abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39872481
Als die voetbaluizendingen bij Talpa weg haalt blijft er ECHT HELEMAAL NIKS van talpa over ......dan kunnen ze zich zelf echt opdoeken...

Er is verder echt niks bijzonders op talpa te zien net zoals op het merendeel van alle nederlandstalige zenders.....

Mensen gaan tegenwoordig liever op fok zitten klooien haha
pi_39872483
Op dit moment is het enige wat ik op talpa kijk 4× blauw en die soap van kim holland
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_39872629
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef Mike het volgende:

[..]

Die zijn niet aangepast. De meetmomenten liggen alleen anders bij die twee programma's. Dacht je dat er echt 3 miljoen mensen keken naar hockey op tv?
Nee, maar de meetmomenten liggen niet anders, de cijfers worden standaard bepaald per seconde en uitgemiddeld over de duur van een programma.

Waar jij op doelt denk ik is dat de NOS Studio Sport op zondagavond de laatste jaren formeel had gescheiden in twee programma's. Eén voor het journaal met zoveel mogelijk van al het voetbal, en één na het journaal met andere sporten en bij veel zondagwedstrijden nog wat voetbal. De eerste haalde de topcijfers, de tweede scoorde inderdaad standaard minder.

En De Wedstrijden scoorde inderdaad alleen aan het begin van het seizoen minder dan de uitzendingen van Studio Sport. Na september is het gewoon bijgetrokken tot rond de cijfers die de NOS ook haalde.
  zondag 16 juli 2006 @ 12:22:34 #54
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_39872793
Tuurlijk, veel voetbal
pi_39872836
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
Geef jij Talpa nog een kans het nieuwe seizoen? Ze bestaan meer dan een jaar, in september volgt een nieuw seizoen. We krijgen BB6, De Gouden Kooi, Lotte, Jack S. een komedie met Beau, Gooise Wijven.

Ik laat zelf Talpa nog steeds op 35 staan, er is niks dat me kan bekoren behalve miljoenenjacht.
Hier staat ie nog op 31 geloof ik .

Ik kijk er voetbal, en verder niks, en daar gaat BB of wat dan ook niks aan veranderen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39872906
Ik moet zeggen dat ik ook nauwelijks tot niet meer naar voetbal kijk, ik pikte idd meestal ff de toppers mee om dan wat anders te gaan doen, anderhalf uur mickey mouse competitie heb ik geen zin in.
Wat me verleden seizoen nog het meest irriteerde was het feit dat bij slechts 2 wedstrijden op de zondag ze gewoon d ewedstrijden van vrijdag en zaterdag weer een keer lieten zien.

Verder kan ik me niet heirnneren iets op talpa echt gevold te hebben, maar dat ligt niet aan Talpa, ik kijk gewoon nauwelijks tv. Beetje journaal, af en toe een film. Volgens mij kan Net 5 nog op de meeste minuten van mij rekenen wegens hun series.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2006 12:27:56 ]
pi_39873491
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De kijkcijfers waren constant en op basis van het voetbal bij de NOS even hoog. De echte voetballiefhebber en volger wil alles zien. Daarnaast spreek je nu alleen voor de TOP3 volgers die het voetbal een beetje volgen. John de Mol kiest juist voor de echte doelgroep: Namelijk iedereen die voetbal wil kijken.

Voor supporters van andere clubs is De Wedstrijden een verademing omdat zij hun club eindelijk eens kunnen volgen in een 10min lange samenvatting met reacties en analyses, ipv de 2 minuten bij de NOS na het acht uur journaal. Want je zeurt wel over reclame, maar dat is absolute bullshit natuurlijk. Het is niet meer of minder dan bij een andere commerciele zender en bij de NOS had je, wanneer je alles wilt zien een andere sport, reclame, 15min journaal, reclame er nog tussen zitten.

Dat analyses wat minder kunnen vind ik ook, maar zo ongefundeerd en totale nonsens lullen gaat nergens over. Kijkcijfers tonen aan dat het goed blijft scoren. De Wedstrijden zal het komende seizoen alleen maar beter gaan doen, met nog meer voetbal. Nog meer voetbal betekent namelijk nog meer ervaring bij het produceren van de programma's, dus nog meer verbeteringen waar mogelijk.

Verder zal ik sowieso ER, BB6 en de Gouden Kooi willen kijken. Een reallifesoap met Viola Holt en Bonnie St. Clair zit ik niet echt op te wachten. 1 miljoen wat? zal ik ook vast wel een keertje willen kijken, ben benieuwd wat dat gaat worden.
Je hebt wel gelijk dat het qua voetbal bij de NOS ook niet bepaald ideaal was. Met het journaal er doorheen en het afraffelen van de kleinere clubs op het einde.
Maar aan De Wedstrijden kan ook nog een hoop verbeterd worden. Het is belachelijk dat het programma per se anderhalf uur moet duren, ookal zijn er maar een paar wedstrijden. Ook is het vervelend dat ze elke keer een topclub als laatste wedstrijd laten zien. Het hoeft ook niet zoals bij de NOS, maar het kan wel een beetje gewisseld worden.
Het meest belachelijk is nog dat ze tussendoor ook nog samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden laten zien. Doe die dan aan het einde van het programma voor de mensen die het nog graag willen zien of nog niet gezien hebben. Dit samen met de ellenlange reclames, maakt het programma wel erg traag, vind ik.
Als laatste punt mogen ze nog wel iets doen aan die saaie analyses. Zorg dat op z'n minst voor goede analitici. Ik zit in ieder geval niet op Van Halst en Van Hintum te wachten.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:04:45 #58
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_39873770
john de mol
talpa

Dus ook voor volgend seizoen: TALPA
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_39874299
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:52 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk dat het qua voetbal bij de NOS ook niet bepaald ideaal was. Met het journaal er doorheen en het afraffelen van de kleinere clubs op het einde.
quote:
Maar aan De Wedstrijden kan ook nog een hoop verbeterd worden. Het is belachelijk dat het programma per se anderhalf uur moet duren, ookal zijn er maar een paar wedstrijden. Ook is het vervelend dat ze elke keer een topclub als laatste wedstrijd laten zien. Het hoeft ook niet zoals bij de NOS, maar het kan wel een beetje gewisseld worden.
Uiteraard kan het verbeterd worden. Probleem is alleen dat de uitzendgemachtigde gedwongen wordt een programma te maken via de richtlijnen van de ECV. Die eisen dat er een programma op zondag is van 1,5 uur en dat de samenvattingen zo en zo lang duren, etc. Dus dat was bij de NOS waarschijnlijk hetzelfde geweest.

De topclubs op het einde is logisch, aangezien het commercieel station is. Adverteerders willen toch waar voor hun geld en dan moet je de kijkers vasthouden.
quote:
Het meest belachelijk is nog dat ze tussendoor ook nog samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden laten zien. Doe die dan aan het einde van het programma voor de mensen die het nog graag willen zien of nog niet gezien hebben. Dit samen met de ellenlange reclames, maakt het programma wel erg traag, vind ik.
Zie punt boven; EVC eisen, commercieel oogpunt etc. Overigens zijn de reclames niet langer dan bij een willekeurig station. Alleen in de eerste paar uitzendingen waren het echt 7 a 8min blokken, maar nu is het 3 a 4 minuten oid.
quote:
Als laatste punt mogen ze nog wel iets doen aan die saaie analyses. Zorg dat op z'n minst voor goede analitici. Ik zit in ieder geval niet op Van Halst en Van Hintum te wachten.
Inderdaad. Ruud Gullit die Feyenoord analyseert is ook ongeloofwaardig Maar ach, daar valt nog wel door te komen.
pi_39874436
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Inderdaad. Ruud Gullit die Feyenoord analyseert is ook ongeloofwaardig Maar ach, daar valt nog wel door te komen.
Ruud Gullit is nog 1 van de weinige objectieve analisten..hij heeft vaak genoeg kritiek gehad op Feyenoord het afgelopen seizoen..

nee ze moeten allemaal van ajaks analisten inhuren daaro net zoals bij Studio sport in het verleden
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:33:42 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39874467
Ben benieuwd of ze nog een Zet Um Op 10 actie gaan houden
pi_39874505
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:33 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of ze nog een Zet Um Op 10 actie gaan houden
Zo wanhopig zijn ze onderhand wel geworden ja

Talpa brood
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 13:43:10 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39874732
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Zo wanhopig zijn ze onderhand wel geworden ja

Talpa brood
Dat zou ik niet wanhopig vinden, maar een mooie manier om die zender op een vast plekje te krijgen. Bij RTL 4 werkte dat ook...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:46:58 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39874846
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat zou ik niet wanhopig vinden, maar een mooie manier om die zender op een vast plekje te krijgen. Bij RTL 4 werkte dat ook...
Ja, toen we alleen Ned 1, 2 en 3 hadden.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:49:37 #65
88233 Steve
Still the best.
pi_39874925
Ik kijk eerlijk gezegd steeds minder Talpa, maar zal het zeker een kans geven. Boeit me niet echt of het nou Talpa is of RTL4. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 13:51:13 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39874971
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Uhuh, des te meer reden om nu zo'n actie uit te voeren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:52:19 #67
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39875003
ik heb talpa op 11.. ivm nickelodeon maar talpa heeft echt niets interessants.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:54:40 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39875079
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:51 schreef Mike het volgende:

[..]

Uhuh, des te meer reden om nu zo'n actie uit te voeren.
De meeste mensen hebben t volgens mij zo nu

1, 2, 3, Rtl4, 5, 7, SBS6, Net 5, Belgie 1, 2, Veronica

Er is dus amper meer ruimte. En veel mensen weten niet hoe je kunt schuiven op je tv.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:55:58 #69
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39875116
ik heb zo: 1, 2,3, rtl4, 5 sbs6 rtl7, net5 tmf, mtv,box,jetix(Veronica) nickelodeon(talpa ) discovery animal planet ngc bbc bbc 2 cnn etc.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 16 juli 2006 @ 13:56:17 #70
127004 maril
Smeetsfan
pi_39875126
Is het niet de bedoeling dat men elke dag kijkt?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 13:57:14 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39875150
RTL7 idd niet na RTL5 maar na Net 5, omdat dat eerst Yorin was.
pi_39875248
4x Blauw is wel leuk om te zien. Komend seizoen De Wedstrijden: Eredivisie, Jupiler League, Voetbal Totaal kijken. Waar ik blij mee ben, is dat Talpa De Wedstrijden: Eerste Divisie tweemaal uitzend. De liveuitzending begint om 22.45, de herhaling om 0.15. (Vanaf 2de speelronde officieel om 0.45)

Daarnaast zenden ze nog Jong Oranje live uit in augustus.
Hoi.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:19:12 #73
3767 Herald
Come get some
pi_39875709
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef SunChaser het volgende:
elke nieuwe zender komt met een "zet 'm op ..." actie. Veronica heeft ooit eens een zet 'm op 6 actie gehouden omdat twee maanden voordat ze commercieel gingen ineens SBS6 de lucht in ging. TV10, V8 en Fox hebben ook allemaal een actie gehouden, eerst dat ie op 10 moest voor TV10, daarna op 8 voor V8. Vorig jaar heeft TMF nog een zet hem op zoveel mogelijk plekken op 9 actie gehouden. En volgens mij heeft Discovery toen ook een poos de positie van 9 willen claimen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 16 juli 2006 @ 14:28:24 #74
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39875966
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:01 schreef pekel het volgende:
4x Blauw is wel leuk om te zien. Komend seizoen De Wedstrijden: Eredivisie, Jupiler League, Voetbal Totaal kijken. Waar ik blij mee ben, is dat Talpa De Wedstrijden: Eerste Divisie tweemaal uitzend. De liveuitzending begint om 22.45, de herhaling om 0.15. (Vanaf 2de speelronde officieel om 0.45)

Daarnaast zenden ze nog Jong Oranje live uit in augustus.
en natuurlijk 3 uur funniest home video's elke dag
pi_39876204
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:28 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

en natuurlijk 3 uur funniest home video's elke dag
Sorry
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')