ik heb het eigenlijk over het gedeelte krachttraining versus/combi/volgorde cardio... sorry, had ik wel mogen uitleggenquote:op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
dan heb je de richtlijnen niet helemaal goed gevolgd... je moet het langzaam opbouwen totdat je veel kunt eten, daar zou je op gewicht van moeten blijven.
fijne vakantiequote:op zondag 16 juli 2006 13:09 schreef shining_star het volgende:
nou, nog een klein beetje afgevallen nu voor de vakantie. vanavond weg, natuurlijk heel erge zin in! jullie allemaal succes in de tussentijd, geniet van het mooie weer..
veel succesquote:op maandag 17 juli 2006 18:30 schreef sweetsixteen16 het volgende:
ik bekijk even de slowchat en besluit dan of ik mee wil doen met de club.
ik wil niet per se afvallen, maar het zou wel mooi zijn.
overigens kan ik het niet meer doen voor mijn vakantie, dus slank de bikini in zal niet meer lukken. alhoewel ik gewoon wel slank ben. haha.
ik sport/dans/ballet erg veel, en ik denk dat mijn doelstellingen moeten zijn dat ik veel en gezond moet gaan eten. dat gezond is het afgelopen jaar er even bij ingeschoten.
daarom verandert het topic aan het eind van de zomer ook in het 'slank de feestdagen in' topic...quote:op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef sylvana het volgende:
mij maakt het niet uit wanneer iemand begonnen is met afvallen
ik weet wel dat het slank de volgende zomer in gaat worden bij mij, deze zomer gaat niet echt lukken nog
dat heb ik dus ook, ik blijf momenteel rond hetzelfde gewicht hangen. maar volgens mijn weegschaal is mijn vetpercentage gedaald, dus er is kennelijk toch verbetering...quote:op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef cherrylips het volgende:
als we er begindata bij gaan zetten, ga ik het zien als een wedstrijdje en dat is deprimerend, aangezien ik na een maand nog 0,0 ben afgevallen (nou ja, ik ging van 62 naar 61 weer naar 63 en toen weer naar 62, dus ik ben 2 kilo afgevallen en 2 kilo aangekomen)
ik gok voor mezelf eerder op slank 2012 in. ben ik mooi klaar voor de olympics.quote:op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef cherrylips het volgende:
*slank 2007 in*
echt niet.quote:op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef maeghan het volgende:
ik gok voor mezelf eerder op slank 2012 in. ben ik mooi klaar voor de olympics.![]()
ik betwijfel of ik bij 69 kilo slank genoemd mag worden...quote:op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef pinball het volgende:
[..]
echt niet.
over 12 kilo heb je al een 'gezonde' bmi. 12 kilo kan best in een jaar, en ook als je er 2 jaar over doet is het nog lang geen 2012.
voor de olympics hoef je ook niet slank te zijn.quote:op vrijdag 21 juli 2006 00:23 schreef maeghan het volgende:
ik betwijfel of ik bij 69 kilo slank genoemd mag worden...![]()
kopen en pas uitpakken als je 60 kilo weegtquote:op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef cherrylips het volgende:
oja, ik wil een nintendo ds kopen, maar dan moest ik van mezelf eerst weer 60 kilo wegen.
nu hebben ze hem bij de mediamarkt in de aanbiedingdie folder is t/m 31 juli. eeeh...
jup, ik heb wel een paar keer bbb gedaan. werkt echt goed, echt heel veel en heel lang achter elkaar buiks/been/bilspieroefeningen. er wordt vooral gebruik gemaakt van weerstandsbanden en elastieken en er worden ook andere spiergroepen, zoals de biceps getraind. veel succes met afvallenquote:op vrijdag 21 juli 2006 17:28 schreef ingrid19 het volgende:
hmm, denk dat ik me hier maar aan ga melden. ik gok dat ik nu 70 kg weeg. hopelijk niet meer.
ik ben ca 1.65m ik hen nog nooit ge-dieet, of aan de lijn gedaan. en heb al meer dan 10 jaar niet gesport. ik zat te denken aan bbb, iemand ervaring mee?
dat lijkt me dan wel een goed plan. kun je een beetje op je eigen tempo?quote:op vrijdag 21 juli 2006 17:32 schreef sylvana het volgende:
[..]
jup, ik heb wel een paar keer bbb gedaan. werkt echt goed, echt heel veel en heel lang achter elkaar buiks/been/bilspieroefeningen. er wordt vooral gebruik gemaakt van weerstandsbanden en elastieken en er worden ook andere spiergroepen, zoals de biceps getraind. veel succes met afvallen
ja, je hoeft niet persee de hele tijd mee te doen, je kunt het ook gewoon iets minder vaak doen als je wiltquote:op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef ingrid19 het volgende:
[..]
dat lijkt me dan wel een goed plan. kun je een beetje op je eigen tempo?
aangezien ik nu waarschijnlijk amper conditie heb?
ja, een sc over afvallen en hoe je dat doet, waar je moeite mee hebt, hoe het gaat enzoquote:op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef d.rose het volgende:
wat doet dit topic precies?
ik heb de op gezien, maar is dit verder gewoon een sc?
ah ok, maar ook een spreekwoordelijke stok achter de deur?quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef sylvana het volgende:
[..]
ja, een sc over afvallen en hoe je dat doet, waar je moeite mee hebt, hoe het gaat enzo
je dacht het bijna?quote:op zaterdag 22 juli 2006 10:21 schreef troel het volgende:
ik denk het d.
ik dacht al bijna, moet d. ook afvallen
ik wel tenminste, dde laatste paar nachten steeds maar 3 uurtjes geslapen per nacht, dus kon wel wat slaap gebruikenquote:
het komt door het sporten, denk ik. daardoor krijg je meer spierweefsel, wat zwaarder is dan vetweefsel. kijk eens in de spiegel, zie je daar veranderingen?quote:op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef sylvana het volgende:
uhm, dit schiet dus niet opik zit weer op 54.2, maar 4 ons minder dan waar ik mee begonnen ben, terwijl ik de eerste 2 weken 1.4 kg was afgevallen
zo kom ik nooit bij die 47 kg
![]()
ik snap het echt niet, ik eet gezond, minimaal 2 en soms 3 keer op een dag een maaltijd en verder gezonde tussendoortjes als komkommer en meloen, ik drink veel, sport toch wel minimaal 1 keer in de week, meestal 2 keer en fiets en loop veel, en dan val ik toch niet af
nee, der wordt ook niks strakkerquote:op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
het komt door het sporten, denk ik. daardoor krijg je meer spierweefsel, wat zwaarder is dan vetweefsel. kijk eens in de spiegel, zie je daar veranderingen?
ik raak ook geen gewicht kwijt, maar mijn buik wordt strakker en de weegschaal geeft aan dat ik een lager vetpercentage heb.
dan is het misschien verstandig om van strategie te veranderen. aan wat voor beweging doe je precies?quote:
bodypump, cardio en elke avond buikspieroefeningen op ab king proquote:op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
dan is het misschien verstandig om van strategie te veranderen. aan wat voor beweging doe je precies?
ow, dat heb ik ook. prachtige stevige buikspieren, overgoten met een mooi laagje vet.quote:op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef sylvana het volgende:
[..]
bodypump, cardio en elke avond buikspieroefeningen op ab king pro
alleen in de sportschool zeiden ze dat ik misschien zo'n bouw heb dat ik wel buikspieren ontwikkel, alleen dan onder me vet, alleen met cardio gaat dat vet ook niet weg
*ander lichaam wil*
nee, daar hebben ze alleen een gewone weegschaal, maar ben van plan om als ik van vakantie terugkom zelf een weegschaal te kopen en dan idd ook met vetmeter jaquote:op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
ow, dat heb ik ook. prachtige stevige buikspieren, overgoten met een mooi laagje vet.![]()
hebben ze op je sportschool geen weegschaal met vetmeter? misschien zie je eerst daar verbetering in, voordat je gewicht naar beneden gaat. dat is namelijk het geval bij mij.
wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?quote:op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef sylvana het volgende:
uhm, dit schiet dus niet opik zit weer op 54.2, maar 4 ons minder dan waar ik mee begonnen ben, terwijl ik de eerste 2 weken 1.4 kg was afgevallen
zo kom ik nooit bij die 47 kg
![]()
ik snap het echt niet, ik eet gezond, minimaal 2 en soms 3 keer op een dag een maaltijd en verder gezonde tussendoortjes als komkommer en meloen, ik drink veel, sport toch wel minimaal 1 keer in de week, meestal 2 keer en fiets en loop veel, en dan val ik toch niet af
misschien ff in de op kijkenquote:op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef karoltje het volgende:
[..]
wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?
staat allemaal netjes in de op hoor...quote:op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef karoltje het volgende:
[..]
wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?
quote:op vrijdag 21 juli 2006 11:03 schreef cherrylips het volgende:
's avonds komt ze met een magnum aanzetten, en als ik die niet wil, moet ik me niet zo aanstellen. terwijl ze wel vindt dat ik dik ben geworden. zegt een vriend van me, die erbij was: 'je moet jezelf ook weleens verwennen. hou je morgen een balans-dag.'
ik; 'dat was vandaag dus, had gister ben & jerry's op.'
'oh.'
'en de dag daarvoor wat chips. maar geen chocola! tot nu toe.'
'zo schiet het ook niet op.'
'joh.'
dat maakt eigenlijk ook niet uit, toch? ik weet zelf dat ik het als een wedstrijdje zou gaan zien, dat lijkt me geen goed plan.quote:op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef d.rose het volgende:
ik zie trouwens dat er niet bij staat hoelang men al bezig is?
dat wordt voor veel mensen te genant denk ik. ik laat mensen ook liever in de waan dat ik gewoon in drie maanden heel hard afgevallen ben =d is eerder drie jaar ondertussenquote:op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef d.rose het volgende:
ik zie trouwens dat er niet bij staat hoelang men al bezig is?
ow, juist dat wedstrijdelement zou voor extra motivatie zorgen lijkt mequote:op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef cherrylips het volgende:
[..]
dat maakt eigenlijk ook niet uit, toch? ik weet zelf dat ik het als een wedstrijdje zou gaan zien, dat lijkt me geen goed plan.
ik was altijd vrij smal en ben veel aangekomen terwijl verder iedereen is afgevallen. waaronder jij dusquote:op zaterdag 22 juli 2006 23:52 schreef maeghan het volgende:
oh, ik bevind me juist in de situatie dat de mensen om me heen alle kilo's lijken te vinden die ik kwijtraak =p collega's die opzwellen als ballonnen en zo. vroeger was ik altijd (een van de) diksten, maar tegenwoordig voel ik me af en toe bijna slank als ik zie hoe sommige mensen die vroeger dun waren opeens twee keer zo dik zijn als ik. het is wel even wennen, ik ben het helemaal niet gewend dat andere mensen dikker zijn. in het begin dacht ik daarom gewoon automatisch dat ik nog veeeeeeel dikker was dan ik ben, omdat hun dik waren en ik altijd de dikste was dus wel dikker moest zijn dan hun. (ok, klinkt logisch, toch?)
owquote:op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef maeghan het volgende:
[..]
dat wordt voor veel mensen te genant denk ik. ik laat mensen ook liever in de waan dat ik gewoon in drie maanden heel hard afgevallen ben =d is eerder drie jaar ondertussen
ja, maar ik ben bang om door te slaan en rare trekjes te krijgen, zoals hele voedselgroepen laten staan en niet meer lunchen en ontbijten enzo. paar jaar terug deed ik dat en ben ik zoveel afgevallen dat ik me rotgeschrokken ben, dus misschien ben ik stiekem ook wel bang om weer af te vallen. vorig jaar was ik verliefd (beetje kneuzigquote:op zaterdag 22 juli 2006 23:55 schreef d.rose het volgende:
[..]
ow, juist dat wedstrijdelement zou voor extra motivatie zorgen lijkt me
ik wil er op m'n 30e weer een beetje fatsoenlijk uitzien, anders lukt het nooitquote:op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef d.rose het volgende:
[..]
ow
ik wilde er als het kon eigenlijk niet te lang over doen
ik neem me al jaren voor eens iets aan dat buikje te doen, maar doe het nooit.quote:op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik wil er op m'n 30e weer een beetje fatsoenlijk uitzien, anders lukt het nooitnog 5,5 jaar dus
wordt nog krap.![]()
men zegt 's ochtends voor het eten en na toiletbezoek, maar ik doe het voor de zekerheid ook nog even 's middags en 's nachtsquote:op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef d.rose het volgende:
wat is trouwens de beste tijd van de dag om je te wegen?
owja, ik moet ook op mijn eten gaan lettenquote:op zondag 23 juli 2006 00:13 schreef maeghan het volgende:
nee, maar ja, ok. ik moet een stukje meer kwijt he ;d dat is niet te doen in twee maanden. en verder ben ik ook niet echt een hardcore dieter.
gek genoeg ben ik vrijwel niet meer aangekomen sinds ik studeer. dat is op zich best knap, want als ik college had ontbeet ik altijd met hamkaascroissantjes en een balisto en een bakje kwark, tot ik daar niet meer tegen kon dan. da's best wel vet. en lekker.
op de middelbare school had ik tenminste nog een ritme. om 8 of 9 uur, hooguit 10, op school zijn tot een uur of 2 of 3, hooguit 4. dus vroeg ontbijten als ik me niet had verslapen, op school zo'n gore biscuit met melk erinquote:op zondag 23 juli 2006 00:13 schreef maeghan het volgende:
nee, maar ja, ok. ik moet een stukje meer kwijt he ;d dat is niet te doen in twee maanden. en verder ben ik ook niet echt een hardcore dieter.
gek genoeg ben ik vrijwel niet meer aangekomen sinds ik studeer. dat is op zich best knap, want als ik college had ontbeet ik altijd met hamkaascroissantjes en een balisto en een bakje kwark, tot ik daar niet meer tegen kon dan. da's best wel vet. en lekker.
ik ging er dus vanochtend opstaan, denk 'yay, ben 200 gram lichter', en toen ging ie langzaam weer naar de 62. toen ben ik er maar snel vanafgestapt, zou me niks verbazen als hij doorging naar de 62,5 ofzo. kutding.quote:op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef maeghan het volgende:
[..]
men zegt 's ochtends voor het eten en na toiletbezoek, maar ik doe het voor de zekerheid ook nog even 's middags en 's nachts
ik weet niet. ik was eerst 8 kilo afgevallen met dagelijks een uur wandelen of een half uur roeien. maar toen stopte ik daarmee en zat het er heel snel alweer aan, ook al ging ik niet meer eten dan daarvoor of zo. en het stabiliseerde dus weer op bijna mijn startgewicht.quote:op zondag 23 juli 2006 00:15 schreef d.rose het volgende:
[..]
owja, ik moet ook op mijn eten gaan letten
met alleen bewegen kom ik er vast niet
ik heb zo'n oude weegschaal, met zo'n wijzertje, dus onsjes kan ik niet wegenquote:op zondag 23 juli 2006 00:18 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik ging er dus vanochtend opstaan, denk 'yay, ben 200 gram lichter', en toen ging ie langzaam weer naar de 62. toen ben ik er maar snel vanafgestapt, zou me niks verbazen als hij doorging naar de 62,5 ofzo. kutding.
ik heb ook met een wijzertje, en hij bleef twee streepjes voor de 62 staan. maar toen schoof ie dus weer door.quote:op zondag 23 juli 2006 00:20 schreef d.rose het volgende:
[..]
ik heb zo'n oude weegschaal, met zo'n wijzertje, dus onsjes kan ik niet wegen
ik zie je trouwens niet in de op staan?quote:op zondag 23 juli 2006 00:19 schreef maeghan het volgende:
[..]
ik weet niet. ik was eerst 8 kilo afgevallen met dagelijks een uur wandelen of een half uur roeien. maar toen stopte ik daarmee en zat het er heel snel alweer aan, ook al ging ik niet meer eten dan daarvoor of zo. en het stabiliseerde dus weer op bijna mijn startgewicht.
toen ging ik op m'n eten letten, was ik 12.5 kilo afgevallen. toen na de kerst weer wat aangekomen, en dat ging er daarna weer af. en toen ging ik sporten (de eerste drie maanden 4 tot 6 uur per week en nu ivm zomerrooster 2 tot 4, na de zomer denk ik 6 tot 8 in de hoop wel af te vallen), en sindsdien ben ik 1.5 kilo aangekomen (maar je schijnt permanent meer vocht vast te gaan houden als je gaat sporten, dus ik ga er vanuit dat het -deels- daarvan is) en verder niets. mensen vragen wel of ik afgevallen ben, dus het zal wel.
ja, hoezo, wil je wat kilo's van me hebben zodat je even snel af kunt vallen? ik doneer ze met liefdequote:op zondag 23 juli 2006 00:20 schreef cherrylips het volgende:
is het trouwens niet zo dat je als je wat forser bent, zogezegd, je sneller de eerste kilo's eraf krijgt dan een al dunner typje, zoals bijv. sylvana?
ik woon in het andere topic.quote:op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef d.rose het volgende:
[..]
ik zie je trouwens niet in de op staan?
lijkt me wel, procentueel gezien hoeft er minder van afquote:op zondag 23 juli 2006 00:20 schreef cherrylips het volgende:
is het trouwens niet zo dat je als je wat forser bent, zogezegd, je sneller de eerste kilo's eraf krijgt dan een al dunner typje, zoals bijv. sylvana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |