Als je het maar laat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, alweer een topic vol
Wil ik alleen nog wel iets vervelends aankaarten...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
en het enige mannelijke exemplaartoetje: golfer
Geen probleem toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik wilde alvast even aankaarten dat ik liever de rekening niet door zessen wil delen aangezien ik geen gebruik ga maken van het wijnarrangement. Ik wilde gewoon graag mijn 'eigen deel' betalen.
MIJN GOD TRUT!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het stangenFlauw hè.
Maar ik wilde alvast even aankaarten dat ik liever de rekening niet door zessen wil delen aangezien ik geen gebruik ga maken van het wijnarrangement. Ik wilde gewoon graag mijn 'eigen deel' betalen.
Ik heb je andere adres even geprobeerd. Als jij nou weer even een groepsmailtje verstuurt, dan staan alle juiste adressen weer klaar voor iedereen die wil replyenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:03 schreef QTPi het volgende:
Gevonden![]()
![]()
Helaas geen email gearriveerd op hotmail. maar ik heb Dude zelf al ff ge'emeeuwd.
Ik vind het allemaal prima. Wat mij betreft kan het ook gewoon ieder voor zich zijn, qua betalen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
En dat is prima natuurlijk. Al stel ik wel voor dat de wijnarrangementers de rekening wel gewoon in vijven (?) hakken. Wel zo makkelijk toch?
quote:
Wij zijn er 's middags al, dus we kijken dan even of we je daar binnen kunnen smokkelen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan gewoon bij mijn grote zus op de kamer mocht ik niet meer naar huis kunnen hè? En ik heb nog wel een kamer in Meppel voor wie daar heen kan rijden(gratis)
Hoe laat zou jij dan wegmoeten Isa, als je nog naar huis moet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
okay, anders ga ik maar wat eerder weg om weer thuis te kunnen komen.
De vriendin waar ik had kunnen slapen gaat vrijdag al op vakantie (ze zou eerst zondag gaan).
Die van 0.55 moet ik inderdaad ook hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
0.55 laatste trein naar Hoogeveen
0.58 () laatste trein naar Meppel (daar heb ik een kamer)
Och verrek. Anders nemen we die!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar dat komt door de chloortrein hè.
Nou dan zijn we eruitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Och ja, waarom niet. Die gaat rond 3 uur 's nachts richting Delfzijl.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
De Chloortrein
Als je daar tegen kan, kan een wijnarrangementje toch niet zó erg zijn![]()
Laten we dan ook meteen de trein overvallenquote:
Je vergeet haar good looks nog.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Naast zeer avontuurlijk ook een grenzeloze fantasieWat ben je toch super
pilootquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Die chloortrein rijdt in Utreg elke werkdag langs mij, en de piloot zwaait dan naar me![]()
Jij mag hem heul niet afleiden, nu loopt heul midden-Nederland gevaar jij Lorelei!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Die chloortrein rijdt in Utreg elke werkdag langs mij, en de piloot zwaait dan naar me![]()
Maar die bedoelen jullie vast niet
That's miehiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij mag hem heul niet afleiden, nu loopt heul midden-Nederland gevaar jij Lorelei! [afbeelding]
* QTPi moest lachenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:46 schreef Euc- het volgende:
Hey jongens, ik heb een vervelende mededeling, ik heb gisteren besloten dat ik een huis ga kopen, dus ik kan helaas niet mee
Het spijt me zeer..
Ja,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:58 schreef Atrimar het volgende:
Wat mij dan wel weer humor lijkt:
Iedereen (lichte) voedselvergiftiging. Een rib uit het lijf betalen om in de fokking keuken te mogen eten, en dan hoppa, aan de salmonella.
Niet dat ik het u allen toewens, maar het lijkt me oh zo grappig ...
Dus
Nou Isa moest er wel om lachenquote:
bijna zonde om door te spoelen...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:31 schreef QTPi het volgende:
Het is dan wel de duurste diarre die ik ooit gehad heb.![]()
Vervelend, golferquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
14 juli gaat het dus eindelijk gebeuren.
Eten in de keuken van de Librije in Zwolle
Vervolg van Librije, de voorpret :)
Deelnemende gastronomen:
Duderinnetje
QTPi
Isabeau
Tinypet
Bluezz
en het enige mannelijke exemplaar: golfer
foei.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:18 schreef zoalshetis het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
That's miehie![]()
http://www.ingridgrambow.de/images/lorelei.jpg
Leuk linkje over een kjoete belgische chef gevonden, die ook in de lijn van el bulli en kleine mondvermaakjes, smaakjes werkt :
![]()
Ik sluit golfer bij deze uit van het beantwoorden van deze vraag!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:54 schreef QTPi het volgende:
Wat is de dresscode eigenlijk als je in zo'n warme keuken eet??? Of zou ie een goeie airco hebben?
Op http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=38690&detail=246866 is onder wetenschappelijk koken (de link onder bekijk) te zien hoe het te werk gaat bij el bulli (vanaf 6 minuut 50).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef kabouter.muts het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GH7IMNES
Deze kwam ik tegen toen ik eens ging kijken wat nou precies el bulli is.
WOW
Foei Duderije!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik sluit golfer bij deze uit van het beantwoorden van deze vraag!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik kreeg ff een soort van brainwave.
stel je voor je bent kunstenaar en je wilt iets unieks maken. dan heb ik het volgende idee voor je:
je gaat eten bij de beste restaurants ter wereld. 3 dagen voor je daar gaat eten ga je op slakkendieet.
dan is de grote dag en ga je heerlijk eten. je wacht een dag en de drollen die daarvan komen seal je in met conserveringsmiddelen en siliconen. vierkant doosje, met de drol van bulli, parkheuvel, librije...
Volgens mij geen airco in de keuken, dus zo min mogelijk aantrekken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:54 schreef QTPi het volgende:
Wat is de dresscode eigenlijk als je in zo'n warme keuken eet??? Of zou ie een goeie airco hebben?
Hmm ben ik nou gek.. Ik dacht dat de 14e woensdag was. Nouja, natuurlijk mag dat ook! Het zal er vast niet minder leuk op zijn.quote:
Jep ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het zo spannend en ik heb er ongelofelijk veel zin in
Goed dat je er weer bent en je hebt inderdaad nog 6 dagen om je maag weer helemaal in orde te laten komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:08 schreef TinyPet het volgende:
Hey Guys,
Sorry dat ik ff niet in de lucht ben geweest maar werd niet goed van het warme weer. Heb nu een weekje om mijn maag weer te trainen want heb om dat warme weer bijna geen hap gegeten. Als het zo blijft ga ik misschien een paar dagen van te voren bij mijn ouders of zo zitten airco helpt
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Er is me al wel medegedeeld dat elke co na 2 weken kindergeneeskunde maag en darmklachten krijgtDat is dus volgende week vrijdag. DUs mocht ik zaterdag de 15e last hebben, help me dan even herinneren dat het niet van De Librije is
Waarom zou dat zo zijn dan Isa? Die kindertjes zitten onder de bacteriën of zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Er is me al wel medegedeeld dat elke co na 2 weken kindergeneeskunde maag en darmklachten krijgtDat is dus volgende week vrijdag. DUs mocht ik zaterdag de 15e last hebben, help me dan even herinneren dat het niet van De Librije is
Net als je kind voor de eerste keer naar de opvang of school gaat, eerste weken zijn ze verkouden, krijgen waterpokken etc.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn dan Isa? Die kindertjes zitten onder de bacteriën of zo?
Daarom staan ze dan ook niet op het menu van de Librije.quote:
* Hier geen grapje maakt over Martijn en Annemiekequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom staan ze dan ook niet op het menu van de Librije.![]()
Ook niet gewokt of zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom staan ze dan ook niet op het menu van de Librije.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
* Hier geen grapje maakt over Martijn en Annemieke*
* Trots is op zichzelf![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Hier geen grapje maakt over Martijn en Annemieke*
* Trots is op zichzelf![]()
O ik krijg nu hele nare visualsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Moleculair koken krijgt inderdaad dan een andere dimensie.![]()
Ik kop hem niet inquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Dennis is ook elke keer als hij weer begint met les geven prompt de week erop verkouden
We zitten gelukkig niet bij hun in de keuken.quote:
Hou! Op! Mijn geestesoog, wat doe je!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
We zitten gelukkig niet bij hun in de keuken.![]()
In 2008 hebben ze misschien nog wel een plekje vrij, reserveer je meteen ook even voor ons, dan maken we er een korte vakantie van.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
En weten jullie wat ik vandaag heb besloten? Ik ga reserveren bij El Bulli![]()
Gaaf hè?
Ja dat wordt 2008 waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
In 2008 hebben ze misschien nog wel een plekje vrij, reserveer je meteen ook even voor ons, dan maken we er een korte vakantie van.
Wij willen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou wel leuk zijn als jullie ook meegaanWe kúnnen er een FOK!-meet van maken natuurlijk
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij willen.
Ik denk dat we dat beter met een klein betrouwbaar gezelschap kunnen doen, Fok-meets willen namelijk nog wel eens op het laatst worden afgezegd door mensen.![]()
Gewoon even zorgen dat je geen huis koopt in 2008quote:Op zondag 9 juli 2006 00:22 schreef Isabeau het volgende:
In 2008 kan ik ook wel ergens. Maar die agenda heb ik nog niet![]()
Kwestie van prioriteiten hè?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hey, dat weet ik dus niet zo lang van te voren hoor
Mss ben ik tegen die tijd wel zwangerquote:Op zondag 9 juli 2006 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Kwestie van prioriteiten hè?![]()
Je koopt óf een huis, óf je gaat naar El Bulli![]()
Voor onze poes Xena is meestal wel wat te regelen.quote:
Goh.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:38 schreef Euc- het volgende:
Helaas voor jullie, je kunt niet zomaar ff over 2 jaar reserveren bij El Bulli. Ze zijn een half jaar per jaar open, en er zijn enorme wachtlijsten voor elk halfjaar, omdat ze niet aan alle vraag kunnen voldoen wordt je ingeloot, of juist niet, is dus maar afwachten, en ze nemen geen reserveringen voor over 3 jaar aan
Kleine zusje van mijn vrouw even verder opvoedt:quote:Op zondag 9 juli 2006 02:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken Ell Bulli niet eens trouwensWaarom zijn ze maar een half jaar per jaar open en wat is er zo heel erg bijzonder aan het restaurant?
Gaan jij en Dennis dan tegen die tijd ook mee, als het Dudebulli (©golfer) lukt te reserveren ?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:56 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, dat klinkt heel bijzonder. Spanje hmm. Maar we kunnen zo te lezen pas rond oktober 2007 voor 2008 reserveren
Onzin, mijn vader is ook leraar, en vrij krijgen is geen enkel probleem.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:20 schreef Isabeau het volgende:
Reserveren voor zo'n groep bij dat restaurant? Succes! Maar mocht het lukken dan wil ik het niet missenAls het maar niet doordeweeks is buiten de schoolvakanties, want Den kan als leraar niet echt makkelijk vrij krijgen hè
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |