Kaka en Seedorf spelen niet bij Juvequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:56 schreef wdn het volgende:
Indien Juve naar de Serie C gaat worden alle contracten verbroken en kunnen Kaka, Seedorf en Nedved zondermeer vertrekken en op zoek naar een andere club.
Inderdaad spelen ze dan geen Serie Amaar misschien wel in Spanje, Engeland of Duitsland ofzo
Of niet en gaan ze rentenieren.
hele mooie eis ? Als je ziet dat Milan zich als enige vd 4 clubs niet schuldig heeft gemaakt aan sportieve fraude, maar enkel artikel 1 overtreden heeft (zaken inzake ethiek, dus maw je mag geen contact nemen met scheidsorganisaties, andere clubs artikel 6 ook) dan is Serie B een te zware eis voor Milan. Maar zo vaak zijn de eisen hoog en de straffen een stuk minder.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef versteegrob het volgende:
Forse eisen Italiaans omkoopschandaal
Geschreven door Arjan van den IJssel op dinsdag, 4 juli om 12:47
In Italië is vandaag geschokt gereageerd op de eisen inzake het omkoopschandaal, valt op te maken Gazzetta dello Sport. Juventus zou haar laatste twee kampioenschappen kwijtraken en tevens worden teruggezet naar de Serie C1, met zes punten in mindering.
Ook tegen Fiorentina en Lazio worden forse straffen geëist, beide clubs zouden teruggezet worden naar de Seire B, met vijftien punten in mindering. Voor AC Milan geldt dezelfde straf, echter met maar drie punten in mindering.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=28772
Hele mooie eis! Terug zetten naar Seria C en Serie B. Ik ben vooral benieuw hoe de spelers er mee omgaan. Zie het al voor me, Kaka, Seedrof, Nedved niet in de Serie A.
Andere clubs in Italiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe dat met de verdere verdeling van de CL-plaatsen gaat.
Die zullen wel naar het land onder Griekenland gaan ofzo?
Nieuwe grootmachten lijkt me niet, AC Milan zal toch wel weer snel terugkeren en Juventus uiteindelijk ook wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
Inter straks de absolute topclub in Italie? Die kunnen lekker de beste vissen gaan vangen uit de vijvers van AC Milan en Juventus.
Of zullen er subtoppers uitgroeien tot nieuwe grootmachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |