ik denk dat talpa nog wel langer dan een jaar zal bestaan ja. ook al draaien ze verlies.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
Geef jij Talpa nog een kans het nieuwe seizoen? Ze bestaan meer dan een jaar, in september volgt een nieuw seizoen. We krijgen BB6, De Gouden Kooi, Lotte, Jack S. een komedie met Beau, Gooise Wijven.
Ik laat zelf Talpa nog steeds op 35 staan, er is niks dat me kan bekoren behalve miljoenenjacht.
Het is logisch dat die mensen tot het eind moesten wachten, omdat er voor zo'n wedstrijd nu eenmaal minder belangstelling is.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:06 schreef tong_poh het volgende:
Meestal moest ik juist wachten tot het laatst voor een kleine samenvatting die de verhoudingen op het veld niet juist weergaven.
vandaar dat het zo logisch is van talpa om die wedstrijden nu als eerste uit te zenden als iedereen massaal op talpa drukt ...lekker logisch allemaal van talpaquote:Op zondag 16 juli 2006 11:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is logisch dat die mensen tot het eind moesten wachten, omdat er voor zo'n wedstrijd nu eenmaal minder belangstelling is.
zo top was ajax toch niet afgelopen seizoen?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:24 schreef rednajt het volgende:
Sinds talpa de wedstrijden uitzendt volg ik het voetbal op tv nog maar heel weinig...irritante kut zender die de top clubs helemaal achteraan zet om zo maar kijkers te blijven houden heel de uitzending lang...erg irritant...en dan al die achterlijke reclame blokjes er tussendoor ...echt om doodziek van te worden.....WEG MET TALPA!
Het grootste vooroordeel over talpa is de reclame die ze aanbieden, dat is naar mijn gevoel zelfs nog minder dan een RTL4 of SBS6quote:Op zondag 16 juli 2006 11:21 schreef mister_popcorn het volgende:
afentoe de wedstrijden. Als Feyenoord speelt en heeft verloren hoef ik 't vaak geeneens te zien, los van 't feit dat de kans groot is dat ik de wedstrijd al in 't eggie heb gezien.
die achterlijke kutreclame's om de 10 minuten, beginnen met clubs waar nog geen 1% van de NL bevolking in geinteresseerd is, gavderdamme, kut talpa
spreiden?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef Mike het volgende:
Geweldig zeg, die frustraties over De Wedstrijden.Als je voetbalfan bent, kijk je gewoon alle wedstrijden.
Ik zie ook helemaal niet in waarom eerst per se alle topclubs aan bod moeten komen. Voor een zender is het veel prettiger om dat wat te spreiden zodat niet 50% afhaakt na een half uur.
Dus jij geeft ze nog een kans door een programma wat al zovaak is uitgemolken en waar geen hond meer naar wilt kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:25 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof dat ie op 23 staat, maar weet het niet eens zeker.
Ik geef ze nog een kans qua Big Brother.
That's it wel weer.
Ow ja, en The 4400 is ook van Talpa he?Die kijk ik ook nog.
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:32 schreef rednajt het volgende:
[..]
De kijker wil gewoon de topclubs eerst zien...en zolang talpa dat niet doet zullen ze steeds meer kijkers verliezen..ik hoop eigenlijk dat ze hiermee doorgaan want des te eerder gaan ze failliet....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |