abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2006 @ 07:52:04 #26
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39964318
ik heb nog steeds ongeveer hetzelfde gewicht, maar volgens de weegschaal is mijn vetpercentage met een procent gedaald. als dat ding sowieso te vertrouwen is, valt me heel erg mee...

[ Bericht 1% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 19-07-2006 10:43:35 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_39967210
mij maakt het niet uit wanneer iemand begonnen is met afvallen

ik weet wel dat het slank de volgende zomer in gaat worden bij mij, deze zomer gaat niet echt lukken nog
pi_39967249
als we er begindata bij gaan zetten, ga ik het zien als een wedstrijdje en dat is deprimerend, aangezien ik na een maand nog 0,0 ben afgevallen (nou ja, ik ging van 62 naar 61 weer naar 63 en toen weer naar 62, dus ik ben 2 kilo afgevallen en 2 kilo aangekomen )
Tap tap tap
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:38:02 #29
12913 GreatWhiteSilence
pi_39967252
quote:
op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef sylvana het volgende:
mij maakt het niet uit wanneer iemand begonnen is met afvallen

ik weet wel dat het slank de volgende zomer in gaat worden bij mij, deze zomer gaat niet echt lukken nog
daarom verandert het topic aan het eind van de zomer ook in het 'slank de feestdagen in' topic...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_39967287
*slank 2007 in*
Tap tap tap
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:45:05 #31
12913 GreatWhiteSilence
pi_39967463
quote:
op woensdag 19 juli 2006 10:37 schreef cherrylips het volgende:
als we er begindata bij gaan zetten, ga ik het zien als een wedstrijdje en dat is deprimerend, aangezien ik na een maand nog 0,0 ben afgevallen (nou ja, ik ging van 62 naar 61 weer naar 63 en toen weer naar 62, dus ik ben 2 kilo afgevallen en 2 kilo aangekomen )
dat heb ik dus ook, ik blijf momenteel rond hetzelfde gewicht hangen. maar volgens mijn weegschaal is mijn vetpercentage gedaald, dus er is kennelijk toch verbetering...
pi_39973574
tvp
pi_39975773
ik ben weer terug van een paar dagen vakantie. heb wel veel bewogen maar ook wel meer dan anders gegeten (maar niet echt ongezond ofzo) dus ik ben benieuwd wat de weegschaal vrijdagochtend aangeeft.
mijn misselijkheid is gelukkig na een paar dagen gewoon over gegaan.

ow, en startdatum hoeft wmb ook niet echt, het gaat er toch om dat je uiteindelijk tevreden kunt zijn met het gewicht dat je hebt, hoe lang je daar over doet lijkt mij minder belangrijk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:26:46 #34
12913 GreatWhiteSilence
pi_40029444
pijn in mijn armen ik ben bezig geweest met krachttraining, voor meer spieren. eens kijken of dat zoden aan de dijk zet, want met cardio, pilates en bodybalance lukt het nog niet echt, gewicht verliezen.
pi_40030236
quote:
op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef cherrylips het volgende:
*slank 2007 in*
ik gok voor mezelf eerder op slank 2012 in. ben ik mooi klaar voor de olympics.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:07:20 #36
242 Pinball
Electric Monk
pi_40030799
quote:
op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef maeghan het volgende:
ik gok voor mezelf eerder op slank 2012 in. ben ik mooi klaar voor de olympics.
echt niet.
over 12 kilo heb je al een 'gezonde' bmi. 12 kilo kan best in een jaar, en ook als je er 2 jaar over doet is het nog lang geen 2012.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40031419
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef pinball het volgende:

[..]

echt niet.
over 12 kilo heb je al een 'gezonde' bmi. 12 kilo kan best in een jaar, en ook als je er 2 jaar over doet is het nog lang geen 2012.
ik betwijfel of ik bij 69 kilo slank genoemd mag worden...
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:38:31 #38
242 Pinball
Electric Monk
pi_40032001
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 00:23 schreef maeghan het volgende:

ik betwijfel of ik bij 69 kilo slank genoemd mag worden...
voor de olympics hoef je ook niet slank te zijn.
met een bmi van 25 een een hoop spieren kan je echt wel een lekker lichaam hebben, zeker als vrouw.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:40:28 #39
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_40032078
vraagje, heeft er hier iemand een siemens body analiser? er staat er hier één maar de handleiding is weg, dus ik kan me op dit moment alleen maar wegen omdat ik hem niet snap .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 07:45:27 #40
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_40038173
huh? ik had niet eens in de gaten dat er een nieuw topic was! geeft wel aan hoe actief ik op dit moment ben!

'k heb sinds 3 weken een nieuwe baan en het is een gekkenhuis! ik vermaak me prima maar heb deze week al 8 uur over mogen werken en als het tegen zit, ben ik ook het hele weekend op kantoor te vinden...

als ik thuis kom, wil ik alleen even huilen omdat ik zo moe ben, pasta koken en er een lepel pesto doorheen gooien, een glas wijn drinken en slapen. de sportschool heeft mij de eerste twee weken van mijn baan niet eens gezien en deze week ben ik alleen op zondag en maandag even binnen geweest. ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen! iemand tips?

gewicht is nog steeds hetzelfde. ik wandel ook elke dag 20 - 30 minuten heen en 20 - 30 minuten terug van mijn werk maar afvallen doe ik niet meer... jammer, jammer...
pi_40039743
ennuik, je lichaam moet gewoon even aan je hieuwe ritme wennen, zodra je gewend bent met je nieuwe werk en alles wat rustiger is dan krijg je vanzelf weer meer zin en energie om te sporten en gezond te koken en dat je naar je werk wandelt is ook al een goeie beweging natuurlijk

ik ga me morgen eindelijk na 2 weken weer wegen. ben echt benieuwd, maar denk eigenlijk niet dat ik afgevallen ben en als de stufi maandag er is toch zelf maar een weegschaal kopen, want weeg me nou alleen als ik naar me ouders ga en dat is op het moment dus niet elke week
pi_40041395
ik weeg me nooit meer

oja, m'n moeder zei gistermiddag met d'r bekende toontje en blik in d'r ogen 'je moet echt afvallen, dit is niet goed voor je'.
waarop ik dan zeg; 'ja, beetje jammer alleen dus dat ik al 3 weken ofzo egen chocola mee op heb, behalve dan dat beetje in m'n chocolade cruesli. dat ik al ruim twee maanden elke avond 200 buikspieroefeningen doe, drie liter water op een dag drink en misschien 1, hoogtuit 2 glazen ice tea, geen wit brood meer eet, meer groente opschep en geen mayo meer neem, maar over een jaar ben ik misschien een kilo lihter. olé.'
'ja maar je moet ook niet gelijk resultaat willen, en moet meer gaan bewegen.'
'als ik niet gelijk resultaat moet verwachten, zit dan niet drie keer per week te zuchten dat ik dik ben. en ga je een keer mee zwemmen dan?'
'nee, ik voel me niet op m'n gemak in badpak.'
'en dan moet ik me als 24-jarige wel op m'n gemak voelen in badpak tussen een stel anorexia-modelletjes?'
'stel je verdomme niet zo aan.
'pot, kettle, black.'
'dat is iets heel anders.'
'helemaal niet. jij denkt dat je afvalt door veel water te drinken en soms geen aardappelen te eten.' ik kijk naar vader: 'ga je morgen mee zwemmen?'
hij: 'nee, weet je hoe duur dat is? ¤3,50, met z'n tweeen ¤7, ben je vijftien gulden kwijt voor een uurtje zwemmen.'

alleen zwemmen is ook zo ongezellig

's avonds komt ze met een magnum aanzetten, en als ik die niet wil, moet ik me niet zo aanstellen. terwijl ze wel vindt dat ik dik ben geworden. zegt een vriend van me, die erbij was: 'je moet jezelf ook weleens verwennen. hou je morgen een balans-dag.'
ik; 'dat was vandaag dus, had gister ben & jerry's op.'
'oh.'
'en de dag daarvoor wat chips. maar geen chocola! tot nu toe.'
'zo schiet het ook niet op.'
'joh.'
Tap tap tap
pi_40042105
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef cherrylips het volgende:
oja, ik wil een nintendo ds kopen, maar dan moest ik van mezelf eerst weer 60 kilo wegen.
nu hebben ze hem bij de mediamarkt in de aanbieding die folder is t/m 31 juli. eeeh...
kopen en pas uitpakken als je 60 kilo weegt .

ik sta zo te zien niet meer in het lijstje haha, ik ben niet zo'n weeg-mens. straks lekker watermeloen eten .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:17:16 #44
12913 GreatWhiteSilence
pi_40049121
ik ben aan het klussen geweest. ik woon in een appartement waar de balkons in elkaar overlopen. de kat had dus kans gezien bij de buren onder de bank te kruipen. we zijn vanmorgen dus maar even naar de praxis gegaan om twee stuks houten afscheidingen te kopen en we hebben ze meteen geplaatst. toch weer even uitmeten, zagen en tegen de afscheiding aantrappen om hem op zijn plaats te krijgen. knappe kat die daar langs komt.
pi_40053129
hmm, denk dat ik me hier maar aan ga melden. ik gok dat ik nu 70 kg weeg. hopelijk niet meer.
ik ben ca 1.65m ik hen nog nooit ge-dieet, of aan de lijn gedaan. en heb al meer dan 10 jaar niet gesport. ik zat te denken aan bbb, iemand ervaring mee?
pi_40053221
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 17:28 schreef ingrid19 het volgende:
hmm, denk dat ik me hier maar aan ga melden. ik gok dat ik nu 70 kg weeg. hopelijk niet meer.
ik ben ca 1.65m ik hen nog nooit ge-dieet, of aan de lijn gedaan. en heb al meer dan 10 jaar niet gesport. ik zat te denken aan bbb, iemand ervaring mee?
jup, ik heb wel een paar keer bbb gedaan. werkt echt goed, echt heel veel en heel lang achter elkaar buiks/been/bilspieroefeningen. er wordt vooral gebruik gemaakt van weerstandsbanden en elastieken en er worden ook andere spiergroepen, zoals de biceps getraind. veel succes met afvallen
pi_40054008
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 17:32 schreef sylvana het volgende:

[..]

jup, ik heb wel een paar keer bbb gedaan. werkt echt goed, echt heel veel en heel lang achter elkaar buiks/been/bilspieroefeningen. er wordt vooral gebruik gemaakt van weerstandsbanden en elastieken en er worden ook andere spiergroepen, zoals de biceps getraind. veel succes met afvallen
dat lijkt me dan wel een goed plan. kun je een beetje op je eigen tempo?
aangezien ik nu waarschijnlijk amper conditie heb?
pi_40054085
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef ingrid19 het volgende:

[..]

dat lijkt me dan wel een goed plan. kun je een beetje op je eigen tempo?
aangezien ik nu waarschijnlijk amper conditie heb?
ja, je hoeft niet persee de hele tijd mee te doen, je kunt het ook gewoon iets minder vaak doen als je wilt
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 23:40:15 #49
18653 crew  D.
pi_40061647
wat doet dit topic precies?
ik heb de op gezien, maar is dit verder gewoon een sc?
pi_40061805
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef d.rose het volgende:
wat doet dit topic precies?
ik heb de op gezien, maar is dit verder gewoon een sc?
ja, een sc over afvallen en hoe je dat doet, waar je moeite mee hebt, hoe het gaat enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')