daarom verandert het topic aan het eind van de zomer ook in het 'slank de feestdagen in' topic...quote:op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef sylvana het volgende:
mij maakt het niet uit wanneer iemand begonnen is met afvallen
ik weet wel dat het slank de volgende zomer in gaat worden bij mij, deze zomer gaat niet echt lukken nog
dat heb ik dus ook, ik blijf momenteel rond hetzelfde gewicht hangen. maar volgens mijn weegschaal is mijn vetpercentage gedaald, dus er is kennelijk toch verbetering...quote:op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef cherrylips het volgende:
als we er begindata bij gaan zetten, ga ik het zien als een wedstrijdje en dat is deprimerend, aangezien ik na een maand nog 0,0 ben afgevallen (nou ja, ik ging van 62 naar 61 weer naar 63 en toen weer naar 62, dus ik ben 2 kilo afgevallen en 2 kilo aangekomen)
ik gok voor mezelf eerder op slank 2012 in. ben ik mooi klaar voor de olympics.quote:op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef cherrylips het volgende:
*slank 2007 in*
echt niet.quote:op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef maeghan het volgende:
ik gok voor mezelf eerder op slank 2012 in. ben ik mooi klaar voor de olympics.![]()
ik betwijfel of ik bij 69 kilo slank genoemd mag worden...quote:op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef pinball het volgende:
[..]
echt niet.
over 12 kilo heb je al een 'gezonde' bmi. 12 kilo kan best in een jaar, en ook als je er 2 jaar over doet is het nog lang geen 2012.
voor de olympics hoef je ook niet slank te zijn.quote:op vrijdag 21 juli 2006 00:23 schreef maeghan het volgende:
ik betwijfel of ik bij 69 kilo slank genoemd mag worden...![]()
kopen en pas uitpakken als je 60 kilo weegtquote:op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef cherrylips het volgende:
oja, ik wil een nintendo ds kopen, maar dan moest ik van mezelf eerst weer 60 kilo wegen.
nu hebben ze hem bij de mediamarkt in de aanbiedingdie folder is t/m 31 juli. eeeh...
jup, ik heb wel een paar keer bbb gedaan. werkt echt goed, echt heel veel en heel lang achter elkaar buiks/been/bilspieroefeningen. er wordt vooral gebruik gemaakt van weerstandsbanden en elastieken en er worden ook andere spiergroepen, zoals de biceps getraind. veel succes met afvallenquote:op vrijdag 21 juli 2006 17:28 schreef ingrid19 het volgende:
hmm, denk dat ik me hier maar aan ga melden. ik gok dat ik nu 70 kg weeg. hopelijk niet meer.
ik ben ca 1.65m ik hen nog nooit ge-dieet, of aan de lijn gedaan. en heb al meer dan 10 jaar niet gesport. ik zat te denken aan bbb, iemand ervaring mee?
dat lijkt me dan wel een goed plan. kun je een beetje op je eigen tempo?quote:op vrijdag 21 juli 2006 17:32 schreef sylvana het volgende:
[..]
jup, ik heb wel een paar keer bbb gedaan. werkt echt goed, echt heel veel en heel lang achter elkaar buiks/been/bilspieroefeningen. er wordt vooral gebruik gemaakt van weerstandsbanden en elastieken en er worden ook andere spiergroepen, zoals de biceps getraind. veel succes met afvallen
ja, je hoeft niet persee de hele tijd mee te doen, je kunt het ook gewoon iets minder vaak doen als je wiltquote:op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef ingrid19 het volgende:
[..]
dat lijkt me dan wel een goed plan. kun je een beetje op je eigen tempo?
aangezien ik nu waarschijnlijk amper conditie heb?
ja, een sc over afvallen en hoe je dat doet, waar je moeite mee hebt, hoe het gaat enzoquote:op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef d.rose het volgende:
wat doet dit topic precies?
ik heb de op gezien, maar is dit verder gewoon een sc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |