Mag ik dan tussendoor even vragen wat je zo erg tegen me hebt? Overal in FOT waar ik kom krijg ik commentaar van jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Veldmuis kan je niet eens gewoon opsodetiefhoeren met je gestoor op niks af? Doe eens gewoon leuk mee, je kan veel beter dan slowchats verkloten.
Je loopt gewoon een beetje te zagen. Niet alleen in fot, maar overalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag ik dan tussendoor even vragen wat je zo erg tegen me hebt? Overal in FOT waar ik kom krijg ik commentaar van jou.
Wel op het balkon hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
chips, biertje, luie stoel. jammer dat er geen AB bijzit
Dan krijg je van die kleuter-eet-ijs taferelen.. met het ijs tot aan m'n orenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef An24 het volgende:
Debsterrr en IJs......worden superplaatjes
En ook weer ontopic
![]()
rennen met je luie bast jij, hier is niks te rellenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
chips, biertje, luie stoel. jammer dat er geen AB bijzit
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
Er is de komende weken weer vuurwerk elke vrijdag avond op scheveningen. afgelopen vrijdag was de eerste keer, volgens mij volgen er nu nog 3 of 4 keer.
Later deze zomer (volgens mij) ook weer het vuurwerkfestival.
In FOT heb ik best heul serieuze posts hoor, en verder ja, ik bagger wel eens wat, maar dat probeer ik te beperken tot KLBquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je loopt gewoon een beetje te zagen. Niet alleen in fot, maar overalIn GC was je ooit echt berucht
Maar ik weet dat je meer kan dan gewoon kloten om het kloten![]()
eigenlijk mag ik je wel, eigenlijk![]()
Coolityquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In FOT heb ik best heul serieuze posts hoor, en verder ja, ik bagger wel eens wat, maar dat probeer ik te beperken tot KLB.
In GC berucht? Tof!.
tof. zullen we dan weer lief doen tegen mekaar?
veel plezierquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, tot ziens. Ik ga socializen met m'n ouders en slapen
.
Al iets voor je website gevonden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Xilantof het volgende:
rel? waar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb ik weer een rel gemist?
Ik heb met verschillende personen contact momenteel. De lijntjes staan uit iigquote:
nee man, het is niet iedere dag feestquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb ik weer een rel gemist?
vmquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
In FOT heb ik best heul serieuze posts hoor, en verder ja, ik bagger wel eens wat, maar dat probeer ik te beperken tot KLB.
In GC berucht? Tof!.
tof. zullen we dan weer lief doen tegen mekaar?
Moet ik het dus toch hebben van de onzinpostsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vm
deze post vond ik wel erg leuk,moest ik heel hard om lachen
ja, ik was in een extreem melige bui
Ik moest er ook om lachen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet ik het dus toch hebben van de onzinposts!
Bijtjes, bloemetjes. is-samen: Neukende homostelltjes op beruchte parkeerplaatsen langs de snelwegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Om het, voor SC-begrippen, een serieuze wending te geven: heeft iemand niet een tof idee wat ik kan gaan fotograferen. Morgen dan.
Inspiratieloosheid zuigt..
Waar woon je ongeveer?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Om het, voor SC-begrippen, een serieuze wending te geven: heeft iemand niet een tof idee wat ik kan gaan fotograferen. Morgen dan.
Inspiratieloosheid zuigt..
WELTERUSTEN FLESquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga gewoon bij De Bruine Pij zitten, uurtje mensen schieten
Je zou naar de apenheul kunnen in apeldoorn. Vandaag geweest met mijn vriendin die wou er naartoe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
Zondag heb ik geen tijd.
Daarnaast heb ik geen telelensje, wat denk ik toch wel van pas zou komen. Ik denk dat ik maar gezellig wat natuurplaatjes in de omgeving ga proberen ofzo.
Of iemand moet een toffer plan hebben.
Ik ben al heel lang gebanned op ONZ en ik weet niet eens waarom...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
deze post vond ik wel erg leuk,moest ik heel hard om lachen
ja, ik was in een extreem melige bui
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
Er is de komende weken weer vuurwerk elke vrijdag avond op scheveningen. afgelopen vrijdag was de eerste keer, volgens mij volgen er nu nog 3 of 4 keer.
Later deze zomer (volgens mij) ook weer het vuurwerkfestival.
forum@fok.nl voor een unban.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang gebanned op ONZ en ik weet niet eens waarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |