Mag ik dan tussendoor even vragen wat je zo erg tegen me hebt? Overal in FOT waar ik kom krijg ik commentaar van jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Veldmuis kan je niet eens gewoon opsodetiefhoeren met je gestoor op niks af? Doe eens gewoon leuk mee, je kan veel beter dan slowchats verkloten.
Je loopt gewoon een beetje te zagen. Niet alleen in fot, maar overalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag ik dan tussendoor even vragen wat je zo erg tegen me hebt? Overal in FOT waar ik kom krijg ik commentaar van jou.
Wel op het balkon hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
chips, biertje, luie stoel. jammer dat er geen AB bijzit
Dan krijg je van die kleuter-eet-ijs taferelen.. met het ijs tot aan m'n orenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef An24 het volgende:
Debsterrr en IJs......worden superplaatjes
En ook weer ontopic
![]()
rennen met je luie bast jij, hier is niks te rellenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
chips, biertje, luie stoel. jammer dat er geen AB bijzit
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
Er is de komende weken weer vuurwerk elke vrijdag avond op scheveningen. afgelopen vrijdag was de eerste keer, volgens mij volgen er nu nog 3 of 4 keer.
Later deze zomer (volgens mij) ook weer het vuurwerkfestival.
In FOT heb ik best heul serieuze posts hoor, en verder ja, ik bagger wel eens wat, maar dat probeer ik te beperken tot KLBquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt gewoon een beetje te zagen. Niet alleen in fot, maar overalIn GC was je ooit echt berucht
Maar ik weet dat je meer kan dan gewoon kloten om het kloten![]()
eigenlijk mag ik je wel, eigenlijk![]()
Coolityquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In FOT heb ik best heul serieuze posts hoor, en verder ja, ik bagger wel eens wat, maar dat probeer ik te beperken tot KLB.
In GC berucht? Tof!.
tof. zullen we dan weer lief doen tegen mekaar?
veel plezierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, tot ziens. Ik ga socializen met m'n ouders en slapen
.
Al iets voor je website gevonden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Xilantof het volgende:
rel? waar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb ik weer een rel gemist?
Ik heb met verschillende personen contact momenteel. De lijntjes staan uit iigquote:
nee man, het is niet iedere dag feestquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb ik weer een rel gemist?
vmquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
In FOT heb ik best heul serieuze posts hoor, en verder ja, ik bagger wel eens wat, maar dat probeer ik te beperken tot KLB.
In GC berucht? Tof!.
tof. zullen we dan weer lief doen tegen mekaar?
Moet ik het dus toch hebben van de onzinpostsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vm
deze post vond ik wel erg leuk,moest ik heel hard om lachen
ja, ik was in een extreem melige bui
Ik moest er ook om lachen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet ik het dus toch hebben van de onzinposts!
Bijtjes, bloemetjes. is-samen: Neukende homostelltjes op beruchte parkeerplaatsen langs de snelwegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Om het, voor SC-begrippen, een serieuze wending te geven: heeft iemand niet een tof idee wat ik kan gaan fotograferen. Morgen dan.
Inspiratieloosheid zuigt..
Waar woon je ongeveer?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Om het, voor SC-begrippen, een serieuze wending te geven: heeft iemand niet een tof idee wat ik kan gaan fotograferen. Morgen dan.
Inspiratieloosheid zuigt..
WELTERUSTEN FLESquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga gewoon bij De Bruine Pij zitten, uurtje mensen schieten
Je zou naar de apenheul kunnen in apeldoorn. Vandaag geweest met mijn vriendin die wou er naartoe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
Zondag heb ik geen tijd.
Daarnaast heb ik geen telelensje, wat denk ik toch wel van pas zou komen. Ik denk dat ik maar gezellig wat natuurplaatjes in de omgeving ga proberen ofzo.
Of iemand moet een toffer plan hebben.
Ik ben al heel lang gebanned op ONZ en ik weet niet eens waarom...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
deze post vond ik wel erg leuk,moest ik heel hard om lachen
ja, ik was in een extreem melige bui
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
Er is de komende weken weer vuurwerk elke vrijdag avond op scheveningen. afgelopen vrijdag was de eerste keer, volgens mij volgen er nu nog 3 of 4 keer.
Later deze zomer (volgens mij) ook weer het vuurwerkfestival.
forum@fok.nl voor een unban.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang gebanned op ONZ en ik weet niet eens waarom...
een flesje leffe aan Yvonne werkt meestal snellerquote:
ga slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:43 schreef fraubitch het volgende:
debsterrr![]()
![]()
![]()
![]()
ow wacht.. dit is geen adoratietopic?
Zegt de nachtbaggeraarquote:
owquote:
foto'squote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow
nu laat me debsterr verder adoreren ja
uiteraard.quote:
waar? waar? waar?quote:
hint:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
waar? waar? waar?
en dan dus niet een smart met een vaag model
Ja ik bedoelde idd ook gisteren. MAar toen ik mijn post typte was ik een beetje in de war met de dagen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:59 schreef Yoni het volgende:
[..]*net thuis is uit Scheveningen*
![]()
Vanavond was de eerste keerEn 't vuurwerkfestival is van 16 t/m 19 augustus. Ik ga zeker nog 'ns heen, want mijn foto's van vanavond zijn maar prut geloof ik van wat ik er nu effe gauw van gezien heb.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:24 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ben benieuwd hoe deze dag gaat![]()
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde idd ook gisteren. MAar toen ik mijn post typte was ik een beetje in de war met de dagen.
ja hoi!!quote:
NU koffiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Koffie is goedZeker als je de hele dag studeren moet
![]()
Sterkte met leren vandaag... Hoop dat je je koppie er een beetje bij kan houden. Maandag gewoon halen, dan heb je weer tijd voor leuke dingenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:49 schreef Yoni het volgende:
Ik ben na twee koppen koffie nog steeds niet echt wakker... en ik moet studeren....
Ik wil nú leuke dingenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte met leren vandaag... Hoop dat je je koppie er een beetje bij kan houden. Maandag gewoon halen, dan heb je weer tijd voor leuke dingen.
Ja.. dat resultaat is wel leuk. Maar tis zoooooooo saaaaaaaaaaaaiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Leren is ook leuk Yoni, vooral het resultaat wat je ermee behaald.....![]()
Zie het leuke dingen doen als een stimulans om het te halenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja.. dat resultaat is wel leuk. Maar tis zoooooooo saaaaaaaaaaaai![]()
We moeten wel bergen werk verzetten om yoni aan het werk te krijgen, vind je nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:24 schreef freud het volgende:
[..]
Zie het leuke dingen doen als een stimulans om het te halen.
Maar het is ook een gruwelijk zwaar examen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef An24 het volgende:
We moeten wel bergen werk verzetten om yoni aan het werk te krijgen, vind je niet![]()
![]()
![]()
Moeten we gezellig dingetje (lees: feestje) plannen zodra je het haalt Yoniquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:28 schreef freud het volgende:
[..]
Maar het is ook een gruwelijk zwaar examen...
Goed idee, een soort slaag bonus. Maar vergeet niet dat dr Flash ook moet exameren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Moeten we gezellig dingetje (lees: feestje) plannen zodra je het haalt Yoni![]()
![]()
-edit- extra ijs op de 30e dus![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:01 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Jullie proberen me aan het werk te krijgen, de poes doet ondertussen dappere pogingen me er van af te houden...
Sux! Daarom heb ik altijd minimaal 3 accu's bij me... Lang leve Ebayquote:
Neurtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef pea4fun het volgende:
Hallo, ik zit buiten met een retetrage laptop...maar ik zit buitenMoet wel ff wennen aan het dingetje...er staat nog windows 98 op ook
De tijd stond nog op oktober 2005...
ik heb er net msn messenger 7 opgezet. Kan ik lekker buiten zitten en babbelen vanaaf
Nou hoor, laat mij lekker spelen...ennuh...moet jij niet studeren trouwens?quote:
Myeah wellquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou hoor, laat mij lekker spelen...ennuh...moet jij niet studeren trouwens?![]()
Ik doe het gewoon met draadje hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef freud het volgende:
Lekker hoor, buiten inetten! Mijn draadloze routert heeft de geest gegeven en draadloos niet meer...
Ik zit alleen maar RRAS te doenquote:
Welneeeeeee...quote:
RRAS is makkiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar RRAS te doen
IPsec, DHCP en DNS geloof ik wel, daar leg ik morgen nog wel ff snel een eitje over
Ja, eventjes hier. Ik heb een beetje moeite met concentreren, dus doe nu maar een half uur leren, kwartiertje pauze, half uur leren..enz.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welneeeeeee...
Yoni, jij ook al hier? Als jij en flessie nou eens samen gaan leren? Misschien dat dat wat beter opschiet? Lekker ouderwets elkaar overhoren enzo![]()
Niet man, da's neukens veelquote:
Het concentratievermogen van een mug dusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, eventjes hier. Ik heb een beetje moeite met concentreren, dus doe nu maar een half uur leren, kwartiertje pauze, half uur leren..enz.
Vorige keer zowat overal op, maar dat was omdat ik halverwege al wist dat ik 't toch niet ging halen en ik de rest van de vragen gewoon maar vluchtig heb ingevuld.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man, da's neukens veel
waar struikel jji op dan?
van een mug met ADHD danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het concentratievermogen van een mug dus?
IPsec is niet zo'n probleem. Je hebt IPSec Policies, daaronder Filter Rules, die bestaan uit Filter Lists en Filter Actions.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef Yoni het volgende:
DNS is eigenlijk het grootste probleem nog steeds. En IPSec enzo had ik niet geleerd...
Neuj IPsec zal het probleem niet zo zijn. Maar vorige keer had ik dat gewoon helemaal niet doorgenomen. Beetje tijdgebrek. Hele security deel niet gedaan eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IPsec is niet zo'n probleem. [blabla]
DNS: Wat snap je niet?
Ja iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef Yoni het volgende:
Ach, het grootste probleem is eigenlijk gewoon dat het zoveel is. En dat ze verwachten dat je al die #@$##@$ commando's uit je harses op kan dreunen en allerlei nutteloze details weet.
Nee ik dus ook niet. Zie ook het nut er niet van om dat uit m'n kop te gaan leren. D'r zit gewoon een help functie bij al die commando's. En anders is er altijd nog Google. Ik weet er een paar nu. En hopelijk is dat voldoende.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd
dat hele gedoe met netsh en al die switches die daar bij horen weet ik ook niet hoor
Moet je mijn docent MME eens ontmoeten. Die haalde het in zijn hoofd een schiftelijke overhoring PHP te geven, met vragen als: "Hoe zorg je dat een pagina bij het laden meegeladen wordt?" (Ofwel, include, maar dan dus de hele regel uitschrijven.) Idioot.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar er wordt toch op de examens ook niet echt gevraagd naar dat soort geneuzel?
wat gebruik je in situatie bla bla?
a) netsh /c
b) netsh /s
c) net shell /p
etc?
heb ik nog nooit gezien hoor
Nou nee niet helemaal met die switches. Maar bv wel keuze tussen twee verschillende commando's met twee verschillende switches.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar er wordt toch op de examens ook niet echt gevraagd naar dat soort geneuzel?
wat gebruik je in situatie bla bla?
a) netsh /c
b) netsh /s
c) net shell /p
etc?
heb ik nog nooit gezien hoor
Doet mij weer denken aan database 101 examens... Hele database declaratie uitschrijven zonder fouten... pffffffffffffffffquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Toeps het volgende:
Moet je mijn docent MME eens ontmoeten. Die haalde het in zijn hoofd een schiftelijke overhoring PHP te geven, met vragen als: "Hoe zorg je dat een pagina bij het laden meegeladen wordt?" (Ofwel, include, maar dan dus de hele regel uitschrijven.) Idioot.
ja je had een rieten gordijnenietsje gekochtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
---------->DIG
lees liever mijn leuke shopcapriolen
Nou ja, bij die simulaties wordt je toch wel geacht te weten waar je moet klikken enzo...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig zijn de vragen in dit geval niet zo bizar. Het is meer iets van:
Hoe zorg je ervoor dat gebruikers niet snachts kunnen inbellen?
waarbij als juist antwoord " configure dial-in hours" goed genoeg is![]()
HOE je dat dan moet doen en waar je precies moet klikken, boeit niet echt (en zou ik ook niet altijd weten)
1 ja!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je had een rieten gordijnenietsje gekocht
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
---------->DIG
lees liever mijn leuke shopcapriolen
nee, dat geneuzel van jullie is leuk...quote:
Ach jank niet zoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, dat geneuzel van jullie is leuk...
welke smilie was er nou nog maar voor om aan te duiden dat je aan het plagen bent?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach jank niet zo
Yoni en ik hebben het een kwartiertje over iets wat ons allebei best wel boeit.
Dat oeverloze geouwehoer van jou en Kleintje over dat zwangere paard kwam me ook meters dik de neus uit. Daar schenen jullie je ook niet aan te storen. Schik je nou ook maar ff gewoon. Maandag haalt Yoni het, en dinsdag ik, met aanzienlijk meer punten nogen dan is het weer afgelopen. Leer er maar ff mee leven.
En nou bier drinken jij
Braaf zoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik ga wel braaf aan het bier, want dat moet van Fles
Wow goed zeg An!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:15 schreef An24 het volgende:
![]()
Lekker getraind * An24 vind zichzelf bikkel met dit weer .... en nu net als pea met laptop op schoot in het zonnetje....en deze is niet traaaag.....![]()
Heer flash en dame yoni...wil het nog beetje lukken met leren?
komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:15 schreef An24 het volgende:
Heer flash en dame yoni...wil het nog beetje lukken met leren?
Gaat goed komen met julliequote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt wel goed denk ikmorgen nog even flink doorstoempen, en maandagavond de andere onderdelen nog even opfrissen...
vroeg of laat valt het gewoon goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Idd
Naja bij mij op m'n werk is iemand die er 9 keer over gedaan heeft
En dan nog geen ....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was de 1500e dag dat ik digitaal fotografeer![]()
50-500 bigma teleunitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Toe maar?
Neuh, en dat zal zeker dit jaar niet meer worden ook. Rondje NL, vakantie, andere hobbies... kost allemaal knaakjesquote:
Moet je morgen ook maar meegaan naar Olmenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Męn, das wel erg vrolijk
Ik heb mijn dag niet zo volgens mij
Verbouwen? Je gaat opruimen? Heb je een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond
* PdeHoog is aan het verbouwen thuis
PC is nog niet aangesloten. Infrastructuur is inmiddels wel aangelegd. Dus PC van ouders maar even gekaapt
*Routing and Remote Access, part three!*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
PC is nog niet aangesloten. Infrastructuur is inmiddels wel aangelegd.
RRAS is echt leuk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Routing and Remote Access, part three!*
ik kan het niet meer horen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verbouwen? Je gaat opruimen? Heb je een vriendinnetje?
Ik heb een 2k3 servertje, maar er moet er eigenlijk nog eentje bij om echt te kunnen routen en zo. Mijn laptop is op zich wel capable genoeg om 2k3 te draaien met een client onder VMware ernaast, maar zo ver ben ik nog nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
RRAS is echt leuk!Je moet alleen wat leuke hardware hebben liggen om e.e.a. te kunnen bouwen en uitproberen. Ik heb speciaal daarvoor een test-labje thuis staan met wat oude hardware.
Dat DAT is P zijn vriendinnetje??!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:07 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
http://www.ansphotography(...)n%20de%20duinen.html
![]()
Meerderequote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verbouwen? Je gaat opruimen? Heb je een vriendinnetje?
Ja, zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
MeerdereJij bent er daar natuurlijk ook eentje van
![]()
Uhuhquote:
coolquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:18 schreef freud het volgende:
Als er nog een remote 2003 servertje nodig is heb ik nog wel een VM draaien die gebruikt mag worden hoor.
Demand dial? Leg maar uit wat je nodig hebt...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
coolmag ik naar jou een demand-dial routing connection bouwen?
En ze komen zo vaak bij je op bezoek dat je zoiets had van...toch maar eens wat aan doen? Voor mij hoeft het niet hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MeerdereJij bent er daar natuurlijk ook eentje van
![]()
Is dat jouw vriend? wat een mooie karakterkopquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:07 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
http://www.ansphotography(...)n%20de%20duinen.html
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Is dat jouw vriend? wat een mooie karakterkop![]()
Ik vind die caught bij light ook erg mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
zeker in zwart wit met deze schaduwen....
Dankquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind die caught bij light ook erg mooi
jullie zijn een mooi stel samenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
zeker in zwart wit met deze schaduwen....
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie zijn een mooi stel samen
photoshootje doen?
Code schrijven op papier is t ergste wat er is... Kunnen ze bij ons ook wat van... Een hele Java-functie ff bedenken en uitschrijven, voor 2 punten van je eindcijfer ofzo :Squote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Moet je mijn docent MME eens ontmoeten. Die haalde het in zijn hoofd een schiftelijke overhoring PHP te geven, met vragen als: "Hoe zorg je dat een pagina bij het laden meegeladen wordt?" (Ofwel, include, maar dan dus de hele regel uitschrijven.) Idioot.
Ja, nog maar 24 uur wachtenquote:Op zondag 16 juli 2006 09:12 schreef Toeps het volgende:
Ik zit bij de sportschool voor de deur. Hij is dicht... Ik zal wel te vroeg zijn,
Oh, okeequote:Op zondag 16 juli 2006 09:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nietes! Ze gaan gewoon zo open ja! En zo niet, dan ben ik boos.
Ga je 't halen denk je?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog maar een nuggetje dan
Ik ben eigenlijk best tevreden
Ik maak een hele serieuze kans deze keerquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak een hele serieuze kans deze keer
En als we het niet halen? Toekijken hoe jullie ijs eten de 30e?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:07 schreef An24 het volgende:
Succes weer Yoni en Flash......nog ff doorzetten, bij halen is het......IJS![]()
![]()
Troostijsjequote:Op zondag 16 juli 2006 12:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
En als we het niet halen? Toekijken hoe jullie ijs eten de 30e?![]()
Omdat je weet dat het dit keer gaat goed komenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel super gemotiveerd trouwens. Tis bijna eng![]()
Dat zei ik toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:39 schreef Toeps het volgende:
Er kwam verdulleme gewoon niemand opdagen bij de sportschool!
Nou ja, niemand... 7 boze sportschoolbezoekers. De eigenaar zal zich wel verslapen hebben of zo.quote:
ja, dat dacht ik ook. maar jij ging IN een zadel zitten, dus ik dacht aan een paardquote:Op zondag 16 juli 2006 13:31 schreef ultra_ivo het volgende:
ik heb dan wel een leren zadel, maar er zitten nog altijd twee wielen onder
Klinkt niet al te best nee.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:24 schreef Yoni het volgende:
Ik begin toch minder zeker van morgen te worden. Kiespijn is niet erg bevoorderlijk voor lekker studeren![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:49 schreef fraubitch het volgende:
ronald heeft mijn topic dichtgegooid
grapje he ronnieponnie
Nee fijn is anders. Maar het trekt inmiddels eindelijk een beetje wegquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En ze komen zo vaak bij je op bezoek dat je zoiets had van...toch maar eens wat aan doen? Voor mij hoeft het niet hoor
Dat deden ze bij ons ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
zegquote:Op zondag 16 juli 2006 23:34 schreef freud het volgende:
Dank!
Idem......gelukkig geen clienten vandaag. Gewoon fijn achterstallige administratie bijwerken....veeeeeeeeeeeeeeeeel administratie bijwerkenquote:Op maandag 17 juli 2006 07:30 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Tis vroeg! (en 't was weer veel te laat eer ik sliep)
![]()
Er valt ook bijna niet te slapen met dit weer. En ik zie net dat ik de 3 aankomende dagen ook weinig zal slapen.. 3 dagen 34 graden ...quote:Op maandag 17 juli 2006 07:30 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Tis vroeg! (en 't was weer veel te laat eer ik sliep)
![]()
Hier nog een...succes Yoni en Flash...denk aan ijs, denk aan ijsquote:Op maandag 17 juli 2006 09:39 schreef freud het volgende:
Zoooooo, net wakker. Vakantie uitslaap dingen zijn goeoeoed. Beetje mentale steun aan Yoni en dr_flash. Pff, wel warm hoor.
Zit je weder in Assen??? De Hoofdstad van het Noorden???quote:Op maandag 17 juli 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag weer een kort dagje op kantoorWeer zo'n takke-eind rijden
Dit keer wel met Apocalyptica en The Cranberries in de CD-speler
Nog vier dagen en dan gaan we weer op pad om vliegtuigen te fotograferen
Zwolle dit keer. Uurtje minder rijden, maar nog steeds een takke-end.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zit je weder in Assen??? De Hoofdstad van het Noorden???![]()
Zwolle is een dorp met een snelweg er doorheenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwolle dit keer. Uurtje minder rijden, maar nog steeds een takke-end.
Staan de DH-fotografen al in de rij voor je?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:41 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Het dorp heeft ook een van onze vestigingenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zwolle is een dorp met een snelweg er doorheenHet enig nuittige wat je er mee kan doen is uitspitten en dumpen op Mars.
![]()
Tja....ik heb eigenlijk wel genoeg van al dat rijdenquote:En dat kliene stukkie rijden..... Ik deed gisteravond ook maar 300 kilometer vanuit Belgiek![]()
Ik heb bijna evenveel als jouw gedaan in de zelfde periode.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het dorp heeft ook een van onze vestigingenEn toevallig moet ik daar gaan vergaderen.
[..]
Tja....ik heb eigenlijk wel genoeg van al dat rijdenDe teller staat nu op 141.000 km in die 5,5 jaar en ik vind het eigenlijk niet meer zo tof....al die kilometers maken. Nou is het niet zoveel als sommige anderen doen, maar ik vind het genoeg
Je bent weer van de fiets afquote:Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz rijdt 20 km per dag
en dan nog lukt het me om bijna door een vrachtwagen geplet te worden
Zij is die eigenwijze fietster die midden op de weg blijft rijden omdat ze te blont is om het fietspad te vinden...quote:
ja gelukkig loopt het fietspad dan ook naast de wegquote:Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zij is die eigenwijze fietster die midden op de weg blijft rijden omdat ze te blont is om het fietspad te vinden...Verder ben je lief hoor Puckemeizzz
![]()
![]()
winkels om 6 uur al dicht ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
Nou nee, de fiets stond nog hier op mijn werk. en ik ga niet elke dag op de fiets want soms moet ik voor 6 uur thuis zijn om naar de winkel te gaan ofzo en dat lukt me niet op de fiets.
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?quote:
moet welquote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?
* in lachen uitbarst *quote:Op maandag 17 juli 2006 10:07 schreef HMaster-II het volgende:
Zit je weder in Assen??? De Hoofdstad van het Noorden???![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?
9:39 is niet uitslapenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:39 schreef freud het volgende:
Zoooooo, net wakker. Vakantie uitslaap dingen zijn goeoeoed. Beetje mentale steun aan Yoni en dr_flash. Pff, wel warm hoor.
Ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:
Fototje gisteravond gemaakt tijdens mijn werk:
[afbeelding]
exif:
diafragma 29, sluitertijd 13 seconden, ISO 200.
tijdstip: om en nabij 23 uur.
locatie: Wegwerkzaamheden aan de A28 thv afrit Haren, gezien in de richting naar Groningen.
Deze foto heb ik gemaakt toen we pauze hadden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Ziet er gaaf uit.
En ik maar denken dat je "hard" aan het werk bent tegenwoordig.... Een beetje foto's maken in de baas zijn tijd![]()
quote:
*aansluit in de gefeli rijquote:
en gaat het dan weer gewoon off-topic over mijn shopcapriolen jah??quote:
Alleen als je de 30e mee komt meeten....en minstens net zo veel ijs eetquote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en gaat het dan weer gewoon off-topic over mijn shopcapriolen jah??
Ik moet nog vijf examens....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en gaat het dan weer gewoon off-topic over mijn shopcapriolen jah??
wat zeggen ze dan altijd? in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen als je de 30e mee komt meeten....en minstens net zo veel ijs eet![]()
Ohw vroeg het aan Yoni, nou ja, ze is het vast eens![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat zeggen ze dan altijd? in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
28 oktober studio meet
Liefquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef freud het volgende:
*trots is*
ja dit is wel uitgezonderd wat kleine prive projectjes die ik wel doe trouwens hoorquote:
Zeg ik ook altijd; in de toekomst voorspelde resultaten zeggen niets over mijn verledenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
wat zeggen ze dan altijd? in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
28 oktober studio meet
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef freud het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd; in de toekomst voorspelde resultaten zeggen niets over mijn verleden.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:een smilie-post...mag dat wel van de nieuwe mod?
wat wou ie eraan doen? Zn kippen zijn opquote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:een smilie-post...mag dat wel van de nieuwe mod?
ja dat is waar, maar blont als ik ben heb ik 'm net al een schaap aangebodenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat wou ie eraan doen? Zn kippen zijn op
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:een smilie-post...mag dat wel van de nieuwe mod?
Ja hoor, meesteres Puckzzzquote:Op maandag 17 juli 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
He Shark? komt er nog eens een datum of hoe zit dat?![]()
Oja? vertelquote:Op maandag 17 juli 2006 15:47 schreef Toeps het volgende:
Laat ik nou net vannacht iets heel raars over Sharkie en Puckzzie gedroomd hebben...![]()
Ja spannend!quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Toeps het volgende:
Euh... Nou euh...
Jullie hadden sex met elkaar gehad, en Shark moest daarna huilen, en hij had een hele grote met een bloemetje er op.
Is hier toevallig een dromen-analyseur?
Ik wil wel een huis-tuin-en-keuken-analyse maken, maar of je daar blij mee gaat zijn....quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Toeps het volgende:
Euh... Nou euh...
Jullie hadden sex met elkaar gehad, en Shark moest daarna huilen, en hij had een hele grote met een bloemetje er op.
Is hier toevallig een dromen-analyseur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |