Omdat je weet dat het dit keer gaat goed komenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel super gemotiveerd trouwens. Tis bijna eng![]()
Dat zei ik toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:39 schreef Toeps het volgende:
Er kwam verdulleme gewoon niemand opdagen bij de sportschool!
Nou ja, niemand... 7 boze sportschoolbezoekers. De eigenaar zal zich wel verslapen hebben of zo.quote:
ja, dat dacht ik ook. maar jij ging IN een zadel zitten, dus ik dacht aan een paardquote:Op zondag 16 juli 2006 13:31 schreef ultra_ivo het volgende:
ik heb dan wel een leren zadel, maar er zitten nog altijd twee wielen onder
Klinkt niet al te best nee.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:24 schreef Yoni het volgende:
Ik begin toch minder zeker van morgen te worden. Kiespijn is niet erg bevoorderlijk voor lekker studeren![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:49 schreef fraubitch het volgende:
ronald heeft mijn topic dichtgegooid
grapje he ronnieponnie
Nee fijn is anders. Maar het trekt inmiddels eindelijk een beetje wegquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En ze komen zo vaak bij je op bezoek dat je zoiets had van...toch maar eens wat aan doen? Voor mij hoeft het niet hoor
Dat deden ze bij ons ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Moet je mijn docent MME eens ontmoeten. Die haalde het in zijn hoofd een schiftelijke overhoring PHP te geven, met vragen als: "Hoe zorg je dat een pagina bij het laden meegeladen wordt?" (Ofwel, include, maar dan dus de hele regel uitschrijven.) Idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |