hahahaha, tuuuuuuuuuuuuuurlijk. Maar goed, hoe verleidelijk het ook is om als verlosser rond te lopen: helaas.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, dan is dat gewoon een goede daad die invloed heeft op de hele mensheid.
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
hahahaha, tuuuuuuuuuuuuuurlijk. Maar goed, hoe verleidelijk het ook is om als verlosser rond te lopen: helaas.
WAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef An24 het volgende:
[..]
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"![]()
Het gaat om kwaliteit, geen kwantiteitquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:04 schreef An24 het volgende:
"Hai, ben Freud, alleen verlosser op kleine afstanden"![]()
Meisjes die vragen...quote:
Pas op, belofte maakt schuldquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:37 schreef freud het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, geen kwantiteit.
[..]
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef freud het volgende:
Misschien zelfs lekker eten bij FreuDje thuis aan het einde van de dag. ik heb nog een xenos bbq, en sate is zo gemaakt!
Dat zeggen alle mannen met een kleine kitlensquote:
Blaat de man met de compensatielensquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen met een kleine kitlens
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extenderquote:
Je hebt nog 1,5 weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extender
Oja, OT: het is niet geheel duidelijk of in absoluut niet kan komen. Voor hetzelfde geld kan dat misschien wel. hangt er vanaf.
Je komtquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij niet zo'n lange hard stevig zwart ding van 1.5 kilo hebt met extender
Oja, OT: het is niet geheel duidelijk of in absoluut niet kan komen. Voor hetzelfde geld kan dat misschien wel. hangt er vanaf.
die foto doet het nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tuttemerulletjequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die foto doet het niet
gelukkig heb ik hem opgeslagen
poeliequote:
Wat komt me dit toch bekend voorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:58 schreef Yoni het volgende:
Doen we gewoon een picknick bbq op een grasveldje ofzo
Genoeg lekkere eettenten in delft, true.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
Wat komt me dit toch bekend voorIs het een idee om gewoon een terrasje te overvallen en daar de kok zijn werk te laten doen
Idd en die kunnen het vast beter dan wijquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef freud het volgende:
[..]
Genoeg lekkere eettenten in delft, true.
eey, ik BBQ als de beste hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Idd en die kunnen het vast beter dan wij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |