flinke groothoek kan ook denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 18:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk! goed om te onthouden voor familiefoto's...of zou het zonder peleng niet lukken![]()
Het is het proberen waard iigquote:
Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 30 juli 2006 20:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik mis alleen de foto's van ijs etende mensen
Gelukkig hebben we daar geen foto`s van zeg. Wat een ballentent was dat zeg, ze kunnen niet eens ijsjes maken die ook heel blijvenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar heb ik geen foto's van![]()
ik weet wél dat het Rubberducky niet zo goed afging
Ach, je blonk weer wel uit in het bakjes verhergebruikenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:34 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar geen foto`s van zeg. Wat een ballentent was dat zeg, ze kunnen niet eens ijsjes maken die ook heel blijven![]()
Snel maar weer richting de Veluwe om daar veel lekkerder ijs te gaan eten![]()
Nou nou, An komt niks te kort zo te zienquote:
[/lurk]quote:Op zondag 30 juli 2006 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind hem tof, wat vinden jullie?
[afbeelding]
Het is dus de bedoeling dat je het idee krijgt dat het 2 losse foto's zijn, die aan elkaar zijn geplakt.
Ik heb het idee dat het met diequote:Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
[/lurk]
Dan is die ene wel vet onscherp![]()
[lurk]
Is je friet al klaar?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
[/lurk]
Dan is die ene wel vet onscherp![]()
[lurk]
Leuk Deb! Maar ik zou meer denken aan het contrast tussen de graffiti en de oude binnenstad.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind hem tof, wat vinden jullie?
[afbeelding]
Het is dus de bedoeling dat je het idee krijgt dat het 2 losse foto's zijn, die aan elkaar zijn geplakt.
Ze heeft er wel kijk op he?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:23 schreef freud het volgende:
Kleine stapjes young apprentice, dan kom je er wel!
Zoiets had ik inderdaad liever gezien ja, maar daar was het zijstraatje helaas niet naar. Toch heb ik 'm bewerkt omdat ik het contrast, vooral in kleur en scherpte heel apart vond. Wat vind je van de compo (omdat de scheiding zo in het midden zit)?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:23 schreef freud het volgende:
[..]
Leuk Deb! Maar ik zou meer denken aan het contrast tussen de graffiti en de oude binnenstad.
Kleine stapjes young apprentice, dan kom je er wel!
Zeker leuk, maar als je hem iets schuiner had genomen, dan had je de straat erachter nit gezien, en had het 'oude' stuk, puur gevel geweest. Dus klein stapje naar links zeg maar. Maar goed, dat ik ook beetje mierenneuken (of is het miereneuken?).quote:Op zondag 30 juli 2006 22:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets had ik inderdaad liever gezien ja, maar daar was het zijstraatje helaas niet naar. Toch heb ik 'm bewerkt omdat ik het contrast, vooral in kleur en scherpte heel apart vond. Wat vind je van de compo (omdat de scheiding zo in het midden zit)?
hmm dat zal afhankelijk zijn van of je 1 mier neukt. dan is het miereneukenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef freud het volgende:
[..]
................. Maar goed, dat ik ook beetje mierenneuken (of is het miereneuken?).
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmm dat zal afhankelijk zijn van of je 1 mier neukt. dan is het miereneuken
als je een orgie hebt met mieren dan is het mierenneuken
(zo was die ezels brug toch? )
* PKfotografie vraagt zich af waar hij als dislect mee bezig is
hmmm het was maar een vraag waar ik goed bedoeld antwoord op gafquote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gaat je eens schamen.. Tis hier geen SEX of PUB
![]()
Waar blijven de shocking pictorials....![]()
Ja, maar als het meerdere zijn, dan is het al snel een mierennestneuker denk ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
hmmm het was maar een vraag waar ik goed bedoeld antwoord op gaf
ps. klopt mijn beredenering?
Volgens mij wel, maar ik ben een erg grote hork met de spellingsregels en grammatica...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm het was maar een vraag waar ik goed bedoeld antwoord op gaf
ps. klopt mijn beredenering?
Het is mierenneukenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmm dat zal afhankelijk zijn van of je 1 mier neukt. dan is het miereneuken
als je een orgie hebt met mieren dan is het mierenneuken
(zo was die ezels brug toch? )
* PKfotografie vraagt zich af waar hij als dislect mee bezig is
Gewoon ranzig alles neuqen en dan er een N achterzetten dus..quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef Yoni het volgende:
Het is mierenneuker. De regel van één of meer gaat tegenwoordig niet meer op. Alles is met een n........bepaalde uitzonderingen daargelaten
Misschien is het mierenneuken, maar ik snap wel wat je bedoeld en dat had misschien wel een nog beter effect gegeven jaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef freud het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar als je hem iets schuiner had genomen, dan had je de straat erachter nit gezien, en had het 'oude' stuk, puur gevel geweest. Dus klein stapje naar links zeg maar. Maar goed, dat ik ook beetje mierenneuken (of is het miereneuken?).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |