Kaka en Seedorf spelen niet bij Juvequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:56 schreef wdn het volgende:
Indien Juve naar de Serie C gaat worden alle contracten verbroken en kunnen Kaka, Seedorf en Nedved zondermeer vertrekken en op zoek naar een andere club.
Inderdaad spelen ze dan geen Serie Amaar misschien wel in Spanje, Engeland of Duitsland ofzo
Of niet en gaan ze rentenieren.
hele mooie eis ? Als je ziet dat Milan zich als enige vd 4 clubs niet schuldig heeft gemaakt aan sportieve fraude, maar enkel artikel 1 overtreden heeft (zaken inzake ethiek, dus maw je mag geen contact nemen met scheidsorganisaties, andere clubs artikel 6 ook) dan is Serie B een te zware eis voor Milan. Maar zo vaak zijn de eisen hoog en de straffen een stuk minder.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef versteegrob het volgende:
Forse eisen Italiaans omkoopschandaal
Geschreven door Arjan van den IJssel op dinsdag, 4 juli om 12:47
In Italië is vandaag geschokt gereageerd op de eisen inzake het omkoopschandaal, valt op te maken Gazzetta dello Sport. Juventus zou haar laatste twee kampioenschappen kwijtraken en tevens worden teruggezet naar de Serie C1, met zes punten in mindering.
Ook tegen Fiorentina en Lazio worden forse straffen geëist, beide clubs zouden teruggezet worden naar de Seire B, met vijftien punten in mindering. Voor AC Milan geldt dezelfde straf, echter met maar drie punten in mindering.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=28772
Hele mooie eis! Terug zetten naar Seria C en Serie B. Ik ben vooral benieuw hoe de spelers er mee omgaan. Zie het al voor me, Kaka, Seedrof, Nedved niet in de Serie A.
Andere clubs in Italiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe dat met de verdere verdeling van de CL-plaatsen gaat.
Die zullen wel naar het land onder Griekenland gaan ofzo?
Nieuwe grootmachten lijkt me niet, AC Milan zal toch wel weer snel terugkeren en Juventus uiteindelijk ook wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
Inter straks de absolute topclub in Italie? Die kunnen lekker de beste vissen gaan vangen uit de vijvers van AC Milan en Juventus.
Of zullen er subtoppers uitgroeien tot nieuwe grootmachten?
10 juli dacht ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef Trancelocator het volgende:
En wanneer is de uiteindelijke uitspraak dan?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:48 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nieuwe grootmachten lijkt me niet, AC Milan zal toch wel weer snel terugkeren en Juventus uiteindelijk ook wel.
Die grieken mogen ook geen europese wedstrijden meer spelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Groningen in de CLquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die grieken mogen ook geen europese wedstrijden meer spelen.![]()
Gaat toch in ieder geval twee jaar overheen dan, en ik verwacht ook wel verlies van sponsors en dus inkomsten, deklap zal dus wel aanzienlijk zijn. Ik denk dat het (helaas) niet zo ver zal komen, zal wel gewoon een geldboete worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:48 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nieuwe grootmachten lijkt me niet, AC Milan zal toch wel weer snel terugkeren en Juventus uiteindelijk ook wel.
zou wel ganz geil zijn.quote:
Denk het ook wel ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zou wel ganz geil zijn.![]()
Maar ik neem aan dat andere Italiaanse ploegen gewoon CL gaan spelen....
Leg mij eens uit wat er zo geil is aan Groningen in de CL? Weet je wat voor een domper dat is voor het NL voetbal. Kom op zeg, in Tilburg met 6-0 verliezen. Wat moet het dan wel niet in bijv Londen worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zou wel ganz geil zijn.![]()
Maar ik neem aan dat andere Italiaanse ploegen gewoon CL gaan spelen....
Denk je dat een FCG supporter daar iets om geeft....? Net zoveel als de Willem II en Heerenveen supporters destijds en ik geef ze geen ongelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er zo geil is aan Groningen in de CL? Weet je wat voor een domper dat is voor het NL voetbal. Kom op zeg, in Tilburg met 6-0 verliezen. Wat moet het dan wel niet in bijv Londen worden.![]()
Het ging erom of een FCG supporter iets om het feit geeft dat Nederland weinig punten zal scoren dankzij FCG als zei mee zouden mogen doen met de CLquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:02 schreef daaaaan het volgende:
Natuurlijk geef je daar iets om... je support je team toch niet om ze vernederd zien te worden?
En hier geef je zelf al antwoord.quote:Je neemt het alleen op de koop toe als je mee mag doen met de CL.
Als Milan en Juve hierin betrokken zijn dan is Inter gewoon de eerlijke kampioen.quote:
Nee ROma , Chievo en nog een team gaan de CL in.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe dat met de verdere verdeling van de CL-plaatsen gaat.
zover zie ik het nog niet komen ( hoop ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Milan en Juve hierin betrokken zijn dan is Inter gewoon de eerlijke kampioen.
Hebben we zelfs dan 2 titels , 2 bekers en een supercoppa gewonnen en 2 jaar.
Roma kan dan volgend jaar meestrijden tegen Inter
Ik snap het echt niet van FIorentina, kom je uit zo'n kut situatie en ben je weer helemaal terug en dan...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Tsja Milan en Juve zijn het zelf schuld als ze het ook hebben gedaan
Ik vind het alleen jammer van Fiorentina.
Misschien kan Palarmo aanhaken bij de top
Inter heeft het geval met Juve zelf aangekaart bij de bond waarop ze een boete kregen !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef TimoBasso het volgende:
Ik schat Inter ook niet geheel zuiver,met al die Zuid Amerikaanse invloeden
ach jongen, Milan heeft zich nooit schuldig gemaakt aan sportieve fraude (er is dus nooit een match van Milan gemanipuleerd geweest) en Juve was zowiezo beter dan Inter. Echt een trieste ploeg, de Nerrazurri : door eigen falen al sinds 1989 geen scudetto, en door dit schandaal zien ze de kans schoon om alsnog via het gerecht een titel te pakkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:54 schreef Capetown het volgende:
Terecht toch? We weten nu waarom dat de afgelopen jaren niet is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |