ah ok, maar ook een spreekwoordelijke stok achter de deur?quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef sylvana het volgende:
[..]
ja, een sc over afvallen en hoe je dat doet, waar je moeite mee hebt, hoe het gaat enzo
je dacht het bijna?quote:op zaterdag 22 juli 2006 10:21 schreef troel het volgende:
ik denk het d.
ik dacht al bijna, moet d. ook afvallen
ik wel tenminste, dde laatste paar nachten steeds maar 3 uurtjes geslapen per nacht, dus kon wel wat slaap gebruikenquote:
het komt door het sporten, denk ik. daardoor krijg je meer spierweefsel, wat zwaarder is dan vetweefsel. kijk eens in de spiegel, zie je daar veranderingen?quote:op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef sylvana het volgende:
uhm, dit schiet dus niet opik zit weer op 54.2, maar 4 ons minder dan waar ik mee begonnen ben, terwijl ik de eerste 2 weken 1.4 kg was afgevallen
zo kom ik nooit bij die 47 kg
![]()
ik snap het echt niet, ik eet gezond, minimaal 2 en soms 3 keer op een dag een maaltijd en verder gezonde tussendoortjes als komkommer en meloen, ik drink veel, sport toch wel minimaal 1 keer in de week, meestal 2 keer en fiets en loop veel, en dan val ik toch niet af
nee, der wordt ook niks strakkerquote:op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
het komt door het sporten, denk ik. daardoor krijg je meer spierweefsel, wat zwaarder is dan vetweefsel. kijk eens in de spiegel, zie je daar veranderingen?
ik raak ook geen gewicht kwijt, maar mijn buik wordt strakker en de weegschaal geeft aan dat ik een lager vetpercentage heb.
dan is het misschien verstandig om van strategie te veranderen. aan wat voor beweging doe je precies?quote:
bodypump, cardio en elke avond buikspieroefeningen op ab king proquote:op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
dan is het misschien verstandig om van strategie te veranderen. aan wat voor beweging doe je precies?
ow, dat heb ik ook. prachtige stevige buikspieren, overgoten met een mooi laagje vet.quote:op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef sylvana het volgende:
[..]
bodypump, cardio en elke avond buikspieroefeningen op ab king pro
alleen in de sportschool zeiden ze dat ik misschien zo'n bouw heb dat ik wel buikspieren ontwikkel, alleen dan onder me vet, alleen met cardio gaat dat vet ook niet weg
*ander lichaam wil*
nee, daar hebben ze alleen een gewone weegschaal, maar ben van plan om als ik van vakantie terugkom zelf een weegschaal te kopen en dan idd ook met vetmeter jaquote:op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef greatwhitesilence het volgende:
[..]
ow, dat heb ik ook. prachtige stevige buikspieren, overgoten met een mooi laagje vet.![]()
hebben ze op je sportschool geen weegschaal met vetmeter? misschien zie je eerst daar verbetering in, voordat je gewicht naar beneden gaat. dat is namelijk het geval bij mij.
wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?quote:op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef sylvana het volgende:
uhm, dit schiet dus niet opik zit weer op 54.2, maar 4 ons minder dan waar ik mee begonnen ben, terwijl ik de eerste 2 weken 1.4 kg was afgevallen
zo kom ik nooit bij die 47 kg
![]()
ik snap het echt niet, ik eet gezond, minimaal 2 en soms 3 keer op een dag een maaltijd en verder gezonde tussendoortjes als komkommer en meloen, ik drink veel, sport toch wel minimaal 1 keer in de week, meestal 2 keer en fiets en loop veel, en dan val ik toch niet af
misschien ff in de op kijkenquote:op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef karoltje het volgende:
[..]
wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?
staat allemaal netjes in de op hoor...quote:op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef karoltje het volgende:
[..]
wow 47 kilo, dat klinkt als het gewicht van een kind van 14! hoe lang ben je? en wat is je bmi met 47 kilo?
quote:op vrijdag 21 juli 2006 11:03 schreef cherrylips het volgende:
's avonds komt ze met een magnum aanzetten, en als ik die niet wil, moet ik me niet zo aanstellen. terwijl ze wel vindt dat ik dik ben geworden. zegt een vriend van me, die erbij was: 'je moet jezelf ook weleens verwennen. hou je morgen een balans-dag.'
ik; 'dat was vandaag dus, had gister ben & jerry's op.'
'oh.'
'en de dag daarvoor wat chips. maar geen chocola! tot nu toe.'
'zo schiet het ook niet op.'
'joh.'
dat maakt eigenlijk ook niet uit, toch? ik weet zelf dat ik het als een wedstrijdje zou gaan zien, dat lijkt me geen goed plan.quote:op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef d.rose het volgende:
ik zie trouwens dat er niet bij staat hoelang men al bezig is?
dat wordt voor veel mensen te genant denk ik. ik laat mensen ook liever in de waan dat ik gewoon in drie maanden heel hard afgevallen ben =d is eerder drie jaar ondertussenquote:op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef d.rose het volgende:
ik zie trouwens dat er niet bij staat hoelang men al bezig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |