Dus jij geeft ze nog een kans door een programma wat al zovaak is uitgemolken en waar geen hond meer naar wilt kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:25 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof dat ie op 23 staat, maar weet het niet eens zeker.
Ik geef ze nog een kans qua Big Brother.
That's it wel weer.
Ow ja, en The 4400 is ook van Talpa he?Die kijk ik ook nog.
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef rednajt het volgende:
[..]
De kijker wil gewoon de topclubs eerst zien...en zolang talpa dat niet doet zullen ze steeds meer kijkers verliezen..ik hoop eigenlijk dat ze hiermee doorgaan want des te eerder gaan ze failliet....
Van Speijk bleef een succes...meer dan Boks, dat ver terugzakte.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:37 schreef linuxje het volgende:
alleen omdat john de mol dat heeft opgericht zeikt iedereen talpa af, maarja soms hebben ze wel leuke programma's, beter dan rtl 4, dat kijk ik echt nooit, en talpa staat dan ook op 10 bij mij
leuke programma's zijn: samen, old christine, joling en gorden en volgens mij deed gooische vrouwen het goed, maarja entertainment live, Big brother 40, Boks, van Speijk kijkt ook niemand meer naar.
Ja gedurende seizoen ....en dat kwam alleen om het playoff gedeelte dat mensen op het laatst steeds meer gingen kijken...quote:Op zondag 16 juli 2006 11:33 schreef Mike het volgende:
@ rednajt: De Wedstrijden trok juist steeds meer kijkers gedurende het seizoen, dus ik denk dat jouw theorie niet opgaat.
Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Als er nou 1 programma niet slecht heeft gepresteerd op Talpa, dan is het De Wedstrijden wel...quote:Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef rednajt het volgende:
Maar je kan het als zender niet permitteren om heel het seizoen slecht te presteren in kijkcijfers en op het laast nog efffe goed te doen....
quote:
De laatste uitzendingen scoorden juist matig. Het hele seizoen door, op Augustus na is het rond de 2miljoen geweest, nooit lager.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ja gedurende seizoen ....en dat kwam alleen om het playoff gedeelte dat mensen op het laatst steeds meer gingen kijken...
Bullshit.quote:Maar je kan het als zender niet permitteren om heel het seizoen slecht te presteren in kijkcijfers en op het laast nog efffe goed te doen....
Engeland heeft ook playoffs hoor. En dat Talpa alles bedacht heeft is natuurlijk de grootste onzin ooit. Anders ga je gewoon weer lekker onder je steen zittenquote:Die playoffs moeten ook zo snel mogelijk opgedoekt worden...![]()
Er klopt gewoon niks meer in dit landWe zijn het enige land met zo een kut playoff systeem...volgens mij heeft john de mol dit bedacht en de knvb nog een paar miljoen extra gegeven voor de rechten
![]()
Wel in vergelijking met Studio Sport.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Als er nou 1 programma niet slecht heeft gepresteerd op Talpa, dan is het De Wedstrijden wel...
Het is moeilijk om de kijkcijfers van Studio Sport en De Wedstrijden met elkaar te vergelijken. Die worden namelijk op een andere manier gemeten. De kijkcijfers van Studio Sport werden gemeten in het begin van het programma, als Ajax of Feijenoord speelde. Daarna zakten de cijfers altijd in als er hockey of handbal werd uitgezonden. Dat zag je nooit terug in de kijkcijfers.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel in vergelijking met Studio Sport.
Anyway, Talpa staat op 15, Talpa blijft op 15. Als ze iets leuks uitzenden kijk ik, anders niet. Waarschijnlijk wordt het een klein beetje de Wedstrijden. Verder heb ik nog niets interessants gezien in de programmering.
Sinds wanneer heeft SKO de kijkcijfermetingen aangepast dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is moeilijk om de kijkcijfers van Studio Sport en De Wedstrijden met elkaar te vergelijken. Die worden namelijk op een andere manier gemeten. De kijkcijfers van Studio Sport werden gemeten in het begin van het programma, als Ajax of Feijenoord speelde. Daarna zakten de cijfers altijd in als er hockey of handbal werd uitgezonden. Dat zag je nooit terug in de kijkcijfers.
Bij De Wedstrijden is het cijfer dat je ziet een gemiddeld cijfer over het hele programma.
Je kletst echt een hoop verschrikkelijk onzin...heb jij soms aandelen de mol ofzo...quote:Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De laatste uitzendingen scoorden juist matig. Het hele seizoen door, op Augustus na is het rond de 2miljoen geweest, nooit lager.
[..]
Bullshit.
[..]
Engeland heeft ook playoffs hoor. En dat Talpa alles bedacht heeft is natuurlijk de grootste onzin ooit. Anders ga je gewoon weer lekker onder je steen zitten
Precies, als Talpa ineens Friends uit gaan zenden kijkt iedereen Talpa, ook de mensen die een hekel aan de zender hebben (en anders zijn ze gewoon dom)quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik kijk niet heel erg vaak naar Talpa, maar dat is bij geen enkele zender zo. Ik kies namelijk niet op basis van de zender, maar op basis van het programma. De wedstrijden kijk ik vaak helemaal, miljoenenjacht ook. Soms Gooische Vrouwen en die politieserie waar ik de naam van kwijt ben kijk ik ook wel eens. Genoeg dus om vaker Talpa op te hebben staan dan SBS6 of RTL7
Die zijn niet aangepast. De meetmomenten liggen alleen anders bij die twee programma's. Dacht je dat er echt 3 miljoen mensen keken naar hockey op tv?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef mbn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft SKO de kijkcijfermetingen aangepast dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |