Goed gezien dat ik een camera heb jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, nee. Jij wel toch, honnepon
.
[hypnotiseermodus]quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed gezien dat ik een camera heb jaJe vergeet alleen dat ik zelf ook wil fotograferen
![]()
* PdeHoog heeft een spiegelende zonnebrilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[hypnotiseermodus]
PdeHoog wil zijn camera aan Debsterr geven..
[/hypnotiseermodus]
Ik ben altijd gehypnotiseerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog heeft een spiegelende zonnebril
en toen was jij gehypnotiseerd
Coolquote:
Are you thinking what I'm thinking Pinky???quote:
Jij bent gewoon bijna jarig en uit een mooi jaar!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef fraubitch het volgende:
met wie kan ik meerijden?
dan kom ik wel![]()
ijsjes
Prrrquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bijna jarig en uit een mooi jaar!![]()
(zag ik op zoek zijnde naar je woonplaats, maar volgens mij is die best ver weg...)
Wanneer is je feest?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Prrr
kom je ook op me feestje
Ik woon in limburgTussen weert en Roermond
En waarom hij welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Prrr
kom je ook op me feestje
'vind je het erg als ik je niet haal? Is 400 km om voor mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef fraubitch het volgende:
Prrr
kom je ook op me feestje
Ohwwwww, dan wordt Dordrecht een eitje voor jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:11 schreef freud het volgende:
[..]
'vind je het erg als ik je niet haal? Is 400 km om voor mij.
Ik denk dat er vast wel wat mensen voor je willen omrijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohwwwww, dan wordt Dordrecht een eitje voor je![]()
In that casequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik denk dat er vast wel wat mensen voor je willen omrijden
En GMTA'squote:
boehoehoequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:11 schreef freud het volgende:
[..]
'vind je het erg als ik je niet haal? Is 400 km om voor mij.
Omdat ik jou nog niet gesproken hebquote:
DATquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wanneer is je feest?![]()
Limburg is helaas uit de route!![]()
![]()
sorry
Als ik wel 400km zou omrijden, dan is dat meer stalken dan mogen hoorquote:
Nee hoor, dan is dat gewoon een goede daad die invloed heeft op de hele mensheidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef freud het volgende:
[..]
Als ik wel 400km zou omrijden, dan is dat meer stalken dan mogen hoor.
hahahaha, tuuuuuuuuuuuuuurlijk. Maar goed, hoe verleidelijk het ook is om als verlosser rond te lopen: helaas.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, dan is dat gewoon een goede daad die invloed heeft op de hele mensheid.
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
hahahaha, tuuuuuuuuuuuuuurlijk. Maar goed, hoe verleidelijk het ook is om als verlosser rond te lopen: helaas.
WAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef An24 het volgende:
[..]
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"![]()
Het gaat om kwaliteit, geen kwantiteitquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef An24 het volgende:
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"![]()
Meisjes die vragen...quote:
Pas op, belofte maakt schuldquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:37 schreef freud het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, geen kwantiteit.
[..]
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef freud het volgende:
Misschien zelfs lekker eten bij FreuDje thuis aan het einde van de dag. ik heb nog een xenos bbq, en sate is zo gemaakt!
Dat zeggen alle mannen met een kleine kitlensquote:
Blaat de man met de compensatielensquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen met een kleine kitlens
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extenderquote:
Je hebt nog 1,5 weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extender
Oja, OT: het is niet geheel duidelijk of in absoluut niet kan komen. Voor hetzelfde geld kan dat misschien wel. hangt er vanaf.
Je komtquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extender
Oja, OT: het is niet geheel duidelijk of in absoluut niet kan komen. Voor hetzelfde geld kan dat misschien wel. hangt er vanaf.
die foto doet het nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tuttemerulletjequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die foto doet het niet
gelukkig heb ik hem opgeslagen
poeliequote:
Wat komt me dit toch bekend voorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:58 schreef Yoni het volgende:
Doen we gewoon een picknick bbq op een grasveldje ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |