NOG een reden om niet te vroeg te komenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...weersvoorspellingen geven aan dat het morgen gaat regenenEn 's avonds zon
Dan kom je toch gewoon lekker in de loop van de middag? Doe ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef fraubitch het volgende:
Ik moet me afmelden voor morgen, Ik moet vannacht werken en krijg het niet voor elkaar om morgen om half 11 in delft te staan. dan moet ik hier al om half 8 de bus hebben. Krijg ik maar 2-3 uur slaap mee.
Ja precies!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon lekker in de loop van de middag? Doe ik ook
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG een reden om niet te vroeg te komen
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef fraubitch het volgende:
Ik moet me afmelden voor morgen, Ik moet vannacht werken en krijg het niet voor elkaar om morgen om half 11 in delft te staan. dan moet ik hier al om half 8 de bus hebben. Krijg ik maar 2-3 uur slaap mee.
ja maar, het was al om half 4 afgelopen kreeg ik te horen.. en ik heb echt me slaap nodig, vannacht was ook maar 4,5 uur! en sorry, ik heb echt geen geld over om voor maar een uurtje of 2, 3,5 uur te gaan treinen wat me ook nog eens bijna 30 euro kost...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja precies!
Want je moet wel komen hoor FB!
Half 4quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja maar, het was al om half 4 afgelopen kreeg ik te horen.. en ik heb echt me slaap nodig, vannacht was ook maar 4,5 uur! en sorry, ik heb echt geen geld over om voor maar een uurtje of 2, 3,5 uur te gaan treinen wat me ook nog eens bijna 30 euro kost...
* PdeHoog ontwikkelt hier een jaloers-op-xil-complexquote:
owquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Half 4Echt niet
We gaan nog ff een terrasje doen
En 's avonds hapje eten
Dus pas om een uur of 8 zei ik
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog ontwikkelt hier een jaloers-op-xil-complex
thornmeetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef Xilantof het volgende:
Jammer Fraubitch...
Maar dan kom ik wel een keer die kant op
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Moet ik hier nu echt gaan posten dat jij mijn nummer 1 blijft
Peter, je zal altijd mijn nummer 1 blijvenquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Peter, je zal altijd mijn nummer 1 blijven![]()
tof!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
thornmeet![]()
of saampjes fotootjes schieten zo alleen met zijn tweetjes
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnDe rest wil een leuke dag hebben en dus wat vroeger starten.
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je pelengquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Xilantof het volgende:
Straks nog even mijn accu's in de laders gooien en mijn kaartjes legen.
Ga denk ik beetje experimenteren met mijn 8mm peleng...
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef freud het volgende:
[..]
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je peleng.
Xilquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoor
Ik heb wel canon op zichquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef freud het volgende:
[..]
Xil, had jij nou een nikon of canon? Zo canon, dan zou ik wel even willen spelen met je peleng.
Ik zit zelf ook te denken aan die 8mm peleng, maar wil ff het effect zien. Maar ik heb verhalen gehoord dat als je als Canon bezitter met een nikon foto's maakt, je handen verstenen en de canon boeman je 's nachts op komt etenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb nikon. Maar je mag er zowiezo wel ff doorheen turen hoor
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook te denken aan die 8mm peleng, maar wil ff het effect zien. Maar ik heb verhalen gehoord dat als je als Canon bezitter met een nikon foto's maakt, je handen verstenen en de canon boeman je 's nachts op komt eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |