 12:27:56 ]
pi_39873491
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De kijkcijfers waren constant en op basis van het voetbal bij de NOS even hoog. De echte voetballiefhebber en volger wil alles zien. Daarnaast spreek je nu alleen voor de TOP3 volgers die het voetbal een beetje volgen. John de Mol kiest juist voor de echte doelgroep: Namelijk iedereen die voetbal wil kijken.

Voor supporters van andere clubs is De Wedstrijden een verademing omdat zij hun club eindelijk eens kunnen volgen in een 10min lange samenvatting met reacties en analyses, ipv de 2 minuten bij de NOS na het acht uur journaal. Want je zeurt wel over reclame, maar dat is absolute bullshit natuurlijk. Het is niet meer of minder dan bij een andere commerciele zender en bij de NOS had je, wanneer je alles wilt zien een andere sport, reclame, 15min journaal, reclame er nog tussen zitten.

Dat analyses wat minder kunnen vind ik ook, maar zo ongefundeerd en totale nonsens lullen gaat nergens over. Kijkcijfers tonen aan dat het goed blijft scoren. De Wedstrijden zal het komende seizoen alleen maar beter gaan doen, met nog meer voetbal. Nog meer voetbal betekent namelijk nog meer ervaring bij het produceren van de programma's, dus nog meer verbeteringen waar mogelijk.

Verder zal ik sowieso ER, BB6 en de Gouden Kooi willen kijken. Een reallifesoap met Viola Holt en Bonnie St. Clair zit ik niet echt op te wachten. 1 miljoen wat? zal ik ook vast wel een keertje willen kijken, ben benieuwd wat dat gaat worden.
Je hebt wel gelijk dat het qua voetbal bij de NOS ook niet bepaald ideaal was. Met het journaal er doorheen en het afraffelen van de kleinere clubs op het einde.
Maar aan De Wedstrijden kan ook nog een hoop verbeterd worden. Het is belachelijk dat het programma per se anderhalf uur moet duren, ookal zijn er maar een paar wedstrijden. Ook is het vervelend dat ze elke keer een topclub als laatste wedstrijd laten zien. Het hoeft ook niet zoals bij de NOS, maar het kan wel een beetje gewisseld worden.
Het meest belachelijk is nog dat ze tussendoor ook nog samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden laten zien. Doe die dan aan het einde van het programma voor de mensen die het nog graag willen zien of nog niet gezien hebben. Dit samen met de ellenlange reclames, maakt het programma wel erg traag, vind ik.
Als laatste punt mogen ze nog wel iets doen aan die saaie analyses. Zorg dat op z'n minst voor goede analitici. Ik zit in ieder geval niet op Van Halst en Van Hintum te wachten.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:04:45 #58
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_39873770
john de mol
talpa

Dus ook voor volgend seizoen: TALPA
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_39874299
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:52 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk dat het qua voetbal bij de NOS ook niet bepaald ideaal was. Met het journaal er doorheen en het afraffelen van de kleinere clubs op het einde.
quote:
Maar aan De Wedstrijden kan ook nog een hoop verbeterd worden. Het is belachelijk dat het programma per se anderhalf uur moet duren, ookal zijn er maar een paar wedstrijden. Ook is het vervelend dat ze elke keer een topclub als laatste wedstrijd laten zien. Het hoeft ook niet zoals bij de NOS, maar het kan wel een beetje gewisseld worden.
Uiteraard kan het verbeterd worden. Probleem is alleen dat de uitzendgemachtigde gedwongen wordt een programma te maken via de richtlijnen van de ECV. Die eisen dat er een programma op zondag is van 1,5 uur en dat de samenvattingen zo en zo lang duren, etc. Dus dat was bij de NOS waarschijnlijk hetzelfde geweest.

De topclubs op het einde is logisch, aangezien het commercieel station is. Adverteerders willen toch waar voor hun geld en dan moet je de kijkers vasthouden.
quote:
Het meest belachelijk is nog dat ze tussendoor ook nog samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden laten zien. Doe die dan aan het einde van het programma voor de mensen die het nog graag willen zien of nog niet gezien hebben. Dit samen met de ellenlange reclames, maakt het programma wel erg traag, vind ik.
Zie punt boven; EVC eisen, commercieel oogpunt etc. Overigens zijn de reclames niet langer dan bij een willekeurig station. Alleen in de eerste paar uitzendingen waren het echt 7 a 8min blokken, maar nu is het 3 a 4 minuten oid.
quote:
Als laatste punt mogen ze nog wel iets doen aan die saaie analyses. Zorg dat op z'n minst voor goede analitici. Ik zit in ieder geval niet op Van Halst en Van Hintum te wachten.
Inderdaad. Ruud Gullit die Feyenoord analyseert is ook ongeloofwaardig Maar ach, daar valt nog wel door te komen.
pi_39874436
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Inderdaad. Ruud Gullit die Feyenoord analyseert is ook ongeloofwaardig Maar ach, daar valt nog wel door te komen.
Ruud Gullit is nog 1 van de weinige objectieve analisten..hij heeft vaak genoeg kritiek gehad op Feyenoord het afgelopen seizoen..

nee ze moeten allemaal van ajaks analisten inhuren daaro net zoals bij Studio sport in het verleden
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:33:42 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39874467
Ben benieuwd of ze nog een Zet Um Op 10 actie gaan houden
pi_39874505
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:33 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of ze nog een Zet Um Op 10 actie gaan houden
Zo wanhopig zijn ze onderhand wel geworden ja

Talpa brood
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 13:43:10 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39874732
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Zo wanhopig zijn ze onderhand wel geworden ja

Talpa brood
Dat zou ik niet wanhopig vinden, maar een mooie manier om die zender op een vast plekje te krijgen. Bij RTL 4 werkte dat ook...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:46:58 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39874846
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat zou ik niet wanhopig vinden, maar een mooie manier om die zender op een vast plekje te krijgen. Bij RTL 4 werkte dat ook...
Ja, toen we alleen Ned 1, 2 en 3 hadden.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:49:37 #65
88233 Steve
Still the best.
pi_39874925
Ik kijk eerlijk gezegd steeds minder Talpa, maar zal het zeker een kans geven. Boeit me niet echt of het nou Talpa is of RTL4. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 13:51:13 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39874971
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Uhuh, des te meer reden om nu zo'n actie uit te voeren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:52:19 #67
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39875003
ik heb talpa op 11.. ivm nickelodeon maar talpa heeft echt niets interessants.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:54:40 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39875079
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:51 schreef Mike het volgende:

[..]

Uhuh, des te meer reden om nu zo'n actie uit te voeren.
De meeste mensen hebben t volgens mij zo nu

1, 2, 3, Rtl4, 5, 7, SBS6, Net 5, Belgie 1, 2, Veronica

Er is dus amper meer ruimte. En veel mensen weten niet hoe je kunt schuiven op je tv.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:55:58 #69
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39875116
ik heb zo: 1, 2,3, rtl4, 5 sbs6 rtl7, net5 tmf, mtv,box,jetix(Veronica) nickelodeon(talpa ) discovery animal planet ngc bbc bbc 2 cnn etc.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 16 juli 2006 @ 13:56:17 #70
127004 maril
Smeetsfan
pi_39875126
Is het niet de bedoeling dat men elke dag kijkt?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:57:14 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39875150
RTL7 idd niet na RTL5 maar na Net 5, omdat dat eerst Yorin was.
pi_39875248
4x Blauw is wel leuk om te zien. Komend seizoen De Wedstrijden: Eredivisie, Jupiler League, Voetbal Totaal kijken. Waar ik blij mee ben, is dat Talpa De Wedstrijden: Eerste Divisie tweemaal uitzend. De liveuitzending begint om 22.45, de herhaling om 0.15. (Vanaf 2de speelronde officieel om 0.45)

Daarnaast zenden ze nog Jong Oranje live uit in augustus.
Hoi.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:19:12 #73
3767 Herald
Come get some
pi_39875709
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef SunChaser het volgende:
elke nieuwe zender komt met een "zet 'm op ..." actie. Veronica heeft ooit eens een zet 'm op 6 actie gehouden omdat twee maanden voordat ze commercieel gingen ineens SBS6 de lucht in ging. TV10, V8 en Fox hebben ook allemaal een actie gehouden, eerst dat ie op 10 moest voor TV10, daarna op 8 voor V8. Vorig jaar heeft TMF nog een zet hem op zoveel mogelijk plekken op 9 actie gehouden. En volgens mij heeft Discovery toen ook een poos de positie van 9 willen claimen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 16 juli 2006 @ 14:28:24 #74
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39875966
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:01 schreef pekel het volgende:
4x Blauw is wel leuk om te zien. Komend seizoen De Wedstrijden: Eredivisie, Jupiler League, Voetbal Totaal kijken. Waar ik blij mee ben, is dat Talpa De Wedstrijden: Eerste Divisie tweemaal uitzend. De liveuitzending begint om 22.45, de herhaling om 0.15. (Vanaf 2de speelronde officieel om 0.45)

Daarnaast zenden ze nog Jong Oranje live uit in augustus.
en natuurlijk 3 uur funniest home video's elke dag
pi_39876204
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:28 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

en natuurlijk 3 uur funniest home video's elke dag
Sorry
Hoi.
pi_39879398
Alles is bagger bij Talpa, behalve Gor en Geer en af en toe voetbal als je toevallig langs een leuke wedstrijd zapt... maar meer ook niet.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:11:45 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_39880072
Ik ben ook geen Talpa kijker Dus de nieuwe programma's kijk ik niet eens
Zeker de realifesoap van Bonnie en Viola kijk ik niet.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:18:58 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39880239
Zo slecht is Talpa niet. Het is beter dan SBS6 en RTL5 en 7. Die zenders kijk ik helemaal nooit, Talpa soms wel. De Wedstrijden, Miljoenenjacht, 1 tegen 100 en Koppensnellers. Koppensnellers is overigens beter dan het laatste seizoen bij de VARA, maar dat is ook niet zo lastig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 16 juli 2006 @ 17:37:02 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_39880654
Kwestie van smaak hé Joling & Gordon over de Vloer, dat vond ik wel leuk, ook de quiz van Linda de Mol met B'ners was leuk om te zien...
  zondag 16 juli 2006 @ 17:39:28 #80
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_39880698
Humm Gooise wijven ga ik kijken en Gouden Kooi en BB6 als het leuk is anders haak ik af. Ohh en ik vergeet nog Gordon & Joling over de vloer.
pi_39890908
Gordon & Joling vond ik wel leuk, De Wedstrijden kijk ik, Expeditie Robinson, Je Leven in je Steigers vond ik 'aardig'.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40061051
quote:
Linda en Beau anderhalf uur lang op zaterdagavond
Geplaatst op 21-07-2006 om 16:45

Een overzicht van Talpa’s plannen voor het najaar, die de zender op maandag 24 juli officieel zal presenteren:

De nieuwe talkshow met Linda de Mol en Beau van Erven Dorens zal in het najaar te zien zijn op de zaterdagavond bij Talpa (20.30 uur)
. In het anderhalf uur durende M/V worden de verschillen en overeen- komsten tussen mannen en vrouwen blootgelegd. M/V heeft elke week drie bekende Nederlanders met hun partner te gast. Zij zullen zelf in de studio getest worden op hun diverse ‘mannelijke’ en ‘vrouwelijke’ vaardigheden.

Door de uitzending van M/V verschuift het satirische programma Koppensnellers van Jack Spijkerman naar de zondagavond, vlak na kijkcijferkanon De Wedstrijden om 20.30 uur. De zondagavond wordt in het najaar verder gevuld door Nieuw Dier om 21.30 uur en Postcode Loterij: Eén tegen 100 met Caroline Tensen om 22.00 uur. Nieuw Dier is een sketchprogramma waarin de realiteit op zijn kop wordt gezet. Herkenbare situaties en personages krijgen een ongebruikelijke twist. De cast bestaat o.a. uit Dennis van de Ven, Erik Whien en Jeroen van Koningsbrugge.

Op Talpa’s maandagavond is in het nieuwe seizoen de live-uitzending van Big Brother te zien, die gepresenteerd zal worden door Bridget Maasland. Om 21.30 uur volgen Ernst-Paul Hasselbach en de Vlaamse Evi Hanssen met nieuwe afleveringen van Expeditie Robinson. Dit jaar kent het deelnemersveld acht Belgische mannen en acht Nederlandse vrouwen. Tijdens de live finale kiest het kijkerspubliek de winnaar van 50.000 euro en eeuwige roem.

Naast haar talkshow en Big Brother Live presenteert Bridget Maasland op de dinsdagavond het nieuwe programma Woef: Hoe word ik een beroemde hond? (20.30 uur).
Onder leiding van Bridget Maasland gaan zes bekende Nederlanders en hun hond de confrontatie aan. Wie heeft de absolute topdog en mag zich na 8 weken oefenen de beste hondentrainer noemen? Het programma staat niet alleen onder presentatie van Bridget; ook de productie wordt door de blonde presentatrice verzorgd. Om 21.30 uur volgt Sjoemelaars & Sjacheraars, waarin de praktijken van kleine oplichters als mediums en wonderdokters in een speciaal met camera’s geprepareerd huis genadeloos aan het licht worden gebracht.

De woensdagavond wordt gevuld door een film. Op donderdag staat om 20.30 uur de populaire komedieserie Gooische Vrouwen op het programma. In het tweede seizoen probeert Willemijn een nieuw bestaan op te bouwen zonder Evert. Ook Anouk wil een zelfstandig en volwassen leven leiden, zeker nu ze 40 wordt. Maar voor beide vrouwen geldt: makkelijker gezegd dan gedaan. Cheryl geniet van haar zwangerschap, al blijft het natuurlijk de vraag wie nu de vader van haar kind is.En Claire… heeft zij de klap met de honkbalknuppel en de val in het zwembad overleefd? En wie was haar aanvaller? Om 21.30 uur volgt opnieuw Bridget Maasland. Zij presenteert het nieuwe Hoe word ik een Gooische vrouw?. Hierin verhuist stadsvrouw Bridget naar ‘t Gooi, waar collega’s Linda en Caroline ook wonen. Bridget onderzoekt of die woonomgeving geschikt voor haar is. In elke aflevering gaat Bridget met een makelaar een nieuw huis bezichtigen dat gemiddeld voor een slordige 2 miljoen te koop is. Daarnaast krijgt ze wekelijks tips van een bekende Nederlander die ook in het Gooi woont. Om 22.00 uur brengt Talpa de Amerikaanse comedy Weeds op de buis.

Een ‘nostalgische comedy chatshow’ brengt Talpa op de vrijdagavond om 20.30 uur. Wie het programma presenteert is evenals de precieze inhoud niet bekend. De show is bedoeld voor iedereen die 17 is en het ooit is geweest. Om 21.30 uur volgt Man & Paard, een wekelijkse comedy over de dagelijkse perikelen op de redactie van het glamourblad ‘Beau’, geleid door de uitgerangeerde tv-presentator Beau van Erven Dorens. Beau wil met het blad zijn status als ‘BN’er’ terug winnen. (Foto: Roy Beusker)
quote:
Cees Geel en Bridget Maasland met talkshow bij Talpa
Geplaatst op 21-07-2006 om 16:30

Bridget Maasland en Cees Geel gaan in het komend najaar een dagelijkse talkshow presenteren voor Talpa. In Late Night met Maasland & Geel wordt gesproken met actuele gasten uit de wereld van politiek, sport, kunst en cultuur. De waan van de dag door de ogen van Bridget Maasland en Cees Geel, in een informatief en onderhoudend uurtje op de late avond.

De talkshow met Bridget Maasland en Cees Geel wordt in het najaar iedere werkdag rond 23.30 uur uitgezonden.
Het praatprogramma moet profiteren van de lead-in van de quizshow De Slimste met Linda de Mol, die het komend jaar van maandag tot en met donderdag tussen 22.30 en 23.30 uur te zien zal zijn bij Talpa. Cees Geel was in het eerste seizoen van De Slimste te zien als ‘deskundoloog’. Zijn rol wordt in het nieuwe seizoen overgenomen door de Vlaamse filmregisseur Jan Verheyen. Verheyen zal de komische toelichting op de juiste antwoorden verzorgen.

De Slimste en de talkshow met Bridget Maasland en Cees Geel vormen in het najaar de late avond van Talpa.
De vooravond van deze zender werd al eerder bekend. Tussen 18.00 en 19.00 zal Entertainment Live te zien zijn, gevolgd door Big Brother en later in het najaar De Gouden Kooi om 19.00 uur, Lotte om 19.30 uur en Deal or no deal om 20.00 uur. ‘Postcode Loterij: Deal or No Deal’ is gebaseerd op het koffertjesspel in Postcode Loterij Miljoenenjacht maar dan in eendagelijkse vorm. Het is nog niet bekend wie Deal or no Deal zal gaan presenteren. (Foto: Ron Tetteroo)
Klinkt allemaal wel erg goed hoor
pi_40061138
Bridget heeft het er maar druk mee.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:23:10 #84
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_40061223
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het grootste vooroordeel over talpa is de reclame die ze aanbieden, dat is naar mijn gevoel zelfs nog minder dan een RTL4 of SBS6 IK vind het echt jammer dat een zender die toch wel zoveel leuke en orginele programma's altijd zo erg de grond word ingeboord door iedereen
Nou inderdaad.. lekker makkelijk van al die mensen die nooit naar talpa kijken, om talpa de grond in de boren.. maargoed daar heb je een mooi spreekwoord voor: wat de boer niet kent vreet ie niet.
Ik vind talpa een prima zender.. ze hebben leuke eigen geproduceerde nederlandse serie's/douc's en dat aanbod is best groot!
Leuke films ook met regelmaat en buitenlandse serie's.
Komt best goed met talpa.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:58:15 #85
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_40064243
Op de vrijdag-, zaterdag- en zondagavond kijk ik zeker naar Talpa, op de overige avonden alleen als 'De Slimste' op TV is.

Het is jammer dat er niet zoveel leuke programma's zijn op Talpa, maar ik denk dat de hele SBS-familie de prijs gaat betalen van de leegloop. (En daar hoop ik ook op.)
  zaterdag 22 juli 2006 @ 01:09:46 #86
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40064572
simpel antwoord:Nope
pi_40065364
Ja... ik help ze met mijn bijdrage in de nieuwe serie Man en Paard

en bovendien had ik hem 't vorige seizoen erg vaak op Talpa staan, ook gewoon om tussen door eens ergens naar te kijken, was het niet andre van duin, dan was 't wel iets anders
pi_40072138
hoezo, NOG een kans? Veel mensen hebben Talpa nooit een kans gegeven en zeiken non-stop over de zender en al haar projecten...
pi_40072481
Ik moet zeggen dat Talpa hier zeker zo vaak op staat als iedere andere zender. Gordon & Joling, Miljoenenjacht, Gooische Vrouwen, De Slimste, Expeditie Robinson, Je Leven In De Stijgers, Lotte, Van Speijk, Big Brother, Linda & Beau, 2200, Rauw.

Allemaal prima programma's. Veel ervan zouden scoren als een tiet als ze op een andere zender uitgezonden zouden worden. Maar veel mensen blijven vasthouden aan de "alles wat john de mol doet met talpa is vies en ik ga nog liever dood dan dat ik die zender kijk" mentaliteit. Wat echt belachelijk is. Natuurlijk zal niet alles iedereen aanspreken, maar Talpa geeft een gevarieerd aanbod van verschillende type programma's, en een GROOT budget voor nederlandse series. Natuurlijk mislukt er dan een project, maar er zitten ook voltreffers bij. En ik heb persoonlijk voor het komende seizoen wel goede hoop voor "De Gouden Kooi" en "Voetbalvrouwen".

Talpa probeert met kwaliteitsproducten te komen. In tegenstelling tot Veronica en SBS6 destijds, die het op sex en erotiek gooiden. En toen jaaaarenlang aan dat imago vast zaten. Ik vind de houding tegenover Talpa nogal oneerlijk vaak. Okay, je vind niet alles geweldig, maar geef t op zijn minst een kans, want er zijn serieus programma's die t kijken waard zijn.
pi_40072575
Talpa is tenminste vernieuwend, de andere zenders (RTL 4 t/m 6, SBS6, Veronica en Net5) laten eens in de zoveel tijd een nieuw programma zien, welke vaak ook nog eens van buitenlandse komaf is en aangekocht. Net5 is alleen maar Amerikaanse series, SBS6 leunt enkel op Hart van NL en de maandagavond "top"film. RTL 6 kunnen we wegschrijven, dat zijn enkel herhalingen. Talpa is kwalitatief gewoon de beste.
pi_40072759
Nou ja, vernieuwend is ook een groot woord, maar er wordt wel veel geprobeerd. Zeker ook met series, en de productie kwaliteit is hoog. Goede acteurs, mooie beelden, locaties, etc. Natuurlijk werkt het ene programma beter dan het andere. Maar dankzij Talpa zijn er wel ik weet niet hoeveel nieuwe nederlandse series bijgekomen.
pi_40072852
Okay, Big Brother, Expeditie Robinson en 1 tegen 100 zijn misschien bekend, maar ik kan begrijpen dat hij toen niet gelijk allemaal nieuwe dingen wilde laten zien. Daarna zijn nog kopspijkerspensnellers en BVD erbij gekomen als bekende programma's, maar in totaal hebben ze meer nieuwe programma's laten zien.
pi_40072896
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:16 schreef RayMania het volgende:
Talpa is tenminste vernieuwend, de andere zenders (RTL 4 t/m 6, SBS6, Veronica en Net5) laten eens in de zoveel tijd een nieuw programma zien, welke vaak ook nog eens van buitenlandse komaf is en aangekocht. Net5 is alleen maar Amerikaanse series, SBS6 leunt enkel op Hart van NL en de maandagavond "top"film. RTL 6 kunnen we wegschrijven, dat zijn enkel herhalingen. Talpa is kwalitatief gewoon de beste.
RTL 6 RTL 7 heeft RTL Z, dat is wel handig om op de hoogte te blijven van het nieuws als je niet op een vaste tijd wil kijken. Ik kijk het altijd 's morgens of 's middags.

Ik kijk nooit Talpa, dat komt omdat ik geen voetbalfan ben, niet van (Nederlandse) drama hou of van RL-soaps. Vorige week ofzo heb ik voor het eerst naar Talpa gekeken, maar dat was een Discovery documentaire of Tsjernobyl, dus eigenlijk van een andere zender.

Talpa staat hier gewoon op 10 geprogrammeerd en als ze wel een programma gaan uitzenden die ik wil zie dan kijk ik er wel naar. Ik ben niet zo'n loser die meteen gaat kotsen bij het horen van de naam Talpa.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:00:22 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40073839
Nee alleen voetbal. Voor de rest is het echt niks.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_40079192
Nu ze weeds gaan uitzenden ga ik dat wel even kijken.
Geniale serie
pi_40096897
talpa failliet is mij motto het komende seizoen. Arrogante klootzak die john de mol
pi_40096963
Ik heb Talpa dit seizoen eigenlijk nog vrij vaak gekeken, maar ik was er niet zo van onder de indruk. Met name de films en die programma's met Joling&co vielen me erg tegen. Van The 4400 heb ik dan weer wel genoten, net als de nachtherhaling van 4x Blauw.
Het is niet zo dat ik Talpa boycot, maar echt vaak kijk het er niet naar. Alleen programma's die me aanspreken probeer ik te volgen. Maar dat is bij iedere zender zo. Ik ga niet naar een zender kijken (of juist niet) alleen om 'het imago' van die zender...
  zondag 23 juli 2006 @ 11:17:38 #98
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40098334
quote:
Op zondag 23 juli 2006 09:26 schreef rednajt het volgende:
talpa failliet is mij motto het komende seizoen. Arrogante klootzak die john de mol
Je kent hem persoonlijk zeker
pi_40100875
Joling en Gordon kon ik wel om lachen...Spijkerman maar 1 keer gezien, daarna nooit meer...af en toe de wedstrijden, zelfde voor ER...B&vD soms...dat was het wel zo'n beetje, Talpa zap ik ook niet zo snel langs, staat op nummertje 25 geloof ik, net voor de Duitse zenders...

maar ze mogen het altijd proberen met nieuwe programma's, misschien zit daar wel iets tussen wat ik ga volgen...afschrijven doe ik ze zeker niet...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_40157286
Deadwood was het enige wat ik volgde op Talpa. En aangezien dat nu afgelopen is....
MIsschien moeten ze nog wat nieuwe HBO series aankopen (Entourage, Curb Your Enthusiasm, The Wire), die zulen toch zeker wat kijkers trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')