ik mis RaiUno hier op de TV.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef Version1 het volgende:
Die nieuwslezeres/presentatrice op RaiUno![]()
![]()
![]()
Dat is maar een gerucht hoor...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef pfaf het volgende:
Onbegrijpelijk van Fabio, die had naar Parma of Napels moeten gaan.
Of naar Inter zelfs, maar naar Chelsea. Ik kan er niet bij..
Livorno, Parma en Empoli gok ik zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Zjakkie het volgende:
Maar welke clubs spelen er dan UEFA Cup?
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
Inter kampioen 2004/2005 en 2005/2006
Internazionale heeft dankzij de uitspraak twee extra palmares op haar naam geschreven. De Scudetto van het seizoen 2004/2005 en het vorig seizoen (2005/2006, red.) zal alsnog naar de club uit Milan gaan.
De club van onder andere Adriano, Figo en Materazzi eindigde de vorige twee seizoenen op de tweede plaats, achter Juventus. Nu de Oude Dame is geschorst door illegale praktijken, mag Internazionale zich de trotse kampioen van de afgelopen twee seizoenen noemen.
bron: Voetbalzone.nl
Nee maar wel als hoogst geeindigde club zonder strafquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is volgens mij crap. En Inter eindigde vorige twee seizoenen 2de na Juventus ?![]()
![]()
Steeds als derde achter Juve en AC.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
![]()
tief op eikelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef Haruhi het volgende:
Mooi. Gerechtigheid.. Jammer dat Lazio niet een iets zwaardere straf kreeg, pauper naziclub
.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
tief op eikel![]()
En fokking waarom Juve niet in Serie C en Milan ook in B!Lazio en Fiorentina die 'dezelfde' straf krijgen als Juve, terwijl deze clubs blijkbaar door Moggi werden gedwongen om vals te spelen... logisch of..?
![]()
![]()
Ik heb het verslag van de rechtzaak niet gelezen, dus ik kan niet oordelen over waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
tief op eikel![]()
En fokking waarom Juve niet in Serie C en Milan ook in B!Lazio en Fiorentina die 'dezelfde' straf krijgen als Juve, terwijl deze clubs blijkbaar door Moggi werden gedwongen om vals te spelen... logisch of..?
![]()
![]()
Milan krijgt min 44 punten id klassering. Dzw : 88 puntentotaal - 44 punten aftrek = 44 punten . Empoli mag met 45 punten uefacup spelen. Maar Empoli heeft geen uefa-licentie. Dus in principe gaat europees ticket dan nr de volgende ploeg id stand met licentie. En dat zou dan AC Milan zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef Waris3 het volgende:
Hè, min welke 44 punten?
Als ze Milan ook overslaan, krijg je Parma... Hè jammer, ik had gehoopt dat Ascoli UEFA Cup zou spelen XD
Over UEFA Cup gesproken: KSV Roeselare ftw!
medeplichtigheid. er kennis van hebben maar niets doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Waris3 het volgende:
Waarom hebben ze dan 44 punten aftrek en 15 punten aftrek voor volgend seizoen gekregen?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:28 schreef Labrador1974 het volgende:
jammer ze hadden allemaal naar de serie C gemoeten!
Gewoon Lazio, geen Lazio Roma, je lijkt de Nederlandse pers wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:04 schreef smook.biz het volgende:
Gekkenhuis!
Napels - Juve
Napels - Lazio Roma
Napels - Fiorentina
Napels - Verona
Napels - Brescia
Iemand zin om een bikvakmuts winkel te beginnen?
Iemand anders postte ook al ergens Lazio Roma, maar ik had geen zin in weer die discussie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon Lazio, geen Lazio Roma, je lijkt de Nederlandse pers wel.![]()
Hehehehehe zeker die Match tegen Juve zal heel heel heftig worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:04 schreef smook.biz het volgende:
Gekkenhuis!
Napels - Juve
Napels - Lazio Roma
Napels - Fiorentina
Napels - Verona
Napels - Brescia
Iemand zin om een bikvakmuts winkel te beginnen?
Nee, de titel van afgelopen seizoen wordt niet vergeven. Gewoon een gat in de lijst met titels dus....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Inter 2 titels rijker?
Cirio Ferrara is z'n titel in z'n laatste seizoen dus ook kwijt...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef smook.biz het volgende:
Fabio Cannavaro staat hier een eindje verderop met 60.000 Napolitanen en zijn wereldbeker op een pleintje.
Denk niet dat hij nog het vliegtuig naar Torino neemt.
Het plan was om ook meer naar het historische belang, de grote van de club en fans te kijken etc.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb DIGGER horen zeggen dat het eventueel ook zo kan zijn dat een club met aanzien als Napoli direct door zou kunnen promoveren in plaats van de clubs die dit sportief zouden verdienen. Weet jij hier meer van?
Even simpel rekenen:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld terug aan de top komen, maar op één seizoen lukt dat zeker niet. Ik dacht dat de Serie B - kampioen vorig seizoen meer dan 80 punten sprokkelde. Juve zou dus in totaal ongeveer 110 punten moeten vergaren, maw. dat lukt nooit.
Maar vanaf 2007-2008 zullen ze zeker weer meedoen voor de promotie.
Hier klopt dus geen ene reet van, de sukkels begrijpen het ook nooit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
Internazionale heeft dankzij de uitspraak twee extra palmares op haar naam geschreven. De Scudetto van het seizoen 2004/2005 en het vorig seizoen (2005/2006, red.) zal alsnog naar de club uit Milan gaan.
De club van onder andere Adriano, Figo en Materazzi eindigde de vorige twee seizoenen op de tweede plaats, achter Juventus. Nu de Oude Dame is geschorst door illegale praktijken, mag Internazionale zich de trotse kampioen van de afgelopen twee seizoenen noemen.
Zal ik ook even uitleggen: Die 44 punten aftrek zorgt ervoor dat Milan 44 punten overhoudt en zo onder Empoli eindigt dat 45 punten had en daar zit nu dus precies de streep van het Europese voetbal. M.a.w. ze geven Milan een dusdanig puntenaftrek dat ze geen Europees voetbal spelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Waris3 het volgende:
Waarom hebben ze dan 44 punten aftrek en 15 punten aftrek voor volgend seizoen gekregen?
Wat zou nou de toegevoegde waarde zijn van zo'n kampioenschap. Tuurlijk het staat straks in de historie maar dat lijkt me ook alles.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |