Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
conditie? wasda? is dat dat je zonder hijgen de trap op kan lopen?
Ik ga ook gewoon op 't station eruit had ik An24 al beslotenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar goed...dat stukkie red je wel
Damnation zeg, het is wel erg met me gesteld. Ik moet me maar niet onhoudelijk menen te bemoeien met zaken totdat ik weer enigzins helder kan denken of zo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Lees freudHij vroeg zich af hoe we bij het centraal gingen komen VANAF MIJN HUIS
Woeiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon op 't station eruit had ik An24 al besloten. Dus dan hoef ik alleen nog maar mee door Delft te slenteren
![]()
Tikken wordt ook al lastig zie ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef freud het volgende:
[..]
Damnation zeg, het is wel erg met me gesteld. Ik moet me maar niet onhoudelijk menen te bemoeien met zaken totdat ik weer enigzins helder kan denken of zo...
Fraubitch ging toch misschienquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
En wie gaan er allemaal meeDebsterr + aanhang Rubberduck Flash PdeHoog Freud Yoni An24 Xilantof
MisschienMarjo + mini-marjo's Kroekroek
Verder nog gegadigden
Dat weet ik dus niet zekerquote:
De tering, 11 uurquote:
Jammerquote:
Uhuh, komt goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JammerVolgende keer beter
Enneh...we moeten nog eens naar Alkmaar komen
Maak maar een incidentje aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze wil me niet meer kennen
ik heb het verprutst
Zoiets wordt "er-een-gezellige-dag-van- maken" genoemdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hee hoi hallo
ben ik weer
Hoezo verzamelen jullie eigenlijk zo vroeg? Is er een speciale reden om dat te doen of zo? Of gaat het ook extra vroeg weer afgelopen zijn oid?
oh okee. Dan is het iets waar mijn aanwezigheid tegen een uur of 2 ook wel vroeg zat isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoiets wordt "er-een-gezellige-dag-van- maken" genoemd![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee. Dan is het iets waar mijn aanwezigheid tegen een uur of 2 ook wel vroeg zat is
Komt goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef An24 het volgende:
[..]
wat jij wil....als je van mensen nrs hebt, zodat je kan vragen waar we zitten
![]()
Ik ga de Tokina weer eens uitlatenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Xilantof het volgende:
Straks nog even mijn accu's in de laders gooien en mijn kaartjes legen.
Ga denk ik beetje experimenteren met mijn 8mm peleng...
Met regen kun je best leuke foto's makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...weersvoorspellingen geven aan dat het morgen gaat regenenEn 's avonds zon
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Met regen kun je best leuke foto's maken. En anders vermaken we ons volgens mij ook wel ergens in een kroegje
Ging gister in de strandtent ook best goed toch?
![]()
NOG een reden om niet te vroeg te komenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...weersvoorspellingen geven aan dat het morgen gaat regenenEn 's avonds zon
Dan kom je toch gewoon lekker in de loop van de middag? Doe ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef fraubitch het volgende:
Ik moet me afmelden voor morgen, Ik moet vannacht werken en krijg het niet voor elkaar om morgen om half 11 in delft te staan. dan moet ik hier al om half 8 de bus hebben. Krijg ik maar 2-3 uur slaap mee.
Ja precies!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon lekker in de loop van de middag? Doe ik ook
Joh...al kom je niet.....het zal mij een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG een reden om niet te vroeg te komen
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:16 schreef fraubitch het volgende:
Ik moet me afmelden voor morgen, Ik moet vannacht werken en krijg het niet voor elkaar om morgen om half 11 in delft te staan. dan moet ik hier al om half 8 de bus hebben. Krijg ik maar 2-3 uur slaap mee.
ja maar, het was al om half 4 afgelopen kreeg ik te horen.. en ik heb echt me slaap nodig, vannacht was ook maar 4,5 uur! en sorry, ik heb echt geen geld over om voor maar een uurtje of 2, 3,5 uur te gaan treinen wat me ook nog eens bijna 30 euro kost...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja precies!
Want je moet wel komen hoor FB!
Half 4quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja maar, het was al om half 4 afgelopen kreeg ik te horen.. en ik heb echt me slaap nodig, vannacht was ook maar 4,5 uur! en sorry, ik heb echt geen geld over om voor maar een uurtje of 2, 3,5 uur te gaan treinen wat me ook nog eens bijna 30 euro kost...
* PdeHoog ontwikkelt hier een jaloers-op-xil-complexquote:
owquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Half 4Echt niet
We gaan nog ff een terrasje doen
En 's avonds hapje eten
Dus pas om een uur of 8 zei ik
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog ontwikkelt hier een jaloers-op-xil-complex
thornmeetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef Xilantof het volgende:
Jammer Fraubitch...
Maar dan kom ik wel een keer die kant op
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Moet ik hier nu echt gaan posten dat jij mijn nummer 1 blijft
Peter, je zal altijd mijn nummer 1 blijvenquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Peter, je zal altijd mijn nummer 1 blijven![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |