abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 23:52:04 #51
18653 crew  D.
pi_40061988
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef sylvana het volgende:

[..]

ja, een sc over afvallen en hoe je dat doet, waar je moeite mee hebt, hoe het gaat enzo
ah ok, maar ook een spreekwoordelijke stok achter de deur?
  Moderator zaterdag 22 juli 2006 @ 10:15:28 #52
18653 crew  D.
pi_40068630
slaapt iedereen uit?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 10:21:46 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_40068704
ik denk het d.

ik dacht al bijna, moet d. ook afvallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zaterdag 22 juli 2006 @ 10:24:52 #54
18653 crew  D.
pi_40068743
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 10:21 schreef troel het volgende:
ik denk het d.

ik dacht al bijna, moet d. ook afvallen
je dacht het bijna?

en nu niet meer?
pi_40069688
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 10:15 schreef d.rose het volgende:
slaapt iedereen uit?
ik wel tenminste, dde laatste paar nachten steeds maar 3 uurtjes geslapen per nacht, dus kon wel wat slaap gebruiken

* sylvana gaat zich nu wegen, spannend...
pi_40069765
uhm, dit schiet dus niet op ik zit weer op 54.2, maar 4 ons minder dan waar ik mee begonnen ben, terwijl ik de eerste 2 weken 1.4 kg was afgevallen zo kom ik nooit bij die 47 kg

ik snap het echt niet, ik eet gezond, minimaal 2 en soms 3 keer op een dag een maaltijd en verder gezonde tussendoortjes als komkommer en meloen, ik drink veel, sport toch wel minimaal 1 keer in de week, meestal 2 keer en fiets en loop veel, en dan val ik toch niet af
pi_40070087
ik ken 't
Tap tap tap
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:15:57 #58
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40072554
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef sylvana het volgende:
uhm, dit schiet dus niet op ik zit weer op 54.2, maar 4 ons minder dan waar ik mee begonnen ben, terwijl ik de eerste 2 weken 1.4 kg was afgevallen zo kom ik nooit bij die 47 kg

ik snap het echt niet, ik eet gezond, minimaal 2 en soms 3 keer op een dag een maaltijd en verder gezonde tussendoortjes als komkommer en meloen, ik drink veel, sport toch wel minimaal 1 keer in de week, meestal 2 keer en fiets en loop veel, en dan val ik toch niet af
het komt door het sporten, denk ik. daardoor krijg je meer spierweefsel, wat zwaarder is dan vetweefsel. kijk eens in de spiegel, zie je daar veranderingen?

ik raak ook geen gewicht kwijt, maar mijn buik wordt strakker en de weegschaal geeft aan dat ik een lager vetpercentage heb.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40073786
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef greatwhitesilence het volgende:

[..]

het komt door het sporten, denk ik. daardoor krijg je meer spierweefsel, wat zwaarder is dan vetweefsel. kijk eens in de spiegel, zie je daar veranderingen?

ik raak ook geen gewicht kwijt, maar mijn buik wordt strakker en de weegschaal geeft aan dat ik een lager vetpercentage heb.
nee, der wordt ook niks strakker
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:06:22 #60
12913 GreatWhiteSilence
pi_40074032
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 13:59 schreef sylvana het volgende:

[..]

nee, der wordt ook niks strakker
dan is het misschien verstandig om van strategie te veranderen. aan wat voor beweging doe je precies?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40074151
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef greatwhitesilence het volgende:

[..]

dan is het misschien verstandig om van strategie te veranderen. aan wat voor beweging doe je precies?
bodypump, cardio en elke avond buikspieroefeningen op ab king pro

alleen in de sportschool zeiden ze dat ik misschien zo'n bouw heb dat ik wel buikspieren ontwikkel, alleen dan onder me vet, alleen met cardio gaat dat vet ook niet weg

*ander lichaam wil*
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:18:41 #62
12913 GreatWhiteSilence
pi_40074388
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef sylvana het volgende:

[..]

bodypump, cardio en elke avond buikspieroefeningen op ab king pro

alleen in de sportschool zeiden ze dat ik misschien zo'n bouw heb dat ik wel buikspieren ontwikkel, alleen dan onder me vet, alleen met cardio gaat dat vet ook niet weg

*ander lichaam wil*
ow, dat heb ik ook. prachtige stevige buikspieren, overgoten met een mooi laagje vet.

hebben ze op je sportschool geen weegschaal met vetmeter? misschien zie je eerst daar verbetering in, voordat je gewicht naar beneden gaat. dat is namelijk het geval bij mij.
pi_40074416
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef greatwhitesilence het volgende:

[..]

ow, dat heb ik ook. prachtige stevige buikspieren, overgoten met een mooi laagje vet.

hebben ze op je sportschool geen weegschaal met vetmeter? misschien zie je eerst daar verbetering in, voordat je gewicht naar beneden gaat. dat is namelijk het geval bij mij.
nee, daar hebben ze alleen een gewone weegschaal, maar ben van plan om als ik van vakantie terugkom zelf een weegschaal te kopen en dan idd ook met vetmeter ja want vind dit wel erg frusterend zo
pi_40081126
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef sylvana het volgende:

wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?
  Moderator zaterdag 22 juli 2006 @ 18:10:23 #65
18653 crew  D.
pi_40081370
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef karoltje het volgende:

[..]

wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?
misschien ff in de op kijken
pi_40084962
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef karoltje het volgende:

[..]

staat allemaal netjes in de op hoor...

ik ben 1.58 meter en wat me bmi is emt 47 kg reken je zelf maar uit. bij dat gewicht voel ik me gewoon het prettigst, heb ik jaren gewogen, alleen toen ik op kamers ging ging het mis
pi_40089618
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 11:03 schreef cherrylips het volgende:

's avonds komt ze met een magnum aanzetten, en als ik die niet wil, moet ik me niet zo aanstellen. terwijl ze wel vindt dat ik dik ben geworden. zegt een vriend van me, die erbij was: 'je moet jezelf ook weleens verwennen. hou je morgen een balans-dag.'
ik; 'dat was vandaag dus, had gister ben & jerry's op.'
'oh.'
'en de dag daarvoor wat chips. maar geen chocola! tot nu toe.'
'zo schiet het ook niet op.'
'joh.'

meisje toch, als je dan lijnt en stiekem toch dingen opeet tussendoor, kun je maar beter chocola nemen, dat is het ten minste waard

en hup, gewoon zwemmen joh! probeer het een keer, waar ben je bang voor?
Sanity is (not) statistical
pi_40089780
ja, dat 'tussendoor toch even een handje meegraaien als het open op tafel staat' is wel heel erg. gister stond de pringles weer aangebroken op tafel, recht voor m'n neus. kan ik zo chagrijnig van worden. maargoed, ik ben sterk.
en dat zwemmen... ik voel me nog steeds verschrikkelijk ongemakkelijk tussen m'n slanke vriendinnen en die andere anorexia meisjes. van de week werd ik door m'n nicht meegevraagd naar de loosdrechtse plassen, en dat had ik heel graag gewild, maar toen zat er ehm een vrouwelijk probleempje in de weg
anders ga ik gewoon baantjes trekken in het overdekte zwembad. oudjes inhalen
Tap tap tap
pi_40089923
zelfde hier hoor, mijn ouders halen vanalles in huis en als me dan een magnum aangeboden wordt... tsja... het irritantste is wel dat vanwege de zomervakantie lessen van de sportschool niet doorgaan. normaalgesproken zou ik dinsdagochtend bijv nog twee uur zijn wezen sporten, twv ca. 850 kcal, maar dat ging dus niet door bij gebrek aan deelnemers. scheelt toch aardig wat. nou ja, morgen weer bodypump en bodybalance. toch ook weer iets van 700 kcal samen.

om me heen hoor ik van mensen dat ze geen honger hebben met dit weer, maar ik heb daar helaas geen last van. integendeel lijkt het wel. normaal hoef ik ook niet zo veel.

dat zwemmen moet je dus gewoon niet doen met slanke vriendinnen en anorexiameisjes. ga gewoon op zondagochtend vroeg of zo, als alle anorexiameisjes uitslapen van het uitgaan hier zit het alleen vol met bejaarden altijd bij het banentrekken.
  Moderator zaterdag 22 juli 2006 @ 23:45:27 #70
18653 crew  D.
pi_40090031
vanaf maandag doe ik mee
pi_40090086
beetje jammer alleen dat al m'n vriendinnen nogal dun zijn, behalve m'n nicht dus en die heeft zoveel zelfvertrouwen dat ze zich gewoon in een bikini sjort.
ik heb ook geen honger met dit weer. ik voel wel dat m'n maag gaat knorren, maar dan nog heb ik geen zin in iets, tenzij er toevallig net pringles voor m'n neus staan. alle chocola is gaan smelten en ligt in de garage in de koelkast, dus uit het zicht, uit het hart ongeveer maakt het wel een stuk makkelijker. en snoepgoed ben ik nooit zo in geinteresseerd geweest. ik heb eind mei meegelopen aan de avondvierdaagse en toen zo'n bosje met winegums enzo gekregen, maar dat ligt hier nog steeds. ik ben wel 'overgestapt' naar een andere ice tea, scheelt 26 calorieen, want van alleen water word ik ook niet vrolijk.
ik heb vorige week bij de ikea wel z'n waterkan gekocht met een koel-element erin, kan zo'n 3 liter in, en als ik die bij me heb staan, gaat hij best vlot. echt leeg heb ik hem nog niet gekregen, omdat ik dan met lauwe water zat na een hele dag, maar toch
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 22 juli 2006 @ 23:49:59 #72
18653 crew  D.
pi_40090128
ik zie trouwens dat er niet bij staat hoelang men al bezig is?
pi_40090189
oh, ik bevind me juist in de situatie dat de mensen om me heen alle kilo's lijken te vinden die ik kwijtraak =p collega's die opzwellen als ballonnen en zo. vroeger was ik altijd (een van de) diksten, maar tegenwoordig voel ik me af en toe bijna slank als ik zie hoe sommige mensen die vroeger dun waren opeens twee keer zo dik zijn als ik. het is wel even wennen, ik ben het helemaal niet gewend dat andere mensen dikker zijn. in het begin dacht ik daarom gewoon automatisch dat ik nog veeeeeeel dikker was dan ik ben, omdat hun dik waren en ik altijd de dikste was dus wel dikker moest zijn dan hun. (ok, klinkt logisch, toch? )
pi_40090209
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef d.rose het volgende:
dat maakt eigenlijk ook niet uit, toch? ik weet zelf dat ik het als een wedstrijdje zou gaan zien, dat lijkt me geen goed plan.
Tap tap tap
pi_40090222
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef d.rose het volgende:
dat wordt voor veel mensen te genant denk ik. ik laat mensen ook liever in de waan dat ik gewoon in drie maanden heel hard afgevallen ben =d is eerder drie jaar ondertussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')