Omdat het IQ van de gemiddelde VBL-bezoeker nu eenmaal niet zo hoog is, helaas.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:16 schreef BramKVO het volgende:
waarom zijn er hier mensen die zaken moeten posten die al lang bekend zijn ?? Is vrij verwarrend.
ow okequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat komt van gazzetta en is niet de uitspraak.
wat is een IQ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat het IQ van de gemiddelde VBL-bezoeker nu eenmaal niet zo hoog is, helaas.
Spanning stijgt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef Greetings het volgende:
De man die de uispraak in Rome voorleest is onderweg.
Dat gerucht stond hier gisteren al.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Oja, volgens belgische teletekst heeft Gazzetta de uitspraak al weten te bemachtigen. (Juve, Flor, Lazio zakken, Milan blijft)
Maargoed ik wacht liever de officiele uitspraak even af.
dat doen ze esspreszoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:23 schreef jimmydehelle het volgende:
Laten lang op zich wachten die Italianen
in die ilegale boerenschuren op het platteland ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:22 schreef cultheld het volgende:
Verdomme, om 21:00 moet ik al gaan indrinken, ik hoop dat 't voor die tijd al bekend is
ik zie het eigenlijk wat minder positief in.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:23 schreef Me_Wesley het volgende:
ik krijg steeds meer het gevoel dat er niemand gaat degraderen
quote:
Daar hebben ze geen whisky.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in die ilegale boerenschuren op het platteland ?
daar gaat het niet om, maar de meeste kennen die lap tekst al.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:33 schreef wolferl het volgende:
O en iedereen maar zeuren dat ik die tekst niet mogen plaatsen, ik was mischien vergeten erbij te zetten dat het mogelijke uitspraken zouden zijn volgens Gazzetta.
Hemelsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef Greetings het volgende:
Milan A -15
Fio B -12
Lazio B -7
Juve B -30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |