Als je het maar laat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, alweer een topic vol
Wil ik alleen nog wel iets vervelends aankaarten...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
en het enige mannelijke exemplaartoetje: golfer
Geen probleem toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik wilde alvast even aankaarten dat ik liever de rekening niet door zessen wil delen aangezien ik geen gebruik ga maken van het wijnarrangement. Ik wilde gewoon graag mijn 'eigen deel' betalen.
MIJN GOD TRUT!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het stangenFlauw hè.
Maar ik wilde alvast even aankaarten dat ik liever de rekening niet door zessen wil delen aangezien ik geen gebruik ga maken van het wijnarrangement. Ik wilde gewoon graag mijn 'eigen deel' betalen.
Ik heb je andere adres even geprobeerd. Als jij nou weer even een groepsmailtje verstuurt, dan staan alle juiste adressen weer klaar voor iedereen die wil replyenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:03 schreef QTPi het volgende:
Gevonden![]()
![]()
Helaas geen email gearriveerd op hotmail. maar ik heb Dude zelf al ff ge'emeeuwd.
Ik vind het allemaal prima. Wat mij betreft kan het ook gewoon ieder voor zich zijn, qua betalen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
En dat is prima natuurlijk. Al stel ik wel voor dat de wijnarrangementers de rekening wel gewoon in vijven (?) hakken. Wel zo makkelijk toch?
quote:
Wij zijn er 's middags al, dus we kijken dan even of we je daar binnen kunnen smokkelen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan gewoon bij mijn grote zus op de kamer mocht ik niet meer naar huis kunnen hè? En ik heb nog wel een kamer in Meppel voor wie daar heen kan rijden(gratis)
Hoe laat zou jij dan wegmoeten Isa, als je nog naar huis moet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
okay, anders ga ik maar wat eerder weg om weer thuis te kunnen komen.
De vriendin waar ik had kunnen slapen gaat vrijdag al op vakantie (ze zou eerst zondag gaan).
Die van 0.55 moet ik inderdaad ook hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
0.55 laatste trein naar Hoogeveen
0.58 () laatste trein naar Meppel (daar heb ik een kamer)
Och verrek. Anders nemen we die!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar dat komt door de chloortrein hè.
Nou dan zijn we eruitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Och ja, waarom niet. Die gaat rond 3 uur 's nachts richting Delfzijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |