tof!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
thornmeet![]()
of saampjes fotootjes schieten zo alleen met zijn tweetjes
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnDe rest wil een leuke dag hebben en dus wat vroeger starten.
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je pelengquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Xilantof het volgende:
Straks nog even mijn accu's in de laders gooien en mijn kaartjes legen.
Ga denk ik beetje experimenteren met mijn 8mm peleng...
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef freud het volgende:
[..]
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je peleng.
Xilquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoor
Ik heb wel canon op zichquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef freud het volgende:
[..]
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je peleng.
Ik zit zelf ook te denken aan die 8mm peleng, maar wil ff het effect zien. Maar ik heb verhalen gehoord dat als je als Canon bezitter met een nikon foto's maakt, je handen verstenen en de canon boeman je 's nachts op komt etenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoor
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook te denken aan die 8mm peleng, maar wil ff het effect zien. Maar ik heb verhalen gehoord dat als je als Canon bezitter met een nikon foto's maakt, je handen verstenen en de canon boeman je 's nachts op komt eten.
Nee hoor. Ik bezit al 24 jaar canon, en nog maar 8 jaar Nikon, en ik ben nog helemaal niet versteendquote:
ik hou de opmerking voor mequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bezit al 24 jaar canon, en nog maar 8 jaar Nikon, en ik ben nog helemaal niet versteend
wat ben je weer aardigquote:
Oh okee. Nou, ik wil niemand tot last zijn. Ik ben er dus nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijn![]()
Nee hoor. Nergens voor nodig. Tenslotte is dit FOK en mogen we alles zeggen en zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:04 schreef Xilantof het volgende:
P. Jij kunt je (naar ik hoop) goed bedoelde opmerkingen voortaan wel wat minder rot om zetten in woorden.
-3 tactvolquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnDe rest wil een leuke dag hebben en dus wat vroeger starten.
Als we alles mogen zeggen mag ik dus wel zeggen dat ik je op dit moment even een lul vindquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Nergens voor nodig. Tenslotte is dit FOK en mogen we alles zeggen en zoEn als Fles daar niet tegen kan, horen we dat vanzelf wel
Fles is heel goed in staat om zijn eigen mening te verkondigen hebben we in het verleden gemerkt
Je doet je best maarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als we alles mogen zeggen mag ik dus wel zeggen dat ik je op dit moment even een lul vind
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Zie ik hier de kiem van de traditionele pre-meet rel opbloeien?
rethorische vraag overigens
Als jij hem mee zou willen nemen, ben ik je erg dankbaar!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
moet ik de mijne meenemen freud? Of zeg je van "laat maar"?
Tis dat de reden van de tvp me totaal NIET ontgaatquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
is warmloper.
de fotowedstrijd is afgelopen en gaat onderwerpen krijgen
mooie tijd is dat in FOT
![]()
tevens tvp![]()
wil morgen foto's maken weet alleen niet of ik naar delft komquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis dat de reden van de tvp me totaal NIET ontgaat![]()
Omdat we alles mogen zeggen: Het is vlaggetjesweek bij PdeHoogquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Zie ik hier de kiem van de traditionele pre-meet rel opbloeien?
rethorische vraag overigens
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:06 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Omdat we alles mogen zeggen: Het is vlaggetjesweek bij PdeHoog
Ja,quote:Op zondag 30 juli 2006 02:06 schreef RubberDuckey het volgende:
Omdat we alles mogen zeggen: Het is vlaggetjesweek bij PdeHoog
Ik denk dat je dat bedoeldquote:Op zondag 30 juli 2006 02:06 schreef RubberDuckey het volgende:
Omdat we alles mogen zeggen: Het is rode vlaggetjesweek bij PdeHoog
Doe mij maar nog zo'n koffiequote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef freud het volgende:
Delftmeet is een beetje korter geworden door vermoeide XX chromosomen en enkele millimeters regen... IJs was lekker trouwens! Chocola, peer, vanille en aardbeien. HMMM
Ennuh Xil, Peleng
Ze hebben geen ijs en koffie in het noorden?quote:
Ja tuurlijk wel!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze hebben geen ijs en koffie in het noorden?
Ik ben benieuwd naar de foto's, hier heeft het steeds geregend, ik hoop dat jullie daar minder last van hadden.
wel drie toch? min 1 want die had je niet zelf gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Yoni het volgende:
Ehm.. foto's.. eh.. tja.. eh...
Die is gaaf zegquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Damn! Echt veel kliekjes daaro joh! in Delft!
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Damn! Echt veel kliekjes daaro joh! in Delft!
[afbeelding]
zei toch sorryquote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zie mijn 2de posten die is geedit door jou
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Yoni het volgende:
Geweldige foto! Echt leuk zo'n peleng!
Ik wil wel graag een hi res versie Xil![]()
Leuk! goed om te onthouden voor familiefoto's...of zou het zonder peleng niet lukkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |