30 juliquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Debsterr wilde ijs eten in Delft en dus gaan we een dagje fotograferen in Delft en dat afsluiten met een terrasje. De datum is nog onbekend, maar dat zal niet lang meer duren
Als je zin hebt om mee te gaan, vooral doen
En wie gaan er allemaal mee (misschien)Debsterr Flash PdeHoog Rubberduck
Checkquote:
30 juli is dus net voorgesteld / vastgelegd door Debsterrquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef Xilantof het volgende:
mits goede datum ben ik ook van de partij
Krijtdropjesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef Xilantof het volgende:
mits goede datum ben ik ook van de partij
Daar zal ik wel voor zorgen danquote:
Volgens mij moet dat wel goed gaan!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
30 juli is dus net voorgesteld / vastgelegd door Debsterr
Ik was het ook vergetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar zal ik wel voor zorgen dan
wel stom dat we dat bij de bbq vergeten waren
Kopen we voor de volgende keer twéé zakkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten. Idd stom van ons!
Wel man jankert. de BBQ heb je ook al gemistquote:
voorbehoud is voor mietjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef An24 het volgende:
Zoals ik dus over MSN al zei PEEEEEE...zal er over nadenken, beloof nix![]()
Das precies de reden waarom ik nog nix beloofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voorbehoud is voor mietjes.
Les 1 in het leven: ALS je iets doet: GA ervoor
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Das precies de reden waarom ik nog nix beloof![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
voorbehoud is voor mietjes.
ge-edit op dringend verzoek van freudquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man jankert. de BBQ heb je ook al gemist
SHHHHHHHH!!! Niet vertellen dat er buiten de PC leven bestaat. De schok zou te groot zijn voor hem!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Kan ik het helpen dat ik een leven heb?
Bokhoven natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:39 schreef freud het volgende:
Bij mij om de hoek, kan eigenlijk niet wegblijven he... Beaarts softijs of van Bokhoven in de stad trouwens?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:06 schreef An24 het volgende:
Okay, de kogel is door de kerk.....mag ik nog mee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:06 schreef An24 het volgende:
Okay, de kogel is door de kerk.....mag ik nog mee![]()
![]()
Blauw-gele taxi?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef cyberrobin het volgende:
He shit.. veels te ver weg..
Geen vervoer![]()
...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:53 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik mag verhuizen naar de misschien lijst...
Dat is jouw probleemquote:Op maandag 17 juli 2006 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
...en hoe moet ik er dan gaan komen mutsjeee???
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kijk heel lief en misschien kom ik je dan wel halenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je had het beter zo neer kunnen zettenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk heel lief en misschien kom ik je dan wel halenMaar de trein is ook een goeie optie
Ik kijk altijd heel liefquote:Op maandag 17 juli 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk heel lief en misschien kom ik je dan wel halenMaar de trein is ook een goeie optie
Wie zijn wij om hem tegen te houdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kijk altijd heel lief. Mag er trouwens iemand met mij mee misschien
?
Je hebt wel kans dattie ook camera vast wil houden enzoquote:
Heb jij een camera danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt wel kans dattie ook camera vast wil houden enzo.. maar dat komt vast wel goed toch
.
Hehe, neequote:
Slijmbal!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, nee. Jij wel toch, honnepon
. En fred, die schattebout, die heeft er ook één
.
Goed gezien dat ik een camera heb jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, nee. Jij wel toch, honnepon
.
[hypnotiseermodus]quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed gezien dat ik een camera heb jaJe vergeet alleen dat ik zelf ook wil fotograferen
![]()
* PdeHoog heeft een spiegelende zonnebrilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[hypnotiseermodus]
PdeHoog wil zijn camera aan Debsterr geven..
[/hypnotiseermodus]
Ik ben altijd gehypnotiseerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog heeft een spiegelende zonnebril
en toen was jij gehypnotiseerd
Coolquote:
Are you thinking what I'm thinking Pinky???quote:
Jij bent gewoon bijna jarig en uit een mooi jaar!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef fraubitch het volgende:
met wie kan ik meerijden?
dan kom ik wel![]()
ijsjes
Prrrquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bijna jarig en uit een mooi jaar!![]()
(zag ik op zoek zijnde naar je woonplaats, maar volgens mij is die best ver weg...)
Wanneer is je feest?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Prrr
kom je ook op me feestje
Ik woon in limburgTussen weert en Roermond
En waarom hij welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Prrr
kom je ook op me feestje
'vind je het erg als ik je niet haal? Is 400 km om voor mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef fraubitch het volgende:
Prrr
kom je ook op me feestje
Ohwwwww, dan wordt Dordrecht een eitje voor jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:11 schreef freud het volgende:
[..]
'vind je het erg als ik je niet haal? Is 400 km om voor mij.
Ik denk dat er vast wel wat mensen voor je willen omrijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohwwwww, dan wordt Dordrecht een eitje voor je![]()
In that casequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik denk dat er vast wel wat mensen voor je willen omrijden
En GMTA'squote:
boehoehoequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:11 schreef freud het volgende:
[..]
'vind je het erg als ik je niet haal? Is 400 km om voor mij.
Omdat ik jou nog niet gesproken hebquote:
DATquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wanneer is je feest?![]()
Limburg is helaas uit de route!![]()
![]()
sorry
Als ik wel 400km zou omrijden, dan is dat meer stalken dan mogen hoorquote:
Nee hoor, dan is dat gewoon een goede daad die invloed heeft op de hele mensheidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef freud het volgende:
[..]
Als ik wel 400km zou omrijden, dan is dat meer stalken dan mogen hoor.
hahahaha, tuuuuuuuuuuuuuurlijk. Maar goed, hoe verleidelijk het ook is om als verlosser rond te lopen: helaas.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, dan is dat gewoon een goede daad die invloed heeft op de hele mensheid.
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
hahahaha, tuuuuuuuuuuuuuurlijk. Maar goed, hoe verleidelijk het ook is om als verlosser rond te lopen: helaas.
WAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef An24 het volgende:
[..]
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"![]()
Het gaat om kwaliteit, geen kwantiteitquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef An24 het volgende:
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"![]()
Meisjes die vragen...quote:
Pas op, belofte maakt schuldquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:37 schreef freud het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, geen kwantiteit.
[..]
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef freud het volgende:
Misschien zelfs lekker eten bij FreuDje thuis aan het einde van de dag. ik heb nog een xenos bbq, en sate is zo gemaakt!
Dat zeggen alle mannen met een kleine kitlensquote:
Blaat de man met de compensatielensquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen met een kleine kitlens
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extenderquote:
Je hebt nog 1,5 weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extender
Oja, OT: het is niet geheel duidelijk of in absoluut niet kan komen. Voor hetzelfde geld kan dat misschien wel. hangt er vanaf.
Je komtquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extender
Oja, OT: het is niet geheel duidelijk of in absoluut niet kan komen. Voor hetzelfde geld kan dat misschien wel. hangt er vanaf.
die foto doet het nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tuttemerulletjequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die foto doet het niet
gelukkig heb ik hem opgeslagen
poeliequote:
Wat komt me dit toch bekend voorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:58 schreef Yoni het volgende:
Doen we gewoon een picknick bbq op een grasveldje ofzo
Genoeg lekkere eettenten in delft, true.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
Wat komt me dit toch bekend voorIs het een idee om gewoon een terrasje te overvallen en daar de kok zijn werk te laten doen
Idd en die kunnen het vast beter dan wijquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef freud het volgende:
[..]
Genoeg lekkere eettenten in delft, true.
eey, ik BBQ als de beste hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Idd en die kunnen het vast beter dan wij
Iets anders heb je mij ook niet horen zeggenquote:
We worden vast nog wel eens uitgenodigdquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:36 schreef An24 het volgende:
Ja maar, Freud had het nog zo belooft.....BBQ![]()
hmmm ander keertje dan maar...Beer is ook lekker![]()
.... daar kan ik toch echt niets van makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:12 schreef freud het volgende:
Tuurlijk. Misschien een ba-meet?
bami meet...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Debsterr het volgende:
.... daar kan ik toch echt niets van maken.
Eind vna de maand is toch ook salaris-ontvang periode enzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef fraubitch het volgende:
ik heb geen gelden geen vervoer
ik wil wel komen
freud, rij eens om
dat vind ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eind vna de maand is toch ook salaris-ontvang periode enzo?
jij moet wel komen hoor!!
Maar je bent erna pas jarig?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat vind ik ook
ik zal kijken wat ik kan doenMisschien spendeer ik wel mijn verjaardagsgeld voor een treinkaartje
de 28equote:
Feestquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Debsterr het volgende:
En, heeft iedereen al zin in zondag?
Ja?
Mooi!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik neem Sander zondag mee. Tof he
?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Debsterr het volgende:
En, heeft iedereen al zin in zondag?
Ja?
Mooi!
Verzamelen voor de deur magquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:02 schreef Xilantof het volgende:
Hoelaat en waar?
Verzamelen bij P voor de deur?
ik vind het goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verzamelen voor de deur magUurtje of 11
En dan de mensen die met het OV komen oppikken op het station
Ja, jij welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind het goed.
Ik weet (ondertussen echt wel) waar jou huis woont
vind het allemaal prima.....ik kom denk ik met de trein.....ik ga wel naar je huis p, weet het nu te vinden.....10:30 dus!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, jij welDe rest kan gewoon naar het Minervaplein n Delft komen rijden
![]()
11 uur bij Peter thuis zei ie net...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
vind het allemaal prima.....ik kom denk ik met de trein.....ik ga wel naar je huis p, weet het nu te vinden.....10:30 dus!
lekker, heefttie zeker zijn tekst ge-editquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
11 uur bij Peter thuis zei ie net...
P. zei dat eerst jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
11 uur bij Peter thuis zei ie net...
De edit ging de andere kant opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:23 schreef An24 het volgende:
[..]
lekker, heefttie zeker zijn tekst ge-edit11:00 is nog beter
![]()
Owhquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
P. zei dat eerst jaDaarna heb ik het aangepast
10:30 bij mijn huis, 11:00 bij het station voor de OV-gangers
Wel ff goed lezen he Xil
Dat was het voorstel al, freudquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef freud het volgende:
Is het niet gewoon handiger om bij Delft CS af te spreken voor de OVtjes? Eerst naar P toe en dan terug is een beetje pingpongen door Delft lijkt me. Ik kwam erachter dat mijn moeder haar verjaardag heeft gepland op die dag, dus weet niet of ik de hele dag kan blijven. Echt, als er één ding fout gaat, dan ook alles...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
En dan de mensen die met het OV komen oppikken op het station om een uur of 11
freud doelt waarschijnlijk op het feit dat zowel An als ik meteen riepen dat we toch wel naar jouw huis komen Pquote:
Euhhhh ligt ff aan mijn plannen smorgens voordat we gaan meeten.... Top aangeboden, laat het nog wel ff weten vor het zondag isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ga toch ook van de partij zijn een zondag, ik kom speciaal terug van vakantie
Ik sleur Debsterr () + vriend (
) mee.
Moet ik nog langs Ddr komen An?
Is goed, zaterdagavond kom ik weer thuis en zal dit topic dan wel ff nalezenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhhh ligt ff aan mijn plannen smorgens voordat we gaan meeten.... Top aangeboden, laat het nog wel ff weten vor het zondag isGoed?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Is goed, zaterdagavond kom ik weer thuis en zal dit topic dan wel ff nalezen
Of je moet voor donderdagaaf al weten of het nodig is of niet
Het is 10-15 minuten lopen. De tram lijkt me wat overbodig hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:45 schreef Xilantof het volgende:
P. Hoe gaan wij ons bewegen richting Centraal vanaf jou huis? Lopend? of nemen eventje de tram? (ivm OV-kaarten enzo).
Lees freudquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef freud het volgende:
Euh, niet gewoon vanaf centraal de stad in.
conditie? wasda? is dat dat je zonder hijgen de trap op kan lopen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is 10-15 minuten lopen. De tram lijkt me wat overbodig heTenslotte hebben we allemaal een uitstekende conditie
Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
conditie? wasda? is dat dat je zonder hijgen de trap op kan lopen?
Ik ga ook gewoon op 't station eruit had ik An24 al beslotenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar goed...dat stukkie red je wel
Damnation zeg, het is wel erg met me gesteld. Ik moet me maar niet onhoudelijk menen te bemoeien met zaken totdat ik weer enigzins helder kan denken of zo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Lees freudHij vroeg zich af hoe we bij het centraal gingen komen VANAF MIJN HUIS
Woeiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon op 't station eruit had ik An24 al besloten. Dus dan hoef ik alleen nog maar mee door Delft te slenteren
![]()
Tikken wordt ook al lastig zie ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef freud het volgende:
[..]
Damnation zeg, het is wel erg met me gesteld. Ik moet me maar niet onhoudelijk menen te bemoeien met zaken totdat ik weer enigzins helder kan denken of zo...
Fraubitch ging toch misschienquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
En wie gaan er allemaal meeDebsterr + aanhang Rubberduck Flash PdeHoog Freud Yoni An24 Xilantof
MisschienMarjo + mini-marjo's Kroekroek
Verder nog gegadigden
Dat weet ik dus niet zekerquote:
De tering, 11 uurquote:
Jammerquote:
Uhuh, komt goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JammerVolgende keer beter
Enneh...we moeten nog eens naar Alkmaar komen
Maak maar een incidentje aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze wil me niet meer kennen
ik heb het verprutst
Zoiets wordt "er-een-gezellige-dag-van- maken" genoemdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hee hoi hallo
ben ik weer
Hoezo verzamelen jullie eigenlijk zo vroeg? Is er een speciale reden om dat te doen of zo? Of gaat het ook extra vroeg weer afgelopen zijn oid?
oh okee. Dan is het iets waar mijn aanwezigheid tegen een uur of 2 ook wel vroeg zat isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoiets wordt "er-een-gezellige-dag-van- maken" genoemd![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee. Dan is het iets waar mijn aanwezigheid tegen een uur of 2 ook wel vroeg zat is
Komt goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef An24 het volgende:
[..]
wat jij wil....als je van mensen nrs hebt, zodat je kan vragen waar we zitten
![]()
Ik ga de Tokina weer eens uitlatenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Xilantof het volgende:
Straks nog even mijn accu's in de laders gooien en mijn kaartjes legen.
Ga denk ik beetje experimenteren met mijn 8mm peleng...
Met regen kun je best leuke foto's makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...weersvoorspellingen geven aan dat het morgen gaat regenenEn 's avonds zon
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Met regen kun je best leuke foto's maken. En anders vermaken we ons volgens mij ook wel ergens in een kroegje
Ging gister in de strandtent ook best goed toch?
![]()
NOG een reden om niet te vroeg te komenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...weersvoorspellingen geven aan dat het morgen gaat regenenEn 's avonds zon
Dan kom je toch gewoon lekker in de loop van de middag? Doe ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef fraubitch het volgende:
Ik moet me afmelden voor morgen, Ik moet vannacht werken en krijg het niet voor elkaar om morgen om half 11 in delft te staan. dan moet ik hier al om half 8 de bus hebben. Krijg ik maar 2-3 uur slaap mee.
Ja precies!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon lekker in de loop van de middag? Doe ik ook
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG een reden om niet te vroeg te komen
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef fraubitch het volgende:
Ik moet me afmelden voor morgen, Ik moet vannacht werken en krijg het niet voor elkaar om morgen om half 11 in delft te staan. dan moet ik hier al om half 8 de bus hebben. Krijg ik maar 2-3 uur slaap mee.
ja maar, het was al om half 4 afgelopen kreeg ik te horen.. en ik heb echt me slaap nodig, vannacht was ook maar 4,5 uur! en sorry, ik heb echt geen geld over om voor maar een uurtje of 2, 3,5 uur te gaan treinen wat me ook nog eens bijna 30 euro kost...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja precies!
Want je moet wel komen hoor FB!
Half 4quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja maar, het was al om half 4 afgelopen kreeg ik te horen.. en ik heb echt me slaap nodig, vannacht was ook maar 4,5 uur! en sorry, ik heb echt geen geld over om voor maar een uurtje of 2, 3,5 uur te gaan treinen wat me ook nog eens bijna 30 euro kost...
* PdeHoog ontwikkelt hier een jaloers-op-xil-complexquote:
owquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Half 4Echt niet
We gaan nog ff een terrasje doen
En 's avonds hapje eten
Dus pas om een uur of 8 zei ik
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog ontwikkelt hier een jaloers-op-xil-complex
thornmeetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef Xilantof het volgende:
Jammer Fraubitch...
Maar dan kom ik wel een keer die kant op
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Moet ik hier nu echt gaan posten dat jij mijn nummer 1 blijft
Peter, je zal altijd mijn nummer 1 blijvenquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Peter, je zal altijd mijn nummer 1 blijven![]()
tof!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
thornmeet![]()
of saampjes fotootjes schieten zo alleen met zijn tweetjes
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnDe rest wil een leuke dag hebben en dus wat vroeger starten.
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je pelengquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Xilantof het volgende:
Straks nog even mijn accu's in de laders gooien en mijn kaartjes legen.
Ga denk ik beetje experimenteren met mijn 8mm peleng...
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef freud het volgende:
[..]
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je peleng.
Xilquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoor
Ik heb wel canon op zichquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef freud het volgende:
[..]
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je peleng.
Ik zit zelf ook te denken aan die 8mm peleng, maar wil ff het effect zien. Maar ik heb verhalen gehoord dat als je als Canon bezitter met een nikon foto's maakt, je handen verstenen en de canon boeman je 's nachts op komt etenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoor
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook te denken aan die 8mm peleng, maar wil ff het effect zien. Maar ik heb verhalen gehoord dat als je als Canon bezitter met een nikon foto's maakt, je handen verstenen en de canon boeman je 's nachts op komt eten.
Nee hoor. Ik bezit al 24 jaar canon, en nog maar 8 jaar Nikon, en ik ben nog helemaal niet versteendquote:
ik hou de opmerking voor mequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bezit al 24 jaar canon, en nog maar 8 jaar Nikon, en ik ben nog helemaal niet versteend
wat ben je weer aardigquote:
Oh okee. Nou, ik wil niemand tot last zijn. Ik ben er dus nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijn![]()
Nee hoor. Nergens voor nodig. Tenslotte is dit FOK en mogen we alles zeggen en zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:04 schreef Xilantof het volgende:
P. Jij kunt je (naar ik hoop) goed bedoelde opmerkingen voortaan wel wat minder rot om zetten in woorden.
-3 tactvolquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnDe rest wil een leuke dag hebben en dus wat vroeger starten.
Als we alles mogen zeggen mag ik dus wel zeggen dat ik je op dit moment even een lul vindquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Nergens voor nodig. Tenslotte is dit FOK en mogen we alles zeggen en zoEn als Fles daar niet tegen kan, horen we dat vanzelf wel
Fles is heel goed in staat om zijn eigen mening te verkondigen hebben we in het verleden gemerkt
Je doet je best maarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als we alles mogen zeggen mag ik dus wel zeggen dat ik je op dit moment even een lul vind
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Zie ik hier de kiem van de traditionele pre-meet rel opbloeien?
rethorische vraag overigens
Als jij hem mee zou willen nemen, ben ik je erg dankbaar!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
moet ik de mijne meenemen freud? Of zeg je van "laat maar"?
Tis dat de reden van de tvp me totaal NIET ontgaatquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
is warmloper.
de fotowedstrijd is afgelopen en gaat onderwerpen krijgen
mooie tijd is dat in FOT
![]()
tevens tvp![]()
wil morgen foto's maken weet alleen niet of ik naar delft komquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis dat de reden van de tvp me totaal NIET ontgaat![]()
Omdat we alles mogen zeggen: Het is vlaggetjesweek bij PdeHoogquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Zie ik hier de kiem van de traditionele pre-meet rel opbloeien?
rethorische vraag overigens
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:06 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Omdat we alles mogen zeggen: Het is vlaggetjesweek bij PdeHoog
Ja,quote:Op zondag 30 juli 2006 02:06 schreef RubberDuckey het volgende:
Omdat we alles mogen zeggen: Het is vlaggetjesweek bij PdeHoog
Ik denk dat je dat bedoeldquote:Op zondag 30 juli 2006 02:06 schreef RubberDuckey het volgende:
Omdat we alles mogen zeggen: Het is rode vlaggetjesweek bij PdeHoog
Doe mij maar nog zo'n koffiequote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef freud het volgende:
Delftmeet is een beetje korter geworden door vermoeide XX chromosomen en enkele millimeters regen... IJs was lekker trouwens! Chocola, peer, vanille en aardbeien. HMMM
Ennuh Xil, Peleng
Ze hebben geen ijs en koffie in het noorden?quote:
Ja tuurlijk wel!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze hebben geen ijs en koffie in het noorden?
Ik ben benieuwd naar de foto's, hier heeft het steeds geregend, ik hoop dat jullie daar minder last van hadden.
wel drie toch? min 1 want die had je niet zelf gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Yoni het volgende:
Ehm.. foto's.. eh.. tja.. eh...
Die is gaaf zegquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Damn! Echt veel kliekjes daaro joh! in Delft!
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Damn! Echt veel kliekjes daaro joh! in Delft!
[afbeelding]
zei toch sorryquote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zie mijn 2de posten die is geedit door jou
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Yoni het volgende:
Geweldige foto! Echt leuk zo'n peleng!
Ik wil wel graag een hi res versie Xil![]()
Leuk! goed om te onthouden voor familiefoto's...of zou het zonder peleng niet lukkenquote:
flinke groothoek kan ook denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 18:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk! goed om te onthouden voor familiefoto's...of zou het zonder peleng niet lukken![]()
Het is het proberen waard iigquote:
Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 30 juli 2006 20:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik mis alleen de foto's van ijs etende mensen
Gelukkig hebben we daar geen foto`s van zeg. Wat een ballentent was dat zeg, ze kunnen niet eens ijsjes maken die ook heel blijvenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar heb ik geen foto's van![]()
ik weet wél dat het Rubberducky niet zo goed afging
Ach, je blonk weer wel uit in het bakjes verhergebruikenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:34 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar geen foto`s van zeg. Wat een ballentent was dat zeg, ze kunnen niet eens ijsjes maken die ook heel blijven![]()
Snel maar weer richting de Veluwe om daar veel lekkerder ijs te gaan eten![]()
Nou nou, An komt niks te kort zo te zienquote:
[/lurk]quote:Op zondag 30 juli 2006 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind hem tof, wat vinden jullie?
[afbeelding]
Het is dus de bedoeling dat je het idee krijgt dat het 2 losse foto's zijn, die aan elkaar zijn geplakt.
Ik heb het idee dat het met diequote:Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
[/lurk]
Dan is die ene wel vet onscherp![]()
[lurk]
Is je friet al klaar?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
[/lurk]
Dan is die ene wel vet onscherp![]()
[lurk]
Leuk Deb! Maar ik zou meer denken aan het contrast tussen de graffiti en de oude binnenstad.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind hem tof, wat vinden jullie?
[afbeelding]
Het is dus de bedoeling dat je het idee krijgt dat het 2 losse foto's zijn, die aan elkaar zijn geplakt.
Ze heeft er wel kijk op he?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:23 schreef freud het volgende:
Kleine stapjes young apprentice, dan kom je er wel!
Zoiets had ik inderdaad liever gezien ja, maar daar was het zijstraatje helaas niet naar. Toch heb ik 'm bewerkt omdat ik het contrast, vooral in kleur en scherpte heel apart vond. Wat vind je van de compo (omdat de scheiding zo in het midden zit)?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:23 schreef freud het volgende:
[..]
Leuk Deb! Maar ik zou meer denken aan het contrast tussen de graffiti en de oude binnenstad.
Kleine stapjes young apprentice, dan kom je er wel!
Zeker leuk, maar als je hem iets schuiner had genomen, dan had je de straat erachter nit gezien, en had het 'oude' stuk, puur gevel geweest. Dus klein stapje naar links zeg maar. Maar goed, dat ik ook beetje mierenneuken (of is het miereneuken?).quote:Op zondag 30 juli 2006 22:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets had ik inderdaad liever gezien ja, maar daar was het zijstraatje helaas niet naar. Toch heb ik 'm bewerkt omdat ik het contrast, vooral in kleur en scherpte heel apart vond. Wat vind je van de compo (omdat de scheiding zo in het midden zit)?
hmm dat zal afhankelijk zijn van of je 1 mier neukt. dan is het miereneukenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef freud het volgende:
[..]
................. Maar goed, dat ik ook beetje mierenneuken (of is het miereneuken?).
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmm dat zal afhankelijk zijn van of je 1 mier neukt. dan is het miereneuken
als je een orgie hebt met mieren dan is het mierenneuken
(zo was die ezels brug toch? )
* PKfotografie vraagt zich af waar hij als dislect mee bezig is
hmmm het was maar een vraag waar ik goed bedoeld antwoord op gafquote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gaat je eens schamen.. Tis hier geen SEX of PUB
![]()
Waar blijven de shocking pictorials....![]()
Ja, maar als het meerdere zijn, dan is het al snel een mierennestneuker denk ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
hmmm het was maar een vraag waar ik goed bedoeld antwoord op gaf
ps. klopt mijn beredenering?
Volgens mij wel, maar ik ben een erg grote hork met de spellingsregels en grammatica...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm het was maar een vraag waar ik goed bedoeld antwoord op gaf
ps. klopt mijn beredenering?
Het is mierenneukenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmm dat zal afhankelijk zijn van of je 1 mier neukt. dan is het miereneuken
als je een orgie hebt met mieren dan is het mierenneuken
(zo was die ezels brug toch? )
* PKfotografie vraagt zich af waar hij als dislect mee bezig is
Gewoon ranzig alles neuqen en dan er een N achterzetten dus..quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef Yoni het volgende:
Het is mierenneuker. De regel van één of meer gaat tegenwoordig niet meer op. Alles is met een n........bepaalde uitzonderingen daargelaten
Misschien is het mierenneuken, maar ik snap wel wat je bedoeld en dat had misschien wel een nog beter effect gegeven jaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef freud het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar als je hem iets schuiner had genomen, dan had je de straat erachter nit gezien, en had het 'oude' stuk, puur gevel geweest. Dus klein stapje naar links zeg maar. Maar goed, dat ik ook beetje mierenneuken (of is het miereneuken?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |