abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39871715
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:25 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof dat ie op 23 staat, maar weet het niet eens zeker.
Ik geef ze nog een kans qua Big Brother.

That's it wel weer.

Ow ja, en The 4400 is ook van Talpa he? Die kijk ik ook nog.
Dus jij geeft ze nog een kans door een programma wat al zovaak is uitgemolken en waar geen hond meer naar wilt kijken
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:33:38 #27
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39871717
@ rednajt: De Wedstrijden trok juist steeds meer kijkers gedurende het seizoen, dus ik denk dat jouw theorie niet opgaat.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_39871740
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef rednajt het volgende:

[..]

De kijker wil gewoon de topclubs eerst zien...en zolang talpa dat niet doet zullen ze steeds meer kijkers verliezen..ik hoop eigenlijk dat ze hiermee doorgaan want des te eerder gaan ze failliet....
eensch
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_39871779
Talpa word een groot succes. John de Mol zal de stekker er niet uittrekken. Hij heeft last van het feit dat Nederlanders afgunstig zijn - "John de Mol koopt alles op! Ik ga daarom echt niet naar Talpa kijken.". Echter is de Nederlander nooit echt standvastig -"de Wedstrijden kijk ik wel maar de rest..." en mettertijd kijken we allemaal gezellig naar Talpa. Komt ook omdat het echt niet slechter is dan SBS waar we allemaal continu naar kijken.
pi_39871792
alleen omdat john de mol dat heeft opgericht zeikt iedereen talpa af, maarja soms hebben ze wel leuke programma's, beter dan rtl 4, dat kijk ik echt nooit, en talpa staat dan ook op 10 bij mij
leuke programma's zijn: samen, old christine, joling en gorden en volgens mij deed gooische vrouwen het goed, maarja entertainment live, Big brother 40, Boks, van Speijk kijkt ook niemand meer naar.
pi_39871800
Bestaan ze dan nog, wat een doorzetters
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:39:26 #32
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39871837
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:37 schreef linuxje het volgende:
alleen omdat john de mol dat heeft opgericht zeikt iedereen talpa af, maarja soms hebben ze wel leuke programma's, beter dan rtl 4, dat kijk ik echt nooit, en talpa staat dan ook op 10 bij mij
leuke programma's zijn: samen, old christine, joling en gorden en volgens mij deed gooische vrouwen het goed, maarja entertainment live, Big brother 40, Boks, van Speijk kijkt ook niemand meer naar.
Van Speijk bleef een succes...meer dan Boks, dat ver terugzakte.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_39871841
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:33 schreef Mike het volgende:
@ rednajt: De Wedstrijden trok juist steeds meer kijkers gedurende het seizoen, dus ik denk dat jouw theorie niet opgaat.
Ja gedurende seizoen ....en dat kwam alleen om het playoff gedeelte dat mensen op het laatst steeds meer gingen kijken...

Maar je kan het als zender niet permitteren om heel het seizoen slecht te presteren in kijkcijfers en op het laast nog efffe goed te doen....

Die playoffs moeten ook zo snel mogelijk opgedoekt worden...

Er klopt gewoon niks meer in dit land We zijn het enige land met zo een kut playoff systeem...volgens mij heeft john de mol dit bedacht en de knvb nog een paar miljoen extra gegeven voor de rechten
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:41:51 #34
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39871889
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef rednajt het volgende:

Maar je kan het als zender niet permitteren om heel het seizoen slecht te presteren in kijkcijfers en op het laast nog efffe goed te doen....
Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Als er nou 1 programma niet slecht heeft gepresteerd op Talpa, dan is het De Wedstrijden wel...
pi_39871922
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:35 schreef okkie-man het volgende:

[..]

eensch

De kijkcijfers waren constant en op basis van het voetbal bij de NOS even hoog. De echte voetballiefhebber en volger wil alles zien. Daarnaast spreek je nu alleen voor de TOP3 volgers die het voetbal een beetje volgen. John de Mol kiest juist voor de echte doelgroep: Namelijk iedereen die voetbal wil kijken.

Voor supporters van andere clubs is De Wedstrijden een verademing omdat zij hun club eindelijk eens kunnen volgen in een 10min lange samenvatting met reacties en analyses, ipv de 2 minuten bij de NOS na het acht uur journaal. Want je zeurt wel over reclame, maar dat is absolute bullshit natuurlijk. Het is niet meer of minder dan bij een andere commerciele zender en bij de NOS had je, wanneer je alles wilt zien een andere sport, reclame, 15min journaal, reclame er nog tussen zitten.

Dat analyses wat minder kunnen vind ik ook, maar zo ongefundeerd en totale nonsens lullen gaat nergens over. Kijkcijfers tonen aan dat het goed blijft scoren. De Wedstrijden zal het komende seizoen alleen maar beter gaan doen, met nog meer voetbal. Nog meer voetbal betekent namelijk nog meer ervaring bij het produceren van de programma's, dus nog meer verbeteringen waar mogelijk.

Verder zal ik sowieso ER, BB6 en de Gouden Kooi willen kijken. Een reallifesoap met Viola Holt en Bonnie St. Clair zit ik niet echt op te wachten. 1 miljoen wat? zal ik ook vast wel een keertje willen kijken, ben benieuwd wat dat gaat worden.
pi_39871954
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef rednajt het volgende:

[..]

Ja gedurende seizoen ....en dat kwam alleen om het playoff gedeelte dat mensen op het laatst steeds meer gingen kijken...
De laatste uitzendingen scoorden juist matig. Het hele seizoen door, op Augustus na is het rond de 2miljoen geweest, nooit lager.
quote:
Bullshit.
quote:
Die playoffs moeten ook zo snel mogelijk opgedoekt worden...

Er klopt gewoon niks meer in dit land We zijn het enige land met zo een kut playoff systeem...volgens mij heeft john de mol dit bedacht en de knvb nog een paar miljoen extra gegeven voor de rechten
Engeland heeft ook playoffs hoor. En dat Talpa alles bedacht heeft is natuurlijk de grootste onzin ooit. Anders ga je gewoon weer lekker onder je steen zitten
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:46:52 #37
18653 crew  D.
pi_39871967
Ik kijk niet voor een zender, maar voor een programma.
pi_39871969
De enige tv die ik kijk is het journaal, Startrek Voyager en af en toe een leuke film.

Aangezien Talpa geen journaal en strartrek heeft en het aanbod van films ook beneden alle peil is, mogen ze van mij stoppen.
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:47:49 #39
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39871982
Die films van ze zijn idd behoorlijk slecht. Daar mogen ze wel eens een goeie inkoper op zetten.
  zondag 16 juli 2006 @ 11:47:53 #40
146483 Sunaebo
Relslet 2de klas
pi_39871984
TV
Talpa
Look at people, Judge them all, judge them all before they judge us.
  zondag 16 juli 2006 @ 11:51:28 #41
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39872060
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Als er nou 1 programma niet slecht heeft gepresteerd op Talpa, dan is het De Wedstrijden wel...
Wel in vergelijking met Studio Sport.

Anyway, Talpa staat op 15, Talpa blijft op 15. Als ze iets leuks uitzenden kijk ik, anders niet. Waarschijnlijk wordt het een klein beetje de Wedstrijden. Verder heb ik nog niets interessants gezien in de programmering.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 16 juli 2006 @ 11:52:21 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39872075
ik kijk meestal bbc, discovery, nn, en nog wat troep.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:53:50 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39872104
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:51 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wel in vergelijking met Studio Sport.

Anyway, Talpa staat op 15, Talpa blijft op 15. Als ze iets leuks uitzenden kijk ik, anders niet. Waarschijnlijk wordt het een klein beetje de Wedstrijden. Verder heb ik nog niets interessants gezien in de programmering.
Het is moeilijk om de kijkcijfers van Studio Sport en De Wedstrijden met elkaar te vergelijken. Die worden namelijk op een andere manier gemeten. De kijkcijfers van Studio Sport werden gemeten in het begin van het programma, als Ajax of Feijenoord speelde. Daarna zakten de cijfers altijd in als er hockey of handbal werd uitgezonden. Dat zag je nooit terug in de kijkcijfers.

Bij De Wedstrijden is het cijfer dat je ziet een gemiddeld cijfer over het hele programma.
  zondag 16 juli 2006 @ 12:01:01 #44
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_39872235
Geen andere Deadwood kijkers? Ok het is ook wel op een onmogelijke tijd bij Talpa
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  zondag 16 juli 2006 @ 12:01:48 #45
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39872261
Ik kijk niet heel erg vaak naar Talpa, maar dat is bij geen enkele zender zo. Ik kies namelijk niet op basis van de zender, maar op basis van het programma. De wedstrijden kijk ik vaak helemaal, miljoenenjacht ook. Soms Gooische Vrouwen en die politieserie waar ik de naam van kwijt ben kijk ik ook wel eens. Genoeg dus om vaker Talpa op te hebben staan dan SBS6 of RTL7
pi_39872358
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is moeilijk om de kijkcijfers van Studio Sport en De Wedstrijden met elkaar te vergelijken. Die worden namelijk op een andere manier gemeten. De kijkcijfers van Studio Sport werden gemeten in het begin van het programma, als Ajax of Feijenoord speelde. Daarna zakten de cijfers altijd in als er hockey of handbal werd uitgezonden. Dat zag je nooit terug in de kijkcijfers.

Bij De Wedstrijden is het cijfer dat je ziet een gemiddeld cijfer over het hele programma.
Sinds wanneer heeft SKO de kijkcijfermetingen aangepast dan?
pi_39872368
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De laatste uitzendingen scoorden juist matig. Het hele seizoen door, op Augustus na is het rond de 2miljoen geweest, nooit lager.
[..]

Bullshit.
[..]

Engeland heeft ook playoffs hoor. En dat Talpa alles bedacht heeft is natuurlijk de grootste onzin ooit. Anders ga je gewoon weer lekker onder je steen zitten
Je kletst echt een hoop verschrikkelijk onzin...heb jij soms aandelen de mol ofzo...

En Leg me effe goed uit sinds wanneer Engeland een playoffs heeft....
pi_39872375
Ik zou niet weten waarom ik Talpa geen kans zou geven. Ik zap alle zenders langs tot ik wat leuks zie. Denk je dat ik me druk ga lopen maken welke zender ik op welk kanaalnummer op me tv zet en wie het heeft opgericht. Typisch Nederlands al dat gezeik, lighten up people. Ben alleen maar blij dat er meer Nederlandse zenders zijn en het kan mij werkelijk aan me reet roesten wie het heeft opgericht en welke programma's op welke tijden er uit worden gezonden, zit altijd wel iets tussen wat ik leuk vind om ff een half uurtje mee te vullen in de avond.
Viper 4 life
pi_39872389
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik kijk niet heel erg vaak naar Talpa, maar dat is bij geen enkele zender zo. Ik kies namelijk niet op basis van de zender, maar op basis van het programma. De wedstrijden kijk ik vaak helemaal, miljoenenjacht ook. Soms Gooische Vrouwen en die politieserie waar ik de naam van kwijt ben kijk ik ook wel eens. Genoeg dus om vaker Talpa op te hebben staan dan SBS6 of RTL7
Precies, als Talpa ineens Friends uit gaan zenden kijkt iedereen Talpa, ook de mensen die een hekel aan de zender hebben (en anders zijn ze gewoon dom)
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 12:09:08 #50
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39872440
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef mbn het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft SKO de kijkcijfermetingen aangepast dan?
Die zijn niet aangepast. De meetmomenten liggen alleen anders bij die twee programma's. Dacht je dat er echt 3 miljoen mensen keken naar hockey op tv?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')