Ze hebben nog 3 werkdagen de tijd geloof ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:33 schreef mroijjoijoi het volgende:
Als ik het goed begrijp is er weinig mogelijkheid om protest in te dienen aangezien UEFA wil weten welke teams er in Europa voetballe...
Iemand al een idee welke teams dat nu zijn??
Kloptquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben nog 3 werkdagen de tijd geloof ik.
ik mis RaiUno hier op de TV.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef Version1 het volgende:
Die nieuwslezeres/presentatrice op RaiUno![]()
![]()
![]()
Dat is maar een gerucht hoor...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef pfaf het volgende:
Onbegrijpelijk van Fabio, die had naar Parma of Napels moeten gaan.
Of naar Inter zelfs, maar naar Chelsea. Ik kan er niet bij..
Livorno, Parma en Empoli gok ik zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Zjakkie het volgende:
Maar welke clubs spelen er dan UEFA Cup?
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
Inter kampioen 2004/2005 en 2005/2006
Internazionale heeft dankzij de uitspraak twee extra palmares op haar naam geschreven. De Scudetto van het seizoen 2004/2005 en het vorig seizoen (2005/2006, red.) zal alsnog naar de club uit Milan gaan.
De club van onder andere Adriano, Figo en Materazzi eindigde de vorige twee seizoenen op de tweede plaats, achter Juventus. Nu de Oude Dame is geschorst door illegale praktijken, mag Internazionale zich de trotse kampioen van de afgelopen twee seizoenen noemen.
bron: Voetbalzone.nl
Nee maar wel als hoogst geeindigde club zonder strafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?![]()
![]()
Steeds als derde achter Juve en AC.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
![]()
tief op eikelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Haruhi het volgende:
Mooi. Gerechtigheid.. Jammer dat Lazio niet een iets zwaardere straf kreeg, pauper naziclub
.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
tief op eikel![]()
En fokking waarom Juve niet in Serie C en Milan ook in B!Lazio en Fiorentina die 'dezelfde' straf krijgen als Juve, terwijl deze clubs blijkbaar door Moggi werden gedwongen om vals te spelen... logisch of..?
![]()
![]()
Ik heb het verslag van de rechtzaak niet gelezen, dus ik kan niet oordelen over waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
tief op eikel![]()
En fokking waarom Juve niet in Serie C en Milan ook in B!Lazio en Fiorentina die 'dezelfde' straf krijgen als Juve, terwijl deze clubs blijkbaar door Moggi werden gedwongen om vals te spelen... logisch of..?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |