Daar gaan ze toch niet heen, Juventus gaat naar Serie B, AC Milan blijft in de Serie A en wat betreft Lazio en Fiorentina is het nog even afwachten, ik ben bang voor de Serie B en hoop dus Serie A.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:56 schreef sjimz het volgende:
Kan je de topictitel niet wijzigen in: Juventus, welkom in de serie C2![]()
Weet ik, maar mag toch blijven dromenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar gaan ze toch niet heen, Juventus gaat naar Serie B, AC Milan blijft in de Serie A en wat betreft Lazio en Fiorentina is het nog even afwachten, ik ben bang voor de Serie B en hoop dus Serie A.
Ligt eraan hoeveel verliespunten ze meekrijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:59 schreef Dos37 het volgende:
idd serie B zou nog een redelijk aanfluiting zijn. 1 verloren jaar dan maar.
Voor Vieira niet, want die komt dan naar Ajaxquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:59 schreef Dos37 het volgende:
idd serie B zou nog een redelijk aanfluiting zijn. 1 verloren jaar dan maar.
kunnen we Pavel niet strikken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:00 schreef jna het volgende:
[..]
Voor Vieira niet, want die komt dan naar Ajax![]()
(denken sommgie mensen nog steeds)
quote:
tip, digitale televisie nemen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:04 schreef -Wolf- het volgende:
vroeger hadden we SKY en ook RaiUno. Waarom nu niet???
Waar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:06 schreef -Wolf- het volgende:
Het komt...
Hebben we het dan over 3 of 4 uurquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef venomsnake het volgende:
uitspraak ''expected shortly'' volgens Sky-News.
staat op de belgische teletekst , als die informatie klopt blijft milaan op het hoogste niveauquote:
Dat komt van gazzetta en is niet de uitspraak.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
le 19, slittano a dopo le 20. Juventus, Fiorentina e Lazio in B, Milan in A, ma senza Champions
geen kampioen, de mazzelkont van 2005-2006.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Inter zich kampioen noemen van 2005 - 2006 ?
nee, dat staat er al sinds 19:24.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat komt van gazzetta en is niet de uitspraak.
Omdat het IQ van de gemiddelde VBL-bezoeker nu eenmaal niet zo hoog is, helaas.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:16 schreef BramKVO het volgende:
waarom zijn er hier mensen die zaken moeten posten die al lang bekend zijn ?? Is vrij verwarrend.
ow okequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat komt van gazzetta en is niet de uitspraak.
wat is een IQ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat het IQ van de gemiddelde VBL-bezoeker nu eenmaal niet zo hoog is, helaas.
Spanning stijgt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef Greetings het volgende:
De man die de uispraak in Rome voorleest is onderweg.
Dat gerucht stond hier gisteren al.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Oja, volgens belgische teletekst heeft Gazzetta de uitspraak al weten te bemachtigen. (Juve, Flor, Lazio zakken, Milan blijft)
Maargoed ik wacht liever de officiele uitspraak even af.
dat doen ze esspreszoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:23 schreef jimmydehelle het volgende:
Laten lang op zich wachten die Italianen
in die ilegale boerenschuren op het platteland ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:22 schreef cultheld het volgende:
Verdomme, om 21:00 moet ik al gaan indrinken, ik hoop dat 't voor die tijd al bekend is
ik zie het eigenlijk wat minder positief in.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:23 schreef Me_Wesley het volgende:
ik krijg steeds meer het gevoel dat er niemand gaat degraderen
quote:
Daar hebben ze geen whisky.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in die ilegale boerenschuren op het platteland ?
daar gaat het niet om, maar de meeste kennen die lap tekst al.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:33 schreef wolferl het volgende:
O en iedereen maar zeuren dat ik die tekst niet mogen plaatsen, ik was mischien vergeten erbij te zetten dat het mogelijke uitspraken zouden zijn volgens Gazzetta.
Hemelsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef Greetings het volgende:
Milan A -15
Fio B -12
Lazio B -7
Juve B -30
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:03 schreef Denewar het volgende:
juve serie B -30
milan -15 serie A
fior -12 serie B
Lazio -7 serie B
bron rai uno
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:04 schreef smook.biz het volgende:
Gekkenhuis!
Napels - Juve
Napels - Lazio Roma
Napels - Fiorentina
Napels - Verona
Napels - Brescia
Iemand zin om een bikvakmuts winkel te beginnen?
Tja, maar dan ga je nog een treedje lager.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:02 schreef Merkie het volgende:
-30.
Dan kun je beter een jaar overslaan om zo kosten te besparen.
Ja, de 2 titels van Juve zijn ongeldig verklaardquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Inter 2 titels rijker?
En seizoen daarna juve.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef -Wolf- het volgende:
LAZIO kampioen van de Serie B komend seizoen... dat moge duidelijk zijn.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Inter? De #2 krijgt dan toch de titel of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Inter 2 titels rijker?
Hehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:08 schreef smook.biz het volgende:
Ik reken op 70.000 seizoenkaarthouders in San Paolo. En die houden niet van Romeinen.
Lijkt me wel, AC heeft puntaftrek gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef jimmydehelle het volgende:
[..]
Inter? De #2 krijgt dan toch de titel of heb ik het mis?Of is AC Milan ook z'n titels kwijt dan?
Rieleksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me wel, AC heeft puntaftrek gekregen
Ligt eraan welke spelers zullen vertrekken (geldt voor alle clubs)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Viola zal ook wel meepromoveren komend seizoen.
LAZIO lag al financieel op z'n gat tot voor kort, dus die zullen wat dat betreft minder last hebben daarvan dan de anderen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan welke spelers zullen vertrekken (geldt voor alle clubs)
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/5164194.stmquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Henkmanz het volgende:
ik wacht op de bevestiging op nieuwssites/NL tv enzo.
Ik zie het zo gebeuren..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Denewar het volgende:
3. Inter Milan 38 16 1 2 47 13 7 6 6 21 17 38 76
5 Roma 38 11 4 4 35 21 8 8 3 35 21 28 69
7 Chievo 38 9 8 2 33 19 4 7 8 21 30 5 54
8 Palermo 38 9 5 5 31 26 4 8 7 19 26 -2 52
CL
Ik heb DIGGER horen zeggen dat het eventueel ook zo kan zijn dat een club met aanzien als Napoli direct door zou kunnen promoveren in plaats van de clubs die dit sportief zouden verdienen. Weet jij hier meer van?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:12 schreef smook.biz het volgende:
Mooi Palermo in de Champions League.......!
Het is toch echt zo. Ik heb het op gazzetta.it gezien, op radiorai gehoord en op lazionet.net gelezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Henkmanz het volgende:
Teletekst pagina 809.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:11 schreef Henkmanz het volgende:
hoeveelste is Napoli geeindigd afgelopen seizoen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb DIGGER horen zeggen dat het eventueel ook zo kan zijn dat een club met aanzien als Napoli direct door zou kunnen promoveren in plaats van de clubs die dit sportief zouden verdienen. Weet jij hier meer van?
het is feest in Italie. gekkenhuis.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nu gaan er ook nog 3 andere clubs uit de Serie B omhoog of?![]()
Hebben gewoon minder strafbare feiten gepleegdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef lfcprincess het volgende:
milan komt vast goed weg door berlusconi...
Kampioen Serie C1, even te lui om te zoeken of het A of B is. Maar de status van de club zou hierbij een rol kunnen spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hoeveelste is Napoli geeindigd afgelopen seizoen?
ik ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een mooie uitdaging voor AC, ik geef ze nog best kans ook.
Dat denk ik niet. Er zijn meer Serie A "rijpe" clubs in de huidige Serie B (Brescia, Verona). Die krijgen voorrang. Trouwens, voor filmproducent en voorzitter van Napoli Aurelio de Laurentis is dit alleen maar goud. De ultieme wraak.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb DIGGER horen zeggen dat het eventueel ook zo kan zijn dat een club met aanzien als Napoli direct door zou kunnen promoveren in plaats van de clubs die dit sportief zouden verdienen. Weet jij hier meer van?
Na 10 overwinningen zullen ze nog steeds op 0 punten staanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef Heero87 het volgende:
-30 punten is eigenlijk gewoon hetzelfde als degradatie naar de Serie C. Juve zal dus minstens twee seizoenen moeten wachten op promotie en drie seizoenen op Champions League.
Nu zal er wel helemaal geen hond in dat stadion zittenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef Heero87 het volgende:
-30 punten is eigenlijk gewoon hetzelfde als degradatie naar de Serie C. Juve zal dus minstens twee seizoenen moeten wachten op promotie en drie seizoenen op Champions League.
dat zei ik ook al, maar het staat net iets minder pijnlijker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef Heero87 het volgende:
NOS-TT meldde net nog alleen de degradatie naar serie B. Zie nu ook de puntenaftrek. Dan lijkt 't me wel genoegquote:
Zoals al sinds eeuwigheid bekend: "Eerlyckheyd gaat boven allesch"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nu zal er wel helemaal geen hond in dat stadion zitten
oh echt...jammer dat ik daar niet bij benquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef smook.biz het volgende:
Fabio Cannavaro staat hier een eindje verderop met 60.000 Napolitanen en zijn wereldbeker op een pleintje.
Denk niet dat hij nog het vliegtuig naar Torino neemt.
Wanneer er 3 Serie A rijpe(re) B clubs de taken van deze 3 Serie A vervangen, zie ik Juve met hun aantrekkingskracht voor spelers nog best wel een acceptabel elftal bij elkaar sprokkelen. Acceptabel genoeg om na verloop van tijd bovenin de Serie B mee te strijden om de hoogste plaatsen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef Heero87 het volgende:
Ze zullen ongetwijfeld terug aan de top komen, maar op één seizoen lukt dat zeker niet. Ik dacht dat de Serie B - kampioen vorig seizoen meer dan 80 punten sprokkelde. Juve zou dus in totaal ongeveer 110 punten moeten vergaren, maw. dat lukt nooit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer er 3 Serie A rijpe(re) B clubs de taken van deze 3 Serie A vervangen, zie ik Juve met hun aantrekkingskracht voor spelers nog best wel een acceptabel elftal bij elkaar sprokkelen. Acceptabel genoeg om na verloop van tijd bovenin de Serie B mee te strijden om de hoogste plaatsen.
mwah... ik denk dat er voor LAZIO weinig meer te halen valt, hoewel ik het wel opvallend vind dat ze er beter afkomen dan Viola.quote:
quote:Juventus degradeert naar B en is titels kwijt
14/7/2006 21:21
Juventus degradeert naar de Serie B en is zijn laatste twee landstitels kwijt. Ook Fiorentina en Lazio Roma voetballen komend seizoen in de Serie B. AC Milan speelt wel in de Serie A, maar heeft alvast een fors aantal punten in mindering gekregen.
De straffen liegen er niet om in het Italiaanse proces tegen voetbalfraude, ook wel calciopoli genoemd. Alle vier clubs zijn door het tribunaal van de voetbalbond (FIGC) schuldig bevonden aan het beïnvloeden van Serie A-duels tijdens het seizoen 2004/05.
Juventus wordt het zwaarst gestraft. Zo verliest de club uit Turijn de titel van 2004/05 en wordt ze dat seizoen als laatste geklasseerd. Als gevolg daarvan raakt Juventus ook de scudetto van afgelopen seizoen kwijt en mag het dit seizoen niet deelnemen aan de Champions League. Bovendien degradeert Juve en moeten de bianconeri de komende competitie beginnen met een puntenaantal van min dertig. Door het forse aantal minpunten lijkt het hoogstwaarschijnlijk dat de roemruchte club de komende twee jaren in de Serie B speelt.
Zo erg heeft AC Milan het niet te stellen. De zwaarste straf voor de Milanese club is dat ze komend seizoen niet mag uitkomen in de Champions League. Daarnaast moeten de rossoneri de competitie beginnen met een aftrek van vijftien punten. Vice-voorzitter Adriano Galliani mag een jaar lang niet zijn ambt uitvoeren.
Fiorentina zakt eveneens af naar de Serie B, waarin zij ook nog eens twaalf punten aftrek krijgen. Er gaat ook een streep door deelname aan Europees voetbal, Fiorentina had zich geplaatst voor de voorronde van de Champions League. Zowel voorzitter Andrea Della Valle als ere-voorzitter Diego Della Valle mag vier jaar geen werkzaamheden verrichten voor de club.
Tenslotte degradeert ook Lazio. De Romeinse club krijgt tevens een aftrek van zeven punten aan de broek, terwijl voorzitter Claudio Lotito drie jaar zich niet met de club mag bemoeien.
Er waren nog meer personen die een straf opgelegd kregen. Zo is bondsvoorzitter Franco Carraro is vier jaar geschorst en mag scheidsrechter Massimo De Santis 4,5 jaar niet fluiten.
De andere 3 clubs mogen ook niet europees spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus alles op een rijtje:
Juventus --> Serie B + 30 punten in mindering
Lazio --> Serie B + 7 punten in mindering
Fiorentina --> Serie B + 15 punten in mindering
AC Milan --> Blijft in Serie A maar 15 punten in mindering + Uitsluiting Champions League
dat was eigenlijk wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
De andere 3 clubs mogen ook niet europees spelen.
Ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:30 schreef Suijk het volgende:
Is er nog iets van beroep mogelijk ofzo voor die clubs?
Dat lijkt me zo vanzelfsprekend dat ik het er niet bij heb gezet, ze komen immers al uit in de Serie B en dan lijkt het me niet dat je nog Europees mag spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
De andere 3 clubs mogen ook niet europees spelen.
Is dat zo? Er zijn wel vaker clubs gedegradeerd die wel europees gingen spelenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo vanzelfsprekend dat ik het er niet bij heb gezet, ze komen immers al uit in de Serie B en dan lijkt het me niet dat je nog Europees mag spelen.![]()
Tja dat wordt veel aanpassenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
De website met de Juventus selectie is ook ´onder constructie´.![]()
http://www.juventus.com/it/team/detail.aspx?lml_language_id=0&trs_id=1457000
iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Haruhi het volgende:
Mooi. Gerechtigheid.. Jammer dat Lazio niet een iets zwaardere straf kreeg, pauper naziclub
.
bezuinigingen he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
oh hou toch op. alsof iedereen in Duitsland ook een nazi was in de jaren van Hitler.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Haruhi het volgende:
Mooi. Gerechtigheid.. Jammer dat Lazio niet een iets zwaardere straf kreeg, pauper naziclub
.
op de tribunes bij lazio is natuurlijk niet iedereen rechtsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
oh hou toch op. alsof iedereen in Duitsland ook een nazi was in de jaren van Hitler.
ik ben sowieso al linkshandig dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op de tribunes bij lazio is natuurlijk niet iedereen rechts
Krijgt Ajax de CL omdat Juve in '96 met gedrogeerde paarden over het veld rende?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:28 schreef Heero87 het volgende:
Moet Juve trouwens geen schadevergoedingen betalen aan andere clubs ofzo? Er was toch ook sprake van gesjoemel met Champions League - groepswedstrijden? Krijgen clubs die daardoor kwalificatie gemist hebben geen compensatie ofzo?
play-offs tussen die teams lijkt me beter.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Marty het volgende:
Waarschijnlijk gaat er niemand extra naar de serie A. De teams die als laatste drie zijn geeindigd in de serie A gaan waarschijnlijk niet naar B maar mogen in A blijven.
dan toch nog even een feestje bouwen op het Leidse met alle Ajacieden van '96!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgt Ajax de CL omdat Juve in '96 met gedrogeerde paarden over het veld rende?
dat is helemaal merkwaardig...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef smook.biz het volgende:
Ik begrijp van de tv dat de rechtbank pleit voor het NIET toekennen van de scudetto 2005/2006. Dus Inter geen kampioen.
Maar dat is bij mijn weten vooralsnog niet officieel bewezen? Of heb ik weer wat gemistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgt Ajax de CL omdat Juve in '96 met gedrogeerde paarden over het veld rende?
en nu heb ik pas door dat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef Marty het volgende:
En Juventus speelt komend jaar zowiezo niet in hun eigen stadion, want dat word verbouwd/kleiner gemaakt.
Ze zullen in het 'comunale' gaan spelen dat gelukkig een stukje kleiner (en hopelijk sfeervoller) is dan delle Alpi.
Dat staat hier volgens mij los van, dat moet weer uit een onderzoek van de Fifa/Uefa komen, dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar dat is bij mijn weten vooralsnog niet officieel bewezen? Of heb ik weer wat gemist
Dat heb ik ook gehoord. En Milan heeft 44 punten aftrek gekregen van het afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef smook.biz het volgende:
Ik begrijp van de tv dat de rechtbank pleit voor het NIET toekennen van de scudetto 2005/2006. Dus Inter geen kampioen.
Hoezo nu pas?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
en nu heb ik pas door dat je een vrouw bent.![]()
Dus over een week weten we het pas écht zeker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef smook.biz het volgende:
"We gaan iedere vorm van hoger beroep aantekenen"
Ze hebben 5 dagen de tijd...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:51 schreef smook.biz het volgende:
Delle Valle van Fiorentina:
"Ik kan niet geloven dat deze uitspraak echt is gedaan."
"Het is een gecompliceerde situatie, er is meer tijd nodig."
Het kan met al die beroepen dus nog wel even gaan duren.....
dat gaat ze punten kosten. Volgend jaar NL een extra CL-plaats.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:52 schreef DeVinger het volgende:
Lekker
betekent dit nu ook dat de daaronder geplaatste teams hun gaan vervangen in Europa?
Van de UEFA moet het binnen zijn voor 26 juli (ofzoiets), anders worden alle italiaanse teams uitgesloten van Europees voetbal.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:56 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Om het aan te tekenen. En dan moet de uitslag nog volgen op wie-weet-wanneer. Toch?
Zullen wel een paar scheidsrechters aangesteld worden om dat te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Serie B telt 20 teams. Als Juve trouwens alle wedstrijden wint komen ze op 84 punten uit. Dat is toch genoeg voor promotie? Moeten ze wel alles winnen natuurlijk
Ja het enige punt is dat ze alles moeten winnen met een reserve team.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Serie B telt 20 teams. Als Juve trouwens alle wedstrijden wint komen ze op 84 punten uit. Dat is toch genoeg voor promotie? Moeten ze wel alles winnen natuurlijk
Ze verliezen 3 punten in Napoli. En mochten ze winnen, dan worden die punten gewoon gezakrold.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Ze verliezen 3 punten in Napoli. En mochten ze winnen, dan worden die punten gewoon gezakrold.....![]()
Lukt ze wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja het enige punt is dat ze alles moeten winnen met een reserve team.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet me denken aan die gouwe ouwe voetbaltoernooien. Het team dat na de wedstrijd het eerst in de administratiekamer was had gewonnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Ze verliezen 3 punten in Napoli. En mochten ze winnen, dan worden die punten gewoon gezakrold.....![]()
Del Piero heeft al gezegd dat hij zowiezo blijft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon alle spelers aan hun contract houden: samen de schouders eronder, alles winnen en promoveren![]()
Ach ik lul ook alleen maar na wat ik hoorquote:
Roflquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gouwe ouwe voetbaltoernooien. Het team dat na de wedstrijd het eerst in de administratiekamer was had gewonnen
Stijgen zullen ze in ieder geval niet Sherlock!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik hoorde ook geruchten over de aandelen van Juve die aan het kelderen zijn?
Met plezier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De eerste van die clubs die profiteren.
Ze hebben gewacht tot de beurs gesloten was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik hoorde ook geruchten over de aandelen van Juve die aan het kelderen zijn?
Ze hebben nog 3 werkdagen de tijd geloof ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:33 schreef mroijjoijoi het volgende:
Als ik het goed begrijp is er weinig mogelijkheid om protest in te dienen aangezien UEFA wil weten welke teams er in Europa voetballe...
Iemand al een idee welke teams dat nu zijn??
Kloptquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben nog 3 werkdagen de tijd geloof ik.
ik mis RaiUno hier op de TV.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef Version1 het volgende:
Die nieuwslezeres/presentatrice op RaiUno![]()
![]()
![]()
Dat is maar een gerucht hoor...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef pfaf het volgende:
Onbegrijpelijk van Fabio, die had naar Parma of Napels moeten gaan.
Of naar Inter zelfs, maar naar Chelsea. Ik kan er niet bij..
Livorno, Parma en Empoli gok ik zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Zjakkie het volgende:
Maar welke clubs spelen er dan UEFA Cup?
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
Inter kampioen 2004/2005 en 2005/2006
Internazionale heeft dankzij de uitspraak twee extra palmares op haar naam geschreven. De Scudetto van het seizoen 2004/2005 en het vorig seizoen (2005/2006, red.) zal alsnog naar de club uit Milan gaan.
De club van onder andere Adriano, Figo en Materazzi eindigde de vorige twee seizoenen op de tweede plaats, achter Juventus. Nu de Oude Dame is geschorst door illegale praktijken, mag Internazionale zich de trotse kampioen van de afgelopen twee seizoenen noemen.
bron: Voetbalzone.nl
Nee maar wel als hoogst geeindigde club zonder strafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?![]()
![]()
Steeds als derde achter Juve en AC.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
![]()
tief op eikelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Haruhi het volgende:
.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
tief op eikel![]()
En fokking waarom Juve niet in Serie C en Milan ook in B!Lazio en Fiorentina die 'dezelfde' straf krijgen als Juve, terwijl deze clubs blijkbaar door Moggi werden gedwongen om vals te spelen... logisch of..?
![]()
![]()
Ik heb het verslag van de rechtzaak niet gelezen, dus ik kan niet oordelen over waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
tief op eikel![]()
En fokking waarom Juve niet in Serie C en Milan ook in B!Lazio en Fiorentina die 'dezelfde' straf krijgen als Juve, terwijl deze clubs blijkbaar door Moggi werden gedwongen om vals te spelen... logisch of..?
![]()
![]()
Milan krijgt min 44 punten id klassering. Dzw : 88 puntentotaal - 44 punten aftrek = 44 punten . Empoli mag met 45 punten uefacup spelen. Maar Empoli heeft geen uefa-licentie. Dus in principe gaat europees ticket dan nr de volgende ploeg id stand met licentie. En dat zou dan AC Milan zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef Waris3 het volgende:
Hè, min welke 44 punten?
Als ze Milan ook overslaan, krijg je Parma... Hè jammer, ik had gehoopt dat Ascoli UEFA Cup zou spelen XD
Over UEFA Cup gesproken: KSV Roeselare ftw!
medeplichtigheid. er kennis van hebben maar niets doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Waris3 het volgende:
Waarom hebben ze dan 44 punten aftrek en 15 punten aftrek voor volgend seizoen gekregen?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef Labrador1974 het volgende:
jammer ze hadden allemaal naar de serie C gemoeten!
Gewoon Lazio, geen Lazio Roma, je lijkt de Nederlandse pers wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:04 schreef smook.biz het volgende:
Gekkenhuis!
Napels - Juve
Napels - Lazio Roma
Napels - Fiorentina
Napels - Verona
Napels - Brescia
Iemand anders postte ook al ergens Lazio Roma, maar ik had geen zin in weer die discussie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon Lazio, geen Lazio Roma, je lijkt de Nederlandse pers wel.![]()
Hehehehehe zeker die Match tegen Juve zal heel heel heftig worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:04 schreef smook.biz het volgende:
Gekkenhuis!
Napels - Juve
Napels - Lazio Roma
Napels - Fiorentina
Napels - Verona
Napels - Brescia
Nee, de titel van afgelopen seizoen wordt niet vergeven. Gewoon een gat in de lijst met titels dus....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Inter 2 titels rijker?
Cirio Ferrara is z'n titel in z'n laatste seizoen dus ook kwijt...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef smook.biz het volgende:
Fabio Cannavaro staat hier een eindje verderop met 60.000 Napolitanen en zijn wereldbeker op een pleintje.
Denk niet dat hij nog het vliegtuig naar Torino neemt.
Het plan was om ook meer naar het historische belang, de grote van de club en fans te kijken etc.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Even simpel rekenen:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld terug aan de top komen, maar op één seizoen lukt dat zeker niet. Ik dacht dat de Serie B - kampioen vorig seizoen meer dan 80 punten sprokkelde. Juve zou dus in totaal ongeveer 110 punten moeten vergaren, maw. dat lukt nooit.
Maar vanaf 2007-2008 zullen ze zeker weer meedoen voor de promotie.
Hier klopt dus geen ene reet van, de sukkels begrijpen het ook nooit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
Internazionale heeft dankzij de uitspraak twee extra palmares op haar naam geschreven. De Scudetto van het seizoen 2004/2005 en het vorig seizoen (2005/2006, red.) zal alsnog naar de club uit Milan gaan.
De club van onder andere Adriano, Figo en Materazzi eindigde de vorige twee seizoenen op de tweede plaats, achter Juventus. Nu de Oude Dame is geschorst door illegale praktijken, mag Internazionale zich de trotse kampioen van de afgelopen twee seizoenen noemen.
Zal ik ook even uitleggen: Die 44 punten aftrek zorgt ervoor dat Milan 44 punten overhoudt en zo onder Empoli eindigt dat 45 punten had en daar zit nu dus precies de streep van het Europese voetbal. M.a.w. ze geven Milan een dusdanig puntenaftrek dat ze geen Europees voetbal spelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Waris3 het volgende:
Waarom hebben ze dan 44 punten aftrek en 15 punten aftrek voor volgend seizoen gekregen?
Wat zou nou de toegevoegde waarde zijn van zo'n kampioenschap. Tuurlijk het staat straks in de historie maar dat lijkt me ook alles.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |