hoe gaat ie in het noorden van het land?quote:
Ik ga zo weer naar Groningenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
hoe gaat ie in het noorden van het land?
primaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga zo weer naar Groningen. Was FF twee dagen thuisthuis om de tandarts met een bezoek te vereren en omdat mijn ouders 3 weken naar Canada gaan.
En met u?![]()
Thuisthuis = Ede (bij Arnhem in de buurtquote:
Ach ja, als ik naar Groningen zou gaan, zat ik wsl in Arnhem nog niet op de helftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Thuisthuis = Ede (bij Arnhem in de buurt)
Mag zo dus weer een behoorlijk eindje treinen
Hehe, ach met m'n Ipod is zo'n treinreis wel te doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, als ik naar Groningen zou gaan, zat ik wsl in Arnhem nog niet op de helft
nee, hoezo?quote:
Nou meestal ga ik pas rond 6 uur bbqenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, hoezo?
werkplaats werkt op vrijdag altijd tot 13:15 nu stoppen ze om half 1, wij als kantoorlui sluiten ons daar bij aan
maar ik vind het niet erg om het nu te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou meestal ga ik pas rond 6 uur bbqen![]()
Het is inderdaad een goeie middagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
bijde?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef borisz het volgende:
middag
nu heb knakworst als lunch met een broodje
net rapport opgehaald en tentamencijfers, bijde geen onvoldoendes
op naar 6v dan maar !
jij hebt toch familie in Beek en Donk wonen? Ik sprak afgelopen weekend een jonge dame uit B&D en moest bij het horen van die plaats meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, als ik naar Groningen zou gaan, zat ik wsl in Arnhem nog niet op de helft
Bjoor, kan jou het boeiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
nog minder dan 3 uur bij deze werknemer
vandaag, geheel in stijl, zit ik alleen en kan dus niets overdagen
moet nu overal briefjes bij leggen en de sleutels ergens in de brievenbus kieperen.
Een mooier afscheid kun je je toch niet wensen na 7 jaar trouwe dienst
Dan is het maar goed dat je daar weg gaatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
moet nu overal briefjes bij leggen en de sleutels ergens in de brievenbus kieperen.
lekker, een bijzonder afscheid kunnen we dat wel noemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
gisteren gedaan....20 euro verder en niets aan de hand ! weer een jaartje veilig de weg op !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:31 schreef methodmich het volgende:
Zo, morgen even de auto wegbrengen voor de APK. Handig, precies in de vakantie.
Jij kunt rood krijgen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
geel
Dankje!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:29 schreef dndiek het volgende:
Een waterijsje voor Tolkie
[afbeelding]
Kies maar een kleurtje uit
quote:
wat aardig van hem, gunt hij een ander ook eens een overwinningquote:
Dus eerst explodeert je Hoofd en dan ga je werken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn hoofd explodeert zo.
En dan moet ik gaan werken.
Dus er was toch een soort van afscheidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef Bjoro het volgende:
hoera ik ben weg !
er kwam gelukkig nog een collega uit amsterdam met een biertje langs
en het zwembad...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef dndiek het volgende:
In de kroeg is het rustig ja, maar heb je het terras al gezien
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef dndiek het volgende:
In de kroeg is het rustig ja, maar heb je het terras al gezien
Dat is meer de tekst van Rubbereendquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
* Dobberdededobber
Sterker nog, 4 weken vakantie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:36 schreef dndiek het volgende:
Tolk, heb je volgende week vrij
Albert Heijns volgende week leeg?
Lekkerquote:
quote:Maar onze winkel moet toch leeg ivm verhuizing.![]()
Nee, van mij.quote:
Zeg dat! Want dat is geen geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteren gedaan....20 euro verder en niets aan de hand ! weer een jaartje veilig de weg op !
toch wel handig een kennis met een APK-station
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef rubbereend het volgende:
en van links naar rechts
Sandman, Vaduz, Appelsientje & TerroRobbie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
Ik en een hei%ne*@n blikje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef rubbereend het volgende:
en van links naar rechts
Sandman, Vaduz, Appelsientje & TerroRobbie
[afbeelding]
Lekker manquote:
Paz Vegaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeg dat! Want dat is geen geld natuurlijk.
Avond en rondje op kosten van Paz Vega!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:21 schreef dndiek het volgende:
Vanavond Donnie Brasco... Is die de moeite waard Pascal?
Voor de expliciete scènes natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
joh vertel mij wat, waarom denk je dat ik Lucia y el sexo op dvd heb
Ik zit ook met spanning te wachtenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:13 schreef Superheld het volgende:
Nog even en Juve zit in de Serie C.. hoop ik dan.
Al pacino + Johnny Depp is altijd de moeite waardquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:21 schreef dndiek het volgende:
Vanavond Donnie Brasco... Is die de moeite waard Pascal?
quote:
Kutclub.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Juve.
ik vind dat juve gestraft mag wordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind het gewoon een kut club met kut supporters, alleen met een beetje grotere wedstrijden zijn er ook mensen te zien, anders is het er helemaal leeg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Moggiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Niksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoogstens een bankspeler..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niksmaar het is gewoon geweldig dat ze zijn terug gezet.
Terecht gewoon... Misschien dat PSV daar nog goedkoop kan inkopen
Niet echt een ideale tijd en plek om daar te zitten idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
ik ben een beetje ongerust..mijn vriendin is in Israël.... (het noordelijk gedeelte) Niet echt prettig om daar nu te zijn, gelukkig gaat ze zondag richting het zuiden..
ik ben erg blij met de huidige windrichtingquote:
heerlijk rustig hier in Amsterdam Slotervaartquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:37 schreef borisz het volgende:
volgens mij is de hardstyle bezig als ik de dreun hoor![]()
tja IJmuiden vlak bij spaarnwoude is bingoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
heerlijk rustig hier in Amsterdam Slotervaartik ga maar eens pitten
Hoiquote:
Morgenquote:
The villa komt vanavond nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef StarGazer het volgende:
Pff met QQ tegen KK uit het toernooi gedonderd. Ik ga maar FF een stukje The Villa kijken in bed. Welterusten allen![]()
sbs6 weer zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:56 schreef dndiek het volgende:
Donnie Brasco gaat eindelijk beginnen.... in de gids stond 23.35
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sbs6 weer zeker?
kan je de dvd ook wel toesturen
Daar kwam ik dus net achter toen ik dat hoofd van jorinde zagquote:
Niet of net?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar kwam ik dus net achter toen ik dat hoofd van jorinde zag
Trusten Clauw
Trrrrrrrrrrrrrustuh Clau!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet of net?
edit: sjips, snelle editter
Ik ga ook gelijk maar
Ik ga Donnie Brasco toch maar kijken dus ik gok wel een andere keerquote:
Stop t in de magnetron!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
Wil ik een perenijsje pakken is ie helemaal bevroren
die versie hier in nl is voor een eurocent nog te vinden geloof ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef borisz het volgende:
ik heb um op dvd
doe eens een linkje danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die versie hier in nl is voor een eurocent nog te vinden geloof ik
Dat zijn 799 centjesquote:
ik heb hem bewust niet gekocht, heb zelf de amerikaanse uitgavequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:20 schreef borisz het volgende:
tja ik heb um uit een goedkope bak gehaald ergens volgens mij
Tis de meest gehate club in Italie, En de macht en invloed van Juve was altijd al bekend en gehaat, dus mooi dat ze nu tegen de lamp lopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
lijkt mij een leuke voetbalpotquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:27 schreef DIGGER het volgende:
En Goeiemorgen allen.
Nog 10 dagen en dan weten we de straffen in Italie defenitief en kunnen we kijken of er een leuk reisje naar Napoli - Juve inzit (De pleuris zal uitbreken als Juve naar Napoli moet)
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar Hellendoorn, een sfeerverhaal maken over een beachvoetbaltoernooi. Bye!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker man
heb net La choufe gekocht, erg lekker biervanavond maar ff wat snoepen
in Turijn mogen de meeste mensen ze ook niet, dat zegt voor mij genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
gister op een two outer genaaid op de riverquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef StarGazer het volgende:
Pff met QQ tegen KK uit het toernooi gedonderd. Ik ga maar FF een stukje The Villa kijken in bed. Welterusten allen![]()
Edit: Jorinde snol is er op met veronica's lekkerste. Jezus, kunnen ze die hoer niet afschaffen ofzo
Dat is klote idd, en dat soort dingen blijven je overkomen. Is ook pokerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gister op een two outer genaaid op de riverop een pot van 38 euro
Niet op tijd gezien, maar toch bedankt. Wat een weer zeg.quote:
geeft niksquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet op tijd gezien, maar toch bedankt.
Je stapt inderdaad een bakoven in met dit weerquote:Wat een weer zeg. :0 Geen weer om op de eerste meters in een auto te zitten, nu lekker relaxen maar.
Ja, gelukkig welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dan is de verfrissende airco er gelukkig nog.
dan wordt het met dit warme weer idd lekker koel....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik gooi liever de ramen open dan die muffe airco.
Zet de tv over een kleine 2 uur aan zou ik zeggen, er gebeurt niksquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:18 schreef methodmich het volgende:
Eens kijken of de Touretappe nog leuk wil worden.
Traantje wegpinktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:29 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van meneer Moggi!
http://frontpage.fok.nl/column/4269/1
dorstquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Boodschappen gedaan, veel te veel gekocht, dus me een breuk gesjouwd.
Nu totaal oververmoeid en oververhit een kouwe klets naar binnen werken.
Klinkt leuk. Staat de recensie al ergens online?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:38 schreef Bluezz het volgende:
Ook geslapen in Zwolle, terugrijden en recensie schrijven duurt ff he
Librije # 3, voorpret en aftellen *O*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is dat dan die Librije?
Nou spannendquote:
De aanloop naar de Alpen, daar gaat het pas weer los.quote:
Hopelijk schakelen ze nog een half uur lang naar Dione en dan weer terugquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef Suijk het volgende:
Gaan ze nu nog een half uur uitzending wachten op de rest?
Ja, vreemde gang van zaken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gaan ze nou echt de gele trui weggeven? Opmerkelijk.
arko dus ipv aircoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik gooi liever de ramen open dan die muffe airco.
de kracht die Phonak toont..... misschien wel slim om hem even weg te geven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gaan ze nou echt de gele trui weggeven? Opmerkelijk.
Anders had Landis hem in zijn eentje in de Alpen moeten verdedigen. Hij is sterk..maar niet zo sterk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kracht die Phonak toont..... misschien wel slim om hem even weg te geven.
quote:
Ja, maar Pereiro Sio is niet slecht. En vorig jaar ook steeds beter naarmate de ronde vorderde. Het is een gewaagd gokje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kracht die Phonak toont..... misschien wel slim om hem even weg te geven.
idd, heb hem met veel plezier in mn tourpoule opgenomenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar Pereiro Sio is niet slecht. En vorig jaar ook steeds beter naarmate de ronde vorderde. Het is een gewaagd gokje.
de laatste klim kon nog weleens een grotere scherprechter zijn dan vele denkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Hij mag maandag lekker uitrusten natuurlijk.
Morgen lijkt me een dag voor avonturiers die redelijk kunnen klimmen. Misschien een Weening-dag?
klinkt goed en een stuk minder prijzig denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat zich vanavond verwennen, champignonnen, kipfilet, gekruide kippenpootjes etc.
Mijn eigen Liberije
eet smakkelijk!!quote:
inderdaad. Wessel is een instituut op de Nederlandse radioquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:39 schreef borisz het volgende:
net taco's gegeten![]()
zonde dat wessel van diepen stopt bij538
nou dan kun je beter de Pumpkins overslaan en meteen naar de leuke muziek gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:45 schreef tong80 het volgende:
Mijn Stereo toren heeft het begeven. Ben nu maar cassettebandjes aan het draaien op een oude recorder. Heb er zo'n 400. Ben begonnen met the Smashing pumpkins, en ga door tot nummer 400. Althans als ik maandag nog geen stereotoren heb gekocht.
Dat bombombombombom van jullie zeker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan kun je beter de Pumpkins overslaan en meteen naar de leuke muziek gaan
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bombombombombom van jullie zeker.
Ik kan Underworld waarderen net als Moby en Fat boy slim, maar dat gebonk zoek ik wel op in een tent op Lowlands. Nu draai ik muziek.
en oja, de pumpkins hebben me nooit kunnen bekoren, vind de muziek niet echt boeiend en die stem van die zangerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bombombombombom van jullie zeker.
Ik kan Underworld waarderen net als Moby en Fat boy slim, maar dat gebonk zoek ik wel op in een tent op Lowlands. Nu draai ik muziek.
Help, ik zoek....#182quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:58 schreef Suijk het volgende:
Van wie is dat deuntje van die Grolsch reclame, waar ze al die blikken bier naar elkaar gooien?
http://www.ster.nl/ of daar!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Help, ik zoek....#182
misschien kunnen ze je daar helpen
verheug je dr niet teveel, dat valt live zo enorm tegenquote:
Zoals gezegd ik heb zo'n 400 cassettebandjes. 200 gebrande CD's en 200 gekochte. Je noemt nu een paar namen, zoals de strokes vind ik lekker maar ik ben een ouwe lul en heb dat al 30 jaar lang gehoord. Je wordt kieskeurig, en valt al snel terug op de orginelen. Dat ga jij over 20 jaar ook merken. Heb je de Horny Penquins. En dan zeg jij dat deden de Strokes beterquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof ik alleen van bombombom hou
draai dan iets als Arcade FireSauna West
Wir Sind Helden
Bloc Party
The Strokes
om maar eens wat te noemen
en qua dansmuziek moet eens een stukje Kraak en Smaak luisteren als je kan, heerlijke warme dance!
Heb het al een paar keer gezien op TV en vond er niks mee hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verheug je dr niet teveel, dat valt live zo enorm tegen
Niet iedereen houd van Grad Damen of Rene Schuurmansquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kutmuziek hebben jullie het over...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals gezegd ik heb zo'n 400 cassettebandjes. 200 gebrande CD's en 200 gekochte. Je noemt nu een paar namen, zoals de strokes vind ik lekker maar ik ben een ouwe lul en heb dat al 30 jaar lang gehoord. Je wordt kieskeurig, en valt al snel terug op de orginelen. Dat ga jij over 20 jaar ook merken. Heb je de Horny Penquins. En dan zeg jij dat deden de Strokes beter![]()
Ik ken er geen één van. Wel grappige namen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Hier vooral de laatste nieuwe platen die ik kocht maandag:
Gitbox!, Evil Superstars, Camera Obscura en Stuart A. Staples dus.
Maar ook Joan As Police Woman, Ed Harcourt, Fiery Furnaces, Pavement, Shearwater en Palace Brothers zitten bijvoorbeeld nog in de heavy rotation. Ik heb dan ook vakantie.
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb het al een paar keer gezien op TV en vond er niks mee hoor
Handig, die site die je gaf. Tnx.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:10 schreef sjimz het volgende:
is het deze?
Oorspronkelijke titel: Sweet Georgia Brown
Uitvoerende(n): Massive Music (geluidsstudio)
MUZ user-reviews deel 3 is dan een handig topic Suijk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken er geen één van. Wel grappige namen.
Ach als het tegenvalt danquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:17 schreef borisz het volgende:
is deze al vol?
Bijnaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:17 schreef borisz het volgende:
is deze al vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |