ik denk dat talpa nog wel langer dan een jaar zal bestaan ja. ook al draaien ze verlies.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
Geef jij Talpa nog een kans het nieuwe seizoen? Ze bestaan meer dan een jaar, in september volgt een nieuw seizoen. We krijgen BB6, De Gouden Kooi, Lotte, Jack S. een komedie met Beau, Gooise Wijven.
Ik laat zelf Talpa nog steeds op 35 staan, er is niks dat me kan bekoren behalve miljoenenjacht.
Het is logisch dat die mensen tot het eind moesten wachten, omdat er voor zo'n wedstrijd nu eenmaal minder belangstelling is.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:06 schreef tong_poh het volgende:
Meestal moest ik juist wachten tot het laatst voor een kleine samenvatting die de verhoudingen op het veld niet juist weergaven.
vandaar dat het zo logisch is van talpa om die wedstrijden nu als eerste uit te zenden als iedereen massaal op talpa drukt ...lekker logisch allemaal van talpaquote:Op zondag 16 juli 2006 11:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is logisch dat die mensen tot het eind moesten wachten, omdat er voor zo'n wedstrijd nu eenmaal minder belangstelling is.
zo top was ajax toch niet afgelopen seizoen?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:24 schreef rednajt het volgende:
Sinds talpa de wedstrijden uitzendt volg ik het voetbal op tv nog maar heel weinig...irritante kut zender die de top clubs helemaal achteraan zet om zo maar kijkers te blijven houden heel de uitzending lang...erg irritant...en dan al die achterlijke reclame blokjes er tussendoor ...echt om doodziek van te worden.....WEG MET TALPA!
Het grootste vooroordeel over talpa is de reclame die ze aanbieden, dat is naar mijn gevoel zelfs nog minder dan een RTL4 of SBS6quote:Op zondag 16 juli 2006 11:21 schreef mister_popcorn het volgende:
afentoe de wedstrijden. Als Feyenoord speelt en heeft verloren hoef ik 't vaak geeneens te zien, los van 't feit dat de kans groot is dat ik de wedstrijd al in 't eggie heb gezien.
die achterlijke kutreclame's om de 10 minuten, beginnen met clubs waar nog geen 1% van de NL bevolking in geinteresseerd is, gavderdamme, kut talpa
spreiden?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Mike het volgende:
Geweldig zeg, die frustraties over De Wedstrijden.Als je voetbalfan bent, kijk je gewoon alle wedstrijden.
Ik zie ook helemaal niet in waarom eerst per se alle topclubs aan bod moeten komen. Voor een zender is het veel prettiger om dat wat te spreiden zodat niet 50% afhaakt na een half uur.
Dus jij geeft ze nog een kans door een programma wat al zovaak is uitgemolken en waar geen hond meer naar wilt kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:25 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof dat ie op 23 staat, maar weet het niet eens zeker.
Ik geef ze nog een kans qua Big Brother.
That's it wel weer.
Ow ja, en The 4400 is ook van Talpa he?Die kijk ik ook nog.
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef rednajt het volgende:
[..]
De kijker wil gewoon de topclubs eerst zien...en zolang talpa dat niet doet zullen ze steeds meer kijkers verliezen..ik hoop eigenlijk dat ze hiermee doorgaan want des te eerder gaan ze failliet....
Van Speijk bleef een succes...meer dan Boks, dat ver terugzakte.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:37 schreef linuxje het volgende:
alleen omdat john de mol dat heeft opgericht zeikt iedereen talpa af, maarja soms hebben ze wel leuke programma's, beter dan rtl 4, dat kijk ik echt nooit, en talpa staat dan ook op 10 bij mij
leuke programma's zijn: samen, old christine, joling en gorden en volgens mij deed gooische vrouwen het goed, maarja entertainment live, Big brother 40, Boks, van Speijk kijkt ook niemand meer naar.
Ja gedurende seizoen ....en dat kwam alleen om het playoff gedeelte dat mensen op het laatst steeds meer gingen kijken...quote:Op zondag 16 juli 2006 11:33 schreef Mike het volgende:
@ rednajt: De Wedstrijden trok juist steeds meer kijkers gedurende het seizoen, dus ik denk dat jouw theorie niet opgaat.
Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Als er nou 1 programma niet slecht heeft gepresteerd op Talpa, dan is het De Wedstrijden wel...quote:Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef rednajt het volgende:
Maar je kan het als zender niet permitteren om heel het seizoen slecht te presteren in kijkcijfers en op het laast nog efffe goed te doen....
quote:
De laatste uitzendingen scoorden juist matig. Het hele seizoen door, op Augustus na is het rond de 2miljoen geweest, nooit lager.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:39 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ja gedurende seizoen ....en dat kwam alleen om het playoff gedeelte dat mensen op het laatst steeds meer gingen kijken...
Bullshit.quote:Maar je kan het als zender niet permitteren om heel het seizoen slecht te presteren in kijkcijfers en op het laast nog efffe goed te doen....
Engeland heeft ook playoffs hoor. En dat Talpa alles bedacht heeft is natuurlijk de grootste onzin ooit. Anders ga je gewoon weer lekker onder je steen zittenquote:Die playoffs moeten ook zo snel mogelijk opgedoekt worden...![]()
Er klopt gewoon niks meer in dit landWe zijn het enige land met zo een kut playoff systeem...volgens mij heeft john de mol dit bedacht en de knvb nog een paar miljoen extra gegeven voor de rechten
![]()
Wel in vergelijking met Studio Sport.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je dit vandaan haalt. Als er nou 1 programma niet slecht heeft gepresteerd op Talpa, dan is het De Wedstrijden wel...
Het is moeilijk om de kijkcijfers van Studio Sport en De Wedstrijden met elkaar te vergelijken. Die worden namelijk op een andere manier gemeten. De kijkcijfers van Studio Sport werden gemeten in het begin van het programma, als Ajax of Feijenoord speelde. Daarna zakten de cijfers altijd in als er hockey of handbal werd uitgezonden. Dat zag je nooit terug in de kijkcijfers.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel in vergelijking met Studio Sport.
Anyway, Talpa staat op 15, Talpa blijft op 15. Als ze iets leuks uitzenden kijk ik, anders niet. Waarschijnlijk wordt het een klein beetje de Wedstrijden. Verder heb ik nog niets interessants gezien in de programmering.
Sinds wanneer heeft SKO de kijkcijfermetingen aangepast dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is moeilijk om de kijkcijfers van Studio Sport en De Wedstrijden met elkaar te vergelijken. Die worden namelijk op een andere manier gemeten. De kijkcijfers van Studio Sport werden gemeten in het begin van het programma, als Ajax of Feijenoord speelde. Daarna zakten de cijfers altijd in als er hockey of handbal werd uitgezonden. Dat zag je nooit terug in de kijkcijfers.
Bij De Wedstrijden is het cijfer dat je ziet een gemiddeld cijfer over het hele programma.
Je kletst echt een hoop verschrikkelijk onzin...heb jij soms aandelen de mol ofzo...quote:Op zondag 16 juli 2006 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De laatste uitzendingen scoorden juist matig. Het hele seizoen door, op Augustus na is het rond de 2miljoen geweest, nooit lager.
[..]
Bullshit.
[..]
Engeland heeft ook playoffs hoor. En dat Talpa alles bedacht heeft is natuurlijk de grootste onzin ooit. Anders ga je gewoon weer lekker onder je steen zitten
Precies, als Talpa ineens Friends uit gaan zenden kijkt iedereen Talpa, ook de mensen die een hekel aan de zender hebben (en anders zijn ze gewoon dom)quote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik kijk niet heel erg vaak naar Talpa, maar dat is bij geen enkele zender zo. Ik kies namelijk niet op basis van de zender, maar op basis van het programma. De wedstrijden kijk ik vaak helemaal, miljoenenjacht ook. Soms Gooische Vrouwen en die politieserie waar ik de naam van kwijt ben kijk ik ook wel eens. Genoeg dus om vaker Talpa op te hebben staan dan SBS6 of RTL7
Die zijn niet aangepast. De meetmomenten liggen alleen anders bij die twee programma's. Dacht je dat er echt 3 miljoen mensen keken naar hockey op tv?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef mbn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft SKO de kijkcijfermetingen aangepast dan?
Nee, maar de meetmomenten liggen niet anders, de cijfers worden standaard bepaald per seconde en uitgemiddeld over de duur van een programma.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Die zijn niet aangepast. De meetmomenten liggen alleen anders bij die twee programma's. Dacht je dat er echt 3 miljoen mensen keken naar hockey op tv?
Hier staat ie nog op 31 geloof ikquote:Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
Geef jij Talpa nog een kans het nieuwe seizoen? Ze bestaan meer dan een jaar, in september volgt een nieuw seizoen. We krijgen BB6, De Gouden Kooi, Lotte, Jack S. een komedie met Beau, Gooise Wijven.
Ik laat zelf Talpa nog steeds op 35 staan, er is niks dat me kan bekoren behalve miljoenenjacht.
Je hebt wel gelijk dat het qua voetbal bij de NOS ook niet bepaald ideaal was. Met het journaal er doorheen en het afraffelen van de kleinere clubs op het einde.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De kijkcijfers waren constant en op basis van het voetbal bij de NOS even hoog. De echte voetballiefhebber en volger wil alles zien. Daarnaast spreek je nu alleen voor de TOP3 volgers die het voetbal een beetje volgen. John de Mol kiest juist voor de echte doelgroep: Namelijk iedereen die voetbal wil kijken.
Voor supporters van andere clubs is De Wedstrijden een verademing omdat zij hun club eindelijk eens kunnen volgen in een 10min lange samenvatting met reacties en analyses, ipv de 2 minuten bij de NOS na het acht uur journaal. Want je zeurt wel over reclame, maar dat is absolute bullshit natuurlijk. Het is niet meer of minder dan bij een andere commerciele zender en bij de NOS had je, wanneer je alles wilt zien een andere sport, reclame, 15min journaal, reclame er nog tussen zitten.
Dat analyses wat minder kunnen vind ik ook, maar zo ongefundeerd en totale nonsens lullen gaat nergens over. Kijkcijfers tonen aan dat het goed blijft scoren. De Wedstrijden zal het komende seizoen alleen maar beter gaan doen, met nog meer voetbal. Nog meer voetbal betekent namelijk nog meer ervaring bij het produceren van de programma's, dus nog meer verbeteringen waar mogelijk.
Verder zal ik sowieso ER, BB6 en de Gouden Kooi willen kijken. Een reallifesoap met Viola Holt en Bonnie St. Clair zit ik niet echt op te wachten. 1 miljoen wat? zal ik ook vast wel een keertje willen kijken, ben benieuwd wat dat gaat worden.
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:52 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat het qua voetbal bij de NOS ook niet bepaald ideaal was. Met het journaal er doorheen en het afraffelen van de kleinere clubs op het einde.
Uiteraard kan het verbeterd worden. Probleem is alleen dat de uitzendgemachtigde gedwongen wordt een programma te maken via de richtlijnen van de ECV. Die eisen dat er een programma op zondag is van 1,5 uur en dat de samenvattingen zo en zo lang duren, etc. Dus dat was bij de NOS waarschijnlijk hetzelfde geweest.quote:Maar aan De Wedstrijden kan ook nog een hoop verbeterd worden. Het is belachelijk dat het programma per se anderhalf uur moet duren, ookal zijn er maar een paar wedstrijden. Ook is het vervelend dat ze elke keer een topclub als laatste wedstrijd laten zien. Het hoeft ook niet zoals bij de NOS, maar het kan wel een beetje gewisseld worden.
Zie punt boven; EVC eisen, commercieel oogpunt etc. Overigens zijn de reclames niet langer dan bij een willekeurig station. Alleen in de eerste paar uitzendingen waren het echt 7 a 8min blokken, maar nu is het 3 a 4 minuten oid.quote:Het meest belachelijk is nog dat ze tussendoor ook nog samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden laten zien. Doe die dan aan het einde van het programma voor de mensen die het nog graag willen zien of nog niet gezien hebben. Dit samen met de ellenlange reclames, maakt het programma wel erg traag, vind ik.
Inderdaad. Ruud Gullit die Feyenoord analyseert is ook ongeloofwaardigquote:Als laatste punt mogen ze nog wel iets doen aan die saaie analyses. Zorg dat op z'n minst voor goede analitici. Ik zit in ieder geval niet op Van Halst en Van Hintum te wachten.
Ruud Gullit is nog 1 van de weinige objectieve analisten..hij heeft vaak genoeg kritiek gehad op Feyenoord het afgelopen seizoen..quote:Op zondag 16 juli 2006 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Ruud Gullit die Feyenoord analyseert is ook ongeloofwaardigMaar ach, daar valt nog wel door te komen.
Zo wanhopig zijn ze onderhand wel geworden jaquote:Op zondag 16 juli 2006 13:33 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of ze nog een Zet Um Op 10 actie gaan houden
Dat zou ik niet wanhopig vinden, maar een mooie manier om die zender op een vast plekje te krijgen. Bij RTL 4 werkte dat ook...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo wanhopig zijn ze onderhand wel geworden ja![]()
Talpa brood![]()
![]()
Ja, toen we alleen Ned 1, 2 en 3 hadden.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou ik niet wanhopig vinden, maar een mooie manier om die zender op een vast plekje te krijgen. Bij RTL 4 werkte dat ook...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |