abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 16 juli 2006 @ 10:17:39 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39870631
Geef jij Talpa nog een kans het nieuwe seizoen? Ze bestaan meer dan een jaar, in september volgt een nieuw seizoen. We krijgen BB6, De Gouden Kooi, Lotte, Jack S. een komedie met Beau, Gooise Wijven.

Ik laat zelf Talpa nog steeds op 35 staan, er is niks dat me kan bekoren behalve miljoenenjacht.
  zondag 16 juli 2006 @ 10:21:39 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39870667
ik kijk echt nooit talpa
dus vanuit mezelf gezien niet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39870690
Sinds talpa de wedstrijden uitzendt volg ik het voetbal op tv nog maar heel weinig...irritante kut zender die de top clubs helemaal achteraan zet om zo maar kijkers te blijven houden heel de uitzending lang...erg irritant...en dan al die achterlijke reclame blokjes er tussendoor ...echt om doodziek van te worden.....WEG MET TALPA!
  zondag 16 juli 2006 @ 10:25:11 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39870699
Ik geloof dat ie op 23 staat, maar weet het niet eens zeker.
Ik geef ze nog een kans qua Big Brother.

That's it wel weer.

Ow ja, en The 4400 is ook van Talpa he? Die kijk ik ook nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39870750
Ik vind het prima
  zondag 16 juli 2006 @ 10:32:21 #6
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39870775
Mwah, wat zenden ze nu uit?
  zondag 16 juli 2006 @ 10:43:22 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39870898
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
Geef jij Talpa nog een kans het nieuwe seizoen? Ze bestaan meer dan een jaar, in september volgt een nieuw seizoen. We krijgen BB6, De Gouden Kooi, Lotte, Jack S. een komedie met Beau, Gooise Wijven.

Ik laat zelf Talpa nog steeds op 35 staan, er is niks dat me kan bekoren behalve miljoenenjacht.
ik denk dat talpa nog wel langer dan een jaar zal bestaan ja. ook al draaien ze verlies.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 16 juli 2006 @ 10:44:16 #8
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_39870912
Ik kijk vaak naar talpa
pi_39870947
Lekker laagdrempelig weer. Dus net als SBS ergens achterin de 50 met die rommel.
pi_39870951
Ik hoop dat ze de voetbaluitzendingen goed hebben geëvalueerd en dat ze die verbeteren en meer aandacht besteden aan de kwaliteit, in plaats van angstvallig de kijker vast te proberen te houden.

Daarnaast kijk ik ook wel Expeditie Robinson, maar verder zie ik weinig op het programma staan wat me zou kunnen boeien.
pi_39870975
Ik heb ooit wel een TV gehad maar ik ben vergeten waar hij ook alweer voor was.
pi_39870990
Ik kijk nog steeds gewoon talpa. Iik vind het jammer voor de zender dat het zo slecht gaat, want ze hebben toch wel een paar erg leuke programma's
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 16 juli 2006 @ 10:53:31 #13
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_39871016
Door de vele reclame ben ik De Wedstrijden maar gaan opnemen. Ik ga echt niet meerdere reclameblokken van meer dan 5 minuten uitzitten. Verder kan ik het slappe gepraat van bijvoorbeeld Jan Mulder dan doorspoelen. Verder kijk ik op Talpa nog wel naar BB6 en The 4400, maar verder zal ik deze zender links laten liggen. Als je aankomt met programma's als Entertainment Live en NSE (vervolgens ook nog geprogrammeerd tegenover het Journaal en GTST), dan wil je ook geen kijkers trekken.
  zondag 16 juli 2006 @ 11:04:36 #14
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_39871199
Ik kijk Talpa eigenlijk alleen voor 'De Wedstrijden', 'Expeditie Robinson', en 'Deadwood'
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  zondag 16 juli 2006 @ 11:06:39 #15
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_39871248
Mensen zeiken over De Wedstrijden. Met name supporters van de top 3. Ik vond studio sport meestal klote met zijn vooringenomen stellingen. En dan met name Mart Smeets, die geen goed woord over had voor elftallen buiten de randstad.

Meestal moest ik juist wachten tot het laatst voor een kleine samenvatting die de verhoudingen op het veld niet juist weergaven.
Horrible Cunt!
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:09:41 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39871296
Uiteraard geef ik Talpa nog een kans. Als er programma's uitgezonden worden die ik graag wil zien, dan maakt het me niet uit op welke zender het komt. BB6 is sowieso een zekerheidje...datzelfde geldt voor ER en het voetbal. Verder zie ik wel wat er nog komt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 16 juli 2006 @ 11:10:29 #17
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_39871307
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:06 schreef tong_poh het volgende:
Meestal moest ik juist wachten tot het laatst voor een kleine samenvatting die de verhoudingen op het veld niet juist weergaven.
Het is logisch dat die mensen tot het eind moesten wachten, omdat er voor zo'n wedstrijd nu eenmaal minder belangstelling is.
pi_39871384
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:10 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het is logisch dat die mensen tot het eind moesten wachten, omdat er voor zo'n wedstrijd nu eenmaal minder belangstelling is.
vandaar dat het zo logisch is van talpa om die wedstrijden nu als eerste uit te zenden als iedereen massaal op talpa drukt ...lekker logisch allemaal van talpa
pi_39871469
afentoe de wedstrijden. Als Feyenoord speelt en heeft verloren hoef ik 't vaak geeneens te zien, los van 't feit dat de kans groot is dat ik de wedstrijd al in 't eggie heb gezien.

die achterlijke kutreclame's om de 10 minuten, beginnen met clubs waar nog geen 1% van de NL bevolking in geinteresseerd is, gavderdamme, kut talpa
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39871501
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:24 schreef rednajt het volgende:
Sinds talpa de wedstrijden uitzendt volg ik het voetbal op tv nog maar heel weinig...irritante kut zender die de top clubs helemaal achteraan zet om zo maar kijkers te blijven houden heel de uitzending lang...erg irritant...en dan al die achterlijke reclame blokjes er tussendoor ...echt om doodziek van te worden.....WEG MET TALPA!
zo top was ajax toch niet afgelopen seizoen?
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:24:06 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39871525
Geweldig zeg, die frustraties over De Wedstrijden. Als je voetbalfan bent, kijk je gewoon alle wedstrijden. Ik zie ook helemaal niet in waarom eerst per se alle topclubs aan bod moeten komen. Voor een zender is het veel prettiger om dat wat te spreiden zodat niet 50% afhaakt na een half uur.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_39871539
De Gouden Kooi ga ik wel een keer of 2 bekijken.
pi_39871576
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:21 schreef mister_popcorn het volgende:
afentoe de wedstrijden. Als Feyenoord speelt en heeft verloren hoef ik 't vaak geeneens te zien, los van 't feit dat de kans groot is dat ik de wedstrijd al in 't eggie heb gezien.

die achterlijke kutreclame's om de 10 minuten, beginnen met clubs waar nog geen 1% van de NL bevolking in geinteresseerd is, gavderdamme, kut talpa
Het grootste vooroordeel over talpa is de reclame die ze aanbieden, dat is naar mijn gevoel zelfs nog minder dan een RTL4 of SBS6 IK vind het echt jammer dat een zender die toch wel zoveel leuke en orginele programma's altijd zo erg de grond word ingeboord door iedereen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_39871692
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Mike het volgende:
Geweldig zeg, die frustraties over De Wedstrijden. Als je voetbalfan bent, kijk je gewoon alle wedstrijden. Ik zie ook helemaal niet in waarom eerst per se alle topclubs aan bod moeten komen. Voor een zender is het veel prettiger om dat wat te spreiden zodat niet 50% afhaakt na een half uur.
spreiden?

als jij biefstuk vraagt krijg jij toch geen drumstick op je bord...

De kijker wil gewoon de topclubs eerst zien...en zolang talpa dat niet doet zullen ze steeds meer kijkers verliezen..ik hoop eigenlijk dat ze hiermee doorgaan want des te eerder gaan ze failliet....

DE KIJKER IS NOG ALTIJD DE BAAS....maar dat snapt die john de mol niet..hij denkt dat hij de baas kan zijn over 16 miljoen nederlanders..

talpa moet failliet...kan iemand deze topic openen...please
  zondag 16 juli 2006 @ 11:33:32 #25
141482 Q.
JurassiQ
pi_39871713
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit bewust naar Talpa heb zitten kijken. Dat zegt genoeg.
For great justice!
pi_39871715
quote:
Op zondag 16 juli 2006 10:25 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof dat ie op 23 staat, maar weet het niet eens zeker.
Ik geef ze nog een kans qua Big Brother.

That's it wel weer.

Ow ja, en The 4400 is ook van Talpa he? Die kijk ik ook nog.
Dus jij geeft ze nog een kans door een programma wat al zovaak is uitgemolken en waar geen hond meer naar wilt kijken
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 11:33:38 #27
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_39871717
@ rednajt: De Wedstrijden trok juist steeds meer kijkers gedurende het seizoen, dus ik denk dat jouw theorie niet opgaat.
pi_39871740
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef rednajt het volgende:

[..]

De kijker wil gewoon de topclubs eerst zien...en zolang talpa dat niet doet zullen ze steeds meer kijkers verliezen..ik hoop eigenlijk dat ze hiermee doorgaan want des te eerder gaan ze failliet....
eensch
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_39871779
Talpa word een groot succes. John de Mol zal de stekker er niet uittrekken. Hij heeft last van het feit dat Nederlanders afgunstig zijn - "John de Mol koopt alles op! Ik ga daarom echt niet naar Talpa kijken.". Echter is de Nederlander nooit echt standvastig -"de Wedstrijden kijk ik wel maar de rest..." en mettertijd kijken we allemaal gezellig naar Talpa. Komt ook omdat het echt niet slechter is dan SBS waar we allemaal continu naar kijken.
pi_39871792
alleen omdat john de mol dat heeft opgericht zeikt iedereen talpa af, maarja soms hebben ze wel leuke programma's, beter dan rtl 4, dat kijk ik echt nooit, en talpa staat dan ook op 10 bij mij
leuke programma's zijn: samen, old christine, joling en gorden en volgens mij deed gooische vrouwen het goed, maarja entertainment live, Big brother 40, Boks, van Speijk kijkt ook niemand meer naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')